Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Besøgstid?. (Angels=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Besøgstid?. (Angels=Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hendes stemme lød stønnede han også til hende da han kunne mærke han ville komme nu. "Jeg Kommer" stønnede han og kunne mærke hvordan den trækkende fornemmelse i hans boller skød ud igennem hans pik og direkte ind i hende.
Gæst- Gæst
hun mærkede ham stadig trængende op i hendes krop og hun rødmede mens hun begyndte stille at mærke kulden og fra halsbåndet kom der små lange røde bånd i det, hvor der var noget blod på fra hende, de tog fat rundt om ham og gjorde så de var helt tæt op af hinanden i det nogen af dem bandt dem sammen med deres hænder undtagen deres underkroppe i det hun skreg højt og mærkede dem brænde før de forsvandt helt igen og et halsbånd blev skabt omkring hans hals.. så de begge to havde et og på hans håndled, kom der et mærke, hvor der stod Angels.. som var det en tatovering, han havde fået, der printede på hans hud.
Gæst- Gæst
PLudselig kunne han mærke noget stramme om både hans håndled og hans hals... Han åbnede sit øje og kiggede på Angels.
Det var først der han så hendes halsbånd. Så forsvandt følelsesn om hans håndled, men den underlige følelse ved hans hals, var der stadig.
Langsomt førte han sin anden hånd op til sin hals og kunne mærke det. Var det læder? Det kunne han ikke rigtig mærke.
"Angels... Hvad er det på din hals?" spurgte han mens han prøvede at få styr på sin stemme igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun sagde at han, Gabe, nu var hendes mester, følte han trangen til at sætte sig op eller noget lignedne og kiggede fuldstændig rundt på gulvet på hende. Mente hun det virkelig?
"Mester?!" Spurgte han og kiggede hende nu i øjne. Hans stemme lød lidt skinger i det. "Altså... Hvordan mester?" spurgte han igen og prøvede at få styr på sin stemme.
Det gav ingen mening for ham... Var det, hvad hun havde ment med at Komme Sammen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sagde stadig intet da han kiggede på hende med et lille glimt i øjet.
Han lagde begge arme om hende og kiggede stadig bare på hende.
"Med Slave... Hvad mener du så egentlig helt præcis?" spurgte han med et skævt smil på læbberne. Han ville bare have at vide hvad hun egentlig mente.
Gabe Elskede virkelig Angels... Hun var fantastisk, og han var faldet pladask for hende... Det ville han sikert aldrig indrømme for hende, men det var hvad han følte og intet kunne ændre det... Om hun så ville drikke hans blod, have ham til at slå hende ihjel og at han nu... Skulle være hendes Mester... Det lød jo godt nok som en masse ting... Men han blev nød til at finde ud af hvad hun mente med Mester.
Om han skulle straffe hende hvis hun gjorde noget han ikke ville have og hvad der skete hvis han nu tog halsbåndet af? Han kunne jo ikke rende rundt og have et halsbånd på til arbejdet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad med Halsbåndet? Er det sådan noget som kan skade dig... Eller mig?" spurgte han hende og kiggede på hende med hovedet lidt på skrå. "Det er Halsbåndet... Jeg må jo bare ikke dukke op på arbejde med det... Selvom det er tegnet på at jeg Elsker dig" sagde han og kyssede hendes pande med et smil.
Han havde ikke noget imod det... Det var jo ikke kun fordi han ejede hende... Hun ejede jo også ham på en måde... Så det var jo lidt morsomt... Mesteren var afhængig af sin slave... Ligesom Slaven var af Mesteren.
Han begyndte langsomt at ae hende ned af rygraden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må aldrig nogensinde tage på Quatre... Ellers kan jeg blive fyret for at tage Halsbånd på i arbejdstiden" sagde han med et smil og kiggede hende i øjne med et lille glimt.
Halsbåndet var der stadig... Heldigvis.
"Hvad mener du med mit..." Spurgte han og kiggede på sit håndled med et løftet øjenbryn.
Han stirrede på håndleddet med hendes navn nærmest brændt ind i kødet... Han sagde ikke noget, men hans mund var lettere åben af overraskelse... Det var det der havdet svedet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og når vi er på Quatre og har sex, så er det som sagt dig der bestemmer det hele... Jeg har intet at sige, udover hvor det ikke skal være" sagde han og kiggede bare på hende mens han grinte over det.
Hendes reaktion ville blive så sjov... Han var sikkert den første Mester der havde sagt sådan noget til sin Slave... Det var jo næsten vanvittigt... Men han ville bare gerne se hvordan hele hendes reaktion ville blive.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han åbnede forskrækket og overrasket øjne og kiggede på hende. "Bed du mig lige?" spurgte han lidt skingert og kørte sin ene hånd hen over hvor hun havde bidt for at tjekke om han blødte eller noget andet.
Som Angels sikkert havde kunne mærke, havde det også tændt ham, hvilket hun nok ville kunne mærke på den måde hans pik nu var stiv som et træ, men det var hans nedgroede frygt der havde fået ham til at reagere sådan. Det og Israels viden om Vampyrbid...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay..." sagde han så lidt efter, mens han kiggede på sine fingre... Han kunne ikke rigtig se nogle bloddråber på den eller noget lignende...
Han kiggede nu på hende med et lille smil og så blev smilet lidt trist bagefter.
"Du skal lige vide at jeg skal forvandle mig regelmæssigt" sagde han og hentydede til sin Animagus form, som han mente hun sikkert sagtens kunne huske... Og han havde ikke engen fortalt hende at han også ville begå indbrud... Det ville blive underligt at fortælle hende...
Gæst- Gæst
//Undskyld, det ikke er så krea.. skal spise, kommer hurtigt igen:)//
Gæst- Gæst
Nu hvor de ikke længere havde sex, og han havde faktisk allerede vundet sig til den lidt trykkende fornemmelse rundt om halsen... Og at han ihvertfald ikke havde flere trykkende ting at sige til hende... Så kune han mærke hvordan søvnen langsomt overmandede ham efter en lang dag på arbejdede og sex med Angels... OG bare det at have set hende igen... Det havde nærmest taget al hans energi.
Han gabte svagt og sagde så til hende med et svagt smil. "Men nu bliver jeg nød til at sove søde" og lukkede så øjne i, hvorefter hans brystkasse bare hævede sig til hans åndedræt... Han havde virkelig været træt...
//DEt er okay^^ Nu kan vi jo bare tage en pause hvis du ikke har nogen krea^^ Men vi skrives...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Sorry tiden, skulle spise//
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Fri som en fugl (Angels=privat)
» mørkt (Angels=privat)
» Nattens kolde møde (Angels=privat)
» Familie, are you out there? - Angels
Vie La Mort :: Off Game :: Archives