Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
efter træning // Tarathiel// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
efter træning // Tarathiel// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
efter træning // Tarathiel// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
efter træning // Tarathiel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
efter træning // Tarathiel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
efter træning // Tarathiel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
efter træning // Tarathiel// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
efter træning // Tarathiel// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
efter træning // Tarathiel// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
efter træning // Tarathiel// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

efter træning // Tarathiel//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

efter træning // Tarathiel// Empty efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 22 Jul 2010 - 22:52

S_Terre's gader
T_13.00
O_mennesker der går rundt
P_sort trænings tøj og to sværd på ryggen
V_fint lidt sol



Jaster gik stille gennem terre's gader han havde været ude i skoven og træne det meste af dagen så han var lidt udmattet men kunne stadig passe på sig selv hvis der skulle ske noget som han ikke ville forvente ville sket så han havde sine sværd på sine ryg som hed Clane og Clane V2 (version 2). Han gik vidre gennem terres gader og kiggede sig omkring mens han gik vider hen af gaderne og forventede ikke at møde nogen han kendte eller bare møde en eller anden person. *hvor er alle henne*tænkte han og gik vider.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 22:57

Mori gik rundt dybt tænkende og dog, så lagde han mærke til hans omgivelser. Han rystede på hovedet og slog alle tanker ud af det, han kunne ikke tænke her, specielt ikke blandt så mange mennesker, han kunne lave sjov med. Han brugte sin magi, så man ikke ville lægge mærke til ham. På denne måde forblev han uforstyrre. Dog blev hans opmærksomhed krævet, da der var et væsen, som nærmede sig fra den retning, han var på vej i mod. Hvad det dog ikke vil ende med? Men det kunne dog blive lidt sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 22 Jul 2010 - 23:22

Han gik vider i den retning han nu gik og syns han kunne fornemme et andet væsen end ham selv *et mørkt væsen ikke dæmon mon det kan være en som zane eller nej det kan ikke være zane*tænkte han og gik vider og gik bare til han ville se det væsen der kom imod ham. Han gik vider og kunne lige nu ikke se væsnet men det kom nok frem på et tidspunkt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 23:28

Mori stoppede op, han så lidt rundt. han fik øje på nogle mennesker, der stod og snakkede. Den ene havde en stofpose i hånden. Mori fik et skummelt smil på sine læber. Han trak ind i skyggerne og lod sin magi omkring ham falde, så han kunne blive opdaget, hvis man var opmærksom. Han mumlede noget og lavede en håndbevægelse. Der gik ild i stofposen, som mennesket holdte. Straks opstod der panik og man prøvede at slukke ilden. Mori stod bare og morede sig herligt over, hvad der skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 22 Jul 2010 - 23:33

Han fik øje på ilden som brændte og med sin kontrol over ild fik han den til at slukke ved at pege med en åben hånd og lukkede så hånden så ilden gik ud. Han kiggede rundt for at finde væsnet der havde fået det sat i gang for han var ret sikker på at det var det væsen han havde kigget efter mens han gik men lige nu kunne han ikke se det men han skulle nok få det fundet på en eller anden måde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 23:40

Moris humør blev hurtigt ødelagt, da ilden gik ud. Det væsen, der var til stede, måtte have været årsagen. Han fandt sig ikke i, at nogen skulle ødelægge hans morskab. Han fik øje på væsnet og kneb øjne sammen. "Hey du!" råbte han til ham. Han gjorde tegn til, at han skulle komme herover af. Dog kunne man godt fornemme den ikke indbydende tone, så man skulle være varsom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 22 Jul 2010 - 23:52

Han kiggede hen på væsnet og gik stille hen til den person "hvad vil du"sagde han og stod et stykke væk fra ham *viste det mørk elver men ikke zane*tænkte han og kiggede bare på ham men han kunne mærke at han ikke var en god person ellers moderede han sig ikke over panik eller noget men han var ikke bange for ham her var ikke så stærk som zane var så det gik nok og de begge var ild så det kunne blive sjovt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 0:05

"Jeg finder mig ikke i, at min morskab bliver ødelagt af en tilfældig, som skal krydse min vej." sagde Mori køligt, og han havde nær hvæsset, hvis ikke han havde holdt lidt styr på sig selv. Han lagde armene over kors, men var dog klar. Han flyttede sin vægt over på det andet ben. Hans hår bevægede sig let, da der kom en lille vind og pustede til det.
Mori lagde mærke til, at det var en dæmon, han stod overfor. Det var første gang her i Di Morga, at han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 0:22

"hey det er ikke sjovt det du gjorde det kan slå folk ihjel og det kommer fra mig selvom jeg er en dæmon"sagde han og kiggede på ham "men pas hellere på du er en mørk elver og en race jeg ikke kan lige eller mest mørk elver for i plejer og ikke være rare"sagde han og kiggede på ham "men jeg har nok mere træning end dig så læg dig ikke ud med mig"sagde han hårdt og kiggede på ham men han gjorde ikke noget før det var ham der lage ud til det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 0:33

Mori grinte over dæmonens ord. "Du har vel nok et stort udvalg af store ord, men kan du så også stå ved dem?" spurgte Mori med et let smil på læben, "Og jeg er enlig ret ligeglad med om folk ville dø af det." Hans smil bredte sig lidt igen. Og han havde skam ikke tænkt sig at dø her. Han havde en noget andet, som der skulle klare. Han skulle skubbe en Zane af sin trone, nu når han sad der lidt for godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 0:39

Han kiggede på ham og kiggede på hans udtryk i hans ansigt "du har ikke tænkte dig at prøve at vælte zane af tronen for det tror jeg ikke du kan han er meget stærkere end dig"sagde han og syns han kunne mærke hans kræft gennem hans onde aura han havde "du er slet ikke stærk nok har set zane og ja tror han dræber dig hvis du prøver på det"sagde han og kiggede på ham "men jeg stopper dig ikke for du selv ond så er der bare mindre ondskab her på stedet hvis du dør når du prøver på det"sagde han og var lidt kold i sin tone men det lå i han dæmon gener.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 10:12

Moris smørret grin blev tørrede af hans ansigt. Hans øjne blev smalle, da han næsten gennemborende så på dæmonen. Men lidt efter, så viste der sig et smil igen på hans læber. Denne dæmon vidste jo ikke helt så meget om ham, som en anden gjorde, som havde lovet ham noget positivt. "Tror du, jeg vil udfordre Zane, hvis jeg ikke havde en chance mod ham? Det er kun de dumme magtbegærende, som går sådan noget hovedløst." sagde Mori, man kunne dog mærke den lille latter, der var gemt et sted bag hans kølige stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 14:17

"jeg tror stadig zane er stærkere end dig"sagde han og kiggede på ham "så syns hvis du vil vælte ham af pinden så se at træne noget mere ellers kan det ikke lade sig gøre selv min mester er stærkere end dig og de slog næsten hinanden ihjel så det siger noget"sagde han og kiggede på ham med kolde øjne "og tror mig jeg er stærkere end det jeg bare viser dig lige nu"sagde han og kiggede bare koldt på ham og var hele tiden på vagt overfor ham selvom det ikke linde at han var det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:32

Mori valgte at ignorere ordene. Denne dæmon ville nok ændre sin mening, når han selv sad oppe på pinden. Fordi han skulle nok huske ham, og så ville han ikke gøre det let for dæmonen. "Jeg har også mange flere tricks i ærmet, end du aner." sagde Mori og grinte lettere. Han havde nok regnet med, at dæmonen kunne mere, end han havde vist. Sådan var mange af dem. Viste aldrig ved første møde, hvad man kunne, fordi så kunne man overraske fjenden næste gang. Sådan havde det altid været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 16:41

Han kiggede på ham med kolde øjne "du er ikke bange af dig men det er jeg ligeglad med"sagde han og kiggede bare på ham "jeg har trænet længe og hård så ved mine ting om mine teknikker og de er ikke til at analysere før de rammer modstanderen"sagde han og kiggede bare på ham med kolde øjne "og hvis du tror du kommer til tronen vil det være mig en ære at vælte dig af den igen"sagde han koldt for til den tid var han bedre end det han var nu og måske ha lært andet end det han kunne nu om sine evner. Han stod bare og holdte øje med ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 22:05

Mori himlede med øjne, selvfølgelig var han ikke bange. Frygt var noget, som ikke måttes vises, det kunne i sidste ende blive ens død. Men han frygtede nu ikke denne dæmon. "Se, nu kommer der store ord ud af din mund igen." sagde Mori halvt grinende, halvt spottende.
"Du kommer bare, jeg vil sidde og vente på dig." sagde Mori koldt og fik et bredere grine på læberne. Han havde nok regnet med, at der var nogen, som ville gå i mod ham. Og dog, hvorfor gå i mod ham, når Zane var værre end ham. Det var i hvert fald det, som han havde fået at vide, eller det var også noget af det rygterne sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 22:23

Han rykkede på sit ene øjenbryn og kiggede på ham "bla bla du sikkert bange for mig eller sådan noget jeg havde ikke fundet mig i at blive kaldt svag lige op i ansigtet men er i elvere ikke en stolt race eller er det mig der tager fejl"sagde han koldt det lå til hans gener at være kold i sin måde at tale på men han var mest kold overfor onde væsner som ham her "men du kan gætte hvad side jeg er på"sagde han stadig koldt og kiggede på ham med kolde øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 0:01

//...//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 15:50

Mori kiggede på dæmonen. Han vidste noget og så alligevel ikke. "Der er de tider, hvor vi er for stolte til at slås." sagde han og kløede sig under næsen. "Enten så er du på din egen side, hvilket du nok alligevel ikke er? eller så er du nok over på oprørernes side." sagde han. Det første havde været spottende, fordi han ikke selv troede på, at denne dæmon arbejde på sin egen side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 16:02

Han kiggede på ham "du må selv finde ud af hvad jeg er og ikke er på jeg siger det ikke til en som dig der vil ha magten i stedet for zane"sagde han og kiggede koldt på ham "jeg siger bare held og lykke med det"sagde han koldt og holdte øjne med ham og var klar til hvis han prøvede på noget *hvis han prøver på noget nu så er jeg klar håber jeg da*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 13:05

Mori vinkede ligegyldigt med hånden. Dæmonen spildte hans tid, han virkelig ikke tid til dette, når han havde andre ting at gøre. Han begyndte at gå forbi dæmonen, men var dog opmærksom, hvis der skulle ske et uventet angreb.Dæmonen irriterede ham ud over alle grænser, fordi han også gik og troede, at han var bedre, men det troede alle jo, og der var kun få, som havde ret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 29 Jul 2010 - 13:33

Han kiggede efter ham "pas bare på"sagde han koldt og holdte øje med ham med kolde øjn og var bare på vagt overfor ham han stolede ikke på ham her han var ond og kunne ikke lide det han ville lige nu ville ham gerne prøve at stoppe ham men han var ikke sikker på at han ville vinde kampen mod ham men de ville ende uafgjort mellem dem var han mere sikker på for de lod til at være lige stærke.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:46

Moris læber bevægede sig bare op i et smil, og han havde næsten grinet, men dog, det ville han nu alligevel ikke. Han gik bare med sine lydløse skridt og var opmærksom på all' ting, som skete omkring ham. Hans påmærksomhed var nu mere på dæmonen bag ham. "Jeg vil nu mene, at det er dig, som skal passe på." smågrinte Mori. Han skubbede en hårtot om bag øret, da den lige havde listet sig ind foran.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 29 Jul 2010 - 14:52

"hvorfor skal jeg passe på du ved jo ikke hvad jeg er i stand til og omvendt"sagde han koldt og kiggede på hende med sin kolde øjne han var altid hård og meget kold overfor nogen som ham *jeg kan gøre mere end han ved*tænkte han og holdte øje med ham og var på vagt hele tiden overfor denne elver her hvis han ville vælte zane af tronen ville jaster kigge lidt for han så ikke ud til at være stærkere end ham selv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:01

Mori stoppede op og vendte sig om og kiggede på dæmonen med sine smalle, kolde øjne. "Du ved virkelig ikke, hvornår du skal holde op." sagde han lidt irriteret. Han smil var ikke længere til at se. Han skubbede igen til noget af sit hår, som var kommet i vejen. Han overvejede lidt, om han ikke skulle bare for sjov lege med dæmonen, og dog så var der intet sjov i det alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum