Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hverdag, - Barishan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Hverdag, - Barishan
"Ja," svarede Liony og tav kort. "Bare så De ved det; Noget af det verden ved er virkeligt, andet er fup." Hun sagde det lavt og hurtigt, uden rigtigt at hviske det eller være utydelig. Hun sukkede med et smil, lagde sine ben på kors og lænede sig lidt tilbage, selvom der intet var bag hende.
"Hvis De så gerne vil vide noget om Denne Gudinde, vil jeg med glæde fortælle Dem om Hende. Hun bliver kaldt Artemis af grækerne og Diana af romerne. Hun er ikke kun jagtens, skovens og dyrenes Gudinde, men også Gudinde for fødsler, jomfruelighed og frugtbarhed." Hun stoppede. Hun måtte have sagt for meget, og måske kedet Barishan?
Liony- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 192
Gæst- Gæst
"Hmpf..! Du gør mig helt sur!" Var det eneste hun sagde, men hun smilede stadig bag masken. Det havde ikke ændret en mindste attitude eller noget. Hun ville vise, hvor fornærmet folk kunne blive, men hun var dårlig til det. Så hun brød sammen i grin. Det var næsten ustoppeligt, men lavt på samme tid.
"Tag Dem ikke af, hvad jeg sagde før, Barishan. Det må De undskylde, men jeg kunne ikke lade være," sagde hun så og tog sig sammen for ikke at grine. "Jeg og Yuya elsker ikke Artemis på denne måde. Jeg tror ikke engang, du har mødt den rigtige. Men jeg kan forstå Dem, at Guder og Gudinder er skyld i alle ting. Det er de også, hvis de fandtes." Hun tog en kort pause. Hun beundrede hans ærlighed, men også for hans omsorg. Det var vidunderligt at have denne person ved sig, mens man kunne tale ham uden bekymringer.
"Øhm.. Desuden.." Hun rømmede sig hurtigt. ".. er vild med Deres ærlighed. Det siger jeg lige hurtigt, fordi jeg ved, De ikke ved, hvad jeg helt præcist tænker. I modsætning til mig. De må undskylde, hvis jeg ikke havde fortalt det til Dem tideligere." Liony smilede stadig, men denne gang lidt mere usikker. Det ændrede hurtigt til det normale igen, da hun var nød til at spørge om noget.
"Ved De egentlig, hvordan man bliver fornærmet..? I disse næsten 300 år, jeg har levet, har jeg stadig ikke forstået det endnu.."
Gæst- Gæst
"Tusind tak for Deres præcise og tålmodige forklaring. Det har fået mig til at forstå, hvad dette lille indviklede ord betyder. De har også nogenlunde fået mig til at forstå, hvordan folk kan reagere negativt. Dog mener jeg ikke, at jeg er en lille og uskyldig 'ung' pige, som hverken er eller bliver en ballademager. Fornærmelse og andre ord som det, hører bare ikke lige ind i min skuffe," sagde hun med et kort og ubevidst grin. Måske havde hun sagt for meget, men det var jo hele tiden det spørgsmål, hun stillede sig selv, når hun snakkede seriøst med folk.
"Hey," begyndte hun med et lille smil på læben, mens hun så på ham. "Må jeg vide en smule mere om Dem, da De lyder vildt interessant efter min mening..?" Hun talte lidt lavt med bestemt og tydeligt.
//Endelig fik jeg min krea tilbage! Jeg har sejret over tyven til det dumme træ! :D
Gæst- Gæst
"De keder mig skam ikke ihjel, min herre. Hvis De tillader mig at spørge til Dem, hvorfor kalder De så sig selv for Barishan og ikke Fahalad..?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. "Eller nærmere Balian Iben af Fahalad?" Idet hendes stærke og kærlige blik fjernede fra Barishan, så hun ikke så særlig nysgerrig ud længere. Liony svingede let med benene og så på det sidste glimt af solen bag Barishans ryg. Han var en fin person, men han var andet end 'dét', hun havde mødt før solen gik ned. Noget dæmonisk over ham, som så ud til at være noget af det modsatte af det, han før var.
Gæst- Gæst
*Umuligt..* tænkte de begge og så på ham igen. Helt normal.
Mens Barishan forklarede sit 'navnbrug' af hans kaldenavn, hørte Liony nøje efter og så ret interesseret ud. Hun var faktisk vildt taknemlig for, at han virkelig ville dele hans korte del af hans baggrund med hende. Der slog hende lige noget.
"Så jeg skal helst være forsigtig med at røbe din virkelige 'identitet?'" Hun talte forsigtigt, men stadig med sin kærlige og blide stemme. Hun kunne ret godt lide denne person, og Yuyani var enig.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Let get this stoped // Barishan & Cia//
» EFTERSØGT: Barishan
» Skovbrynet - Barishan
» Help me! Please // Barishan- privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet