Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:55

"så... hvad skal jeg gøre for at stille din sult" viskede han sexet og drillende ind i hans øre og kiggede på ham med hans små spidse blodrøde øjne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 11 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:04

Nao kiggede på ham "hmm... det er dig der kommer fra en pervers familie... så med de tanker + min sult, ved jeg ikke hvad du kan finde på" Han grinte og lagde sig ned igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:07

Night smilte "ja... hvem ved" sagde han og grinte. Han satte sig stille over Nao, men ikke så Nao faldt ned under vandet. "Jeg gør det der vil tilfredstilde dig" sagde han sexet og kyssede ham på halsen. "så bare sig, hvad du vil ha..." Endnu en gang kyssed eNight ham på halsen og kiggede op på ham imens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:11

Nao grinte "hmm... bare du er her hos mig er jeg jo tilfreds..." han smilte et fjoget smil, fordi Night burde vide det var nok. Dog rumlede hans mave lige pludseligt midt i det hele, der gjorde at han rødmede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:15

Han smilte stille sa han sagde det.
Night's sexede jeg forsvandt da hans mave begyndte at runle og han begyndte grine. Han satte sig igen op "skal vi gå ned så du kan få noget mad?" spurgte han stille og smilte til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:16

Nao trak ham ned at ligge oven på sig "hmm nej vi venter lidt..." han krammede ham tæt ind til sig, men så hans hoved ikke kom under vandet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:19

Et nik kom fra Night inden han igen blev hevet ned "du kan vist godt li at hive mig ned" sagde han og grinte lidt. Han kiggede stille op på ham imens hans hovede lå på Nao's mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:20

Nao smilte... "JA... men kun for at have dig tæt på mig..." Nao tænkte lidt på hvordan nights forældre ville være overfor ham... også selvom han viste sine vinger men tanken forsvandt hurtigt da han så på night igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:22

"når vi går ned og fu spiser så ringer jeg lige ti mine forældre,men er det ok at det bliver min mor vi er hos først?" Night kiggede på ham da han kiggede ned på ham.
Night fattede stadig ikke det med Nao's øjne, men det bekymrede ham ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:29

Nao smilte venligt "sig mig... kan du læse mine tanker eller sådan noget... sad lige og tænkte hvordan de ville godkennde mig" Han grinte og tog fat om ham, mens han kyssede ham. Nao smilte dog igen efter lidt tid og nikkede som svar påa t det var oka at de mødte moren først "men jeg vil gerne lige snakke med hende først"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:32

Night grinte "nej at læsetanker er ikke en del af mine evner, men nogle gange ville jeg ønske jeg kunne så jeg ville vide, hvad du tænkte på" sagde han grinende og smilte. "hvorfro vil du tale med min mor?" spurgte han stille og så undrene på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:34

Nao smilte venligt "du kan da bare spørge hvis du vil vide det?" han kløede ham på ryggen i mens han snakkede "Jeg vil gerne snakke med hende før jeg møder hende?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:36

"men.. det er pinligt" sagde han bestemt og grinte "okay, men det er først mig" sagde han så og grinte. "men jeg tror vi skal gøre det nu så du kan få din sult stoppet" Night elskede at drille ham og gjorde derfor tit.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:38

Nao rejste sig op og steg ud af badet "Altså hvis du gerne vil gøre det med mig skal du jo også bare spørge" Han grinte og samlede nights boxer shorts op, og gik så hen og tog sine egne på "Kom og hent dem" sagde han så og gik hen til døren id til gangen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:42

"Nao!" sagde han i panik da han havde sagt det "sådan noiget spørger man ikka bre om... ikke når man er mig!" nu var panikken endeligt i ham igen. "Nao... gi mig dem" sagde han grinende og smilte til ham "det er ikke sjovt" *Lidt dumt at sige når det er sjovt og jeg griner* tænkte han imens han stadig grinte. Night rejste sig dtille og flovt og stog ud af badekaret. Han begyndte så stille at gå over imod Nao imens hans kinder var helt tomat røde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:46

Nao holdte dem op i luften så han ikke ville kunne nå dem "men først et kys" sagde han så og smilte drillende "ellers beholder jeg dem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:49

Night prøvede selvfølgelig på at nå dem"that's not fair" gritn haqn og kiggede surt på ham for at drille ham inden han kyssede ham på munden. det var ikke et blidt kys, men et ret så heftigt et. Han stoppede stille "sådan" sagde han glad og smilte til ham "gi mig dem så"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:52

Nao grinte efter kysset "du hopper altid på ting" han klappede ham på hovedet og smilte sødt. Nao gav ham dog boxerne efter et stykke tid "men... jeg vil give dig dem på"
NAo hjalpe night med at tage dem på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:55

"nej jeg gør ej, jeg gør bare det du siger jeg skal" sagde han og lukkede det ene øje og smilte stort da han klappede ham på hovedet.
"IB!" sagde han "men, men?! Jeg kan jo godt selv" Night kunne ikke finde noget der ville være mere flovt, men det kom sikkert snart. Han kiggede på Nao imens han gav ham hans boxers på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:57

Nao så på hans røde kinder "du er flov igen" Han rakte tunge og smilte så... da han var færdig med at give ham hans bukser sagde han "Ja men du er mine lille prins... og jeg vil gerne gøre alt for dig... men bare sig hvis du ikke kan lide det, så stopper jeg med det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:59

"ja jeg er flov" sagde han og smilte, men havde mest lyst til at gemme sig i et hul. Han kiggede på Nao og kussed eham på munden "det er okay... bare anderledes"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:02

nao tog fat om ham og kyssede ham blidt "Såå nu skal du ringe til din mooaaar" han grinte sødt og gav slip, for så at åbne døren og holde den åben for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:07

Night kiggede på ham og grinte sødt til ha efter at han havde kysset ham. Han kiggede på Nao og smilte da han åbnede døren "yep det skal jeg vist" smilte han og nussede Nao's kind. Han tog hurtigt hans hånd og begyndte at gå ned til køknet. Da de avr dernede kiggede han på Nao "der er mad i køleskaber... jeg ved ikke lige, hvad dødsengle spiser, men måske er der noget du kan spise derinde" Night smilte sødt til ham og gik over, hvor der var en telefon og tog den og tastede et nummer ind. Han tog den op til øret og ventede på at nogen tog den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:11

Nao fulgte efter ned i køkkenet med hans hånd i sin... men da han kom derned og night salp hans, gik han hen til køleskabet og kiggede ind... Han viste egentlig ikke hvad dødsengle spiste...han spiste bare noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:17

Night hørte at nogle tog telefonen. Det var hans mor. Han begyndte at tale og hans mor var helt vildt glad over at han ringede. De talte længe. Night fortalte at han gerne ville over og besøge dem... Sammen med hans kæreste. Hans mor blev helt overrasket over at høre ordet kæreste og spurgte selvfølgelig 'hvem er HUN'
Night kigged ened i jorden og forklarede at det var en drengog det gjorde hans mor mere glad. Og pervers.
Hun begyndte at spørge om Night var pigen i forholdet og om de havde haft Sex eller givet hinanden blojob og alt sådan noget. Night begyndte at blive rød i hovedet over det og sagde at det havde de ikke og ja han var pigen i deres forhold. Derefter sagde hans mor at han måtte tale med hans kærest.
Night kiggede over på Nao og gik over imod ham "nao.. min mor vil tale med dig" han smilte lidt og gav ham telefonen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum