Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//
Tid: 22:30
Dato: 02-09-2010
Vejr: Det er mørkere end normalt, eftersom at himlen er fyldt med tykke røgslør af skyer. Det småregner oss' lidt. Tåget
Omgivelser: Tomt, Tomt og atter tomt.
Et let røgslør af tåge havde lagt sig om parken i Di morga. Dog irriterede det ikke den unge vampyr, ved navn Kyouga. Lyden af skosåler vandrede rundt på fliserne. Hans sorte hætte var trukket over hovedt, hvor er indenunder var en hvid T-shirt. Hans sædvanlige sølvkæde, hang løst om halsen. Hans violette øjne lyse svagt op i mørket, og støvregnen fordampede hurtigt efter de havde lagt sig på ham. Hans sædvanlige, selvsikre smil, hang på læberne altimens at han lyttede til den meget svage, og hen-døende by, gå til ro. Et lille kast med hovdet, va med til at Kyouga havde udsyn med begge øjne. Han var sulten...Tørstig.. Efter selskab, og efter blod. men han kunne styre sig, så lange at folk ikke selv lagde op til det. Han lo sin tunge glide langsomt hen over det øverste sæt hvide tænder.
Gæst- Gæst
Sv: Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”det er helt okay” sagde hun roligt… ”og nej jeg har intet imod at du finder min spændene” sagde hun roligt. ”og tak fordi du prøver at holde det med tankerne lidt lavt” mumlede hun og så ham i kort tid i øjende, men fandt det upassende hvis hun så på ham i længere tid… men det var jo kun hans øjne ikke???... hun slådsede lidt med sig selv inden i om hun skulle se i dem igen eller la vær … og svaret blev at hun skulle la vær. ”og hvad laver de selv her?...” spurgte hun roligt. Hun kom først nu i tanke om at han ikke havde sagt hvad han hed… og hun vist heller ikke havde fortalt hvad hun selv hed… men hvor vidste han det så fra?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fremmed og fremmed" Sagde han med smilet, forsat plantet på sine læber "Jeg syns nu at jeg kender dig meget godt" Han trådte roligt tættere på hende, og lagde sin kolde hånd på hendes skulder. Han sendte signaler ud, for at få hende til at virke tryg, men det var jo ikke sikkert at det virkede. "Afsindig heldig" Sagde han med et kækt grin, og lagde sin pegefinger om hendes hage, og nussede hendes kind med sin tommelfinger- "På denne tid.. Meget" Svarede han, lod sin hånd glide ned af hendes hals, hvorefter han trak den tilbage. Han ville heller ikke skræmme hende. Selv om han havde sagt at han ikke ville læse hendes tanker, gjorde det. Men det var ikke til at se på ham.
Gæst- Gæst
//smutter … et vis monster (som er et ONNNNDDDDTTTTTT omnster… og har taget mine smøgere *piv#] står henne i døren og plapre løs …. Jeg tror hun vil ha jeg skal slukke min pc??? … svare i morgen ///
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”hvis de kender byen ganske godt … så burde de vel kunne hjælpe mig??? Bare lidt?” spurgte hun. Et lettere frækt smil kom stile frem på hendes læber da han igen rørte hende. Hun følte at det var en smugle underligt at ha en dreng så tæt på, og så længe af gangen… men hun kunne nu ganske godt li det… eller ham?. ”noget der plager dig?” spurgte hun da hun hørte hans tænkende ’brummen’. hun satte hovedet let på skrå, da dette spørgsmål kom men rettede det hurtigt igen efter få sekunder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Krea svigts :s Sorry//
Gæst- Gæst
//he he let ok xD //
Gæst- Gæst