Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To be love, and to be loved.. (Tarathiel) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:29

Sted: Kirkegården.
Tid: Klokken 17:00
Vejr: Klar himlen med lidt blæst vejr.
Omgivelser: Angels.
Påklædning: https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/2u5dgys.jpg

An sad nede på jorden tæt op af en gravsten, hun sukkede lydløst imens at hun så sig omkring. Hendes hvide lange hår sad lyst og blæsten tog lidt fat i hendes hår. Idet at et skævt smil dukkede frem på hendes læber da hun kom i tanke om Gabe.. hun var begyndt at savne ham lidt? Og håbede på snart at se ham igen.. men hun vidste jo ikke rigtig hvad Gabe selv følte overfor hende. Hun rettede lidt på sin hættetrøje, imens at hun kiggede ned af sig selv, det var overhovedet ikke koldt for hende.. mystisk også når hun var en vampyr. Det kunne nemt ses på hende at hun var vampyr, da hendes hud var lidt mere bleg end normalt ved en anden vampyr, hendes øjne var grønne. Hvorefter at hun trak sine ben ind til sig, der var ingen seng hun kunne ligge i overhovedet.. eller en sofa.. "Måske.. skulle jeg til at finde mig et hjem" mumlede hun lavt for sig selv imens at hun svang sine arme omkring sine ben. Lagde også sit hoved ned mod sine knæ lige så stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:36

Mori kom gående ind på kirkegården, han vidste ikke, hvad han skulle her? Han kendte ingen, som var døde, som skulle ligge her, men det havde også været ham lige meget. Måske søgte han efter noget sjov? Det var sådan, at der nogen gang sad et ensomt lille væsen, som var trist eller måske planlagde nogle sjove ting. Det kunne man jo aldrig vide, når det var kirkegården, man talte om.
Mori havde næsten opgivet og ville gå igen, men så fik han øje på noget hår bag en gravsten. Han smilte let, men skummelt. Da han kom tættere på, så lagde han mærke til, at det var en vampyr. Han vidste, at der var mange vampyrer i denne by, men det går vel nok. Så længe der var noget sjovt at se på. Mori gik hen til vampyren bag gravstenen og håbede, at den sad og spiste. Men han blev utrolig skuffet, da der intet skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:44

An havde ikke spist noget menneske blod i et stykke tid, uden at hun vidste hvorfor? Hun syntes ikke at hun manglede noget, hendes brutale opførsel var nærmest gemt væk, efter at hendes forvandling var sket for lang tid siden. Og hun havde andet at tænke på. Hun smilede let og lænede sig dernæst helt tilbage mod gravstenen, og lagde sine ben ned. Lagde derefter sine hænder på sine lår, hun havde ikke bemærket at der var andre til steder, end hende selv, *Måske.. skulle jeg besøge et menneske hjem.. og overtage det?* tænkte hun og vendte sit blik op mod himlen, så ville hun da også få nok af blod, hvis hun kom i nærheden af at dræbe en hel menneske familie på fire?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:17

Mori blev lidt irriteret over, at han ikke blev opdaget. Det var ikke tit, det skete. Alle lagde straks mærke til ham, når han ikke skjulte sig, fordi han var anderledes. Han ville ikke til at brænde kirkegården ned, selvom han havde lyst til det. I stedet gik han helt hen til hende og fat i hendes hår. Han trak i det, så han fik hende til at kigge op. Han så på hende med sine smalle øjne. "Fik du ikke øje på mig?" spurgte han køligt. Han gav slip igen og gik et skridt bagud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:24

An fik et letter chok da hun mærkede at nogen tog fat i hendes hår.. smukke lange hår.. som hun faktisk elskede. "Aav!" udbrød hun og prøvede på at hive igen.. men dette væsen gav endelig slip på det. Hun vendte sig om og så på ham, "Nej.. det gjorde jeg ikke.. sad i mine egne tanker!" sagde hun køligt og bed sig i læben, hvordan kunne han finde på at gøre det? Specielt når han ikke kendte hende? Det kom som en stor overraskelse til hende. "Verden drejer sig ikke bare om dig.." tilføjede hun lige hurtigt og fugtede let sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:30

Mori gik hen til hende og satte sig i hug ved siden af hende, han satte støttende en hånd på gravstenen. "Jeg ville passe på med, hvad du sagde." sagde han køligt og så stift på hende. Han brød sig ikke om hendes attityde. Hun skulle ikke til at være fræk. "Jeg ved godt, at verden ikke drejer, som om mig, men man hilser vel, når man ser nogen?" halv spurgte Mori irriteret. Hvorfor kunne hun dog ikke forstå det? Det var sådan verden var skruet sammen. Og man overså som regel ikke ting, når man var en vampyr. De lagde jo mærke til alt. Påstod de.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:11

"Kunne godt have lagt mærke til dig.. men jeg sad altså i mine egne tanker.. når jeg gør det.. så fokusere jeg ikke på den virkelige verden og med hvad der sker omkring mig med det samme!" svarede hun og kiggede på ham, snerrede lidt også. "Ellers havde jeg.. sagt noget eller gået hen for at se hvem du var" sagde hun køligt og rystede så kort på hovedet, "Hvad ville du af et væsen som dig, gøre ved mig, siden jeg skal passe på med hvad jeg siger?" spurgte hun og hævede det ene bryn, imens at hendes grønne øjne stadig hvilede på ham, og dog kendte hun stadig ikke navnet på ham.. alligevel var der en knist inden i hende, som der gjorde at hun blev ved med at hun bruge den attitude som hun brugte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:26

Mori overhørte alle de ord, som hun brugte, han havde ikke lyst til at høre på hendes undskyldninger. Sådanne kunne virkelig irritere ham, fordi folk altid fandt på værste. "Undervudere du mig? Jeg er mere, end hvad øjet kan skue." sagde Mori. Han løftede den ene hånd. Langsomt kom der en flamme frem på hans hånd, som blev kraftig. Hun knyttede hånden og, flammen forsvandt. Han ville ikke vise hende, hans mest frygtede evne, også fordi den burgte en del flere af hans kræfter, som dette gjorde. "Jeg kan også gøre din verden sort." sagde Mori, hvilket var rigtigt. Han kunne nemlig fulde den verden hun så med mørke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:37

An blev forskrækket da hun fik øje på flammen.. og sådan som den blev større.. hun sad derefter bare helt stille, uden at sige noget eller kommentere det som han sagde. "Lad mig leve.." mumlede hun så og bed sig diskret i læben, det undrede hende at den slags undskyldning som hun havde kommet med, ikke var god nok til at han kunne acceptere det, at han ikke blev opdaget lige med det samme. Hun kiggede på ham lige så stille, "Vil gøre alt for at du ikke bruger dine evner imod mig.." tilføjede hun så lavt mere eller mindre med noget fornuft i sig, hun ville virkelig ikke se den ild igen.. ilden kunne dræbe hende og rådne hende op. Så kunne hun ikke mere se Gabe, hvis det skete...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:09

"Fortæl mig dit navn." sagde Mori, som begyndte at fryde sig over, at hun var begyndt at frygte ham, eller rettere, hun frygtede hans evner. Hun skulle bare vide, hvad han var i stand til at gøre. Han kunne jo vise hende, hendes værste mareridt, et mareridt, som vil forfølge hende i meget meget langt tid. Han smilte over dette. Hun ville gøre alt for ham, men han vidste ikke, hvad han skulle stille op med hende. Og dog, måske kunne hun gøre noget for ham. Han skulle lige overveje mulighederne.
Mori rejste sig op og satte sig på en af gravstenene, så han kunne se på vampyren. Kirkegård eller ej, han havde en ingen respekt for de døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:15

An kiggede op på ham, sukkede lydløst inden at hun svarede ham, "Angels.." sagde hun og så lidt ned af sig selv, før at hun rejste sig op og rettede lidt på sit tøj. Idet at hun vendte sit blik mod ham igen. "Og dit er..?" spurgte hun dernæst og lagde sit hoved en smule på skrå imens at hun betragtede ham lidt. Hun smilede så skævt.. da hun ikke var så bange igen for ham. "Angels Charmless.." tilføjede hun og fugtede let sine læber, hun vidste ikke om han ville have hendes efternavn at vide, men så havde han i fald fået det at vide. Imens ventede hun bare på at han ville præsentere sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:40

"Tarathiel Nightwing." præsenterede Mori sig. Han betragtede Angels, som igen var blevet mere vovende, men det generede ham ikke. Han ikke lyst til at skulle hive det hele ud af hende, så det var godt, at hun ville sige noget. 2Jeg har et spørgsmål." sagde Mori og så direkte på hende, "Kender du denne Zane, som styrer byen?" Han forventede et ærligt svar. Han søgte nemlig efter denne Zane, fordi han mente, at hans tid som "hersker" var forbi. Han ville gøre noget ved det. Alt det orden var virkelig til at brække sig over. Mori ønskede kaos og rædsel. Og så skulle menneskerne bare vide, hvem de var oppe i mod, når de enlig ville slås.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:06

"Nej.. jeg har aldrig mødt ham og gider heller ikke at møde ham" sagde hun roligt med et lille nik og dette var sandt af det som hun sagde. Hvis han ikke troede på det, måtte det bare være hans problem. "Du vil måske prøve på at dræbe ham?" spurgte hun dernæst imens at hun betragtede ham lidt, fugtede let sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:21

Mori blev lidt skuffet over hendes svar, han havde ellers lige håbet, at hun havde et svar til ham, som han kunne bruge. Han rejste sig fra gravstenen og begyndte nu at gå lidt frem og tilbage. "Jeg vil bare gøre livet lidt surt for ham." mumlede Mori i sin vandringer. Pludselig stoppede han op og så på Angels. "Jeg kunne vel ikke få dig til at skaffe nogle oplysninger til mig?" spurgte han. det var en god idé, fordi hun havde jo nær kontakt med vampyrerne, som måske vidste noget, fordi de var så mange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:32

"hvad vil jeg få ud af det?.." spurgte hun og smilede skævt, lagde sit hoved en smule på skrå, imens at hun kiggede på ham. Fniste lidt imens at hun tænkte lidt over det. Jo, hvorfor ikke? Kunne da også være sjovt at få ham Zane ned med nakken. Hun havde hørt et sted fra at han udnyttede slave vampyrerne, gjorde deres liv surt for dem, og det var en af grundene til at hun ikke ville møde denne Zane. Når han måske var så modbydelig, som hun fik beskrevet at han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:50

"Du ville kunne få noget, du ønskede dig. Jeg ville endda lade dig være." sagde Mori, man kunne høre alvoren i hans stemme. Men han kunne jo først opfylde hendes ønske, hvis Zane blev taget ned med nakken, fordi så ville han jo selv have magten, hvis han da ikke delte den med nogen, og så ville han kunne bestemme en del. Han ville have magten, allerede tanken gjorde Moris hjerne lidt for ustabil, så han måtte igen smide tankerne fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:18

"Mhm.." sagde hun lidt tænkende og bed sig i læben. "Ved ikke.." mumlede hun og trak svagt på skuldrende, selvom der alligevel dukkede et smil frem på hendes læber, tanken om at Zane ikke længere ville være hersker over Die Morga kunne ikke beskrives for ord med hvor dejligt det kunne være at han blev taget ned fra tronen og at en anden overtog. Hun rømmede sig så, imens at hun kiggede op på ham. "Jeg kan lide tilbudet.. men er bange for at han vil.. gøre noget ondt imod mig" svarede hun og fugtede let sine læber, imens at hun ventede lidt på hvad han ellers havde at sige omkring det. Hun lagde sit hoved en smule på skrå også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:55

Mori havde næsten opgivet, da Angels havde sagt de første. Der var ikke mange, som turde vove pelsen overfor Zane, fordi han herskede over byen. Men så var der alligevel nogle stykker, som turde, fordi de var ved at være træt af hans styre. håbet spirrede igen, da Angels mente at tilbuddet var godt, men hendes detajle om lille Zane, der måske kunne gøre hende noget, den måtte han lige tænke over. Han vandrede igen lidt frem og tilbage. "Jeg regner jo et sted med, at du kan tie stille omkring mig, hvis du skulle møde nogen, som er tilhængere af Zane, eller hvis du nu skulle møde Zane selv." sagde Mori og troede på sine ord, "Men.. skulle der på nogen måde ske noget, så må du fortælle, at du har fundet ud af noget, nemlig; At jeg, Tarathiel, er modstander af Zane og vil sparke hans røv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:03

En lille latter undslap fra hendes strube, da han sagde at han ville sparke Zanes røv, den sætning kunne hun ikke tage så seriøst igen. Selvom det var alvorligt det han mente.. gik hun da ud fra at han gjorde? Hun rømmede sig lidt, for at vise at hun så alvoren i det, "Tja, vil prøve at se hvad jeg kan finde ud af, uden at jeg selv kommer til skade.." sagde hun så med et lille nik og et svagt smil dukkede frem på hendes mundvige. Imens at hun kiggede på ham, "Men derfor har jeg endnu ikke sagt ja til at gå imod Zane.. vil ikke holde med nogen.. og ende med at komme op at skændes med en af jer.. eller måske direkte at kæmpe imod en af jer.. det vil jeg ikke.. men skal nok se hvad jeg kan finde ud af.." tilføjede hun roligt og bed sig diskret i underlæben, og hun var lidt spændt på hvad Tarathiel ville sige til det. Hun havde en lille anelse om at han ville blive sur, fordi hun kunne godt se på ham, at han gerne ville overtage pladsen, med at blive hersker over Die Morga. Også en smuk drøm at have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:16

Mori kunne ikke helt forstå, hvorfor skulle grine over hans ord, når han mente det. Og han havde jo samlet et godt hold, som havde rigtige nyttige evner. Selvom nogen af dem godt kunne vise lidt modstand, men det skulle nok gå. Han havde jo ikke vist nogen af dem, hvad det var han kunne. Han var ikke engang selv helt sikker på, hvad han helt præcist kunne.
"Det lyder godt. Det er godt, at du vil hjælpe i kampen." sagde Mori, selvom han var utrolig meget skuffet over dette. Han ville ellers have haft hende på sin kæmpende side. Men nu havde han da en, som skaffede ham nogle informationer. Og skulle der måske en tand for meget ud af hendes mund, så skulle han nok komme efter hende. Han havde jo sin ild at bruge imod hende.
Mori begyndte igen at gå frem og tilbage, mens han tænkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:46

"Tja, ved ikke helt om jeg vil direkte med ind i kampen," sagde hun roligt og kiggede lidt ned af sig selv før at hun kiggede på Tarathiel igen. Hun kunne godt se på ham at han var skuffet, det måtte han bare leve med. Da hun ikke ville ende med at dø helt, selvom hun var død i forvejen. Sådan var det bare og hun ville leve sammen med sin kæreste. Men derfor kunne hun jo alligevel godt gøre noget for at sætte det hele i gang.. men bare ikke for meget så kampen over at få fjernet Zane fra pladsen med at blive hersker over Die Morga, gik udover hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 19:32

"En skam." mumlede Mori, mens han fortsatte sit tankespin, mens han gik frem og tilbage, der var så meget at planlægge, og der var så lidt tid. Han skulle bruge flere medlemmer, han manglede dem. Men hvordan skulle han skaffe så mange, på rigtig kort tid. Det blev nok meget svært.
"Hvis du finder ud af noget, giver du mig besked. Så enten kommer jeg, eller en anden, og henter informationerne." sagde Mori og stoppede op. Han kiggede nu på Angels igen. Han skulle også finde denne anden person. Fordi han kunne jo ikke klare det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:19

An kiggede lidt på ham og fugtede let sine læber, "Vil du ikke love.. mig at det bliver dig som kommer og ikke en anden?" spurgte hun stille med et skævt smil, imens at hun betragtede ham.. sukkede lydløst, hun ville ikke have det så godt med hvis at en anden kom. Og hun vidste jo ikke om han ville sende en som kunne dræbe vampyrer og som generelt bare hadet vampyrer. For så gad hun slet ikke at sige noget omkring de information hun måske ville få hvis hun kom i snak med Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:38

Mori så på vampyren, hans øjne blev smallere, mens han tænkte over det. Hvorfor skulle alle dog også være så besværlige? "Jo, det kan jeg vel godt. Men der skal jo ikke vækkes for meget mistanke til Zane." sagde Mori, han begyndte igen at går frem og tilbage og var fordybet i sine tanker, dette ændrede lidt på det, som han havde tænkt sig. Men der kunne sagtens laves en omplanlægning. Der var jo altid plan B, som enlig ikke burde være der. Fordi fejlede man første gang, så burde man ikke prøve mere. Men han havde jo ikke kæmpet endnu mod Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:32

"Zane.. ville ikke opdage noget, hvis vi mødtes hjemme ved dig.. måske?" forslog hun med et svagt smil på mundvigen, imens at hun så på ham, da han gik frem og tilbage. Efterhånden som hun syntes at han gjorde det tit. Hun sukkede lydløst. Det var ikke fordi hun lagde op til noget, hun havde jo en kæreste i forvejen. Men hans hjem.. var bare det første hun kom i tanke om. Eller så kunne det måske være et sted, hvor Zane ikke var så tit og ikke havde bekendt skab med? Et bredere smil dukkede frem på hendes læber, da hun ventede på at få et svar og ventede lidt spændt.. på hans reaktion, imens at hun også betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To be love, and to be loved.. (Tarathiel) Empty Sv: To be love, and to be loved.. (Tarathiel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum