Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 2 af 15 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 20:04

"ja det er det skat"sagde han med et smil og snavede stille med og smilte stille til hende og nussede hende på ryggen med et smil "jeg vil altid elske dig skat"sagde han med et smil og kiggede på hende det var så dejligt at de var sammen og han var lykkelig over det og ville ikke ødelægge det på nogen måder
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:19

Hun gled langsomt sine læber væk fra hans, hun var os blevet mere kærlige end før omkring ham, hun aede hans kinden og lagde sin panden mod ham "Skat.. jeg ved du er trist og ikke tilfreds over du ikke kan få børn med mig, men " sagde hun og smilede kærligt til ham og hviskede i hans øre "Du få et barn fra mig alligevel , selv mod Zane villige , mit løftede til dig" hun vidste hvad det kunne betyde, men hun var lige glad, tanken om at bære hans barn og glæde sig sammen , var stærkere end alt andet, at de kunne glad og elskede noget sammen, det var hendes drøm "elsker dig min elskede, bare rolig, du skal nok få en baby fra mig" sagde hun meget kærligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 21:05

Han kiggede på hende med et smil og kyssede hende på munden og smilte til hende "du er dejlig skat"sagde han med et smil "vil altid elske dig skat"sagde han med et smil og nussede hende på ryggen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 21:09

hun smilede sødt "Jeg ved det skat og vil altid elskede dig " hun kyssede hans læber "og vil altid være i nærheden af dig i dit hjerte" sagde hun og gled en hånden i på hans veltrænet maven , hun smilede tilfreds "Den for jeg aldrig nok af" sagde hun og kørte hånden over han bryst og hans muskler , hun smilede frækt til ham kort , hun gled hentil hans øre og hviskede "Du er så Hot" hun havde en frækt og forførende stemmende som han elskede det , hun skulle lige til at rejse sig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 21:27

"det er du også skat"sagde han med et smil "men nu vil jeg se at få spist færdig og komme vidre med vores bil"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "jeg elsker dig og din stemme er forførende stemme"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 21:33

"gør som du lyster til skat" sagde hun stadig forførende , hun så mod ham med et blik som sagde mere end bare normalt , hun drillende lidt men ment det os, hun gik hentil køkkenet og gled hånden over dørenekanten, hun vinkede til ham og gled den med sig og slap der hun stod nu og vaskede op , hun nynnede blidt og forventede ikke han kom herud ,da hun gjorder det tit efterhånden , mest i dril
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 22:51

"skat du ved godt du tænder mig bare af det der"sagde han med et grin og spiste færdig og gik ud til hende med tallerken til hende med et smil "din dejlige kvinde"sagde han og kyssede hende på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 22:57

Hun så mod ham og mærkede hans læber mod sine , hun smilede frækt i kyssede, og kærligt og kyssede igen heftigt , hun slap det hun vaskede op og lagde armene om hans nakkede "Tja det var os meningen du skulle bliv tændt skat" hun så mod ham og hoppede op på bordet og holdet om hans nakkede og smilede "Jep og så jeg din" sagde hun sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 23:12

"vil du til at gøre det her i køkkenet"sagde han med et smil og kyssede hende på munden med et frækt smil på sine læber "din frækkert"sagde han med et smil "jep du min gud jeg er heldig"sadge han med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 23:16

"vil altid med dig min elskede " sagde hun og kyssede hans munden meget kærligt , hun gled hånden igennem hans hår og smilede, hun kendt ham godt efterhånden , så hun vidste hvad han kunne li mere end andre gjorder , hun smilede til ham "jep, men kun din frækkert " sagde hun og slikkede hans hals og kyssede så op til øret og hviskede "Jeg vil altid elskede dig skat og vil altid være her , vil bære dit barn og være ved din siden sammen tid" hun havde en forførende og frækt stemmende, lige den som han elskede , hun gled en hånden op under hans tøjre og nussede hans veltrænede mave
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 23:55

"jeg vil også altid være ved dig skat"sagde han og kyssede hende på panden og grinte da hun slikkede på hans hals og kiggede på hende "er du stadig nem at tænde"sagde han med et smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 0:02

"Nåh det er dig , Ja" sagde hun og smilede sødt "er vel stadig lige så følsom, vis det er det skat" spurgte hun og åbnede munden lidt og nærmede hans læber, hun kyssede ham kærligt og gled sin hånden rundt på hans maven , for at kærtegne den udskyldig, hun slap hans læber kort og sagde "må du vel finde ud om jeg er " sagde hun og kyssede ham igen kærligt og blidt ,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 0:05

Han gengav hendes kys og gik op under hendes kjole og trak hendes trusser af hende og kyssede hende på halsen og lod en finger køre hen over hendes underliv med et frækt smil på sine læber og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 0:10

hun var ikke våde, men meget følsom så det gav et ryk i hendes ryk ,da han rørt derned hun smilede til ham og genglædet nu kyssede , hun kyssede heftigt ham og de begyndte at bliv vildere og heftigere i kysset, hun gled hånden op af og tog hans tøjre med , hun fik hævet hans tøjre af elegant og så mod hans veltrænet bryst , hun kyssede ham en enkel gang på hans brystkasse og kyssede så videre på hans læber med ham , de kyssede vildere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 0:37

Han nussede hendes underliv og kyssede hende på panden og grinte stille da hun kyssede hans brystkasse og smilte til hende "du er som altid dejlig vild"sagde han med et smil og kiggede på hende "og jeg elsker dig"sagde han med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 0:40

"er der noget galt i jeg elsker min kæreste og hans krop" sagde hun og smilede frækt til ham "Og har lyst til ham" sagde hun og aede hans kind, hun kyssede hans læber igen og det bliv roligere denne gang , så han var med , hun gled en hånden om på hans ryg og nussede den kærligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 1:11

Han blev ved med at nusse hendes underliv "ja og det er jeg glad for at du vil det og at du elsker mig"sagde han med et smil og kiggede på hende og kyssede hende på munden med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 1:12

Ailince nyd hans kærtegn , men var ikke helt vildt tændt da hun holdet sig tilbage lidt, hun spredt lidt benene så han var helt indtil hende, hun kyssede hans munde kærligt og det bliv mere og mere vildt kys det havde, mere og mere heftigt og mere og mere dejligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 1:23

Han blev ved med at nusse hendes underliv og da hun spredte bene lod han en finger glide op i hende og kyssede med hende på hendes mund osv. "gud jeg elsker dig skat"sagde han og kørte fingeren frem og tilbage


//tjek city-of-life nu//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 2:00

"Arh" sagde hun og stønnede lidt da han træk figner op i hende , hun nyd det og smilede derefter kærligt til ham "Elsker os dig skat" sagde hun og kyssede hans læber mere heftligt det snævede efter lidt tid , hun nyd det og gled hånden ned i hans bryst og nussede blidt hans p** , hun kørte hånden frem og tilbage lidt bare så han bliv tændt mere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 2:09

Han smilte og nød det hun gjorde og snavede med og kørte fingeren frem og tilbage og tog hende på det ene bryst med et frækt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 2:16

Hun stønnede igen da han tog fast i hende ene bryst, hun nyd det mere end normalt , hun savn ham videre mere vildt og hefteligt end før, hun var nu tændt og hun begyndte at kører hånden frem og tilbage , var et tegn på hun var tændt og han kendt det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 2:19

"okay du tændt"sagde han med et smil og snavede vidre og tog fingeren ud og smed resten af sit tøj
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Søn 20 Jun 2010 - 2:21

Ailince nikkede "Ja " sagde hun og træk vejret hurtigere end normalt hun var så menneskelig omkring ham , hun nyd det og den følelse han gav hende, hun kørte stadig frem og tilbage da hans havde fået sit tøj af , hun smilede fræk "Kan ikke se nok på din krop skat" sagde hun kærligt, hun snavede ham nu igen , lige som før
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Jun 2010 - 2:23

"smid tøjet skat"sagde han og var klar til at give hende mere kærlighed og snavede med og prøvede at få hendes kjole af hende med et frækt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 2 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 15 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum