Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en svømme tur??-Constantine-Privat

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:55

han smilte til hende "noget specielt du vil danse? jeg kan danse det meste undtagen nymoderne pjat" det var hvad han kaldte disko og alt det der pop dans han var fra en ældre tid hvor dans betød noget han tog blidt og nussede hendes hænder mens han ventede på svar fra hende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 2 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:09

"jeg kender ikke så meget til de gamle danse, jeg er meget ung af en alf/fe at være, jeg er kun 160, men ligner en på 16"sagde hun med et smil, hun flyttede ikke sin hånd fra hans, men hun fik det klidende følelses i maven igen, hun kunne godt lide ham meget, hun gav ham et hurtigt kys på kinden, hun flyttede sig lidt væk, hun drillede ham lidt igen, men hun mente det lille kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:15

han smilte stort da han fik et kys på kinden "tja jeg kan dance river dance vis det er... passende navn og det hele" han tog frakken af og lagde den på jorden han skiftede også sine røde glassede briller ud med it normalt par før han tog og gik lidt væk fra frakken og startede med at danse river dance meget perfekt enda

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:20

hun smilede og kiggede på ham"det kan jeg ikke det der"sagde hun, hun satte sig ned og kiggede på ham, hun klappede af ham*jeg er vist faldet for ham, men det er da heller ikke mærkelig*tænkte hun glad for sig selv, det var hun endda osse meget, hun var faldet helt pladask for ham, hun viste ikke om man kunne se det på hende, men man kunne se det på vandet for alle de ringe der kom i vandet lignede hjerter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:24

han stoppede med at danse efter en stykke tid og smilede han kikkede på hende og sagde "sådan... tror du så ikke jeg fortjener et kys mere?" han smilte og lød meget glad han var også lidt udmattet men det kunne ikke ses på ham ihvertfald ikke meget han kikkede lidt rundt og så... hjerterne på vandet?... han kikkede tilbage på vanilin med et spørgende smil men sagde ikke noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:28

hun gav ham et kys på kinden mere"det var rigtig flot"sagde hun, hun ringene i vandet*arrgh*tænkte hun, hun fik dem til at blive runde igen, hun smilte til ham"du ser udmattet ud"sagde hun med et uskyldig smil, hun så helt uskyldig ud med sit smil, hun smuttede om bagved ham igen"mon du kan fange mig"sagde hun med et lille drillende smill

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:34

han smilede meget da han fik kysset på kinden og hun smuttede om bag ham han lavede stadig ikke nogen ord til de hjerte ringe han havde set i vandet, han svarede "ja da" han vente sig hurtigt om i forventningen at hun ikke havde nået at bevæge sig for at pøve at tage fat om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:36

hun lod ham fange sig"øv du fik mig, hvad skal jeg dog gøre"sagde hun drillende, hun prikkede ham blidt på næsen"du er kær"sagde hun, hun smilede til ham, hun stod helt op af ham, hun var vist lidt mindre end ham, hun kiggede op på ham, hun smilede sødt og uskyldig, det var hun jo osse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:41

han smilte til hende igen da han havde fanget hende han var sikker på hun havde lavet ham med vilje mens han stod der tæt op af hende mens hun så, så uskyldig ud kyssede han hende stille på munden og blidt i tildfælde af hun ikke ville også selvom han regnede med at hun gerne ville blive kysset af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:51

hun rødmede meget da han kyssede hende på munden, hun ture ikke kysse igen, hun var bange for at han ville sys hun var en dårlig kysser, hvor hun så end fik den idé fra, hun viste det heller ikke selv, men hun stod bare ind til ham, hun havde sine hænder på hans bryst, det kunne hun godt lide, men hun kunne bedst lide hans kys, hun var næsten lige så rød som en tomat

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:54

han smilte over at hun havde ladet ham kysse hende på munden han sagde "du må undskylde vis jeg er en dårlig kysser..." han smilte over at hun var blevet helt rød i hovedet han sagde "du er nuttet når du rødmer" han sagde det med en glad og venlig tone mens han smilte før han kyssede hende på munden igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:57

hun kyssede så igen, da han kyssede hende igen*gud hvor er han dejlig*tænkte hun, hun var virkelig forelsket i ham og hun havde lige mødte ham, men hun var ligeglad, hun var vild med ham og det var det vigtigste for hende og hun kendte ham en del, hun blev en lille smule rød i hovedet igen, hun kunne godt lide når han sagde hun var nuttet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:03

han tog sine fingre på sin højre hånd og nussede hende fra kinden, ned af halsen derefter ned af armen og holdte hende i hånden hviskede til hende "du kysser godt" han kyssede hende igen og spurgte "hvaså nu?" han nussede hende blodt på ryggen med den anden hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:09

hun kyssede ham igen"tak og det ved jeg ikke"sagde hun"har du ikke nogle ideer?"spurgte hun, hun havde ingen ideer om hvad de kunne lave, han havde jo ikke vandevner lige som hende, så de kunne ikke rigtigt lege en vandleg, det var høvdinge boldt bare med vand, hun sys det var sjovt for man blev dejlig våd, men han kunne jo kunne jo ikke rigtigt kaste igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:14

han satte sig ned i græsset mens han stadig holdte hendes højre hånd "hmmm" sagde han mens han tænkte han overvejde hvad de skulle i et stykke tid før han sagde "tja er ikke sikker... men vi kunne lærer hinanden bedre at kende?" sagde han med en spørgende tone da han egendligt gerne ville lære lidt mere om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:16

hun satte sig hos ham"okay, men du begynder"sagde hun, hun ville havde havde ham til at begynde, for det var hans forslag, hun flettede lidt sine fingere ind i hans, hendes hjerte bankede meget, når hun var meget tæt på ham eller kyssede ham, hendes hjerte bankede hurtigt og meget i det hele taget sammen med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:22

han nussede blidt indersiden af hendes lår med hans venstre hånd da hun havde sat sig ned "okay... noget specielt du gerne vil vide? som for eksempelt... jeg kan lide historie at spille violin og at svømme"han kikkede over på hende og forventede hun fortalte noget om sig selv som hun ville fortælle ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:27

"jeg elsker vand, ja alt hvad der har med vand at gøre og........."sagde hun, hun tøvede lidt med det sidste, hun viste ikke om hun skulle sige det, hun ville sige og ham, hun tog hans hånd som han havde ved hendes lår i sin hånd, hun kyssede ham lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:30

//smutter i seng nu ses senere^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:33

da hun fjernede hans hånd og kyssede ham kyssede han hende igen på munden efter at have kysset hende i et stykke tid sagde han "tja jeg kan også godt lide at kysse... og smukke piger" sagde han før han kyssede hende videre på munden mens han tænkte på hvor dejlig hun var og hvor smuk hun var.

[OOC: okay! sov godt]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:03

hun kyssede igen, da han stoppede for at sige noget og bagefter kysse hende igen, hun nøde ikke at sige noget, men det var osse lige meget, hun kyssede bare igen, hun flettede finger med ham, hun fik noget vand til at lave en regnbue over dem og en masse små af dem osse, hun sys det var smukt, hun sys osse at han var det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:16

han forsatte med at kysse hende i et stykke tid han havde ikke lagt mærke til alle de småå regnbuer over dem før han tog og stoppede med at kysse hende og kikke rundt "noget du vil sige?" spurgte han mens han smilte han var glad for hende og idéen om at en anden race end hans egen kunne falde for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:19

"øhhmm"sagde hun, hun kunne ikke rigtigt få det sagt, hun var blevet genert, så hun rødmede lidt, hun havde nu let farvet røde kinder, hun slap ikke hans hænder, det ville hun helst ikke, hun var faldet pladask for ham, så hun ville ikke gå fra ham lige med det samme, hun satte sig lidt tættere ind til ham, hun frøs en lille smule, hvorfor viste hun ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:27

han holdt om hende da hun puttede sig op af ham for at give hende noget varme hvilke desværre ikke var fra hans krop men hans tøj han hviskede til hende "undskyld vis min hænder er kolde har dårligt blodomløb" han kyssede hende på kinden før han hviskede "jeg kan godt lide dig" han smilte til hende og hvilede sit hoved på hendes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:31

"sådan er din race"sagde hun med et smil, hun puttede sit hovede op under hans"jeg kan osse godt lide dig......meget"sagde hun, hun rødmede en lille smule igen, hendes hjerte bankede meget, hun viste ikke om han kunne mærke det, hun var helt vild forelsket i ham, han var det bedste der var sket i hendes liv og hun var 160 år gammel

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum