Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Uni(Lucifer=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Uni(Lucifer=privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Uni(Lucifer=privat) - Page 4 Empty Sv: Uni(Lucifer=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:41

han kun godt find på af bid hende alligevel man gjort det ikke, i sted for sidder han sig tilbage og tog en tår af sit vand og kiggede kort på hende, "hvrofor skifter du enlig tøj mens han snakke med ham ind ved side af" spurget han og kiggede kort på hende, jo det skulle han enlig man det kun nu også være sjov af sove her og ser folk ansigt imorgen tidlig, hvis han går med ned og spise morgen, "jo det vil jeg godt hvis du har plads til mig af jge kan sove her" sagde han.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:47

hun nikkede og sagde"du tager bare sengen med mig eller ude mig eller gulvet" hun grinte og sagde"mit tøj føltes lidt klistret såååå jeg skiftede for at fjerne sveden fra det der klistede sig til min krop og undlod min krop helt glinsende da jeg fjernede tøjet hahah og ej jeg driller dig blot nu" hun smilede kært og sukkede let i det hun betragtede ham og grinte.... hun lagde sig blidt under dynen og sagde"ååårh jeg er træt" hun skullede for musikken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:55

"okay så tager jge seng sammen med dig, når du sig siger det" sagde han og binder militær støvler op og tager dem af og ligger militær jakke ved side af og t-shirt og ligger sig ved side af hende, han havde bar overkrop, bukser vil han godt nok ikke smid, kun hvis de har noget køre, "skal du enlig ikke havde lås dør og må du enlig havde fyr sove hos dig" spurget han nu bare for nysgerrighed, da han var ligeglad hvis hun ikke måtte eller hun ikke gab af har lås dør, hans pistol havde han også lad fra sig og lad den ind i jakke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:59

kajika hoppede let over ham og låste døren få sekunder efter og kraglede stille over ham i det som hævn hun bed ham blidt i halsen igen og grinte mens hun begav sig over mod væggen og tog dynen på , med et smil studerede hun hans krop og sagde"Jeg må godt ha fyre her bare rolig jeg heller ikke så bange for lille dig Lucifer" hun grinte i det hun viste ham at hun mente det kun i sjov og kunne ikke lade vær med at bide ham i øre flippen lidt og så bide ham lidt i halsen nu han var så tæt på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:07

han kiggede kort på hende da hun rejse sig op og lås dør så der ikke kun kom nogen ind til dem, da hun ligger sig bag ham vend han side om på den anden side for af kun ser hende, han når lige af ser af hun kiggede på hans krop, "ser du noget spænde og pas på af jeg ikke bide igen" sagde han og kiggede på hende, han vil bide hende hvis hun bed bare engang til, så bider han og han vil godt nok bare ikke suge blod fra hende bare bid hul.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:14

kajika rakte tunge af ham flabet og sagde"baaaaaah den er go med dig og du kan bare komme an og ja jeg serr noget meget spændende jeg ser nemlig dig! hehe og det meget spændende fordi du ahr så store mave muskler og er så flovt trænet men det vel os militærets skyld" kajika trænede vær dag næsten med løb og det hele dog var hun ikke pumpet men hun var dog stærk, hun lukkede blidt øjnene og grinte id et hun sagde"godnat Lucifer"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:23

"det sagde du selv og okay det er da godt af du gør det og enlig ikke eller jo lidt man det er mere fordi jeg træner der hjem eller nu i militær da jeg ikke er der hjem" sagde han og lukke kort øjne, lidt efter bide han hende på hals og bide hul bare ud af suge blod fra hende, lidt efter giver han slip på hende og ligger sig mere til retter, "godnat Kajika" sagde han og lukke øjne og lydet til ting omkring ham og mærker efter puls på folk, han falde i søvn lang tid efterom morgen våge han tidlig og lå bare og kiggede roligt op i loft, efter lidt tid rejse han side op fra seng og åben vindue og sidder sig i det og røg sig en smøg ud røg kom ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:33

kajika grinte da han bed hende og sagde"hey! du din slemme vampyr du sgade du ville kun bide vis jeg bed dig og det gjorde jeg ikke hahaha indrøm det du elsker at bide i mig" hun smilede i det hun faldt dyb i søvn og vågnede færst langt ud på dagen og opdagede at Lucifer allerede var oppe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:38

"du sagde selv af jeg bare skulle kom and" sagde han ind hun falde i søvn, da hun våge var han færdig med af ryge sin smøg og der ikke lugter ikke af røg så hun vil ikke opdag det, "morgen" sagde han lidt efter hun havde slå øjne op, "du har også sove længe, kl er næste ti og der var en og banke på din dør ved otte og prøve hvilke af vække dig, for af få dig med til morgen mad" sagde han og kiggede kort på hende, så han sad kun man ser noget af hans tato på ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:00

kajika rejste sig op og sagde"Mmmmmh ja det kan godt være men jeg vil spise når jeg vil spise hehe.... det ved de for det meste så det var blot for at drille vil jeg væde med og vil du med neden under???" hun kiggede på ham undrende og strakte sig og gik ud og tog shorts på og en top i det hun kom ind igen og smilede kært til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:06

"okay det kan jeg jo ikke vide af du plejer det og ja det vil jeg godt" sagde han og kiggede kort på hende, ind han rejse sig op og lukke vindue og tager sig militær grøn t-shirt på, "du viser vej, det er en dele år side jge sidste var her så kan nok ikke husk vej" sagde han og føler efter hende ned under, han regn med af de skulle ned af spise man han var ikke sikke, han havde også tager sin militær støvler på da han ikke gab af går i bar føder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:09

Kajika smilede kært og kom der ned i det hun nikkede til lucifer og sagde"ja bare spise og nje du har ret det kunne du umuligt vide men stadig nu ved du det" hun satte sig ved et bord og drengene så vredt på Lucifer fordi hun var jo den smukkeste blandt alle pigerne på skolen netop på grund af sine racer..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:15

han gik roligt efter hende og kiggede kort rundt i spiser sal, på de folk som sad der og hvordan drenge så sur på ham, han smiler svagt af det og gik op, han tog noget mad og gik ned og sat sig overfor hende og kiggede kort rundt ind han begynde af spise, han tog en tår af den vand flaske han havde tager der op mens han tog noget mad, han kiggede kort på hende, "skal du ikke havde dig noget af spise" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:22

kajika smilede og rakte sin hånd ud og der var en af pigerne der kastede noget til hende og så smilede hun til Lucifer åbnede det og spiste, det var sådan nogen energi stænger og sagde"jeg spiser næsten aldrig! morgen mad haha" hun blinkede til ham i det de sad der og spiste mens hun rejste sig og tog noget fra en automat at drikkke blot en vand flaske og betragtede lucifer mens hun stille smilede .

2 timer senere..
Kajika rejste sig op og gik oven på sammen med lucifer i det folk snakkede om dem og så gik hun i bad i mens hun stille slappede af og sagde"men du skal vel os hjem af Lucifer??? og så ses vi vel om en uge??" hun grinte sødt da hun stod der i håndklæde og betragtede ham og sagde"det egenlig mærkeligt jeg kan ikke hele?? bide mærkerne kun lægge sådan et tyndt sår over dem men ikke hele dem???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:37

han kiggede kort på hvad hun fik af en af sin veninde, "okay det er ikke sund ikke af spise morgenmad og jeg vil siger af du skal gør det når du skal arbejde i hær da du kan kom ud for mange ting" sagde han og kiggede kort på hende og spise videre, han gik med hende op og sat sig på hendes seng, "jo det skal jge enlig, og ja det gør vi, kontar dig ind uge er om angår arbejde" sagde han og tog sin ting og vinker kort ind han gik hjem af.

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum