Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Is you the one?-Hudson!= privat.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Is you the one?-Hudson!= privat.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream pustede let til en hår tot, som der sad og drillede hendes syn.. Hun klaskede fjernbetjeningen tilbage til ham.. ”Nix! Du skal bestemme det,” mumlede hun lettere uskyldigt og smilede let til ham, før hun let igen pustede til den hår tot, som der drillede hendes syn. Hun smilede let til ham, da han rejste sig.. ”Nej, tak det er, Okay! ” sagde hun og smilede let og skævt til ham, før hun let bed sig i underlæben. Hun betragtede kort hans rum, som der var temmelig hyggelig. Hun satte let hendes hoved op af arm gelændret(Staves?), og smilede let, før hun løftede hendes hoved igen. Hun kiggede let ned i sofaen, før hun så fjernede blikket og så op igen, så hun ikke bare sad og så alt for sær ud. Hun smilede let, og betragtede igen rummet. Hun nød endelig at kunne sidde stille og slappe af, det var længe siden hun havde gjort det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream kiggede let på ham ”Det skal jeg nok, altså sige til” sagde hun og smilede let til ham. Hun kiggede let hen på ham, og smilede, ”Ømm.. Fortælle om mig?? Ja ømm… Der er ikke så meget at fortælle, for jeg kan ikke huske noget, af det.. Men jeg har fået af vide, at jeg faldte af et tog, da jeg var 13 år, og at jeg mistede min hukommelse, andet end hvad jeg hed, og hvor gammel jeg var.. Men ellers husker jeg ikke noget, og der er ikke sket så meget, på de tre år” mumlede hun let og kiggede på ham.. ”Men unødvendigt info, så er jeg 16- men bliver snart 17” sagde hun og smilede let til ham. Der var ikke så meget mere at fortælle. ”Så skal du fortælle om dig selv, så jeg ved du ikke er sådan en sindssyg galning, som der bare venter på at voldtage mig og slå mig ihjel” sagde hun drillede og prikkede ham let og kært på næsetippen, før hun vendte blikket ned mod jorden igen. Hun smilede let til ham, og betragtede ham derefter kort, før hun igen flyttede blikket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dream, fik på en eller anden måde hendes arm, lagt over ham, som om hun troede det var en kramme bamse, eller noget hun skulle passe på. Der blev den liggende, som om hun prøvede at beskytte, ham, for at blive taget af noget, selvom der ikke var noget at blive taget af. Hun smilede let, selvom hendes arm, lå beskyttede om ham. Hun trykkede sig let ind til ham, og rystede kort. alt varmen, var igen forsvundet, sæt nok. Hun smilede let igen, og mærkede hvordan han kom til at rykke let på sig hver gang han vendte blikket frem og tilbage, fra fjernsynet til hende, og tilbage igen. Og de små ryk det gav hende, fik hende til at vende sig lidt, men det fik hende ikke til at fjerne sig fra hende. Hun bed sig uskyldigt i underlæben slevom hun sov, det var vidst gået hen og blevet en vane.
Gæst- Gæst
//Jeg smutter nuu. :3 Sleep well. n_n
Jeg svarer igen i morgen, hvis du har svaret dér. (:
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» en smuk solnedgang-Hudson
» Fyldt gade. - Hudson.
» Fiskere, skibe og vand - Hudson
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips