Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 8 af 15 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 16:36

"okay"sagde han med et stille smil og kiggede bare rundt lige nu og var helt forvirret
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 16:50

Ailince lå i en af hospital sengen , på den nærste stuen, hun havde fået sovepiller få at falde ned... hun havde været helt op og kører..
Det havde tagt hårdt på hende , ikke slagt men nyheden , det var ikke bærende for hende lige nu , en tår faldt ned af hendes kind, hun græd , nej små græd i søvne ... hun var trist og lægen kom indtil hende, han lagde hånden på hendes panden "Feber, ved en vampyr, er hun ved at give op" han snakkede til sig selv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 16:56

Jaster rejste sig op og gik ind til ailince og tog hendes hånd og kiggede på hende "hvordan går det med hende"sagde han og kiggede på dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 17:19

"Prøverne viser hun er okay, men der er noget galt" sagde han og så mod hende "Som om hun er ved at dø... som om hun giver op" Lægen så mod ham , han holdet stadig hånden mod Ailince panden "Eller som om hendes celler dræber hende indfra... men prøverne viser de er okay , bare som om hun visner væk" han lagde en hånden på hans skuldre "jeg kan ikke svare dig på det" sagde han...
Ailince var iskold som altid, hun lignede sig selv "Det svært at sige, hun er jo vampyr"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 17:56

"okay"sagde han og kiggede på ailince *Zane dit langsomme møgdyr*tænkte han og kiggede på ailince dette kunne ikke være sandt det her han holdte hendes hånd
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 18:06

Ailince klemt hans hånd og så mod ham, hendes øjne var mate , "Det skal nok god skat, det medicineret , jeg skal nok bliv okay" hun sætte sig og og gled en hånden over hans kind "Bare rolige" hun kyssede hans kind og krammende ham "Såh træt" sagde hun og gabt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 18:08

"dør du ved jeg i det mindste hvem det skal gå ud over"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 19:10

Ailince begyndte at grinede "gør jeg ikke skat, jeg bliver ved din side, så længe du vil ha mig" hun krammende ham stadig, hun havde armene omkring hans nakke og lagde sit hovede mod hans skuldre "Du dufter så dejligt skat" sagde hun lykkelig, hun var kun glad og tilfreds omkring ham "Hvad siger du til når jeg må god , vi går ud på en Date"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 19:13

"hmmm det kan vi da godt skat det ville da være en forandring"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 19:17

"er der noget galt skat" sagde hun og sætte sig tilbage i sengen og så mod ham roligt "Skat, det helt okay, det går nok " sagde hun og hentyde hvad der var sket, "En date vil være dejligt og afslappende " sagde hun og sad rolige og kiggede på ham , hun smilede kærligt til ham "Skat er du okay "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Man 12 Jul 2010 - 19:32

"ja jeg har det da det dig jeg bekymre mig for"sagde han og kiggede på hende han stod og kiggede på hende og ventede på svar fra hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Man 12 Jul 2010 - 20:05

"du skal ikke være bekymret skat" sagde hun og aede hans kind "det som er hårdt ved mig er jeg tabt dit barn" sagde hun sødt og smilede lykkelig "Udover det er jeg helt okay skat," hun smilede roligt til ham, en læge kom inden "Ailince du skal lige havde lidt søvn så kan de tag hjem" det var nat udenfor lige nu ... var tiden hvilket gået så lang tid "Sir vil de sove her eller derhjemme"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:03

Han kiggede på ailince med et stille smil "vil du ha at jeg skal blive her"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede ind i hendes øjne med et sødt blik "eller skal jag bare hjem det op til dig skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 22:07

hun smilede glad "Du så god mod mig skat" sagde hun og flyttede sig lidt til siden og klappe på pladsen ved siden af sig "Så nu vil jeg være lidt mod dig, jeg ved du elsker at ligge op til mig " sagde hun og så mod lægen "Det okay sir, de kan sove i hendes seng vis de ønsker, vi kan os finde en til dem, op til dem" sagde lægen til dem og så mod Ailince , Ailince lagde sig ned i sengen og holdet plads fri for Jaster , så han kunne valge selv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:09

"jeg tror jeg ligger mig sammen med hende hun er jo min dejlige kæreste så vi ligger i samme seng"sagde han med et smil og kiggede på ailince med et smil det var dejligt at der ikke var sket vildt meget med hende men han var ked af det der var sket med barnet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 22:13

Ailince kom til at læse hans tanker og så mod ham , tydeligt at se hun havde læset dem, hun tog fast i hans armende og hiv ham ned og indentil sig og nussede hans ryg, hendes krop var varm og behaglig at lille op af, det var sådan vampyr havde feber, hun gled en hånden igennem hans hår og lagde ham indentil hendes bryst, hendes hjerte slog men langsommere end normale mennesker, hun var jo heller ikke menneske , men halv dæmon og halv vampyr, hun hviskede i hans øre "Skat vi før altid en chance til, så det okay" hun kyssede derefter hans kind , hun villige berolige ham og lægen smilede og gik ud af døren, for at lade dem være alene
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:16

"ja men det tager altid hårdt på en når man mister et barn ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "vi må jo bare se hvad fremtiden bringer ikke skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 22:24

"det var hårdt at få af vide lige i starten, men ny" hun rystede på hovedet "Overholdet ikke , vi for altid en chance til" hun smilede på en nuttede og lykkelig måde , som ingen andre vampyr kunne, kun Ailince kunne, det var små menneskeligt "Ja lad os se havd den branger os skat" hun aede hans kind "Vi skal nok klare den, så længe vi er sammen" sagde hun mere beroligende, hendes stemme var rolige, varm og blid... disse ting så Jaster kun... det var hans del af hun tilhøret ham , og han havde hendes hjerte og kærlighed
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:32

"ja lad os det"sagde han og og lagde sig ind til hende med et smil og kiggede hende ind i øjne og smilte sødt til hende "vi skal nok klare os"sagde han og kiggede lidt rundt i rummet og kiggede så på hende igen med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 22:38

hun så på ham "som vi altid gør" en tår faldt ned over hendes kinder, ikke af tristhed men af glæde .... Ailince aede hans kind og kyssede derefter hans læber, så dere læber mødte hinanden , det var pludselig som et eller det følse sådan... Ailince nyd det og var vildt lykkelig lige nu, hun kunne ikke forklar det men hun var det.. hans ord . havde gjordet hun så lyset i livet igen. han havde vækkede hende så mange gang fra koldhed... hun indså det nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:43

Han kyssede med og lagde en arm om hende og kiggede hende ind i øjne "ja som vi altid gør vi har været gennem meget"sagde han med et smil og kiggede på hende hun var så dejlig og det kunne han godt lide ved hende.


//hvor lang tid har de været sammen?//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 22:49

Ailince kørte hånden gennem hans lang mørke hår og slap hans læber de var dog kun 1-2 cm fra hinanden , deres læber var, hun så mod hans øjne og smilede sødt "Ja til tidere , men vi har os nogle gode inden i mellem" sagde hun og aede hans kind .... "Skat" sagde hun og så mod ham roligt men kærligt "Jeg vil altid være her , lige meget havd .. lige hvad sker , er jeg ved din side " hun lukkede øjne og smilede nu, der var 1-3 cm mellem deres læber nu


//Godt spørgsmål , har jeg ingen ider om , men et stykke tid ... XD hahah, et par måneder irl//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 22:53

"jeg vil også altid være din og vil være her for dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med det samme smil det var vildt dejligt at være samme med hende de havde alligevel været sammen længe


//ja tror du ikke det er sådan har heller ikke styr på det//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tirs 13 Jul 2010 - 23:01

Hun aede kærligt hans kind "Vores forhold var ved at blive til en vanesag , vi glemt de kærlig i det" sagde hun og hentyd til det havde haft travlt begge to og når de enlig var sammen var det morgenmad, aftensmad, at sove eller sex... hun så mod ham disse udskyldig berøringe havde ikke været der lange, hun så mod ham og rørt han muskler i hans ansigt , hun undersøgt hans ansigt, det var en behaglig føle , som om hun nussede være del af hans ansigt "Selvom dette er sket, er jeg glad for det sket... opdaget noget"

//jo det er sikkert der omkring XD///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Tirs 13 Jul 2010 - 23:04

Han kiggede på hende med et smil "og hvad er det så min dejlige skat"sagde han med et smil og kiggede hende lige ind i øjne "hvad har du opdaget skat"sagde han og smilte sødt til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) - Page 8 Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 15 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum