Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En stille tur til stranden - Garret - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En stille tur til stranden - Garret

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 18:27

Kitja grint let, før man igen kunne høre et tordenskrald.
"Det må du da gerne!" sagde hun og gik enddu et skridt hen til ham, så de nu stod kun få centimeter fra hinanden. Måske cirka, 20 cm.
Kitja smilte stadig til ham.
Lidt efter kunne kom der et blink og enddu en tordenskrald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:05

Han lagde en hånd på hendes skulder og kiggede ned på hende, med et blik der intet afslørede men alligevel sagde en del.
"du er en underlig skabning Valmue" sagde han med en hvis undren. Han rystede hovedet for at blive klar igen
"Du må tro jeg er ramt af essensen af sindsyge" sagde han ærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:11

"Jeg har mødt mange der er værre end dig! Det må jeg indrømme," sagde hun med et smil.
"Jeg er underlig det ved jeg," Hun så op på ham.
Så sukkede hun let. "Du behøver da heller ikke," sagde Kitja og kløede sig i håret, for at finde ud af om der var mere hun skulle sige.
"Men Ret, jeg syns ik' du er en underlig skabning, det må jeg sp også inrømme."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:16

Han smilte stille. Hun var tydeligvis ligeglad med ham.
Han rankede ryggen og slap hendes skulder.
"Jeg er overhovedet ikke underlig. nej, nej" sagde han ironisk.
Han kiggede op på himlen. Regnen ramte hans ansigt. Iskold. han nød følesen af regnen, hvroefter han kiggede ned på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:21

Nu kom Kitja for alvor i drille humør, så hun dykkede stille under vandet og svømmede rundt om ham, hvorefter hun svømmede ind på bredden inden han nåede at se hende.
Nu sad hun på bredden og kiggede på ham.
Hun overvejede hvordan hun kunne drille ham rigtigt. Hun kunne ikke rigtig gøre dte hun havde lyst til, for det ville han HELT sikkert blive sur over. Huntog fat om den hvide trøje og kiggede lidt på den.
*Mon jeg kan bruge den?* tænkte hun. *Nej, det kan jeg jo ikke*
Kitja kiggede igen ud på ham med et lumsk smil.
Så dykkede hun ud igen og stdog nu lige foran ham, ikke mere end fem cm fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:38

Garrett kiggede dødforvirret på hende, mens hun svømmede hen til breden. Han lukkede øjnene. *tæl til 10 og du er klar igen* Han talte langsomt inde i hovedet hvorefter han åbnede øjnene. Nu stod hun foran ham.
Det gibbede overrasket i ham. Han kunne se hun var ude på noget lusk og det gjorde ham ikke ligefrem rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:41

Kitja smilte.
"Noget galt?" spurgte hun som om hun slet ikke vidste noget som helst. Hendes øjne blev blide igen istedet for lumske.
Hun kunne ikke la' være med at ha' en ENKEL tanke der plajede hende. Det var, at hun faktisk godt kunne li' ham.
Meen, han ville ikke kunne li' hende, så hun prøvede at få tanken væk, men den ville ikkke ud. Kitja/Valmue så op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:03

"Næææh. Der er ikke noget galt ud over du lige pludselig opfører dig meget foruroligende" svarede han med lidt sarkasme i hans tonefald.
Han begyndte at nynne, mens han kiggede på hendes ansigt.
"Min elskede røde Valmue. Du har en meget underlig humørskiftning" sagde han åndsfraværrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:09

"Det er det jeg er kendt for!" sagde hun skørt og så på ham.
Hun var rolig nu, og hendes drillehumør var væk. Hendes humør var nu mere 'han er sød' humøret som ikke ret mange havde.
Valmue kiggede stadig på ham og bed sig let i underlæben.
Hun var ikke 'kendt' i den forstnd, men blandt hendes venner, hvilket hun ikke havde så mange af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:50

"for kendt" gentog han. Han tog en kuglepen op fra hans badebukselommer.
Garrett havde altid de underligeste ting i lommerne. Kuglepenne var kun toppen af bjerget
"må jeg få din autograf Kendis Valmue?" spurgte han drilsk og viftede med kugepennen foran hendes næse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:59

"Hey, hey!" sagde hun med et smil. Kitja tog alligevel imod kuglepennen.
"Hvor vil du ha' den?" grinte hun og så på ham.
Hun hvade lyst til vlæte ham i vandet og sprøjte vand på ham, men lod være, da hun jo ikke vidste om hun måtte det.
Men det hun MÅTTE inrømme, ikke for ham, men for sig selv, var at hun godt kunne lide ham. Faktisk ret godt, eller virkelig godt, men hun turde ikke sige det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:36

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:46

"her" han pegede et sted lidt over hans venstre brystkasse.
Et smil sprang frem på hans ansigt. Valmue havde fået en helt anden side af ham frem.
"Hvis du altså kan nå søde" vedhæftede han drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 12:16

Kitja hoppede lidt op så hun kunne nå. Et grin kom fra hendes mund og hun kiggede op på ham. Hun holdte godt fast ved pennen.
Så skrev hun; Kitja Fligt din Valmue

Da hun havde skrevet det, lod hun fødderne stå ned på sandbunden igen.
"Sådan?" spurgte hun og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:44

Garrett blinkede til hende. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes hop.
Han kiggede ned på den kønne skrift.
"Min lille Valmue" sagde han næmest som en poisi.
"Du har en meget smuk håndskrift Valmue" tilføjede han mens han kiggede undersøgende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:37

"Tak!" smilte hun og kiggede først på skriften, med hovedet på skrå, og derefter op på ham.
Kitja smilte til ham, og fugtede læberne, da de var blevet lidt tøre. Hun kiggede op på bredden, ud på vandet, op på himlen, og op på ham igen.
Hun begyndte lige så stille, at 'svege' frem og tilbage, mens hun ventede lidt på at han ville enten sige eller gøre, bare et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille tur til stranden - Garret - Page 2 Empty Sv: En stille tur til stranden - Garret

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum