Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is you the one?-Hudson!= privat. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is you the one?-Hudson!= privat.

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Is you the one?-Hudson!= privat. Empty Is you the one?-Hudson!= privat.

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:49

Omgivelser: En masse mennesker.
Sted: Storcenteret.
Tid: Eftermiddag, tidligaften
Vejr:??
Dato:??

Menneskerne myldrede frem og tilbage af de lange gange i det store center. Midt i hele centeret, var der placeret, et kæmpe springvand. Der sad nogle få stykker, men de fleste sad i den anden ende af det. Men i den modsatte ende, sad der en ung smuk pige, mod hendes hoved telefoner i ørene. Hendes hår var flettet, i en side fletning så den lå ned af hendes skulder. Som påklædning havde hun hendes sort og hvid stribede trøje på, men trøjen var sådan en stor luftigt en, som der var lavet sådan. og nogle sandfarvet shorts på, som der klædte hende enormt godt. Som sko havde hun sorte converse på som der var temlig slidte. Hun smilede let for sig selv, og strøg en af de lysebrune hår totter væk. Men i hendes lysebrune hår, var der lyse striber, i forskellige nuancer.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Is you the one?-Hudson!= privat. Empty Sv: Is you the one?-Hudson!= privat.

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:06

Iblandt de mange shoppegalninge der lige nu rendte rundt i byens storcenter med faste og målrette skridt, kom en ung, høj fyr gående med en mindre, hvid platicpose i den ene hånd. Udseendemæssigt svarede han omtrent til at være omkring de atten år. Det sorte, let pjuskede hår sad som sædvanlig helt som det selv ville og dækkede det meste af hans øjne. Af tøj havde han i dag iført sig en sort t-shirt med et stort bandlogo trykt på, derudover havde han en rød- og sortternet skjorte og et par sorte, skinny jeans på benene samt sine røde, nedslidte allstars, som han havde stukket fødderne i. Han havde netop lige været inde for at købe nye strenge til sin højtelskede guitar og gik nu bare rundt og shoppede vinduer. Der kunne jo være, at han fandt noget andet interessant skrammel, som alle ting ifølge hans mening var. Han havde bare det problem, at han ikke kunne holde op med at købe noget, hvis han først havde set det og derefter forelsket sig i det. Men det endte som sædvanlig bare derhjemme inde i hans klædeskab helt oppe på øverste hylde, så han blev fri for at se på alt det skrot, han havde i hjemmet og havde fået indsamlet med tiden. Langsomt begyndte han at nærme sig centerets store springvand, hvor der altid var fyldt med folk som flokkedes omkring det for at mødes med venner og aftale, hvor de eventuelt skulle gå hen. Ind i butikken med musikinstrumenter og cd'er, ind i en af de mange tøjbutikker, der havde tonsvis af forskellig kluns til både tykke og tynde, eeeller om de måske skulle smutte ind på en af stedets små caféer, hvor man kunne få tanket sig selv op til næste omgang og hvile sine ømme fødder. Han skiftede hånd og skippede posen over i den anden, mens hans rolige blik opslugte alle de mange, mange dimsedutter og fittelihøjser, der var at købe på dette fantastiske sted, hvor alle ens shoppebehov med garanti kunne blive opfyldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:37

Kjolen: http://www.brudensbutik.dk/images/festtoj/kortKjole128.jpg

Dream fik rejst sig og gik så hen mod en skraldespand tæt ved en dreng som der stod opslugt af at kigge på ting, og sager. Hun smed, let hendes halv drukne sodavand ud, og kiggede let på det vindue med ting og sager. Hun bed sig let i underlæben, før hun let kiggede på den dreng der stod ved siden af hende. Hun skruede lidt ned for den høje musik i hendes øre, og betragtede så kort en enormt flot, lidt kort kjole som der var i vinduet. Hun smilede let for sig selv, og betragtede den kort. Den havde sin egen charme. Sort enkel og ikke alt for original. Hun kiggede kort tid på den, før hun så fjernede hendes blik. Nu skulle hun ikke gå ind, for at prøve den, og så købe den. Nej hun burde have nok tøj, selvom hun ikke havde så meget. Men, stadig elskede hun at shoppe, men det var også kun en gang i mellem. Hun fladt kort in di hendes egen verden, så hun let væltede til siden og greb fat i ham. ”Ups, undskyld, jeg Æhmm.. Mistede lige balancen” sagde hun og smilede let og uskyldigt til ham. Hun slap let hendes greb om ham, før en svag rødmen bredte sig hen over hendes kinder.

//mangler krea sorry.xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:59

Hudson standsede op, netop som en stikkende fornemmelse bredte sig i hans fødder. Stortset hele hans dag var gået med et fræse frem og tilbage i alskens butikker efter de helt rette guitarstrenge, så nu var han bare træt. Han formåede dog at holde humøret højt, mens han stod og holdt en mindre pause, før han skulle videre. Så mange butikker og sager, så lidt tid. Han kastede let med hovedet, så hans sorte pandehår faldt til side og afslørede hans øjne, der havde en hvis tryllebindende effekt på de fleste. Hans øjne lukkedes kort tid i et langt blink, hvilket fik en svag smerte til at brede sig i dem, som om han ikke havde blinket i lang tid. Hvor var han træt. I nøjagtig samme nu han atter åbnede sine øjne, kunne han mærke noget, der greb fat i ham. Hans blik søgte dovent hen på den person, der havde fået overbalance og af ren refleks havde brugt ham som støtte, så vedkommende ville falde. Hans smil voksede en smule, da hans øjne mødte den skønhed, der havde været så uheldig at miste balancen. "Det gør ikke noget," svarede han og missede lidt med øjnene, idet hans smile bredte sig endnu mere og nu nåede hele vejen op til hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 23:11

Hendes øjne møde hans i et kort øjeblik, og det øjeblik, fik en svag rød farve til at brede sig hen over hendes kinder, men farven var eheldigvis meget svag, så den var ikke så tydelig. Hun kiggede let på ham. "Tak," sagde hun let, men hvorfor lige tak? Jov det var tak fordi det ikke gjorde noget. Hun følte sig kort dum, og slog sig let i panden og bed sig let i underlæben. Hun trak vejret dybt en gang, før hun let vendte blikket ned i gulvet. Hendes mave knurrede let, men meget svagt. "Ti`stille mave" mumlede hun let til sig selv, og kiggede kort rundt. "Æhmm.. Jeg hedder Dream" sagde hun let, bare lige for at presenterre sig orndeligt efter hendes lille fald. Hun bed sig let i underlæben, før hun kiggede hen på ham, med hendes babyblå øjne. "Hvem ømm.. er du??" spurgte hun og smilede forsigtigt og skævt. At smile, det var hun så dårlig til, men det skulle hun jo bare lige have styr på ikk?? Jov det skulle hun nemmerlig! Hun kiggede let på ham, med de babyblå øjne, han så ud til at være lidt ældre end hende, men det var de fleste hun mødte. Hun havde faktisk ikke mødt en hun ikke var mindre end. Men sådan var det jo bare nogle gange. Hun kiggede let ned i guvet, så hun ikke skulle komme til at gøre eller sige noget dumt. For det kunne godt ligne hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 23:23

Hudson fik bugseret plasticposen op på sit håndled ved at stikke hånden igennem de to små huller, der var i posen hanke. "Hey, det var et uheld." Mumlede han til hende 'tak' og trak på skuldrene med et skråt smil, der langsomt voksede, da han hørte den klagende lyd fra hendes mave, men han nåede ikke at kommentere det, før hun sagde noget mere. Efter hendes navn havde fået bevæget sig vej op gennem hans øregange og op til hukommelsescenteret i hjernen, smilede han kækt og rakte hånden frem mod hende. "Jeg hedder Hudson. Rart at møde dig," præsenterede han sig selv med et skævt, hvidt tandsmil, inden han vippede sit hovede på skrå. Han kunne slet ikke løsrive sit blik fra hende, selvom hendes blændende skønhed næsten skar ham i øjnene. Der var ikke den mindste tvivl om, at hun var en aspara. Hundrede procent sikkert. Han lod tungespidsen glide ud af den ene mundvig, hvorefter han fugtede sine læber med den, før den atter forsvandt ind i hans mund og endnu et smil forplantede sig hen over hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 23:43

Hun smilede let til ham, føør hun let klemte hans hånd. "I lige måde Hudson" sagde hun ogs smilede skævt til ham.. Hun batrgatede ham let, og så han dejlige tandsmil. "Du har et fantastisk smil" sagde hun og smilede let. Hun kiggede derefter bare lidt på ham. Han var meget smuk endda. "Når.. men Hudson, ville du gøre mig den ære at gå rundt, med mig i centeret??" spurgte hun let, før hun strøg en af de lysebrune hår totter væk, fra hendes kind. Hun iggede let på ham. Hun håbede at han ville følges med hedne, for det ville gøre hende temlig glad, hvis han nu ville det. For hun gik jo for sig selv, og dte var ikke llige frem spændede. Hun smilede let, før hun så sig omrig. Nogle af dem som der sad, ved sprong vandet, gloede på dem. Dream rystede kort på hovedet.
"Folk De glor så meget" mumlede hun let og mærkede hvordan folks blikke søgte dem hele tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:02

Hudson smilede kækt til hende, før han rystede hende hånd og derefter lod sin hånd glide ud af hendes, hvorefter han puttede hånden ned i den tilsvarende bukselomme. Hans voksede endnu en gang, da hun komplimenterede det. "Tak skal du ha'. Jeg kan også godt lide dit smil," svarede han smigret og blinkede smilende til hende, før han kort og bekræftende nikkede med hovedet. "Det vil jeg da mægtig gerne," lo han til hendes spørgsmål om, om han ikke ville følges med hende. Hans blik dragede hen mod den mindre forsamling, der sad parkeret henne ved centerets springvand og kiggede på dem. "Bare lad dem glo," mumlede han så med et mindre grin og slog sit blik over på Dream igen. "Er der nogen bestemte steder, du vil hen?" spurgte han med hovedet lagt på skrå og et gævt smil spillende på sine læber, hvornæst hans blik straks farede rundt på de mange butikker, der befandt sig her i storcenteret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:13

"Tak, men jerg er så dårlig til at smile" grinede hun kort og nuttet, før hun fosigtigt kørte hendes finger hen over hans kind. eget blidt og forsigtigt endda. Hun kiggede let på ham, for at se han reaktion, på det. "Nej, der er ingen steder, som der sådan lige er i tankerne, så du må vælge" sagde hun stille, og smilede mildt, og skævt, før hun slapt lod hendes hånd, falde ned af hendes side igen. "Jeg hader når folk glor" sagde hun med et lille fnis, før hun let smilede til ham. "Huf´dson, du er den der har fået miig til at smile flest gange, det er jo utroligt" sagde hun næsten hviskede. Men det var rigtigt nok, fordi han fik hende, jo hele tiden til at smile. MEn det var jo kun et godt tegn, hvis man sådan tænkte over det.
Eller det var i hvert fald et godt tegn hvis man ville ´score´hhende. eller hvad nu det var det hed.Hun smilede let til Hudson." Hvor skal vi starte ed at gå hen??" spurgte hun let, men hun kiggede hen på ham. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben mens hun ventede på et svar fra ham. Hun havde ikke noget imod át han skulle vælge hvor de skulle gå hen, forhun var pænt ligeglad med der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:27

Hudson rystede kort på hovedet og grinede svagt af det, hun havde sagt. "Man kan da ikke være dårlig til at smile. Alle kan smile. Det er bare lige om at finde det frem," svarede han og trak selv på smilebåndet, så et skævt smil dannede sig på hans læber. Hans smil falmede en anelse, da en af hendes fingre berørte hans kind, men det kom hurtigt igen og spredte sig med høj hast, så et stort smil nu prydede hans læber. "Jamen.. jeg havde faktisk tænkt mig, at jeg skulle have noget at spise. Ikke det store, måske bare få noget at drikke." Fortalte han med et skråt smil og nikkede over mod en mindre café-lignende ting, der lå på den anden side af springvandet. Hans smil voksede, da hun sagde det næste. "Det er jeg glad for at høre," svarede han og undertrykte en kort latter. "Det klæder dig altså at smile. Det burde du gøre noget oftere," tilføjede han med et let smil, inden han så pegede hen mod den café, han havde nikket over mod. "Du skal da også have noget ikke? Jeg giver," sagde han og smilede lidt til hende, før han tog det første skridt hen mod stedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 0:33

//Logger desværre nu -.- Men falder om af træthed, hvis jeg holder mine øjne åbne xD
Svare imorgen xD Sov godt :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:11

Dream kiggede let på ham, ”Tror du ikke at man kan være dårlig til at smile??” spurgte hun let og kiggede på ham med et, lille smil hen over hendes bløde smukke læber. En svag rødmen fandt igen vej hen over hendes kinder, men det var altid noget at det ikke var hele hendes ansigt der blev fyldt med rødmen. ”Jamen, så lad os da få noget og drikke, men jeg kræver at jeg betaler, da det er mig som har bedt dig om at gå med rundt” sagde hun og smilede skævt til ham. Hun kiggede et på ham, ”Skal vi der ind??” spurgte hun let, og kiggede på ham. Hun betragtede ham, let mens hun til sidst rødmede let og næsten utydeligt i kinderne. Hun smilede skævt til ham, før hun kort slog blikket ned i jorden. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, mens hun let fjernede blikket fra gulvet, og op på ham igen. ”Er du en dødsengel??” spurgte hun helt stille og hviskede næsten ordet `dødsengel´ så der ikke var andre end ham der kunne høre det. For det ville jo ikke være godt, hvis hele verdenen fandt ud af den magiske del af verdenen. Hun kiggede op på ham med de babyblå øjne, som der skinnede let da hun så ind i hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:23

Hudson rystede på hovedet og slog en mindre latter op. "Jeg ved det," svarede han og smilede let til hende, hvorefter endnu en gang rystede på hovedet. "Nej, du skal ej. Jeg insisterer på at betale," fastslog han med et bestemt nik og et skråt smil. Derefter flakkede hans øjne hen på det sted, han havde udpeget og nikkede til svar. "Jae.. medmindre der er et andet sted, du hellere vil hen?" svarede han og løftede smilende et af sine øjenbryn, inden han tog fat i hendes hånd og trak hende med sig. Til hendes næste spørgsmål nikkede han blot med hovedet og blinkede til hende, hvornæst han satte farten op. "Jeg håber, der er ledige borde. Ellers må vi gå et andet sted hen," mumlede han så, vidste ikke rigtig om det mest var henvendt til ham selv eller hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:36

Dream kiggede let på ham og først da han tog hendes hånd, rødmede hun let, igen. Hans hånd, var dejlig varm og blød. Det var da utroligt at hans hånd var så dejlig blød. Hun smilede let mens tankerne fløj gennem hendes hoved. ”Fair nok, så betaler jeg dit, og du betaler mit” sagde hun og smilede let, til ham. En tanke slog hende, og det fik hende til at ryste let på hovedet. Hun smilede let til ham, og kiggede hen på ham, med hendes babyblå øjne. Han var enormt dejlig efter hendes mening. Hun betragtede ham kort, men greb ig selv i næsten at stirre. Så hun fjernede let blikket, ned til jorden, mens hun bare fulgte med ham, hen over gulvet. Hun bed sig let i underlæben, men hun kort kiggede op og hen på den Café som han var på vej hen med hende. Hendes hånd, var lettere kølig, men den blev hurtig varm da han holdt fast i hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:48

Hudson smilede over hendes forslag og nikkede så. "Okay, så siger vi det." Svarede han efterfulgt af et dæmpet grin og stoppede lidt efter op, da de var nået hen til stedet. Han kneb sine øjne en smule sammen og så ind igennem et af de store vinduer, der var sat i caféens mure/vægge, hvorpå hans øjne hurtigt spottede et ledig bord henne i hjørnet. Det var selvfølgelig det bord, der var længst væk fra disken, men det var bedre end ingenting. "Kom," smilede han og så sig over skulderen hen på Dream, før han hev hende med indenfor og sjokkede hen til dét bord, han havde set gennem vinduet udefra. Han slap hendes hånd og trak derefter den ene stol ved bordet ud, imens han smilede til hende. "Bare sæt dig. Så går jeg op og henter det, du skal have. Vores bord skulle jo helst ikke blive stjålet," sagde han med et skævt smil, inden han nikkede ned mod stolen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:06

Dream så let på ham da han sagde at hun skulle sætte sig ned, ”øm... Hudson, jeg ved det lyder underligt, men Øh… Det jeg gør lige om lidt, vil du nok hade mig for, men øm…” hun stoppede derefter og lagde let armene rundt om hans nakke, og kiggede ham i øjnene, ”Undskyld” hviskede hun let, inden hun satte hendes læber, sammen, med hans i et lidenskabeligt kys. Hun mærkede hvordan sommerfuglene, voksede i maven på hende. *Wow! Jeg gjorde det!* tænkte hun let, og lukkede let hendes øjne, i det, hun nussede ham bag nakken. Måske vile han hade hende for at gøre det, men nu gjorde hun det altså. Underligt nok, havde de lige mødt hinanden, men hun kunne virelig godt lide ham. Og hendes bevidsthed, sagde at hun skulle kysse ham, og det var så det hun gjorde. Hun skulle måske ikke have gjort, det. Hun begyndte let at slippe hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:24

Hudson smilede fornøjeligt til hende, da hun begyndte at snakke og løftede lidt undrende et øjenbryn, hvorefter han slap stoleryggen. "Hvad fabler du om?" indspurgte han med et svagt grin, inden han mærkede hendes arme blive lagt om sin nakke. Hans smil blev dog hurtigt tørret af hans mund, idet hun trykkede sine læber imod hans. Han spærrede kortvarigt sine øjne op, men begyndte efterhånden at slappe mere af og lod sine øjenlåg glide ned over hans øjne. Han førte sin ene hånd om til hendes hovede og placerede den halvvejs på nakken, halvvejs på baghovedet, mens hans anden hånd søgte om bag hendes ryg, hvor han lagde den lige over hendes haleben. Uden at gøre med ud af dét, lagde han sit hovede en lille smule på skrå og gengældte hendes spontane og lidenskabelige kys. Da han lidt efter kunne mærke, at hun lige så stille trak sig ud af kysset igen, åbnede han sine øjne og bed sig blidt i underlæben, inden et kæmpe smil kom frem på hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:39

Da hun fik sluppet hans læber, helt hviskede hun noget let; ”det var det jeg fablede om” hviskede hun let. Deres ansigter var ikke lagt fra hinanden, og det fik hende, til at smile lidt. Folk, begyndte kort at klappe, hvorfor anede hun ikke, men det var hun også lige glad, med. Hun havde gjort det hun ville, ”Jeg håber ikke du er vred på mig” hviskede hun let, og nussede ham, let bag nakken. Hun smilede let til ham, før hun let, kiggede ham ind i øjnene, ”Jeg tror lammet er blevet forelsket ” hviskede hun let og drillede, men stadig passede det. Det var hun jo. Men hvorfor hun kaldte sig selv et lam, var fordi; Hun var enormt harmløs. Hun smilede let til ham, og betragtede hans smukke øjne, det var utroligt, for første gang i hele hendes liv. *Wow!* Tænkte hun let. Det var jo utroligt at hun bare sådan turde at sige det højt, altså det med at hun var blevet forelsket i ham. Eller sådan føltes det i hvert fald, for hende, men det kunne jo godt være at han ikke havde samme følelser for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:48

Hudsons smil blegnede en smule men forsvandt dog ikke helt. "Mm-mrhm. Jeg er langt fra vred," svarede han i et lavmælt toneleje og sendte hende et muntert smil, hvorefter han flyttede sin hænder fra de steder, han før havde placeret dem og lagde nu sine arme omkring hendes talje. Han lo dæmpet af hendes ord; 'jeg tror lammet er blevet forelsket', hvilket straks mindede ham om et ordsprog. And so the lion fell in love with the lamb. Det hun sagde var bare lige blevet spejlvendt. Denne gang var det lammet, der havde forelsket sig i løven. Og han var så den såkaldte 'løve'. "Tror du på kærlighed ved første blik, eller hvad?" spurgte han stille og udstødte et kort grin, inden hans læber blev skilt ad, idet et skævt tandsmil kom frem og prydede hans ellers udtryksløse ansigt. Dette måtte man da kalde at falde pladask. Det var for pokker ikke mere end et par minutter siden, de mødtes. Men mærkeligt nok så havde han intet imod det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:01

Dream´s smil plantede sig hen over hendes læber.. ”Det er jeg da glad for at høre” hviskede hun let, mens hun betragtede ham let. Men en svag rødmen, fandt vej hen over hendes kinder, da han lagde hans hænder, rundt om hendes talje. Hun kiggede let på ham, med et betragtede blik.
”Måske, det er jo lige sket” hviskede hun let, og smilede let og kært til ham. ”I hvert fald lige for mig” hviskede hun, og bed sig let i underlæben. Hun kiggede ham let i øjnene, ”Men du er ikke forelsket i mig vel??” spurgte hun let og smilede skævt til ham. Hun håbede da på at han var det men det var jo ikke sikkert. Næhh.. Slet ikke sikkert. Hun smilede kort igen, før hun let fik øje på og hvordan folk kiggede på dem. ”Folk stirre igen” hviskede hun og sukkede let, før et smil fandt vej hen over hendes bløde læber. Denne gang var smilet skævt, men det var det jo tit, men dog kunne man næsten se hendes tænder i dette smil. Det var nu sjældent at man kunne det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:16

Hudsons smil voksede igen, da et af hendes utrolig kønne smil fandt vej til hendes læber. Hans mund forblev lukket i den tid, hun snakkede, hvorefter han åbnede den, efter hun havde talt færdig. "Det må jeg nok sige nej til. Jeg falder altså ikke så let," svarede han med et lidt undskyldende smil og missede kort med øjnene, inden hans blik blev draget hen mod nogle af de folk, der ret så uhøfligt bare sad og gloede på dem. Ikke at han direkte havde noget imod det, men de kunne da godt blande sig uden om andres sager. Selvom han godt nok måtte indrømme, at han nok heller ikke ville have kunnet lade være med at stirre, hvis sådan noget havde sket lige foran næsen af ham. Han vendte sin opmærksomhed mod hende igen og sendte hende et skævt smil. "Men det kan jeg måske komme til," tilføjede han smilende, inden han løsnede sit greb om hende og tog fat i hendes arme, som han forsigtigt fjernede fra sine skuldre/nakke. "Såå.. er der noget bestemt, du vil have?" spurgte han i et forsøg på at vende tilbage til deres oprindelige formål herinde, at få noget og drikke. Han smilede frydefuldt til hende, hvornæst han tog et skridt i retning af baren/disken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:29

Dream kiggede let på ham, mens et lille smil voksende hen over hendes læber, igen. ”Det plejer jeg heller ikke, men der er noget, med dig” mumlede hun let, og tænkende, før hun fik sat sig ned på en af stolene, ”Nej.. Bare noget vand eller sådan noget” sagde hun og smilede let til ham, mens hun let betragtede ham. Hun kiggede let på ham og smilede igen, før hun let kiggede på noget af det salt som der nu stod på bordet. Hun betragtede det i noget, tid, mens hun let, satte en arm på bordet, og kiggede på et lille stearin lys som der var placeret, midt på bordet. Hun lod let hendes finger, følge den lille flamme. Det lignende næsten at hun rørte ved den, men det gjorde hun dog ikke. Hun smilede et, mens hun så tænkende på det. Sådan en lille flamme, kunne gøre så meget skade. Hun betragtede let flammen, mens hendes øjne, let blev store. Sådan sad hun bare i lang tid, mens Hudson var forsvundet op til disken. Hun stirrede bare på den lille flamme. Hun syndes den var facinerde(Staves?) meget endda. Hun stirrede igen bare på den, og betragtede den, mens hun bed sig let i underlæben. Det var det der var sært ved hende. Ja, hun havde det, med at betragte små ting som der ikke betød noget for nogle andre end hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:41

"Det tager jeg som et kompliment," svarede han mumlende og sendte hende et kort smil, inden han værdigede de andre gæster her på caféen et venligt blik, hvorefter han bevægede sig hen mod disken, hvor han stoppede op og lagde begge sine arme på den mørke, træplade, der udgjorde selve baren/disken. Man kunne tydeligt se, at han tilsyneladende kendte personen bag disken, eftersom han straks begyndte at vrøvle op om en eller anden intern oplevelse og spurgte til, hvordan vedkommende havde det. Han rystede lidt efter svagt på hovedet af sig selv, smilede til stedets ansvarlige for kundernes bestillinger og bad derefter om et glas vand og en mindre øl til sig selv. Han fandt de penge, der svarede til beløbet, frem og smækkede dem mod diskens hårde, sortmalede træplade, hvornæst han sendte kassereren et skævt smil, tog de to glas i hånden og balancerede dem hele vejen tilbage til bordet, hvor hun sad og ventede. "There you go," smilede han, satte glasset med vand foran hende og trak ud i stolen på den anden side af bordet, hvor han så satte sig. "Pas på du ikke brænder dig," sagde han med et grin og hentydede til hendes interesse for det brændende stearinlys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:52

Dream, kiggede op da der pludseligt blev klasket et glas vand, ned foran hende. ”Takker” hviskede hun, let og kiggede en sidste gang på Stearin lyset. Hun kiggede kort op på ham, med de babyblå øjne.. ”Ømm… det skal jeg nok” sagde hun let…” I hvert fald nu” mumlede hun let, og kiggede på den finger som der let havde rørt ilden. Den havde fået et sort mærke, som der le sveg. Men det rystede hun blot kort på hovedet af. Hun lod let hendes hånd glide ned i hendes taske og fandt så hendes mærkelige pung frem..” Hvad kostede det??” spurgte hun let og hentydede til at han Skulle svare siden hun stadig ville betale lige meget hvad. Hun smilede let til ham, mens hun let så sig omkrig. Menneskerne, kiggede ikke mere på dem, men det var jo også godt nok. Hun bed sig let og forsigtigt i underlæben, og kiggede let ned i hendes vand, før hendes blik fjernede sig hen til flammen igen. ”Den er fantastisk” mumlede hun hviskede og betragtede flammen som der let bevægede sig i de vildeste bevægelser. Hun bed sig let i underlæben og hviskede forsigtigt; ”Men stadig så farlig” men hendes hvisken om flammen, var vidst lidt mere til sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:01

Hudson smilede let til hende, inden han tog fat om sit eget glas og lod en finger glide rundt på dets kant. Da hun så spurgte ind til, hvad det havde kostet, sendte han hende bare et frydende smil. "Det behøves du ikke at tænke på," svarede han blot, før han så slog sit blik ned i sit glas. Det her var lige præcis, hvad han havde haft i bagtankerne, da han havde bedt hende om at sætte sig, hvorefter han alene var gået op og købt dét, han nu havde købt. Dermed havde hun ikke kunnet betale, og han havde derfor fået sin vilje - at han ville betale. Desuden, et glas vand kostede ikke fandens meget, så det så han ikke lige som det store problem. Han kiggede hen på lyset, efter hun havde kommenteret det. "Tjah, det er vel meget flot," mumlede han med et svagt smil og gav sig ligeledes til at studere dets næstens sæt'agtige bevægelser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum