Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning. //Gabe// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning. //Gabe//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 21:55

Mori gloede bare på animagusen, da han sagde, at han ville snakke. Hvad skulle han dog snakke med denne om, han havde i hvert fald intet at sige, som ville passe denne animagusknægt.
Mori tog ikke truslen alvorlig, fordi han ville bare nedlægge animagusen, hvis han ville prøve. Men det irriterede dog, at han åbnede munden, det var ikke den kønneste ånde som han havde.
Da spørgsmålet kom, blev Mori en anelse overrasket, han havde ikke helt set det komme. Mori kunne nu mærke, hvordan hans magi langsomt spredte sig i hans krop, den var vent tilbage, men han lod som intet. Han ville se, hvad dette endte med, det kunne da blive meget spænende. Han lagde mærke til, at animagusen var meget nysgerrig omkring dette emne, men det ville han udnytte. "Måske ved jeg noget om ham." sagde Mori, "Og alligevel ved jeg så lidt." Det gik op for ham, at de måske havde en fælles fjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 22:17

"Jeg ved kun hvor hans sværd er... Jeg har brug for at vide hvor Zane vil være i nærheden af dem" sagde han ganske enkelt. Han kunne mærke en forskel på den måde de talte så han lettede på presset.
Ganske let lod han sig selv hoppe tilbage så der var et mellemrum imellem dem. "Hvorfra ved du din info om ham?" spurgte han og kiggede på ham med hovedet let på skrå. Der var noget anderledes ved lugte... Det var som om den var blevet tungere i det og ikke længere var så let som før... Det må ha været kampen der havde gjort det... Men alligevel... Det var nok bedst at han stadig var kampklar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 22:32

"Jeg ville nok regne med, at Zane er ved sine sværd hele tiden. Jeg ville aldrig lade mine våben ligge nogen steder." sagde Mori, sådan ville han nok se på det. Zane var en svær fjende, som kunne blive uberegnelig.
Mori var hurtigt på benene, da animagusen hoppede af ham, han var klar til et angreb, men det kom ikke helt, men alligevel, så ville han være klar. Han tørrede sin venstre hånd af i tøjet og undersøgte skaden. Var ikke så slemt, som han troede, men han måtte rense det, når han kom hjem. "Tror du selv, at jeg vil afsløre mine informationskilder?" sagde Mori og måtte le let. De havde kun en ting til fælles, og det var fjende, nemlig Zane. Det var en meget morsom situation, som de stod i. De var ved at udfordre hinanden, men ville begge have informationer om deres fælles fjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 22:42

Han smilte lidt. Han var ikke helt dum. Gabe tog en dyb indånding. Han ville gøre noget som muligvis ville være den største fejl han nogensinde havde gjort før
Han lukkede kort øjne og drejede hovedet og brød sådan øjenkontakten... Noget han ikke havde gjort før mod en modstander før.
"Jeg har noget her til at forbinde din hånd" sagde han og trak sin rygsæk frem og rodede i den. Han prøvede at tjekke om han havde noget tøj i tasken hvor han kunne rive et stykke af som han kunne bruge til at forbinde hans såret hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:00

"Hvad ved selv om denne Zane?" spurgte Mori og ville gerne vide det. Da animagusen kiggede væk, så undrede Mori sig, dette havde han ikke gjort før, men.. Mori ville ikke angribe, fordi de kunne muligvis hjælpe hinanden, og hvis det ikke viste sig sådan, så kunne han jo angribe igen.
"Det er helt fint, det skal alligevel renses først." sagde Mori, han så ned på sin hånd og opdagede, at blodet stadig løb ud en lille jævn strøm. Han måtte hellere se at få det stoppet. Så han fik en lille mængde af sin mørkmagi til at lukke hullerne. Hans hånd blev en anelse lilla i det, men det var ikke farligt, måske mere en påmindelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:09

Gabe kiggede op på ham igen og hev en flaske vand frem af tasken og en hvid T-shirt til når gabe skulle forvandle sig tilbage.
Hurtigt skar han et afmålt stykke af med kloen før han hurtigt bandt det rundt om flasken og kastede det hen til ham.
"Jeg ved hvordan jeg skal komme ind i hans slot... Og hvordan jeg skal komme ud igen... Det ved jeg om alle steder jeg vil bryde ind i" sagde han og smilte lidt skummelt.
"Men det er også en af de eneste ting jeg ved noget om... Hvordan jeg skal komme uset ind og uset ud" uddybede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 15:14

Mori stod bare og betrgatede animagusen. Mori greb flasken, da den kom flyvende mod ham. Han sukkede lidt, men kunne vel ligeså godt gøre noget ved det nu, da det alligevel ikke så helt ud til, at animagusen ville angribe igen. Han satte sig ned i skrædderstilling. Han fjernede først magien i hånden, hvorefter blodet stille begyndte at løbe igen. Han åbnede flasken og vaskede hånden og rensee den for skidt, så der ikke ville gå betændelse i det. Rifterne var dybe, men dog ikke så dybe igen. Han lagde en forbindning om hånden, så det ville stoppe blødningerne lidt. Men efter blev forbiningen rød.

"Det vil sige, at du faktisk intet ved, om Zane. Så du står et sted på dybt vand, derude hvor du næsten ikke kan bunde. Og dog så har du en fordel." sagde Mori med et lille smil på læben. Han havde mere viden end denne animagus.

//ved ikke, hvad der sker for farven O.o'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning. //Gabe// - Page 2 Empty Sv: Træning. //Gabe//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum