Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor? -Manda - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor? -Manda

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 21:53

//Yay, hvis du vil xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Søn 4 Jul 2010 - 15:50

//Det er dig der skal svare! :* ;D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:17

//Gud! Ja xD

Amy sukkede stille. "Nu har jeg sagt det," mumlede hun stille, men smilende. Kiba knurrede stille for sjov, han logrede ldit med halen. Han rejste sig op og kiggede på Manda. "Se," mumlede Amy stille, for at vise at hun havde ret i det med Kiba. Hun nikkede stille til Kiba. Hun kiggede på Manda

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Man 5 Jul 2010 - 17:22

Han sad stille og kiggede på Amy,. Han satte hovedet på skrå og hans hale lå stille på jorden. Han sagde ikk noget, kiggede bare på Kiba og så tilbage på hende igen. Han sukkede lidt og hans hale forsvandt. Men hans ulve ører forblev fremme uden han selv lagde mærke til det. Han rejste sig op og strakte sig lidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:37

Hun tog hans hånd, på en måde for at holde han nede ved hende. Hun smilte uskyldig til ham. Kiba kiggede på dem, Amy sendte Kiba et lille hurtigt blik, hans rejste sig med det samme. Han nikkede stille og gik tilbage til skoven igen. Amy kiggede på Manda igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Man 5 Jul 2010 - 21:23

Han satte sig med et bump og kiggede på hende, "Hvad er der?" han satte hovedet undrende på skrå. Han smilede lidt til hende og aede hendes kind blidt med håndryggen. "Jeg ville bare strakke mig..." smiled ehan let. Han gned sine øjne lidt og kiggede på hende igen. Han kiggede efter Kiba og derefter hende igen. "Hvor skulle Kiba hen?" sagde han undrende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:33

"Blive ved mig," mumlede hun stille og rødmede. Hun lettere på ham. Hun lagde sig ned, og lagde hvede på hans skød. "Nårh," mumede hun stille og rødmede stille. "Han skulle gå," sagde hun stille. Hun havde stadig hans hånd i sin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Man 5 Jul 2010 - 21:38

Han grinede lidt opgivende og aede hendes hoved med sin frie hånd. Han havde ikk opdaget hun stadig holdte om hans hånd. Han smilede let til hende, "Du rødmer..." sagde han roligt og aede videre. Han smilede en anelse barnligt til hende og han kiggede der hvor Kiba havde været. Han sukkede let og kiggede på hende igen. "Ok..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:47

Hun nussede sig nervøs ind til ham. Hun rødmede mere da han sagde det. "Ja?" Sagde hun stille, hun vidste godt at det ikke lå til hende. Hun lod sin frie hånd op på hans kinde, hun aede det blidt, hun rystede stille på sin hånd. Hun kiggede op på ham, man kunne mærke a hun var nervøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Tirs 6 Jul 2010 - 21:04

Han kiggede på hende og nussede hovedet til hendes kind, "Du skal altså ikk være nervøs..." sagde han roligt og kiggede på hende med et smil. Han kiggede på hende og forstod ikk hvorfor hun var SÅ nervøs. Han satte hovedet på skrå, "Hvorfor er du så nervøs?" sagde han undrende og aede hendes hoved. "Jeg gør dig ikk noget..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 11:26

"Det.. det re jeg hellere ikke," mumlede hun små smilende. Det gik ikke så godt, for amn kunne nemt hører på hende at hun var nervøs. "Nej, det ved jeg godt," sagde hun blidt og aede hans kind. "Selvfølgelig vil du ikke gøre mig noget," mumlede hun stille og små smilende til ham. Hun kiggede op på ham. HUn nussede sig blidt ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Ons 7 Jul 2010 - 18:58

Han kiggede på hende og grinede, "Det er du da..." sagde han roligt. Da hun nussede sig til ham kiggede han på hende med et undrende blik. Men han smilede lidt og aede hendes hoved. Han holdte blidt om hende, bare for at hun skulle være lidt rolig. I stedet for at være så nervøs som hun var. Han kiggede på hende, "Det kan jeg se du tror på jeg ikk gør..." smilede han glad.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:22

Hun smilte uskyldig til ham, og rystede let hovedet. Hun lade ikke rigtig mærke til at hun stadig havde hans håndi sin. Hun lod sin hånd som lå på hans kind, glide ned af hans kind. Hun kiggede op på ham, hendes blik var roligt, men lidt nervøs. Hun kunne ikke selv forklar hvofor hun var nerevøs, da hun ikke vidste hvorfor. Hun sukkede lydløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Manda Fre 9 Jul 2010 - 18:52

Han smilede let til hende og tog sin hånd til sig. Han sukkede let og kiggede på hende. "Tag det nu roligt..." han lagde sig ned og lukkede øjnene. "Jeg er ganske harmløs..." sagde han roligt med et smil og kiggede på hende bagefter. Han grinede lidt og aede hendes kind blidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:21

Hun kiggede smilende op på ham. "Det ved jeg godt. Det er ikke dig, der er noget galt med lille van sagde hun blidt. Hun satte sig op og kiggede roligt på ham, før hun kunne ned.
Hun rødmede lidt igen. Hun kiggede ud over vandet. HUn rejste sig stille op og gik ned til kanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? -Manda - Page 2 Empty Sv: Hvorfor? -Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum