Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:25

Tid: 23:15
Sted: skoven ved en lille bæk
Vejr: stille vind, lidt køligt
Omgivelser: stille ikke mange dyr ikke nogle folk kun træerne.

det var en stille aften Julius havde forfulgt rygterne om en vampyr kult hertil og han havde taget afsted for at finde ud af noget om det det var ikke unormalt at det bare var rygter men beviserne fra politi raporterne andgående uforklarelige lig med blodet tømt fra kroppen syntes at peje mod noget andet.

da han nåede en lill bæk standsede han sig og kikkede rundt i dagens anledning havde han taget sin .50 d-eagle med og sin M4 af en eller anden grund havde han også taget sin sabel med han gik også i den sædvandelige præste jakkesæt det vidste bare han var fra den katolske kirke og var let vis man blev stoppet af politied og spurgt om noget, så længe de ikke så våbene gemt i bilen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:34

Skridtene førte hende hen af den bløde muldret skov jord mens hun smilede og mærkede den sorte kappe flagre efter sig mens det sorte corsage var stramt på hendes krop viste hendes smukke mave der var stram og veltrænet samt hun havde nederdel på og ødelagte net leggings i sort.. hun grinte let i det hun løb sammen med sine skygger i det hun løb direkte forbi Julius og havde nær kolideret med ham stoppede hun fast op direkte ind i et træ fordi hun kiggede mod ham og fik med det samme en dyb øjenkontakt, hendes øjne var helt lyse blå som tyrkis med et strejf af grønlig skær... hun blev fanget af hans forskellige farvede øjne....*Hvem er det AUV!* hun lå der op af træet og tog sig let til hovedet i det hun fik sig rullede om på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:57

pludseligt var der en pige der var ved at gå ind i ham ude fra skoven på dette dumme tidspunkt han gemte riflen på ryggen hvilke ikke var helt vellyket så lav som han var "hvad laver du ude i skoven på dette tidspunkt?" den dårlige belysning dra den stavlygte han holds i sin venstre hånd hjalp ham ikke meget med at se lige nu men han vill finde ud af hvem hun var denne unge pige og forhåbentligt ikke endu en vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:01

Scream rejste sig op i det hun sagde"Auv mit hovede jeg er øøøhm" hun så på ham og lugtede døde vampyr over ham og så lidt af riflen i det hun tog sig for munden så hendes tænder kunne komme ind efter hun var faldet ned og sagde"Øhh mit navn er Natsume" hun stod lidt og tænkte*hvor kom det navn dog fra!??* hun rødmede let i det man ikke umedbart kunne se på hende hun var vampyr og sagde"jeg . blot ude og løbe sådan lidt her og der" hun smilede lidt dog ikke tydeligt i det hun lugtede hans engle blot og tænkte*Mmmh!* det smukke tyrkis blå hår flagrede let i vinden mens det sorte pande hår dækkede over de blodrøde øjne, mens hendes figur var lettere synlig under den sorte kappe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:13

da hun begyndte at snakke og hendes pludselige opførsler gjorde han tog sig sammen og sansede at hun var død han tæmkte *pokkers!* men han valgte at spille med indtil videre da han svarede med en underlig tone "ude at løbe en tur... om natten... alene... i den mondering?" han var parart til at hæve våbenet han gemte på sin ryg, i håbet om at hun ikke havde lagt mærke til nogle af dem af ren vane intrudocerede han ikke sig selv specialt ikke til vampyrer vis de overlevede ville de kunne fortælle hans navn videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:19

Scream sansede hans finger spil omme på hans ryg og så vredt på ham i det hun forsvandt direkte foran ham som var hun dækket af sorte sjal der forsvandt pludseligt og dukkede så op bagved ham og tog hårdt fat i vågnet med større styrke end ham efter hun var vampyr og kastede våbnet hårdt ! ind i en træstamme dog så hun ikke om det gik i stykker"sig mig... havde du tænkt dig at dræbe mig" hun så lettere strengt på ham i det hun tog fat i ham og sagde"I den mondering sig mig.... er jeg alt for afklædt...." hun smilede lettere lumsk men dog ikke ondt hun var jo ikke lige den onde type-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:34

da hun pludseligt forsvandt skulle han til at trække hans rifle fra ryggen da hun pludseligt togfat i den og kastede den væk han vendte sig om da hun snakkede om sin påklædning da hun tog fat i ham tog han fat i en flaske med vievand fra sit bælte og slå den i siden af hovedet på hende så flasken splintrede og vandet fløj i alle retninger men største delen ramte målet han sagde med høj stemme "bliv væk vampyr!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:49

Scream skrig i det hun gik ned i knæ og tog sig til hovedet men healede dog delvis hurtigt i det hun så op mod fyren og sagde"auv! jeg ville ikke skade dig blot.... blot afvæbne dig !" hun bed sig i underlæben med hugtænderne og så på ham som en såret hundehvalp i det hun sagde"jeg! kan ikke bide dig okay.... så bare tag det roligt" hun var som det man kunne kalde for en kastarerede vampyr, dog var hun kvindelig men stadig hun kunne ej bide.... Hun vendte ryggen til ham mens hun var nede på jorden og mumlede nogen ting i det hun tog sig stille til hovedet og mærkede hvor langsomt det healede... hun så flovt ned på jorden og tog hætten op i det hun piv stille over det forbrændte hud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:01

han var ikke overrasket over trikket med vievand virkede men sådan var det med udøde eller 'djævlens folk' som de kaldte det. han var glad for at blive sluppet af hende og smerten han vidste det var på dem var han ligeglad med når det kom til vievand dog var han overrasket over hun sagde hun var en 'kastreret vampyr' så han sagde bare "kastreret vampyr? det var dog den dårligste undskyldning jeg nogensinde har hørt" underligt nok ville han gerne hører hendes undskyldning eller forklaring idet mindste "hvorfor kan du ikke bide?" sagde han hånligt mens han vilte hånden på grebet til hans pistol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:10

Hendes øjne lynede i det han gjorde det hele hånligt mod hende*hvor vover han! at tale så hånligt til mig! jeg kan ikke selv gør for jeg fik for frisk blod og blev en slave!! det svin jeg skal suge blodet ud af hans krop jeg skal!!* Hun vendte sig om i det hun løb mod ham forsvandt hun og kom frem bagved og tog armene hårdt om ham i det hun skulle til at bide skrig hun højt og gik ned i knæ i det hun tog sig til tænderne og sagde"auv..... Auv! for tæt på" hun så op mod ham i det hendes øjne var blodrøde men smukke glinsende i det mens hendes udseende mere nuttet end farligt..."jeg... jeg er en slave vampyr jeg har brug for en herre til at overleve og herren bestemmer om jeg må bide folk eller hvem jeg må og jeg kan av..." hun tog sig let til det brændte sted ved hovedet i det hun så mod ham og sagde"jeg kan ikke selv bestemme min herre altså det forgår under seksuel samleje og sådan med at springe min jomfru hinde og så skal jeg adlyde ham ellers kan han sige jeg ikke må bide nogen og så vil halsbåndet om min hals gør det umuligt for mig at bide som du kunne se" hun tog sig let til læder halsbåndet om hendes hals, hvor der stod Scream på og så bagved stod der Slave of Zane D´tarion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:21

han ventede et svar da hun pludseligt forsvandt og tog fat i hans arm han vidste han havde gjordt hende sur og forventede nu det værste men så pludseligt falt hun til jorden mens hun sagde av han vendte sig om og kikkede på hende mens hun snakkede det lød dummere og dummere jo mere hun sagde men slave båndet så dog rigtigt nok ud han kom i tanke om en gammel rygte om sådan noget her men meget havde aldrig bliver kendt "så kort sagt... jeg er sikker så længe din mester ikke er i nærheden" han samlede sin lygte op og snakkede videre med en nu rolig tone "og hvad skulle stoppe mig i at dræbe dig vis du ikke kan gøre mig fortræd?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:26

Scream fik et lettere ondt smil og sagde"jeg kan blot ikke tag føde fra dig det betyder dog ikke jeg ikke kan skade dig med mine evner men indtil videre har du dog ikke irriteret mig nok til at jeg ville kaste mig ud i kamp med dig desuden så du temmelig irriterende" hun krydset armene og lukkede øjnene i det hun rettet næsen mod skyerne og sagde"og belastende for ikke at sige GRIM" hun så ikke på ham i det hun rejste sig op og børstede blidt sin kappe og sagde"så jeg kan sagtens gør dig fortræd på andre mådere der ville være ondere end blot et lille bid her og der og lidt blod ud af kroppen" Scream lignede en lille uskyldig hjælpeløs vampyr men når det kom til evner var hun i topklassen efter som hun besad sine evner perfekt!, og hendes holdning og strategiske kloge hjerne gjorde det blot lettere for hende at bringe byttet ned i knæ men hvorfor skulle hun slås når hun ej kunne suge blod eller bide!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:35

han sukkede af hende da hun sagde alle de ting om ham men han sagde bare "ja jakken for mig til at se dum ud" han troede ikke på at hun kunne noget som helse men han havde før blevet overrasket af alle de overnaturlige ting han havde kæmpet imod så han hvilede hans hånd på våben grebet igen og sagde bare hånligt "og hvad kan det dog være?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:41

Hun begyndte stille at grine i det hun vendte sig mod ham i en elegant bevægelse som en ballerina der ville til at lave dreje om sig selv, mens håret flagrede med hende i det hun sagde"Jo ser du" hans lille natte lygtes smukke lys gik ud i det hun smilede ondt og der blev mørkere i skoven og man kunne høre nogen nærmest grine hysterisk som hyæner, det var hendes skygge hunde der var mange flere i skyggerne så sagde hun med en blid stemme meget alvorlig"Ser du jeg kan lave dyr og alverdens væsner ud af skyggerne og når de træder ud af skyggerne bliver de levende!" hun grinte i det hun gik hen mod ham og sagde"vil du stadig vide hvad der sker når de er ude af skyggerne, sultende og krævende efter godt blod i hver en åre af alle" hun smilede i det hun blottet tænder og forsvandt næsten direkte foran ham og lod nogen blodige bånd omkredse sig hans hænder hans fødder hans ben arme hals liv brystkasse... hun smilede i det de smukke røde bånd var så stærke som hendes egen vampyr evner(så stærk som en vampyr er rebene og blodet på dem er klæbrigt så det er umuligt at slippe når man først er fanget)... hun smilede og stod nu bagved ham og hviskede blidt i hans øre"nej du har ret.... den får dig til at se dum ud, der i mod er du hmm lettere tiltrækkende ærgeligt du er vampyr jægere eller bare jæger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:21

han undrede sig lidt da hans lommelygte begyndte at flakke før den gik ud han smed den bare fra sig da han kunne se i mørke takket være nattesyn da han begyndte at høre lyde og se skygger blev han først urolig han trak sin pistol og sigtede i hendes retning mens hun snakkede han var bange men viste det ikke og han var for nysgerrig til at gøre noget han sagde "hvad har du gang i!" da han blev mere urolig han vidste ikke hvad der ville ske da han pludseligt blev omsvøbet af de røde bånd han skød i hendes retning med hans pistol han skød tre skud og var ikke sikker im hans våben ramter før han tabte den men da hun nu snakkede til ham bagfra viste han at han ikke gjorde han sagde med en urolig tone igen "hvad er det du vil?!" han havde ikke lyst til at gå ind i sin engel form i det mindste ikke enu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:26

Hun grinte i det hun hviskede"jeg vil blot vise dig hvorfor jeg blev døbt Scream af min slave handler" Hun grinte i det nogen store lodne bæster nærmest dæmoner lange lysende røde øjne uden popiller havde de og store som var ulve dog hunde og deres pels var sort og nærmest røg agtig, mens de havde lange snuder og spidse skarpe tænder som hajer med tænder bagved de foreste. hun grinte i det hun blidt kyssede Julius på nakken og sagde"Bare rolig de gør dig intet så længe du lystre lille engel" hun var 1 år ældre end ham så hun havde vel ret til at kalde ham lille og ikke nok med det så sneg hun blidt sine hænder hen af hans liv bagfra ham og kørte hovedet let op af nakken af ham og snuste i det hun sagde"mmmh du dufter rigtig dejligt ærgeligt jeg ikke kunne tag en smags prøve" hun grinte og slikkede ham let fra skuldren og så op af halsen let med tunge spidsen der kildrede over hans smukke hals og så op til hans øreflip og bed blidt i den med de almindelig tænder blot et lille nap.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:44

han prøvede at kæmpe sig fri fra båndende mens hun.... kærtegnede? ham han var begyndt at blive urrolig overfor dæmonerne der kom nærmere han kampede med nakken da hun kyssede hans nakke "lad vær!" råbte han mens han stadig prøvede at kæmpe sig fri med sin menneskelige styrke hvilke for ham ikke hjalp så det ud som om da hun nussede sig op af ham og sagde at han duftede godt overvejede han at slå hovedet tilbage da hun slikkede ham og derefter bed ham blidt i øreflippen jog han hurtigt hovedet tilbage i den retning han troede hun var i mens han råbte "LAD VÆR!" han havde ikke tænkt over konsikvenserne da han gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:51

Scream slap ham i det hun røg om på røven og så vredt på ham i det båndene stramte mere nu og især dem om hans hals i det hun sagde"dit! svin" hun tog sig til næsen og så at hun blødte det vampyr blod hun havde i det hun hurtigt tog kappen og holdte hovedet op og kappen for næsen i det hun sagde"Av! det behøves du ikke er du sindsyg jeg kan dø af det efter som jeg intet blod kan få uden af min herre!!" hun så mod ham i det hun pustede stille ud i det dæmon hundene løb mod ham kurrende og vrede over han skadet deres smukke Ejer... hun så stille op på ham i det hun sagde"undskyld jeg kunne ikke lade vær...." hun så mod hundene og lavede en bevægelse mod dem så de forsvandt i skyggerne i det hun begyndte at rage i hans lommer stadig havde han bånd om sig og sagde"alt udstyr skal af" hun tog vievandet.... pitolen på jorden alt hvad hun kunne finde af hans små sager

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:00

det gjorde ondt i hans baghoved da han faktisk ramte hende og pludseligt begyndte det at bliver svært at trække været og hun begyndte at råbe af ham, da hun fortalte om hendes svaghed han prøvede at grine men hostede i stedet for men han var glad for at hun bedte dem om at forsvinde før han blev nød til at gå i en engel form han undrede sig stadig over hendes måde at opføre sig da hun sagde at alt udstyret skulle af begyndte han at kæmpe imod båndene igen men stoppede hurtigt da han kæmpede efter været han kæmpede for at sige "slip mig" hvilke kom ud i en hviskene tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:04

Scream gik der med hans våben og havde virket som en lille pige i det hun vendte sig død alvorligt om mod ham og sagde"nej!".... hun betragtede ham med ildevarslende øjne der kunne brænde hul i en hver sjæl næsten mens hendes læber blev mere flade i det, i det hun havde et alvorligt ansigt og sagde"hvorfor skulle jeg dog det...." hun løb fra ham med super fart i det hun kom tilbage uden noget i hænderne og sagde"hvorfor skulle jeg slippe sådan en svagelig! lille splejs som dig fri for så at prøve at dræbe mig bagefter!" hun så vredt på ham og blottet tænder i det båndene strammede andre steder end blot halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:18

da hun havde taget hans to bælter og hans pistol han gispede efter været for at prøve at sige noget men hun løb afsted med hans ting he kæmpede videre mod de stramme bånd mens han holdt godt øje med dømonerne da hun kom tilbage og snakkede videre som intet var sket fik han svaret "fordi du.... ikke vil... dræbe mig" han gispede efter luft igen "og du har mine... våben" da båndene strammede trillede der en tårer fra hans øje og ned af kinden han var begyndt at kunne føle at han snart ikke kunne holde hans anden side tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:23

Scream kiggede på ham i det hun så tåren og sagde"Hvad er dit navn så slipper jeg dig fri og vis du lover ikke at dræbe mig...." hun så mere alvorligt på ham i det hun gik hen og lod båndene om hans hals slippe og strøg blidt tåren væk med den mest blideste håndbevægelse et væsen nok kunne have i det hun sagde med en meget ! ydmyg stemme undertone"undskyld vis jeg fik dig til at lide fremmede" hun så ham i øjnene hendes øjne viste os sorg i det hun havde været næsten ude for det samme som ham da hun var slave og hun ønskede aldrig det skulle komme så vidt til en fyr ville græde... hun så væk fra ham for ikke at føle sig draget af det nuttet ansigt og bed sig så i fingeren i det hun sagde"jeg skal nok slippe dig fri" hun lod båndene løsne og jagede dæmonerne tilbage i mørket så de var væk og lod blidt den halve månes lys stille slikke sig om dem i det, det var nær midnat nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:31

han tog en dyb indånding da hun havde fået båndene til at løsne sig han svarede hende ikke endu da han regnede med at hun bare ville fortsætte indtil han gik i engel form, men så vidt ville det aldrig komme tænkte han da hun igen undskyldte kikede han på hende efter hun havvde fjernet tåren han så overrasket ud det var ikke normal for en vampyr af opfører sig sådan da hun så væk og sagde hun ville lade ham fri blev han endu mere overrasket og da båndene slap ham faldt han på sine knæ og kikkede ned mod grasset mens han fik luft igen og blod til de forskellige kropsdele men han følte at hun fortjente et svar "jeg hedder julius.... hvorfor slap du mig fri?" han gnuppede han hals da den stadig var lidt øm han fjernede også præste bindet og åbnede den øverste knap

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:39

hun så ikke om på ham da hendes hjerte var for bristede og hun nikkede blot og sagde"Hmm Julius lyder som en gardian angel... fra historier jeg en gang hørte da jeg var en lille pige før min verden blev lagt i dette mørke og hvorfor.... på grund af den enklete tåre du fældet... det mindede mig om mine sidste virkelig tåre som perler der var gennemsigtig smagte af salt ned af min kind før jeg mærkede de kolde læber om min hals og alt blev sort i min verden.... jeg slap dig fri fordi jeg har selv mærket dette kvælende tab om halsen" hun tog sig stille til halsen og lod fingerene stryge hen over læder halsbåndet der ikke kunne fjernes som var der ingen spænde i.. hun sukkede let og satte sig ned i det hun sagde"jeg ikke et monster... skønt min evner er onde så dur jeg ikke til at skade andre... jeg stak af i aften fra min tidligere herre ham der købte mig fri og voldtog mig for at være min ejer..." hun tog om sølv dirmanten der hang med ordene sammen med halsbåndet og fældet en blodig tåre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:47

han rejste sig op efter et stykke tid mens hun snakkede han forstod hende ikke endu mere men da hun havde snakket færdig og fortalt hele hendes livs historie puttede han præste båndet i lommen og spurgte "kan du ikke bare fjerne båndet?" han syntes spørgsmålet lød dumt nu han havde sagt det men ikke destro mindre ventede han et svar nu hvor han havde spurgt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum