Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 Empty Sv: Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 13:44

Angelica viklede roligt en tot af det lys hår omkring en finger og strakte svagt halsen, hvor
ved hun blottede den let. Hun så på ham med et mildt smil. "Jeps." Sagde hun så med et
svagt, næsten lydløst grin. Hun rettede kort på den hvide top og rettede blikket mod ham
igen. Hun lod roligt blikket glide over ham xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga// - Page 3 Empty Sv: Nye tider... Det tror jeg næppe //Kyouga//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 9:18

Kyouga rystede lidt på hovedt af sig selv og rejste sig op, et venligt smil forplantede sig på hans læber og spredte sig, mere og mere. Idet hun strak sin hals betragtede han den let med sammenknebne øjne. Men kun kort tid efter slå han blikket væk, op imod trækronerne, Efterfulgt af at han tog hænderne i sine bukselommer og sparkede til en lille sten som fløj over den bulede jord og ud i søen med et minimalt plask. Han stod i lidt tid og betragtede månens skær i søen men slog så blikket imod Angelica igen "Så..."sagde han men uden at vide hvilket emne han nu skulle starte på. Han stemme var lettere ventende, og dog uden og vide hvad han ventede på helt præcist, men nok at der snart skulle ske noget. Han lagde hovedt en anelse på skrå så det mørke violette hår strøg lidt til siden. Han holdte sit smil på læberne inden de begyndte og 'skyde' ord ud "Der blev stille" Han stemme var en anelse overlegen og dog stadig rolig. han fnyste grinende af sig selv. Det var somom hans tanker var et helt andet sted end lige her...lige nu...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum