Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fløjtespil ved søen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Fløjtespil ved søen
"Vampyrer er nødt til det for at overleve, hvor ondt det end kan være. Men Dødsengle behøver ikke dræbe. De gør det bare." sagde han og så på hende.
Gæst- Gæst
hun ser lettere overrasket på ham, men der er også afsky i hendes øjne. afsky over for folk der dræber uden grund. det er et håbløst spild!
Gæst- Gæst
Han sukkede.
*den slags væsener burde ikke eksistere* tænkte han trist.
Han kunne ikke lade være med at tænke på hvem der mon nu skulle dø.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Op med humøret Luciel." sagde han venligt, og han sneg sin hånd ned uden at hun opdagede det, og prikkede hende en enkelt gang i maven.
Gæst- Gæst
hun grinede lidt og så hans forsøg på at gøre hende i bedre humør. hendes smil var ikke det samme store glade smil, som før, men hun så ikke helt så fortvivlet ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- overgivelse.. overgivelse..!
grinede hun halvkvalt.
Gæst- Gæst
"Det var bedre" sagde han og smilede til hende.
"Godt humør er bedre end at mugge!"
Gæst- Gæst
hendes i forvejen klare øjne skinnede af latter, og det virkede ikke som og hun havde noget imod at han holdt om hende.
- tak for at få mig i bedre humør.
Gæst- Gæst
"Og du er allerede en god ven" tilføjede han smilende.
Gæst- Gæst
hun smilede blidt og satte sig op af træet. hun fandt en lille, men meget skarp kniv frem og begyndte at jonglere rundt med den.
- den er mit eneste våben bortset fra det jeg kan med kampsport.
hun smilede og det var tydeligt at hun holdt meget af den kniv.
Gæst- Gæst
"Det her og min magi er mine våben." sagde han og begyndte at pudse den skarpe klinge.
"Det er en flot kniv" tilføjede han.
Gæst- Gæst
hun smilede et ondskabsfuldt smil han havde set før.
- den er god til at aflive byttet med, uden at spilde maden.
Gæst- Gæst
*Hvorfor bliver hun nu så dyster?* tænkte han.
Gæst- Gæst
hun kastede en sidste gang kniven fra hånd til hånd, før hun med en sikker bevægelse lod kniven forsvinde i en skjult skede. hun rejste sig elegant op og trækkede sig grundigt. nu kan man se hvor slank hun egentligt var. et stort smil, der synliggjorde hendes hjørnetænder, kom frem på hendes ansigt.
hun skulle jage!
Sidst rettet af Luciel Ons 21 Apr 2010 - 21:45, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Luciel... vær blid ved dit offer." sagde han. Han hadede det.
Gæst- Gæst
hun så alvorligt ind i hans øjne.
- det er ikke en god vane at leje med maden.. men det morer mig.. og jeg ved at det lyder uhyrligt i dine ører, men det er sådan jeg er..
Gæst- Gæst
"Jeg forstår" sagde han. Han fandt panfløjten frem og begyndte at spille en rolig melodi.
Gæst- Gæst
- hahaha.. jeg elsker fornemmelsen af byttets frygt.. nu kommer jeg..
stemmen i hans hoved lød legesyg, men det sidste han hørte til hende er fem ord:
-jeg husker hvad jeg lovede..
hun mærkede vinden i sit hår, træerne der hurtigt forsvandt bag sig, bytttet foran sig. dets frygt.. lugten af dets frygt gør hende godt, men hun huskede hvad hun lovede og satte farten op. det har ikke en chance..
pludslig holdt hun det i et jerngreb og huggede tænderne i dets pulsåre. blodet der løbe ned i hendes hals gav hende en euforisk følelse, og en ubændig trang til mere.
men tilsidst var der ikke mere blod tilbage, og nu flød byttets blod i hendes årer..
hun besluttede sig for at vende tilbage til søen. der var gået knap en time siden hun startede jagten, og nu var det blevet helt mørkt.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Solskin og Fløjtespil
» Fløjtespil i skoven
» Sorgens Fløjtespil
» Det Sidste Fløjtespil
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus