Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is you the one?-Hudson!= privat.

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 Empty Sv: Is you the one?-Hudson!= privat.

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:12

Hun hev en 200, kr. seddel op og lagde den foran ham. Hun rakte let tunge af ham, ”Hihi! Så koster den bare det!” sagde hun og smilede skævt til ham, før hun let kiggede op på ham.. ”Den er ikke direkte flot, mere anderledes” sagde hun og bed si let og uskyldigt i underlæben. Hun kiggede let op på ham, før hun igen slog blikket ned mod den lille flamme. Hun bed sig igen uskyldigt i underlæben. Hun lagde let hovedet på skrå, inden hun let pustede til den, så den bevægede sig let. Hun kiggede kort på dens blå skær. Det var vidunderligt smukt. Men det var også kun det blå, i den som der gjorde den fantastisk. Men sådan var det jo med ild ikk?? Jo, det var det. Dream så sig let omkrig, der var ikke så mange mennesker, der inde. Men stadig var der bare fyldt op. Underligt nok. Hun gav sig kort til at betragte hans øjne, de var flotte. Hun løs rev blikket, og kiggede så igen på flammerne. Hun bed sig let i underlæben.. Igen…

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Is you the one?-Hudson!= privat. - Page 2 Empty Sv: Is you the one?-Hudson!= privat.

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:24

Hudson rettede blikket ned mod den tohundredeseddel, hun smækkede ned på bordet foran ham, hvorefter han rynkede øjenbrynene og skævede hen til hende. "Jeg vil ikke have dine penge, for pokker." Udbrød han så med et svagt grin, inden han bankede en knyttet næve ned i bordet, så et par undrende blikke blev vendt mod ham. "Her prøver jeg at være en gentleman, og så vil du ikke en gang lade mig betale for dit vand," brummede han lidt utilfredst og prøvede at tilbageholde et smil, men han havde ikke ligefrem verdens bedste pokerface, og hans tænder blev derfor blottet i noget, der var en blanding mellem et smil og et halvkvalt grin. Han lagde derefter sin hånd på sedlen og skubbede den hen ad bordet, hen til hende, hvornæst han trak sin hånd til sig igen. "Behold dine penge. Jeg vil ikke have dem, nåh!" Sagde han og kvalte et grin, inden han atter tog fat om sit glas og nikkede bestemt med hovedet for at understrege det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:35

Dream gav et sæt fra sig da han slog in hånd ned i bordet. Hun kiggede på ham med store øjne. ”Nej jeg VIL betale” sagde hun og lagde pres på VIL! Hun var ikke sådan en som der gav op. Når der var noget hun ville. ”en du er da stadig en gentleman, hvis du gerne, vil beholde den ære” sagde hun og grinte let, før hun skubbede pegene tilbage til ham.. ”Tag dem nu bare!!!” sagde hun og smilede let og skævt til ham, før hun let rakte tunge af ham. ”Og hvis ikke du tager dem, overfalder jeg dig” sagde hun drillede, og smilede let og bed sig kort i underlæben. Men hvis han svarede så gør, det.. Ville hun højst sandsynlig vis springe på ham, og enten kilde ham, eller bare drille ham. Hun var ikke sådan en som der gav op, hvis folk udfordrede hende. Hun smilede skævt før hun tog en tår af hendes vand. Hun smilede kort igen da hun havde slugt vandet. Hun kiggede let ned på hendes halv sorte finger spids. Hun grinede let og nuttet, mens hun smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:48

Hudson pressede kort læberne sammen, så hans mund kun bestod af en smal steg, hvornæst han brat rejste sig fra stolen og endnu en gang slog hånden i bordet. "JEG VIL IKKE HAVE DEM!" råbte han muligvis lidt for højt, for nu havde han da så sandlig fået folks opmærksomhed. Han skubbede stædigt pengene hen til hende igen og bed sig i underlæben for at forhindre et grin i at slippe ud. "Ta' dem og lad mig nu bare betale," tilføjede han og satte sig atter ned på sin stol, hvorefter folks blikke igen blev vendt mod det, de nu lavede eller spiste/drikkede. Han kneb vagtsomt øjnene sammen og sendte hende et irettesættende blik, men der var dog efterhånden kommet et svagt smil frem på hans læber, så hans grimasse nu ikke længere så så alvorlig ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:00

Dream blev enormt forskrækket, og tippede på hendes stol, og landede på gulvet. `bump!´ lød det da hun ramte jorden.” du er stædig” mumlede hun let, mens hun så fik rejst sig op. Hun prøvede at holde et grin inde, men kom så bare til at smile. ”Fair, nok, du betaler nu, men hvis du skal have noget andet, betaler jeg!!” sagde hun bestemt og bed sig let i underlæben, mens hun let kiggede på ham ,før hun bestemt fik sat sig ned igen. Hun betragtede ham let og skød let og barnligt underlæben frem. Før hun let begyndte at grine. Hun stoppede hurtigt, før hun let tog en tår af hendes vand. ”Du er meget stædig” mumlede hun let og smilede skævt. Hun kiggede let rundt, mens hun let kvalte et gab. Hun var små træt nu. Underligt nok endda. Men dte varr hun nu altså

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:08

Hudson smilede tilfredst, efter han havde fået sin vilje og løftede sin glas, hvorefter han tog en tår af sit øl, satte derefter glasset på bordet igen og sendte hende et skråt smil. "Jeg er kun stædig, fordi du er," svarede han med et dæmpet grin og lod sit blik glide rundt på de forskellige personer, der opholdt sig inde i caféen. Han kørte en hånd igennem sit sorte, halvlange hår, så noget af hans pandehår blev strøget til side og dermed synliggjorde hans ansigt lidt mere. Men det var dog kun i kort tid, eftersom det meget hurtigt efter faldt ned igen og skyggelagde det meste af hans ansigt. "Er du træt?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, hvornæst et let smil forplantede sig på hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:16

Dream så på ham, og bed sig let og uskyldigt i underlæben. ”jeg er ikke stædig” sagde hun lettere stædigt, selvom hun påstod at hun ikke var det. Hun smilede let til ham og kiggede ned på lyset, som der langsomt var ved at gå ud. ”Lidt” svarede hun og smilede let, før hun kiggede ham ind i øjnene, man kunne godt, se det svage skiinnede skær af træt hed i hendes øjne. Hun smilede let og skævt tilh ham.. ”Men det går nok sbart væk igen” forsikrede hun ham, om. Men det var jo ikke helt sikkert, at det ville gå væk, men det blev det nok nød til.
Hun smilede let igen, ”Hvad tænker du på??” spurgte hun og kiggede let på ham. Hun satte let hendes albue på bordet, og lagde let hendes hoved, på hendes hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:21

Hudson smilede lidt af hende og lagde derefter sit hovede på skrå, samtidig med at hans øjne konstant og hele tiden løb hen over hendes ansigt. Han kunne slet ikke holde sit blik fra hende. Der var et eller andet ved hende, der havde en utrolig tiltrækningsevne på ham. "Jeg tænker ikke på noget bestemt. Ser jeg sådan ud da?" spurgte han med et sagte smil og satte lige som hende albuen på bordet og lod sit hovede hvile i håndfladen. Han ventede lidt, før han så atter åbnede munden og brød stilheden. "Bare sig til hvis du bliver alt for træt. Der er ikke noget ved at sidde og falde halvvejs i søvn. Jeg skal nok følge dig hjem," sagde han og smilede skævt til hende, inden han langsomt nikkede med hovedet, selvom det godt nok var lidt svært, når det nu lå i hans hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:37

Dream så let på ham.. ”Ømm.. Ja, det ligner at du tænker på noget bestemt” sagde hun og smilede let og forsigtigt, før hun let slog blikket ned i jorden. Hun smilede let til flammen. Hun så let op på ham.. ”Nej, jeg bor ikke nogle steder lige fortiden” mumlede hun let, og kiggede op på ham. ”Men ellers var det en rigtig sød tanke” sagde hun og smilede let til ham.Hun gabte let mens hun så hen på ham. ”Bor du nogle steder??” spurgte hu nysgerrigt. Hun og kiggede hen på ham, med et lille smil. Hun var temlig nysgerrig. Men sådan var hun vel bare, og det kunne man altså ikke bare sådan ændre på..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:39

//Logger xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:46

Hudson trak svagt på skuldrene til hendes første ord, som et 'nåh, jamen det gør jeg altså ikke'. Han rynkede derefter sine øjenbryn, da det næste hun sagde kom ud af hendes mund. "Har du intet sted at bo? Jamen.. hvad gør du så, når du skal sove?" spurgte han med en anelse forundring i stemmen og hovedet lagt på sned. Til hendes næste spørgsmål, nikkede han med hovedet og lukkede efterfølgende sin mund op for at svare på det. "Jeg bor midt inde i Terre i en etværelseslejlighed," fortalte han med et let smil, hvorefter han pludselig blev lidt mere adstadig i sit ansigtsudtryk. "Jeg insisterer altså på, at du tager med mig hjem i nat. Jeg kan ikke have, at du bare render rundt helt alene," besluttede han efterfulgt af et bestemt nik, hvornæst smilet dukkede op på hans læber igen, da han havde afsluttet sætningen.

//Okay.(:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 21:18

Dream kiggede let på ham, ”Øm… Det er okay, jeg øhm.. skal måske flytte ind hos min træner, bare så jeg ikke hver dag, skal tage hen til ham” mumlede hun let, og kiggede på ham. ”Mener du det seriøst??” spurgte hun let og undrede? Gad han virkelig godt at have hende til at rende rundt, hjemme ved ham?? Det kunne hun ikke lige se. Men æhm.. Det vil han nok. Hun fyldte heller ikke så meget, nej faktisk slet ikke. Hun smilede let til ham, før hun let kiggede ned i bordet. ”Men jeg kender, desværre ikke min træner specielt godt” mumlede hun let og kiggede på ham. Hun bed sig kort i underlæben, før hun let betragtede lyset. Hun gabte let, og tog en tår af hendes kolde vand. Før hun let stilte det tilbage på bordet. Hun bed sig let og uskyldig i underlæben…Igen….
Ømm... Hvad skulle hun lige sådan ellers sige? Det anede hun ikke, næh... Men det fandt hun vel nk ud af på et tidspunkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 22:17

Hudson nikkede bekræftende til hendes spørgsmål og sendte hende et blændende smil. "Absolut. Du er mere end velkommen til at sove hos mig i nat - eller en anden gang, du mangler husly. Der er plads nok," svarede han med et skråt smil og hovedet lagt på sned. Han lyttede til det, hun fortalte om hendes såkaldte træner, men kommenterede det ikke. Han vidste ikke rigtig, hvad der var at sige til dét. Men han mente det med, at hun hellere end gerne måtte sove hos ham. Det kunne nogle gange godt blive ret kedeligt og ensomt, når han bare sad helt mutters alene hjemme i sin lejlighed; medmindre han havde et par venner på besøg, men det var jo ikke hver aften, han havde det. "Jeg bor ikke så langt herfra. Du kan da i det mindste komme over bare her i aften og så tage hjem, når du ikke vil være der mere." Forslog han stadigvæk med et strålende smil, hvornæst han nikkede kort og bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:00

Dream blev så glad, da han sagde, at han var helt sikker på at hun måtte komme med hjem til ham. Hun sprang næsten hen over bordet og gav ham, et knus. Det var nu ikke så tit at hun bare sådan krammede folk. Hun smilede let til ham, før hun slap ham, og satte sig hen på hendes plads. Hun smilede let til ham, mens hun kiggede kort rundt. Folk var så småt begyndt at gå, ud, fordi der var ved at være tidlig aften. Hun smilede let til ham.. ”Måske burde vi ogs gå??” spurgte hun let, med hendes hoved en anelse på skrå. Hun fik øje på nogle som der let dansede midt ude i stor centeret. Det fik hende let til at fnise. ”Det må være sjovt” sagde hun med et lille fnis, og kiggede så til sidst hen på ham. Hun smilede let til ham, mens hun kort sloog blikket ned i gulvet, igen. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:10

Hudson slog en vældig latter op, da hun nærmest kastede sig over bordet for derefter at slå armene om ham i et kram. Kun få sekunder efter, hun havde forslået, at de måske ikke også snart skulle smutte ud herfra, skubbede han stolen bagud, så han kunne rejse sig op, hvilket han så gjorde. "Det kan vi godt. Jeg håber ikke, du er alt for træt, for vi skal altså gå hjem til mig," svarede han med et blidt smil, inden han kørte en hånd igennem sit sorte hår og trådte hen bag hendes stol. "Men det tager højst ti minutter. Medmindre du går meeget langsomt," sagde han som en tilføjelse og grinede dæmpet, inden han tog fat i hendes stols ryglæn, da han ville trække den ud for hende, så der blev mere plads til at rejse sig i for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:21

Dreams smil voksede kort, mens hun let strøg sit hår til side, eller nogle af de totter som der drillede hende. Hun smilede let til ham, da han trak hendes stol ud, ”Det havde du ikke behøvet, ” sagde hun og smilede let, mens hun vi rejst sig. ”Jeg er ikke langsom!” sagde hun med et kort grin. Hun smilede let igen.. Hun fik skubbet hendes ting på plads og hapset hendes brune taske, som der var en masse små ting, som snore, knapper, og de mærkeligste ting som der nu var der på. Hun smilede let, og bed sig let og uskyldigt i underlæben. Hun begyndte let at gå hen mod døren, ”Kommer du??” spurgte hun og smilede let til ham. Hun håbede da at han var på vej. Hun gik hen til døren og puffede den let op og holdte den for ham..”Kom nuuuh!” sagde hun drillede og ventede blot på om han ville komme eller hvad??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:28

Hudson trak let på skuldrende og smilede skævt til hende, før han puffede stolen på plads under bordet og rettede lidt på sin skjorte. "Jeg kommer, jeg kommer!" svarede han efterfulgt af et kort grin og skyndte sig hen til hende. "Har vi travlt?" brummede han og fnes lavmælt, inden han listede ud af døren, som hun så pænt stod og holdt åben for ham. Han vendte sig om, så han stod med fronten mod hende og trådte et skridt bagud, hvorefter han rakte sin hånd frem mod hende, da han ville have, at hun skulle tage den, så de hånd i hånd kunne følges hjem til ham selv. "Jeg vil hjem og se fjernsyn," mumlede han smågrinende. Det var egentlig mest henvendt til ham selv, men også som en slags hentydning til, at det nu var hendes tur til at skynde sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:38

Dream smilede let til ham, da han rakte en hånd, ud til hende. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, da hun tog hans hånd. Hun mærkede hvordan hans hånd, var dejlig varm, og hendes isende kold. ”jamen så må vi se at komme sted” sagde hun med et lille grin, og betragtede ham, let, før hun slog blikket, ned i jorden. Hun hev ham, let med frem ad, ”Hvilken vej??” spurgte hun og grinede lettere nuttet. Hun ventede let på et svar. Hun mærkede hvordan kulden let blæste omkrig, selvom de var inde i et center. Hun fik ham udenfor. ”Så må du vise vej!!!” sagde hun smilede og grinede lettere nuttet, igen. Hun glædede sig til at se hans hjem, hun havde nemlig selv haft en lejlighed, i en uge men så blev det lidt for dyrt i lægden. Men sådan var det jo nogle gange ikk??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:47

Hudson smilede bredt til hende, men hans smil blegnede hurtigt, da han mærkede hendes hånd temperatur. "Du fryser?" sagde han, og selvom det var sagt i et spørgende tonefald, var det mere bare en konstatering, eftersom han godt selv kunne mærke det. Hun var isnende kold som is. Han rystede lidt på hovedet, hvorefter han også tog fat i hendes hånd med sin anden hånd og gav den et forsigtigt klem. "Du skal altså ikke gå rundt og fryse. Har du ikke en eller anden trøje med, du kan tage ud over?" spurgte han med rynkede øjenbryn og virkede måske lidt for syg af bekymring. Lige som en mor var med hendes børn. De måtte aldrig fryse og skulle altid pakkes ind i flere lag tøj, som altid tog en frygtelig tid at tage af igen. Men han ville ikke have, at hun skulle blive forkølet. Selvom det jo egentlig var noget værre pjat, det der med, at man blev forkølet, hvis man ikke havde nok tøj på og frøs. Det havde i virkeligheden slet ikke noget med dét at gøre. Det var en bakterie. En virus der farede rundt i luften. Han smilede svagt og lidt fraværene, da hun begyndte at snakke til ham igen. "Æhmm.. ja.. den her vej," guidede han og trak afsted med hende. Drejede ind i mellem om et par skarpe hjørner og satte automatisk og ubevidst tempoet op, jo nærmere de kom på den bygning, hans lejlighed befandt sig i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:00

Dream kiggede let på ham… ”nej, nej det er helt okay, det er ikke så slemt” sagde hun let, og kiggede på ham… ”Nu ikke så bekymret, jeg fryser ikke specielt meget” sagde hun og smilede let til ham, ”Du lyder som en mor!” sagde hun og grinte let til ham. Hun mærkede hvordan hendes hånd brændte da hun kunne mærke hans håndvarme, brede sig i hendes isende hænder. Hun smilede let selvom det prikkede som små nåle. Hun fulgte ham let.. ”Så må du bare før an, tourgeit!(Staves?) ” sagde hun og smilede let til ham, før hun gav han hånd et lille klem. Hun smilede derefter lidt for sig selv, før hun vendte blikket ned mod gulvet. Hun smilede kort, og holdte dog blikket lidt nede i jorden, men det var vidst af ren vane, at hun gjorde det, men sådan var det job bare. Hun kiggede derefter lidt op, før hun igen vendte blikket ned mod jorden. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun sådan lige kunne sige, men Æhmm.. Det kom højst sandsyndeligt på et tidspunkt ikk?? Jo, det måtte det jo gøre. Men vhvis ikke kunne han jo bare finde på et eller andet sært at sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:08

Hudsons smil voksede en smule, hvorefter et svagt grin undslap hans ellers lukkede mund. "Undskyld," fnes han og stoppede så endelig op efter et godt stykke tids vandren, hvorefter hans blik gled op af en enormt høj bygning. "Jeg bor lige deroppe. På femte sal," fortalte han og løftede en hånd, som han pegede med op mod et vindue, der stod på klem. Han smilede kort til hende, før han pludselig fik forfærdelig travlt med at få trukket hende med indenfor og hen til en elevator, hvor han trykkede på en stor knap, der ville sørge for, at den kom ned til dem i stueetagen. "Jeg er aalt for doven til at tage trapperne," sagde han med et let grin for at få en samtale op at køre, så der ikke bare var pinlig tavshed - det hadede han. Han slap lidt efter hendes hånd og begyndte at vippe frem og tilbage, imens han ventede på det 'pling', der plejede at komme, når elevatoren var nået frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:10

//Logger svare imorge ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:46

Dream Rystede kort på hovedet med et lille grin… ”Ikke sige undskyld??” spurgte hun med et lille grin, og smilede let til ham. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben. Da de kom hen til den stor elevator, og han trak hende, med der ind sukkede hun let. Hun smilede kort, og grinede let. ”Dovne” sagde hun og prikkede ham let i siden. Hun bed sig igen kort i underlæben da den begyndte at køre op. Da den der underlige `pling´ lyd kom, smilede hun let og hoppede ud af den store maskine. ”Maskiner, er skræmmende” sagde hun og smilede let. Hun betragtede let, den gang(aner ikke om der er en men det er der nu xD) der nu var der. Hun smilede let, og bed sig i underlæben.. ”Kom nuuuuh!!!” sagde hun drillede og smilede til ham, før hun let, igen kiggede rundt. Der var nu hyggeligt nok, eller hvad man nu kunne kalde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:03

Hudson skar en grimasse af hendes ord og flækkede så derefter i et stort smil. "Ville du måske hellere have taget trapperne?" spurgte han med et lettere drilsk smil, inden han ligeledes hørte det afslørende 'pliing', hvilket fortalte ham, at de var nået destinationen - femte sal. "Easy now, jeg kommer." Svarede han efterfulgt af et dæmpet grin, da hun lod til at have enormt travlt med at komme hen i hans lejlighed. Bare for at irritere hende lidt, blev han stående i elevatoren i lidt tid, før han endelig trådte ud af den og tog fat om hendes ene håndled. "Følg efter mig," smilede han, selvom hun egentlig ikke rigtig havde noget valg, eftersom han bare hev hende sig. Han standsede ved den allersidste dør, der var på gangen og slap derefter hende hånd, hvorpå han trak et bundt nøgler og af sin ene bukselomme. Dernæst stak han en af dem ind i låsen og drejede nøglen rundt, skubbede døren op og slog ud med hånden i retning af sin lejlighed. "Ladies first," insisterede han og grinede dæmpet, hvorefter han viftede lidt med sin hånd som for at sige, at hun bare skulle gå ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:17

Dream så hen på ham, og smilede let. ”Nej, da, eller måske” sagde hun drillede, og kiggede igen hen på ham. ”Langsomme” sukkede, hun med et fnis, og kiggede på ham, da hhan tog fat rundt, om hendes håndled, og trak af sted, med hendde. Da han stadsede foran den sidste dør og åbnede op, smilede hun blot. Men da han sagde noget, åbnede hun let munden, for at svare. ”Så må det vel være dig som der skal gå først” sagde hun drillede og trådte derefter forsigtigt rundt, hun gjorde plads til at han også kunne komme ind. ”Wauw! Er det virekelig her du bor??” spurgte hu let, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede let før hun fik en svag rød farve i kinderne. ”Det er vidst første gang jeg er hjemme ved nogle andre end mig selv, eller mit ´gamle` hjem. Hun kiggede let, på ham, ”Det er da et dejligt hjem” sagde hun og smilede let, før hun let kørte en hår tot til side. Hun betragtede ham, let.. ”Er det ikke dejjligt at bo sådan et sted??” spurgte hun let, og kiggede let rundt igen, det var da et fantastisk sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum