Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hverdag, - Barishan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hverdag, - Barishan
D: Dagens dato
T: Irl, næsten ved solnedgang..?
V: Lunt og en himmel med nogle små røde skyer. Små briser rundt omkring over træerne..
O: Træer.. Træer.. Træer.. Jae.. Hvad er der nu i en skov..
Liony stod og balancerede i én af de højeste trækroner på én af de øverste og tyndeste grene, så hun lige kunne skimte solen, som var på vej ned, - eller næsten ihvertfald. Lidt længere nede sov 'hendes' kat, Yuyani, som var udmattet af al den træning de lige havde haft. De var nede imellem træerne og løb 'Selvmord', - eller Liony gjorde. De startede i eftermiddag og begyndte at løbe frem.. Ned og røre jorden, og så tilbage.. Sådan gik det indtil Liony var tilfreds med resultatet og kom op i træerne, for at se solnedgangen.
Det var stadig lyst, og himlen farvede rød. Der var helt stille, da alle de små fugleunger var faldet i søvn med en tilfredsstillet og mættet mave.
Liony- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 192
Sv: Hverdag, - Barishan
Gæst- Gæst
"Denne såkaldte 'frøken' er Liony, og Deres navn hr..?" Det var en fantastisk leg. Hun elskede denne leg ved at være fin fra det 18-hundrede. *suk* Det var længe siden.
Gæst- Gæst
"Hvad laver du så ude her i den vidunderlige skov?" Det var et dårligt spørgsmål, da hun allerede kendte svaret, så hun rettede hurtigt sin maske for at glemme sit 'fiasko-spørgsmål', som om det var noget vigtigt at gøre.
Gæst- Gæst
"Jeg bor.." hun tav og så lidt rundt, "lidt her og lidt der. Jeg har ikke noget rigtigt hjem, men ellers er vores hjem, der hvor Yuya og jeg er." Hun så kort ned mod katten under hende, for at vise hvem 'Yuya' var. Den sov fredfuldt og roligt.
Et hjem var virkelig noget, hun ikke rigtigt havde. Man kunne tage hende som fattig, men.. alligevel ikke.
Gæst- Gæst
"Det må virkeligt være hyggeligt, at bo sammen med din bror?" blev der spurgt. Solen var næsten ved at gå sin rutine færdig, men den var stadig synlig for Liony. Himlen var rosa og det farvede skyerne lyserøde.
Det var da en vidunderlig dag. Det første møde med en Aspara, og endda på den perfekte tid og det perfekte sted.
Gæst- Gæst
"Alle har bare været så fjerne i perioden. Det har ikke skræmt mig. På ingen måder. Men jeg er bare bange, for at skræmme dem," hun så på Barishan.
"Hvem er denne Zane? Hvad kæmper han for?" spurgte hun så.
Gæst- Gæst
Hun tog hans hånd i sine og holdt dem fast og bestemt.
"Det er ikke din skyld, Barishan," sagde hun, "Der lægger en skæbne over os alle. En skæbne, der fører både til godt og ondt. Er der nogle, der vil gøre noget ondt. Forhindre dem ikke på det forkerte tidspunkt, bare lad dem gøre det, indtil de er nået til det højeste punkt. Der, hvor de ikke kan komme længere op. Så er det tid til at angribe." Hun sukkede tungt og gav sig til at grine kort og lidt ironisk, mens hun rystede kort på hovedet.
"Bare du forstår.."
Gæst- Gæst
"Hmm.. Lidt om mig selv? Hvad har jeg at fortælle? Der er gået så mange år, at jeg næsten burde være død, hvis jeg var et menneske," tilstod hun med et smil. Hun så tænkende kort på himlen og så lidt ud for hende. Hvad mon?
Gæst- Gæst
Liony så ned på sine hænder, og opdagede blodet over begge hænder, som bare blødte voldsomt og uafbrudt. Blodet flød på grenen under hende, og endte snart nede på jorden.
Hun sukkede og grinte let. Det var faktisk en smule irriterende, men hun var jo nød til at leve med det.
"Yuya, gider du?" Hun så på katten, som allerede var på ned af træet og på dens vej væk.
Gæst- Gæst
"Jeg bløder, når jeg bliver rørt eller rører mandlige væsener," forklarede hun kort og smilede, da hun så katten. "Så ingen grund til bekymring og vær venlig ikke at røre mig." Det blev tilføjet på en venlig og rolig måde. Hun grinte kort og fjernede blikket fra sine hænder.
//Eating time...! Be right back..!
//smutter men svarer når jeg kan//
Gæst- Gæst
Katten var nået op til dem og stod nu ved siden af Liony. Hun tog imod den sædvanlige læderpose, takkede og løsnede forsigtigt snoren om åbningen med de blødende hænder. Posen afslørede sit indhold, som var rent vand. Hun lagde posen på låret og satte sine hænder i den.
Hun tog dem op igen og lod vandet dryppe ned i det farvede vand. Det løbende blod fulgte med vandet og ned i posen, og hænderne var som normale igen. Hverken med sår eller ar.
Gæst- Gæst
*Apropos Gudinden!* sagde det i hendes hjerne. Barishan måtte undre over Hende, da det kun var Liony og Yuyani, der kaldte Hende det. Eller i det mindste i Liony's sinde.
"Gudinden.. Hun er magtfuld og styrer natten," begyndte hun med et drømmende blik på ham.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Let get this stoped // Barishan & Cia//
» EFTERSØGT: Barishan
» Skovbrynet - Barishan
» Help me! Please // Barishan- privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet