Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en svømme tur??-Constantine-Privat

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:48

/det bestemmer du//

hun smilede, hun tog de briller han lige havde putter i sin lomme på"se"sagde hun og kiggede på ham, hun så lidt dum med dem, men osse sød

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en svømme tur??-Constantine-Privat - Page 4 Empty Sv: en svømme tur??-Constantine-Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:51

han grinte af hende "hvor er du nuttet" han kyssede hende på kingen og prikkede drillende til hende "håber ikke du har noget imod mange folk og lyde" sagde han mens de var på vej tilbage mod byen "det kan være ret slemt engang imellem" han nussede hende nu på kinden mens de gik

[OOC:hm.. ville ellers have du bestemte hehe :P men så får du en sidste post og så kan vi hoppe videre til byen 'kay?]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:57

"jeg har aldrig været i en stor by"sagde hun, hun tog dem af igen og lagde dem i hans lomme igen"og bare jeg ikke bliver væk fra dig"sagde hun, hun gav ham et lille kys på kinden, hun holdte sig tæt ind til ham"jeg kunne jo osse bare blive en alf/fe og sidde i din lomme eller på din skulder

//okay//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:04

han smilte til hende "tror jeg foretrækker dig i den størrelse... gør at der er mere dejlighed af dig... er der selvfølgelig også når du er lille..." han grinte let over tanken at en alf var faldet for ham men han var glad for det.

[Senere i byen]

"tja vad syntes du så om byen indtil videre?" han gik ned af en vej og holdt stadig om hende og holdt hende i hånden var lidt af en elegant måde at gå på men han regnede med det var sådan hun følte sig mest sikker han pejede over på en bygning med en glas fasade "i den bygning bor jeg... nogle steder du vil se før vi tager derhen?" han kikkede spørgende på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:17

[i byen]

hun kiggede rundt på de mange ting"sikker mange nye ting"sagde hun, hun kiggede på den bygning han sagde han boede"her er så mange nye ting, jeg aldrig har set før"sagde hun, hun slap hans hånd og gik lidt rundt på egen hånd, hun viste ikke at det kunne være farligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:22

han smilte til hende og lod hende gå for sig selv men tæt nok på til at gribe fat i hende vis det var noget ved at ske "bare lad vær med at gå på vejen når der er biler" han var van til byen han havde trodsalt set revolutionen fra landsby til middelalderborg til storby med elektricitet igennem hans lange leve alder han blev nød til at sige noget "tror ikke i min leve alder jeg har set nogen så smuk som dig" an kikkede på hende med kærlige øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:31

hun gik hen til ham igen"mange tak"sagde hun, hun gav ham et kærligt kys på munden"vil du ikke vise mig ind?"spurgte hun, hun tog hans hånd, hun åbnede frakken lidt"den er varm at havde på og jeg kan ikke rigtigt tåle varme og ild"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:36

han sagde "jo der er også koldere indenfor" han tog hende igen i hånden og bevægede sig ned mod bygningen da de kom hen til døren blev den åbnet af en portier og Constantine sagde "mange take pieré" det var hans generelle kalde navn for franskmænd da han ikke gad at huske alle deres navne med underlige udftalelser osv. han gik hen til elevatoren og kyssede hende mens de ventede på elevatoren nåede der hvor de stod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:45

hun kyssede igen"mine vinger bliver klemt"sagde hun, hun havde lyst til at tage frakken af, hendes vinger havde det ikke godt under frakken, de blev meget klemt"må jeg ikke godt tage den af"spurgte hun bønfaldende, hun ville meget gerne havde frakken af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:48

da elevatoren kom og de gik ind i den tog han frakken af hende og sagde "det må du undskylde men de fleste folk i byen bryder sig ikke om overnaturlige racer... prøver bare at beskytte dig" han trykkede på knappen og nussede hende fra hagen, ned af brystet og ned til benet før han kyssede hende mens de ventede på at nå etagen de skulle af på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:56

"tak, okay"sagde hun, hun kyssede igen, hun bevægede sine vinger lidt, der faldet lidt fe støv af dem"ups, jeg skal nok prøve at holde mine vinger i ro"sagde hun, hun kiggede lidt rundt og på ham, hun elskede ham meget højt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:00

"du må gerne stække vingerne vis det er det du vil" sagde han med et smil da elevatoren stoppede tog han hende og gik ud for elevatoren "vi skal lige derhen" han pejede på en dør længere nede af gangen "noget specielt du vil lave eller?" spurgte han mens han ligeså stille fulgte hende ned må døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:02

"det ved jeg ikke"sagde hun, hun gik med ham ned mod døren

//kera svigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:07

han smilte til hende og åbnede døren da de var indenfor låste han en dør på venstre side og gik længere ind "velkommen til hvor jeg bor" det var en fin lejlighed med et soveværelse, køkken, badeværelse, stue og et rum han havde låst "ved det ikke er meget og ligeså smukt som søen men det er hvad jeg kalder hjem" da de var indenfor lukkede han døren "er der noget jeg kan tilbyde? vand eller noget?" han kikkede på hende glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:16

"gerne vand, jeg er blevet lidt tør efter frakken"sagde hun, hun gik ud på badeværelset, hun gik rundt over det hele, der hvor hun kunne komme ind, hun var meget nys.
hun gik hen til ham igen, hun ventede på sit vand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:20

han nikkede og gik ud i køkkenet og hentede en flaske vand mens hun gik rundt omkring han gik ud til hende i gangen og gav hende flasken med vand "værsgo" sagde han mens han førte hende ind i stuen og satte sig i sofaen "ellers andet du mangler?" han vidste godt han lige havde sat sig men han kunne altid rejse sig igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:27

hun drak noget af vandet og puttede lidt i hovedet, hun havde det godt nu, hun smilede til ham, hun havde meget godt hos ham"har du et badekar?"spurgte hun, hun kunne godt bruge en masse vand, hun kom jo osse fra en sø med en masse vand i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:30

han rejste sig op i gik ud på badeværelset mens han sagde "har en bruser vis det hjælper ligeså meget" han havde aldrig troet at det faktisk ville være brug for et badekar men med hende omkring var der, han vendte sig om mod hende og kikkede på hende mens han smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:35

hun gik der ud, hun åbnede for det kolde vand, hun gik ind under det"dejligt"sagde hun, hun havde det godt under vandet"det ville være dejligt med et kar"sagde hun, hun blev bare under vandet, hun vaskede sig ikke, hun var bare under vandet, hun elskede jo vand, men mest det kolde vand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:05

.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:03

constantine var gået ud i gangen til hans frakke for at kikke efter noget i hans lomme og pludseligt blev døren sparket op! Constantine kikkede chokeret i retningen "dø vampyr!" blev der råbt fra en fremmed stemme og skud kunne blive hørt constantine hvade været hurtig og stormet manden ind i væggen men blev slået med grebet af pistole før han blev sparket i maven og faldt bagover

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:01

hun løb der ud"Con!"sagde hun, hun kiggede vredt på manden"forsvind!"sagde hun vredt, vandet løb endnu, hun fik vandet ud til sig"lad ham være i fred!"hun var meget vred, vandet blev til en masse pile, hun gik tættere på dem, hun så meget vred ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:08

constantine kæmpede sig op på benene det havde gjordt ondt fordi han have blevet ramt heldigvis materielet i kuglerne gjorde ikke skade på ham undtagen det gjorde lidt ondt. jægeren ville bare grine af hende og sigte hans våben mod hende med orderne "vampyr elsker" hvorefter han ville skyde mod hende ...

[OOC:du tager bare kontrol over NPC'en vis det er =)]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:27

hun satte vandet ind som skjold da jægeren skød efter hende"ja jeg elsker ham og hvad så"sagde hun, hun gik hen til ham og gav ham et vådt kys, hun kiggede hen på jægeren igen, hun smilte, hun elskede Con meget og nu skulle han vide det, hun kiggede på ham"jeg...elsker dig"sagde hun lidt genret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:30

af en eller anden grund var han lidt overrasket over at høre det han smilte kort til hende og sagde "elsker også dig..." han regnede med at hun gerne ville have det afvide bare i tildfælde af der skete dem noget han sagde kort tid efter "skal vi ikke gøre noget ved jægeren?"..
Jægeren stormede frem mod dem da hans skud ikke virkede han trak et sværd lavet af sølv med latisnk skrift op af klingen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum