Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en svømme tur??-Constantine-Privat

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:34

han smilte til hende og kunne føle at hendes hjerte bankede han sagde venligt "du er forelsket er du ikke?" han smilte og kikkede på hende med julelys øjnene mens han smilte før han kyssede hende igen og tænkte *hvor er hun bare dejlig* han kunne ikked lade vær med at tænke på hende han tog også let og løftede hendes hånd og kyssede den

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 3 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 11:45

"joooo"sagde hun, hun grinede lidt da han kyssede hendes hånd"du kan få en pige til at føle sig som noget særligt"sagde hun, hun puttede sig helt ind til ham"kan du gætte i hvem?"spurgte hun

//lidt kera svigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:03

han smilte til hende og slap hendes ene hånd og nussede hende på maven blidt og venligt "tjo har en idé om hvem" han smilte til hende og grinte let til hende han sagde kort efter "er der noget specielt du vil lave?" han kikkede på hende med kærlige øjne mens han smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:07

"okay hvem er det så?"spurgte hun, hun kiggede på ham"måske bare sidde her sammen med dig"sagde hun og lænede sig helt ind til ham, det var ham hun elskede og hun gjorde det meget endda, hun flettede fingere med ham igen, hun lod ham nusse sin mave, hun kom i tanke om at hun var sulten, men hun ture ikke spise det hun plejede at spise foran ham, han ville nok ikke sys det var lækkert

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:22

"dig" sagde han blidt han nikkede og sagde "tja det kan vi jo bare gøre" han kunne godt lide idéen med at sige 'vi' fik det til at lyde som om de var sammen han kikkede på hende og det så ud som om et eller andet ikke var som det skulle være han lagde sit hoved lidt på skrå og spurgte "er der noget galt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:25

"jeg er bare sulten"sagde hun med et smil"men du vil ikke vide hvad jeg spiser"sagde hun, hun håbede at han ikke ville vide det, for hun ville ikke blive til grin over for ham, hun spisete nemlig tang og mange andre ting fra vandet som kunne spises og det var mange ting og nogle af dem så ikke særlig lækkere ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:32

han nikkede "vis du ikke vil have mig til at vide det så er det okay... men vis du sulten skal du da bare gå derhen hvor du nu spiser og få noget... vil ikke have du skal sulte pågrund af mig" han smilte kært til hende mens han nussede hende på maven før han skænkede hende endu et kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:38

"okay"sagde hun, hun gjorde sig fri og gik hen til søen og hoppede ned i vandet, hun fandt hurtigt noget at spise, hun spiste det hurtigt, da hun var færdig fandt hun en plante som smagte af mynte, så hun fik en frisk og god ånde igen, hun svømmede op til ham igen, hun gik hen til ham, hun helt driv våd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:46

han sad og tænkte da hun gik på hende og ham så han sad og smilte og underligt nok savnede hende også selvom hun bare var på bunden af søen da hun kom tilbage helt våd af en eller anden grund syntes han at hun så fræk ud sådan helt våd af vandet og hvordan hendes hår så ud han smilte til hende "du ser bare mere og mere smuk ud"sagde han da han tog og hold hendes hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 12:57

"tak"sagde hun med et smil*han er gude skøn*tænkte hun glad, hun smuttede hen og tog hans jakke, hun tog den på"dejlig jakke"sagde hun, hun holdte den helt om sig, hun gik hen til et træ, hun var på vej om bag det, hun grinede lidt til ham, hun gemte sig lidt bag træet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:05

han smilte da hun tog hans jakke og gik over bag et træ og gemte sig han grinte og sagde "hvad er du nu ude på?" mens han rejste sig op og gik hen mode træet han lænte sig op af den og sagde drillende "gad vide hvor hun blev af" mens han grinte før han sneg sig rundt om træet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:24

hun blev til en lille fe igen. hun fløj hen til hans hovede og landede på det"her er jeg"sagde hun, hun fløj hen foran ham og blev en pige 1.60cm, hun kyssede ham igen, hun havde ikke hans jakke med, hun stillede sig ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:33

han smilte til hende mens hun fløj rundt han syntes det så sødt ud da hun stillede sig ind til ham og kyssede ham to han og kyssede hende igen mens han nussede hende ned af siden igen han tog og kyssede hende fra munden og ned af halsen før han kyssede hende igen på munden "du kan bare ikke lade vær med at se så dejlig og lækker ud" han rørte hendes næse med hans og sagde "du har de smukkeste øjne jeg nogensinde har set"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:39

"har du ingen familie?"spurgte hun, hun ville gerne møde hans familie, hun ville vide alt om ham og hans familie"tak for det"sagde hun, hun gav ham et kys på munden"jeg vil gerne møde dem hvis du har en familie"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:45

han trak lidt på skuldrene og sagde "nej er her i landet alene" sagde han mens han stadig smilte hans humør blev ikke ødelagt heller ikke over tanken at han ikke havde en officiel familie også selvom der var mange der bar hans familie navn men i teorien var han jo død for mange hundrede år siden "hvad med dig?" spurgte han "har du nogen familie?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:53

"der hjemme"sagde hun"ikke hjemme hos mig, jeg er gammel nok til at flytte hjemmefra"tilføjede hun, hun prikkede ham blidt på næsen"du er dejlig"sagde hun, hun kyssede ham igen, hun fangede en lok af han hår"fanget"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:55

han løftede hende op omkring livet så hun kunne tage bene omkring ham så det gjorde det lettere for ham at holde hende mens han sagde "nåå og hvar har du så tænkt dig at gøre nu? tror jeg har fanget mest af dig" han gik igang med at kysse hende meget på halsen og så op på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:03

hun tog bene omkring ham, hun løftede hans hovede op og kyssede ham på munden"det"sagde hun
*han er bare så gude skøn*tænkte hun glad
*han er lige til at spise, men det vil jeg ikke gøre*tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:10

han tænkte *hun er lige til at bide* men det ville han selvølgelig ikke gøre af flere grunde, han var ikke sulten, han kunne godt lide hende var nogle af dem han sagde til hende "hvor er du blød og smuk" han lukkede øjnene og kyssede hende igen blidt og venligt i et stykke tid før han sagde "noget siger mig vi bare fortsætter med at kysse? eller har du andre idéer?" han hviskede det i hendes øre med en blid og venlig stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:20

"nej jeg har ikke nogle ideer"sagde hun, hun holdte om ham"vi kunne tage en tur et sted hen"sagde hun, hun ville gerne se andet end søen og skoven, hun havde ikke været så mange steder uden vand, hun havde været en lille smut tur nede ved stranden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:23

han smilte til hende og sagde "vi kunne tage hjem til mig og... hygge os?" sagde han imellem kyssende på hendes mund det ville være lidt pinligt vis hun ikke forstod hans idé men så kunne han jo bare fortælle det mere præcist ellers kunne han bare rede den og vis hende lidt rundt i byen eller noget lignende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:27

hun kiggede lidt uforstående på ham"hvad mener du, husk jeg kun har set et bibliotek"sagde hun, hun havde ret, hun havde ikke været forelsket før hun havde mødt ham som hun var faldet helt for, hun kiggede ham i øjne"men jeg vil gerne se hvordan du bor"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:33

han grinte af hende og sagde "du får se" han vidste ikke på at hun kun havde været i et bibliotek men nu vidste han det han sagde "men du vil sikkert nyde det" han smilte til hende og kyssede hende en sisdte gang og slap hende "så lad mig pakke mine ting og vi kan tage ind i byen... men du bliver nok nød til at gå i min jakke da du er lidt let påkldt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:38

"okay"sagde hun, hun tog han frakke på"sådan"sagde hun, hun tog hans hånd og flettede fingere med ham"det er dig der kender vejen jeg gør ikke"sagde hun, hun stillede sig ind til ham

//lidt kera svigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:44

han nikkede "ja det gør jeg" han smilte til hende og kyssede hende på kinden mens hun holdte ham i hånden samlede han hans briller op og puttede dem i hans lomme og samlede jakken op hun havde taget tidligere "tager måske lidt tid at gå vejen" han kyssede hende igen og holdt om hende mens han startede med at gå i en retning

[OOC:er der noget vi skal have ordenet eller skal vi bare lave en farst forward til vi når frem?]

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum