Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Besøgstid?. (Angels=Privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Besøgstid?. (Angels=Privat) - Page 3 Empty Sv: Besøgstid?. (Angels=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 8:21

An svarede ham ikke på hans spørgsmål, hun fortsatte bare med rytmen og satte farten lidt mere op. Imens lagde hun sin ene hånd på hans brystkasse, og kiggede ind i hans øjne, "Du behøver ikke at holde det inde.." sagde hun roligt med et skævt smil, idet at hun stønnede let, hun håbede også på at hendes jomfru hinde ville springe denne her gang. Ellers.. var hun lidt på den..og ville dø.. ups.. det var måske en ting, som hun ikke lige havde fortalt ham, hvis hun ikke fik en mester snart.. ville hun dø.. en død som ville føles at hun blev dræbt og rådnet op af ilden.. lige så slemt og rædselsfuldt for hende. Hun kunne ikke lade være med at stønne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:29

Gabe kunne mærke hvor tæt på han var på at komme, men han ville ikke bare komme og falde i søvn uden at lade hende komme. Selvom han ikke rigtig havde lyst, og havde bare mest lyst til bare at ligge stille og nyde, men hurtigt løftede han sin hånd og lod den glide hen af hendes mave, ned mod hendes underliv. Han havde lidt svært ved at koncentrere sig, men han gjorde det. Hurtigt fandt han hendes klitoris og begyndte at gnide og skiftevis klemme den lidt sådan så der var en langt større chance for at hun også ville komme af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:48

Angels kiggede lidt undrende på ham..? Og forstod ikke i første sekund hvad han ville med sin hånd, som nærmede hendes underliv. Hun betragtede hver og en af hans bevægelser, idet at hun stønnede højt og nærmest skreg lidt da han gned på den med sin hånd og klemte den. Hvorfor ville han have det til at gå hurtigere? Det irriterede hende lidt og gjorde hende igen.. lidt usikker. Hun mærkede straks at hun snart ville komme, at hendes jomfru hinde ville springes. Og med det begyndte der også at dukke et halsbånd frem omkring hendes hals. "Årh..Gabe" stønnede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:59

Gabe lagde ikke mærke til halsbåndet, men han var også selv lidt optaget, han var selv på bristepunket. Men han havde nærmest en tanke i hovedet, også at få hende til at komme. Ellers... Så havde han en eller anden tanke i hovedet på at hun måske ikke alligevle ville være sammen med ham. Det var det der fik ham til at gøre det selvom han var så tæt på at komme.
Da hendes stemme lød stønnede han også til hende da han kunne mærke han ville komme nu. "Jeg Kommer" stønnede han og kunne mærke hvordan den trækkende fornemmelse i hans boller skød ud igennem hans pik og direkte ind i hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:31

An stønnede højt, kunne hun bare ikke lade være med, når hun mærkede at han kom, og det samme gjorde hun. Da hendes jomfru hinde sprang, begyndte hendes halsbånd at stramme omkring hendes hals, undslap nogle skrig imellem hendes stønnen. Uden at svare ham. Hendes krop begyndte at blive mere bleg end i forvejen, og den var jo ret så bleg, nogle ville nok kalde hende, dødens giftekniv..
hun mærkede ham stadig trængende op i hendes krop og hun rødmede mens hun begyndte stille at mærke kulden og fra halsbåndet kom der små lange røde bånd i det, hvor der var noget blod på fra hende, de tog fat rundt om ham og gjorde så de var helt tæt op af hinanden i det nogen af dem bandt dem sammen med deres hænder undtagen deres underkroppe i det hun skreg højt og mærkede dem brænde før de forsvandt helt igen og et halsbånd blev skabt omkring hans hals.. så de begge to havde et og på hans håndled, kom der et mærke, hvor der stod Angels.. som var det en tatovering, han havde fået, der printede på hans hud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 14:03

Gabe var væk i drømmeland. Det havde været en guddommelig følelse at komme i hende og han havde lukkede øjne og kunne mærke hvordan hendes fisse klemte rundt om hans pik, hvilket betød at hun også var kommet.
PLudselig kunne han mærke noget stramme om både hans håndled og hans hals... Han åbnede sit øje og kiggede på Angels.
Det var først der han så hendes halsbånd. Så forsvandt følelsesn om hans håndled, men den underlige følelse ved hans hals, var der stadig.
Langsomt førte han sin anden hånd op til sin hals og kunne mærke det. Var det læder? Det kunne han ikke rigtig mærke.
"Angels... Hvad er det på din hals?" spurgte han mens han prøvede at få styr på sin stemme igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 14:23

"Det er et halsbånd.. der dukker frem.. når min.. jomfru hinde.. springer.." svarede hun stille med et svagt smil, imens at hun kiggede på ham, lagde sig dernæst forsigtigt ned på ham, og lagde sit hoved ned på hans brystkasse. Imens at hun stadig klemte til rundt om hans pik med sin fisse. Hun havde ikke trukket sig ud af ham endnu. Det var en dejlig følelse. Halsbåndet omkring dem, var sorte og i læder.. det ville ikke gøre Gabe noget.. kun Angels.. når hun havde sex for første gang med en person, så ville det stramme ved hendes hals, som det også gjorde under deres samleje. "Du .. er min mester nu" sagde hun roligt og slikkede på hans ene brystvorte. Kiggede så op på ham igen og afventede spændt på hans reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 14:39

"Så... Hvad?" spurgte han lidt forvirret og kiggede ned på hende, mens hun lagde sig ned på ham så han. Automatisk lagde han sin hånd blidt på hendes hoved og aede hende ned af halsen.
Da hun sagde at han, Gabe, nu var hendes mester, følte han trangen til at sætte sig op eller noget lignedne og kiggede fuldstændig rundt på gulvet på hende. Mente hun det virkelig?
"Mester?!" Spurgte han og kiggede hende nu i øjne. Hans stemme lød lidt skinger i det. "Altså... Hvordan mester?" spurgte han igen og prøvede at få styr på sin stemme.
Det gav ingen mening for ham... Var det, hvad hun havde ment med at Komme Sammen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:45

Hun kiggede på ham og nikkede lige så stille, "Jeg er en slave vampyr.. ikke en almindelig vampyr.." sagde hun roligt og vendte sit blik ned af sig selv, "Hvis jeg ikke får en mester.. kan jeg risikere at dø.. hvor jeg først starter med at blive svag.. selvfølgelig" svarede hun og bed sig diskret i underlæben, hun kunne ikke rigtig se ham i øjnene, efter hans reaktion på det, hun skulle ikke have sagt noget om det.. og slet ikke været i seng med ham så... en lille blod af en tåre, faldt ned af hendes kind, "Det er lige meget nu.. jeg elsker dig.. vil være sammen med dig.. have dig.. vide at du er min.. og omvendt.. vil være din kæreste.." smilede hun så svagt og sagde det lidt hurtigt, måske til at han ikke rigtig kunne følge med. Men hun elskede ham virkelig, og ville gøre alt for ham, ALT.. hun ville blive knust hvis hun mistede ham. "Du må ikke forlade mig.." mumlede hun så lavt og bed sig hårdt i underlæben, så der kom et bide mærke på hendes læbe, der kunne ses. Hun trak sig derefter ud af ham lige så stille, kiggede på ham da hun satte sig op på hans mave og ventede.. bare på hvad han ville sige til det hele. Hun lagde sit hoved på skrå imens at hun betragtede hans kønne ansigt. Så smuk som han var. Hun var virkelig heldig at have ham..? Hun troede og mente da at hun havde ham.. hvis man kunne sige det sådan. Lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe dernæst. "Men.. hvis du er usikker.. og i tvivl.. omkring mig... også videre.. eller hvad du nu end tænker på.. kan jeg godt gå min vej.." tilføjede hun lige stille og sukkede lydløst, da hun bare kiggede på ham. Hun vidste ikke hvad mere hun skulle sige, eller for den sags skyld gøre? Men hun blev bare siddende oven på ham... han kunne jo også bare skubbe hende af sig, hvis det var.. *Åh.. du er ynkelig Angels!* tænkte hun og bed sig igen hårdt i underlæben, utroligt.. at hun var sådan.. hun plejede faktisk at være en kold og ond pige.. men Gabe gjorde hende rolig og fik det gode frem i hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:08

Gabe sagde ikke noget i lang tid. Han vidste ærligt talt ikke hvad han skulle sige. Havde han en slave?... En Vampyr slave? Og ikke nok med det... Det var den Vampyr han havde elsket som om hun havde været det eneste menneske på jorden... Eller væsen...
Han sagde stadig intet da han kiggede på hende med et lille glimt i øjet.
Han lagde begge arme om hende og kiggede stadig bare på hende.
"Med Slave... Hvad mener du så egentlig helt præcis?" spurgte han med et skævt smil på læbberne. Han ville bare have at vide hvad hun egentlig mente.
Gabe Elskede virkelig Angels... Hun var fantastisk, og han var faldet pladask for hende... Det ville han sikert aldrig indrømme for hende, men det var hvad han følte og intet kunne ændre det... Om hun så ville drikke hans blod, have ham til at slå hende ihjel og at han nu... Skulle være hendes Mester... Det lød jo godt nok som en masse ting... Men han blev nød til at finde ud af hvad hun mente med Mester.
Om han skulle straffe hende hvis hun gjorde noget han ikke ville have og hvad der skete hvis han nu tog halsbåndet af? Han kunne jo ikke rende rundt og have et halsbånd på til arbejdet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:25

Angels førte sin ene hånd ned mod hans hals og kærtegnede halsbåndet en smule.. og der gik ikke lang tid før at det forsvandt, det ville kun dukke opnår de havde sex.. også på det tidspunkt hvor han ville forlade hende. "Med slave.. mener jeg at du på en måde kan styrre mig, men så alligevel ikke.. for eksempel kan du sige hvem jeg må bide og hvem jeg ikke må bide.. eller hvem jeg ikke må mødes med også videre.. du må også straffe mig, hvis du mener at jeg gør noget du ikke vil have" sagde hun roligt og smilte svagt, da hun mærkede hans arme omkring hende. Hun lod sin ene hånd glide op til hans ene brystvorte, som hun begyndte at nusse blidt. Imens at hun kiggede lidt afventende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:42

Gabe kiggede på hende og det kunne tydeligt mærkes at han blev lidt opstemt af det. At havde sin egen personlige slave... Han kunne se det frække i det.
"Hvad med Halsbåndet? Er det sådan noget som kan skade dig... Eller mig?" spurgte han hende og kiggede på hende med hovedet lidt på skrå. "Det er Halsbåndet... Jeg må jo bare ikke dukke op på arbejde med det... Selvom det er tegnet på at jeg Elsker dig" sagde han og kyssede hendes pande med et smil.
Han havde ikke noget imod det... Det var jo ikke kun fordi han ejede hende... Hun ejede jo også ham på en måde... Så det var jo lidt morsomt... Mesteren var afhængig af sin slave... Ligesom Slaven var af Mesteren.
Han begyndte langsomt at ae hende ned af rygraden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:49

"Bare rolig.. skal du ikke tænke på.. det kommer kun frem når vi har uhm.. sex og den dag du vil forlade mig, hvor det vil forsvinde helt" sagde hun med et lille nik, for at vise at det var sandt det hun sagde. Hun smilede skævt, "Medmindre at jeg dukker op på arbejde.. og gør dig liderlig.. vil det nok dukke frem" sagde hun hviskende mod hans øre, da hun havde lænet sig ned mod ham. Hun fniste lidt, og bed ham let i øreflippen. Gav dog slip igen og kiggede ind i hans øjne. "Men.. du kan miste mig som slave.. hvis der er nogle væmmelige typer.. der er for til at voldtage mig.. dog vil jeg gøre alt i min magt for at det ikke sker.." svarede hun og slikkede ham på næsetippen, inden at hun kyssede ham heftigt på munden, "Og undskyld.. hvis dit håndled svier lidt.." tilføjede hun med et lille grin, hun vidste ikke om det gjorde ondt, efter at han havde fået mærket med hendes navn.. men det gjorde det måske alligevel.. når det bare sådan dukkede op på den måde. Fordi hun ikke selv vidste det, var at hun ikke selv havde prøvet det jo? Hun vidste bare hvordan smerten var når processen var i gang, imens at hun havde samleje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:07

Han nikkede lidt og fik et billede inde i hovedet. Angels dukke op på Quatre i frækt tøj, hun bad om en suite og havde nogle tasker med. Gabe blev bedt om at føre hende op til suiten hvor de havde vild og fræk sex... Og så blev han jo nød til at gå ud af rummet og på Toilettet fordi at hvergang hun var i nærheden blev han jo røv liderlig...
"Du må aldrig nogensinde tage på Quatre... Ellers kan jeg blive fyret for at tage Halsbånd på i arbejdstiden" sagde han med et smil og kiggede hende i øjne med et lille glimt.
Halsbåndet var der stadig... Heldigvis.
"Hvad mener du med mit..." Spurgte han og kiggede på sit håndled med et løftet øjenbryn.
Han stirrede på håndleddet med hendes navn nærmest brændt ind i kødet... Han sagde ikke noget, men hans mund var lettere åben af overraskelse... Det var det der havdet svedet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:18

Angels sendte et uskyldigt smil, "Også et bevis på .. at jeg er din" sagde hun og fniste lidt, hvorefter at hun rystede kort på hovedet, over det med han sagde at hun ikke måtte tage på Quatre.. hendes første ordrer.. wow. Idet at hun sendte et hunde hvalpe blik til ham, "Sweety.. vi kan jo bare skjule det så din chef ikke ser det på dig?.. Vil du ikke have din kæreste.. i nærheden imens at du arbejder?" spurgte hun kært og pressede dernæst lidt sine bryster ned mod hans brystkasse, for at gøre ham lidt liderlig og det kunne måske få ham til at skifte mening. Hun ville gerne se ham i uniform ydeligere, specielt på hans arbejde. ".. Du er så sexet.. og hot i uniform" hviskede hun og førte sin ene hånd op i hans hår, som hun begyndte at nusse, imens at hun kiggede ham ind i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:43

"Jamen... Jeg vil gerne beholde det... Pengene er jo gode" sagde han og vaklede lidt. Han kunne jo ikke rigtig sige hende imod. Han elskede hende jo. Så øjnede han en mulighed. Han ville jo faktisk gerne have at hun dukkede op på hans arbejde, men så ville han jo sikkert blive fyret... Så han sagde drillende. "Fint... Men når vi mødes på Quatre, skal du være den der bestemmer... OG du skal have et værelse hvor vi så skal have sex" sagde han og smilte over hvordan hun ville reagere på det... Det ville jo lave fuldstændig om på det. Og han ville jo gerne tjekke om hun kunne det.
"Og når vi er på Quatre og har sex, så er det som sagt dig der bestemmer det hele... Jeg har intet at sige, udover hvor det ikke skal være" sagde han og kiggede bare på hende mens han grinte over det.
Hendes reaktion ville blive så sjov... Han var sikkert den første Mester der havde sagt sådan noget til sin Slave... Det var jo næsten vanvittigt... Men han ville bare gerne se hvordan hele hendes reaktion ville blive.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 17:53

Angels lyttede til det som han sagde og hun skød sin underlæbe betuttet frem.. imens at hun kiggede på ham. "Åh.. hvor er du bare unfair.." sagde hun og fniste let dernæst. "Jeg vil med glæde have et værelse.. så vil jeg se på dig, imens at du bære mine ting op" hviskede hun mod hans øre, for at drille ham, idet at hun bed sig fast i hans hals, men ikke fordi hun ville suge noget af hans blod.. overhovedet ikke, det var bare sådan et love bite. Angående det med sex, som Gabe snakkede om? Havde hun intet imod, kun det med at hun skulle bestemme det hele.. det ville hun ikke og det kunne hun ikke få sig til at gøre, overhovedet ikke. *Mhm.. så skal jeg nok komme næsten halv nøgen på hotellet..* tænkte hun og skjulte et grin, imens at hun var spændt på hans reaktion, over hendes love bite, hvor han sikkert ville blive forskrækket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:01

Gabe grinte lidt over det og var godt tilfreds med den måde han havde drillede hende på. Det var ikke jo ikke fordi han havde bedt hende om at stjæle solen eller noget andet umuligt. Så han var godt tilfreds med sig selv, da hun bed ham i halsen.
Han åbnede forskrækket og overrasket øjne og kiggede på hende. "Bed du mig lige?" spurgte han lidt skingert og kørte sin ene hånd hen over hvor hun havde bidt for at tjekke om han blødte eller noget andet.
Som Angels sikkert havde kunne mærke, havde det også tændt ham, hvilket hun nok ville kunne mærke på den måde hans pik nu var stiv som et træ, men det var hans nedgroede frygt der havde fået ham til at reagere sådan. Det og Israels viden om Vampyrbid...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:06

Hun fniste, "Hvis du tager det som i betragtning af at jeg slikkede dig.. så nej.. men oprigtigt.. ja, så bed jeg dig lige.." sagde hun roligt og smilede skævt, imens at hun kiggede på ham, hun undslap et grin, og havde faktisk lyst til at bide ham igen.. hun rystede da kort på hovedet. "Men.. det var et love bite.." svarede hun og blinkede let med sine øjne, inden at hun kiggede lidt ned af sig selv, før hun så på ham igen. "Det skulle ske før eller siden.. ikke?" spurgte hun drilsk og fniste let. Imens at hun betragtede ham med sit hoved lagt på skrå. Hun havde godt mærket at han havde fået stiv pik igen.. det morede hende bare, og gjorde hende i godt humør at hun stadigvæk kunne tænde ham så meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:16

"Hvad mener du med Love Bite?" Spurgte han lidt forvirret. Han kunne mærke blod... Det var han da næsten sikker på... Hun havde jo selv lige sagt at hun havde slikket ham på halsen.. Så det kunne ligeså godt være savl... Selvom han ikke var helt overbevist.
"Okay..." sagde han så lidt efter, mens han kiggede på sine fingre... Han kunne ikke rigtig se nogle bloddråber på den eller noget lignende...
Han kiggede nu på hende med et lille smil og så blev smilet lidt trist bagefter.
"Du skal lige vide at jeg skal forvandle mig regelmæssigt" sagde han og hentydede til sin Animagus form, som han mente hun sikkert sagtens kunne huske... Og han havde ikke engen fortalt hende at han også ville begå indbrud... Det ville blive underligt at fortælle hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:42

"Det er bare et ord at bruge i stedet for bare at sige bid.. når det jo alligevel ikke rigtigt er et bid.. mere et suge mærke" sagde hun roligt, til svar for hans spørgsmål. Hun nikkede lidt, men bekræftende, fniste så dernæst. Inden at hun betragtede ham og lagde sit hoved en smule på skrå. "Det er i orden.. bare du ikke går til angreb på mig" sagde hun og sagde det for sjov med at gå til angreb på hende.. hun sukkede lydløst, "Jeg elsker dig" sagde hun og kyssede blidt hans næsetip.

//Undskyld, det ikke er så krea.. skal spise, kommer hurtigt igen:)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:48

"Jeg elsker også dig" sagde han blidt og kyssede hende på munden. Det var ikke noget heftigt eller frækt kys. Det var bare et blidt kys som bare bekræftede det han havde sagt... Han elskede hende nemlig virkelig.
Nu hvor de ikke længere havde sex, og han havde faktisk allerede vundet sig til den lidt trykkende fornemmelse rundt om halsen... Og at han ihvertfald ikke havde flere trykkende ting at sige til hende... Så kune han mærke hvordan søvnen langsomt overmandede ham efter en lang dag på arbejdede og sex med Angels... OG bare det at have set hende igen... Det havde nærmest taget al hans energi.
Han gabte svagt og sagde så til hende med et svagt smil. "Men nu bliver jeg nød til at sove søde" og lukkede så øjne i, hvorefter hans brystkasse bare hævede sig til hans åndedræt... Han havde virkelig været træt...

//DEt er okay^^ Nu kan vi jo bare tage en pause hvis du ikke har nogen krea^^ Men vi skrives...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 19:38

Angels kiggede på ham og smilede skævt, hun svarede ham ikke, men hun accepterede det.. at han skulle sove.. hun ville ønske at hun selv kunne det.. og det fik hende til at sukke lydløst. "Godnat.. skat" hviskede hun stille og kyssede ham blidt på kinden, det irriterede hende meget.. at hun ikke kunne ligge og sove med ham. Idet at hun stille og forsigtigt kravlede hen til sengens kant og satte sig ordentligt, men stille ned. Kiggede lidt ned af sig selv, imens at en blod tåre faldt ned fra hendes kind.. hun overvejede meget at komme i kontakt med nogen.. hvor hun kunne få lov til at.. på en eller anden måde, måske blive et menneske igen?.. eller bare have noget fra.. sådan med at blive et halv menneske, ligesom Gabe. Så kunne han samtidig også få varme fra hende, i stedet for kulde. Hun rejste sig op med lidt besvær, da hun gerne ville blive.. hvorefter at hun gik hen til sit tøj og tog det på. Vendte sig om mod ham og kiggede på ham.. "I love you..." tilføjede hun lavt, inden at hun forsvandt gennem vinduet, landede let og elegant på sine ben, da hun ramte jorden.. og hun begyndte at løbe hen mod kirkegården igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:08

//Skal vi fortsætte eller lavet et nyt?//

//Sorry tiden, skulle spise//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:21

//Hvad vil du helst?^^' det er i orden :3//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum