Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Besøgstid?. (Angels=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Besøgstid?. (Angels=Privat)
Han vidste ikke rigtig om han også skulle tage tøjet af hende. Han vidste stadig ikke helt hvad han skulle. Hvad nu hvis hun ikke ville have at han skulle være sådan, eller sådan noget.
"Virkelig.... Du skal ikke tro noget andet" sagde han og aede hende ned af ryggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne mærke Hans pik blev stiv som et bræt da han hørte det spørgsmål. "Jo klart" sagde han så lidt lavere og nikkede til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabe sad helt stille og kiggede på hende. Hun kunne da ikke mene det! Kunne hun? Det var som om det hele stod helt stille for ham... Som om der ikke var noget som helst der bevægede sig. Han kunne ikke mærke sit hjerte slå, ikke mærke hans lunger trække luft ind og puste det ud igen... Hele hans krop var som sten i det utroligt lange minut efter hun havde sagt det.
"Du.... Du.... Vil have mig til at slå dig ihjel?" spurgte han så fuldkommen rundt på gulvet. Han kunne mærke varmen fra ham sive ud af hver en pore i hans krop og eftrlade ham kold og følelsesløs, men en lille flamme af håb rodede rundt inde i hans krop og der gik yderligere endnu et minut før det lille håb nåede op til hjerne.
Han slog øjne helt op og kiggede på hende. "JEg er jo slet ikke stærk nok til det" sagde han og kunne høre hvordan hans stemme lød hæs og knækkede flere gange inden det var til at forstå. Det var hans eneste håb at klamre sig til.
Hans lille tynde tråd som han godt vidste hun ville klippe nådesløst over, kun for at bevise hvor meget hun stolede på ham, men han ville ønske at hun ikke gjorde... HAn ville ønske hun aldrig havde spurgt om det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil altid have dig" sagde han og rullede rundt, sådan så hun lå derst og han lå øverst. Han smilte drillende. Han var virkelig liderlig nu, hvilket også kunne ses på hans som var stiv som aldrig før. Ganske langsomt lod han sine hænder glide op fra hendes talje, over hendes mave og ende på hendes bryster. Ganske hurtigt begyndte han at masserede dem og nullerede begge hendes brystvorter mellem Pegefingeren og tommefingeren.
Inden hun kunne nå at sige noget til det satte han sine læber imd hendes og kyssede heftigt med hende, men uden Tungen.
Han havde lyst til hende, men han ville se hvor længe han kunne vente inden han ikke kunne holde det tilbage længere... Det og han ville også se hvor meget hun ville have ham.
Gæst- Gæst
An kunne ikke lade være med at stønne lavt imod hans læber, da han tog på hendes bryster.. det fristede hende endnu mere, og var også en af hendes ømme steder. Han måtte tage så hårdt på dem, som han ville, da hun bare ville se smerten stå for kærlighed.. at han elskede hende.. også ville hun også bide smerten i sig, hvis det gjorde hende lidt skade. Gabe, måtte gøre hvad der passede ham på hende.. sådan havde hun det.
An gengældte ligeledes heftigt kysset og prøvede på at holde det, lod sin tungespids glide ud af og til for at slikke ved hans underlæbe. Idet at hun kyssede ham mere lidenskabeligt, og lukkede nydende sine øjne, imens at hun førte sine arme omkring hans nakke og svang det ene ben op omkring hans ryg at ligge. Rawr.
Der kunne ikke ske noget andet end dette, som ville gøre hende lykkeligere end hun var, efter det første møde med Gabe, var hendes liv blevet mere spændende og hun fik mere lysten til at leve. Det kunne bare ikke beskrives med ord, for hvor meget hun elskede Gabe.. andet end at hun kunne bruge de tre uskyldige, elskelige ord der beskrev ens følelser for en anden person, nemlig 'Jeg elsker dig'.. Disse ord, hjalp bare ikke altid.
Gæst- Gæst
Da han kunne mærke hendes ben rundt omkring hans ryg og han smilte nærmest gennem kysset. Hans ene hånd løsrev sig fra hendes bryst og kørte ned til hendes hotpants og åbnede dem og skubbede dem ned så langt som han kunne uden at bryde hverken kysset eller hans behandling af hendes bryster... Han ville ikke bryde kontakten eller noget...
Han mærkede efter om hun også havde trusser på og masserede samtidig hende med den hånd, både på inderlårene og lige nede under navlen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nød det virkelig og kunne bare ikke rigtig ligge stille, et tegn på at hun også blev mere liderlig. Det var også lige før at hun ville til at sige nogle ord, men ville hun ikke.. hun ville nyde det at han havde kontrollen over hende, men da hun mærkede hans tunge inde i sin mund, begyndte hun ivrigt at lege med hans..!
//Okay ^^'//
Gæst- Gæst
Han begyndte allerførst at slikke blidt rundt om hendes brystvorte, for derefter langsomt at slikke med flad tunge på hendes brystvorte for derefter nakke blidt i den med sine tænder og hurtigt efter nappede han med læberne, ligesom med hans hånd gjorde han det blidt og hårdt for at se hvad hun bedst kunne lide.
Den anden hånd var travlt beskæftiget med at nulre hendes brystvorte.
Gæst- Gæst
Hun var glad for at hun havde fået ham på andre tanker, så han ikke mere tænkte på det med hun gerne ville have ham til at love med at dræbe hende, når tiden var inde til det.. Inden i smilte hun, det kunne ses på hende at hun direkte nød det og var glad!..
Disse følelser som hun havde på dette tidspunkt, kunne ikke beskrives 100% med ord.. det kunne det virkelig ikke.. det var ubeskriveligt. Idet at hun lagde sine hænder på hver af begge hans skulder og strammede grebet lidt, men ikke for hårdt. Der varede ikke længe før at hun var liderlig nok.. til at hun sikkert måske ville kaste sig over ham og tage kontrollen.
Det mærkedes som om at hun var ved at få en orgasme.. hun åbnede også sin mund lidt på vid gab, imens at hun stadigvæk stønnede let af nydelse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lod begge sine hænder glide op ad hendes lår for at rette hendes tanker over på noget andet.
//Sorry skulle spise... Og skal snart ud på en løbetur...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabe satte sig op så han kunne se hende ordentligt i øjne.
"Se mig i øjne Angels" sagde oprigtigt. "Jeg elsker dig... Jeg har savnet dig så meget at ved hver givet chance og jeg vil elske at komme sammen med dig... Men jeg vil ikke giftes med nogen før efter nogle år... For mit liv er lidt rodet sammen nu" forklarede han. Det kunne ses under hele snakken at han fortalte hende sandheden under det hele.
Han elskede hende virkelig... Hun var perfekt på alle måder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så... Hvad var du i gang med?" spurgte han og kiggede lidt drillende på hende med et løftede øjenbryn.
//Har ikke så meget krea... Sorry//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ganske hurtigt begyndte han at stønne. Han var fuldstændig liderlig over det. Han var ikke sikker på at han kunne knap nok holde 2 minutter så liderlig som han var lige nu... Og han var endnu mere end tændt end han nogensinde havde troet han kunne blive.
"Jeg kan... Snart ikke holde mig længere" Stønnede han til hende og og kiggede op på hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Fri som en fugl (Angels=privat)
» mørkt (Angels=privat)
» Nattens kolde møde (Angels=privat)
» Familie, are you out there? - Angels
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus