Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 Empty Sv: Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:13

Han smilede blidt og rykkede sig lidt tilbage da han regnede med at vandet ville ramme ham, "Ild" sagde han med en blidt og varm stemme, han rejste sig op på grenen og greb fat i en anden og lænede sig lidt frem af, han grinede kort og dybt af hende, og dog lettere lokkende, han smilede forsat og kørte roligt en hånd ned i lommen og holdte den er nede,

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 2 Empty Sv: Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:16

Angelica åbnede øjnene med et lille grin. "Ild siger du?" Sagd ehun med en lettere tænkende, men stadig blid, og kæk tone. Hun flyttede så hænderne frem foran sig og så ldit på den lille vandstrej... Hun gjorde et lille sving med fingere og den svævede så væk fra hende og over mod søen, hvor den smeltede smamen med alt det andet vand. Hun så kort efter det, men så på Kyouga med et smil xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:22

"Jeps" sagde kyouga og rejste sig op fra grenen med et spring, Han smilede let og tog hænderne foran sig og lavede en lille ildkugle, han førte den elegant rundt med en finger og smed den ud i søen; opgivende gav den lille ildkugle op og lod sig sive op i røg af vandet, han så igen på angelica og smilede kækt, han knyttede den ene hånd foran sig og pressede let, han løsnede grebet og en endnu en lille ildkugle opstod, han vendte håndryggen ned i mod jorden og den lille ildkugle stod smukt og svævede lidt over hans hånd, han kiggede let på den og formede små ulve agtige flammer ud af den, dog flød de hurtigt ud igen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:33

Angelica betragtede let ild kuglen, indtil den blev til røg. Hun vendte hurtigt blikket mod Kyouga igen. Hun betragtede ildkuglen.. Ild ulvene. Hun smilede af ham. Egneli havde hunaltid haft det dårligt med ild. Ild havde kun ødelagt hendes liv. Hun betragtede alligevel de små dansende flammer, med et smil. Hun lagde hovedet let på skrå og løftede hænderne op foran sig. Hun mumlede kort et ord eller to og mellem hendes hænder begyndte en vand kugle at dukke op. Hun smilede og så på Kyoug

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:39

Han smilede og lod flammen dø hen, han sænkede hænderne og betragtede det hun gjorde, vinden gled roligt ind over ham, et gab trængte sig ind over kyouga og han åbnede munden og gabte, han lukkede den i bagefter og tørrede en enkel tåre væk fra øjnkrogen pga. hans gab. Han satte sig ned på jorden og kørte tungen rundt om den ene hjørnetand, denne gang med let åbnet mund, han holdte blikket på angelicas bølgende vandkugle, rundt og velformet, og dog bølgende og vild. han smilede let og blinkede langsomt med øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:44

Angelica smilede af ham. "Lidt træt?" Sagde hun med en blid, men svagt drillende undertone. Hun lod så vadnkuglen dele sig i små vand ulve... De hylede efter nogle få sekunder, dog uden lyd, og forsvandt så i en damp sky. Angelica smilede og så igen på Kyouga. Hun lukkede kort glad øjnene, og lod så blikket glide over ham endnu en gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:48

Kyouga smilede let og lod et kort grin undslippe hans læber "En anelse" sagde han roligt og rejse sig, han så let ned på hende og betragtede hende, han var i drille humør og begyndte så vildt og rode i hendes hår, han smilede sødt og drillende, "Nuurh lille angelica" sagde han lumsk og grinede kort, han så på hende med sine fangende violettet øjne, han smilede varmt og roede vidre i hendes hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:55

Angelica begyndte at grine. Hun begyndte så at rode i hans hår, dog ikke så meget som hgan gjorde ved hende da det var lidt svært. "Nurh store Kyouga!" Sagde hun så med et sødt grin. Hendes gyldne øjne mødte kort hans. Hun mærkede ganske kort hvordan alt omkring hende ganske kort og svagt slørede. Men hendes syn blev hurtigt normalt igen, og hun lod som ingen ting. Hun kunne dog ikke skjule hendes svaghed i de få sekunder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 14:59

Kyouga grinede varmt og stoppede med at rode hende i håret, han betragtede let hendes svage blik men ignoerere det, han smilede blot og tog hende let om ansigtet og rystede lidt voldsomt i det xD!, han smilede grinende . han stoppede og kørte håndfladerne rundt på hendes kinder, han grinede let og nød at være i selskab med hende, han vippede let til siderne. hans hænder gav en speciel varme mod hendes hud, ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:05

Angelica grinede mere og lukkede glad øjnene og mærkede varmen i sine kinder. Hun følte sig svagt svimmel, men mest fordi han havde rystet hende. Hun svejede svagt, men ikke noget tydeligt. "Du er skør!" Sagde hun så med et grin og lagde hænderne på hans skuldre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:12

Han smilede let og så let på hende hænder, hans blik gled tilbage i hendes ansigt, han lagde sine hænder på hendes skuldre og lukkede glad øjnene "Altid" sagde han roligt og friskt, hans blik var charmernde og lettere lokkende, Hans mund bevægede sig i en glidene og varm bevægelse. hans hænder var forsat varme. som nu lå til hans natur, ikke brændene varme, men lidt varmere end normal kropstempratur

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:18

Angelica åbnede øjnene og så på ham. Hun smilede sit blide, drillende, men svagt charmerende smil. Hun lod blikket glide over hans ansigt mens hun nød han varme hænder. Hun Hold et lille grin tilbage, og smilede videre. "Foresten; Du må godt kalde mig Angel hvis du synes Angelica er lidt langt." Sagde hun med sin melodiske, men varme stemme og lukkede kort glad øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:23

Kyouga nikkede let, "Okey. Angel" sagde han med en lidt drillende stemme, "Du kan bare kalde mig....ehmmm" sagde kyouga tænkende, han har altid blevet kaldt sit navn, selv af sine forældre, Han smilede skævt "Okey jeg er tom" sagde han og lukkede glad øjnene, han tog sine hænder tilbage og lagde dem bag på hovedt med albuerne strittende ud af, han smilede et charernde smil og så på hende, dog ikk i hendes øjjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:25

Angelica smilede af ham og trak sine arme til sig. Hun rettede så lidt på sit hår. "Hmm... Også mig. Hvad med jeg bare kalder dig Kyouga?" Sagde hun med et blidt men charmerende smil.Hun betragtede let hans smil. Hun havde det godt i selvskab med Kyouga. Han var ikke påtrængende, eller asocial... Han var lige som han skulle være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:31

Kyouga smilede roligt og lavede en random grimasse, han nynnede meget svagt en melodi, han stoppede igen og smilede lidt overlegnt "Lyder godt" sagde han og lukkede glad øjnene, han åbnede dem igen og tog armne ned, Han smilede et varmt smil. Kyouga havde det godt i angels selskab, hun var nede på jorden, og dog alligevel med på lidt sjov når det var nødvendigt ^^.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:40

Angelica små grinte kort, Men smilede så som før. Hun kom så i tanke om noget. "Hvor mange har egneli mødt her, Kyouga?" Sagde hun med et blidt smil og viklede en tot af det lyse hår om en finger. Hun tænkte lidt over hendes spørgsmål... Hun gælttede på han vel havde mødt nogle stykker ^^,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:47

Han så roligt væk fra hende, men så på hende da hun sagde noget igen, "Ehmm" sagde han tænkende og lagde en finger på underlæben, "2-3 stykker vil jeg tro" sagde han roligt og lagde hånden ned af siden igen, "Hvad med dig?. Med din skønhed må du da have mødt mange flere" sagde han med et let charmernde stemme og smilede naturligt,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:49

Angelica mærkede svagt varmen stige op hendes kinder. "Tja... Det kan man ikke rigtigt sige.." Sagde hun med et blidt, men meget svagt flovt smil. "Du er faktisk den første jeg har mødt her." Sagde hun med en blid stemme og lukkede glad øjnene. Hun åbnede dem så igen og så på ham, hvorefter hun så ldit op på månen :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:57

Kyouga løftede undrende det ene øjnbryn, "Virkelig?!" sagde han overrasket, "Utroligt" sagde han med en lidt mere roligt stemme og lænede sig op af træet, en kold brise lagde sig om ham som et tæppe, og dog smilede han bare, han tænkte roligt,

[Undskyld for den korte besked ^^ er lidt tom :3]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:01

Angelica holdt et lille grin tilbage og nikkede. "Jeps." Sagde hun med et smil. Hn gøs kort da vinden igen fjede hen over hende. Hun bed kort tænderne sammen. Nok var hun en ulv, men uden sin pels og med bare arme kunne det være en lille smule koldt. Hun tænkte kort og så på Kyouga. En tanke slog hende så pludselig. "Har du så en kærste, Kyouga?" Sagde hun med et nysgerrigt smil og så på ham med hovedet let på skrå xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 21:49

Kyouga så lidt undrende på angelica men lod så et varmt og lidt overlegent grin undslippe hans læber. han lænede sig opaf et træ "Nej " grinede han roligt. Kyouga betragtede endnu en gang angelica og smilede skævt af at hun tydeligt frøs, og der sad kyouga så med næsten 42 grader varm krop ^^. "Hvorfor da" grinede han overlegent og lavede et drillende charmernde smil :p

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 21:54

Angelica lukkede kort glad øjnene. "Årh bare nysgerrig." Sagde hun med et skævt, men
lettere drillende smil. Hun rettede kort på det lyse hår og betragtede ham så let. Hun
ignorrede kulden og holdt smilet. Hun så kort ud over søen... Men så på ham igen. Nok det
eneste gode hun kunne få øje på før i tiden ved ild... Men fryser vel aldrig? :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 22:34

"Har du da en?" sagde Kyouga lidt hånligt men varmt, han blev lettere legesygt. Han havde det kort sagt godt i angelicas selskab og følte sig tryg. Han lod sin hånd glide ned i bukselommen- Han rettede op i ryggen og pillede let ved skjorten ^^ Hans stemme var varm og blid, han betragtede let vinden blæse igennem træerne og solen genskær i vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 7:50

Aneglica skævede kort op i himlen. "Tja... Nej egnelig ikke." Sagde hun så med et mindre
grin. Hun smilede så og så op i trækronen.. Hun betragtede kort bladende, inden hun vendte
blikket mod Kyouga igen. Hendes blik fulgte roligt at bevægelser xD Hun sukkede så tilfreds,
men lydløst og satter sig på en gren ^^.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 14:35

Han smilede roligt og betragtede hendes yndefulde bevægelser, en svag tørst lagde sig som fint sandpapir i halsen på ham, han sank en klump og smilede roligt. "Singelliv" sagde kyouga enelig lidt for at sige et eller andet xD. hans stemme var lettere drillende. Han tøvede let men satte sig på en gren på et træ, overfor angelica. Han rynkede kort brynende da han opfangede en mærklig fært, han rystede smilende på hovedt og smilede blidt xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum