Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Wipe away all of your tears - Gabe
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Wipe away all of your tears - Gabe
O: Det der er i en skov, også lige en stor sten.
V: Solenskinner og fuglene synger.
T: Aften O.O
D...
Asma sad i skoven omgivet af smukke planter og blomster. Hun satte sig ved en kæmpe sten og så på en lille rose længere fremme. Faktisk var det den eneste røde rose i nærheden af hende. Asma smilede og lag sit hoved let på skrå så hendes hår fulgte med. Rosen svajede fra side til side i takt med den lille kølige og dejlige brise. ”Hvad man ikke må gå igennem for.. ingenting” sagde hun og pegede stille på rosen som om det var den hun talte til. Hun satte sig bedre til rette og smilede mod solen som skinnede meget. Hendes øjne missede, mens hun lag en hånd for. Hun så sig omkring kort tid efter. Men efter hendes mening, var det hende i skoven. Klassiker.
Gæst- Gæst
Sv: Wipe away all of your tears - Gabe
Han lukkede kort øjne og lyttede til alle de få lyde rundt om ham.
Men da han så havde lukket øjne kunne han meget bedre lugte den lettere fremmede duft... En sød duft... Ikke som en Aspara... Mere lys i det. Hvad kunne det være.
"Hallo?!" Råbte han spørgende ud til det hele.
Gæst- Gæst
”Hallo?!” Råbte hun bare med hænderne som hjælp. Hun ved tanken om et dejligt selskab og måske en ny ven? Men hvem kunne vide det? ”Hvem er du?!” Råbte hun kort tid efter.
Gæst- Gæst
"Og hvem er du?" spurgte han så og kiggede på hende med de mørke nøddebrune øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld mit direkte spørgsmål" sagde han så hurtigt. "Jeg skulle bare vide om jeg skulle hilse på dig på nogen speciel måde" forklarede han hurtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Burde du virkelig afsløre sådan nogle ting for mig? Jeg er jo kun et menneske" sagde han og stod stadig halvt skjult af et lettere knudet træ. Nogle af bladen var stadig grønne, selvom der også var mange som slet ikke var sprunget ud endnu.
Han ville bare gerne vide om hun også ville ha fået alle disse ting at vide hvis han bare havde været et simpelt menneske.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede lidt på hovedet for at glemme synet af hendes vinger. *Koncentration...* mindede han sig selv om og kiggede hende i øjne.
"Jeg er selv halv animagus... Jeg lugter bare at menneske... Hvilket vel er rimelig godt" sagde han og smilte lidt. "Jeg skulle ikke ha løjet... Det er bare sådan en sikkerheds foranstaltning" sagde han for at forklare det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej nej... Panter... Et Katte dyr" sagde han og kløede sig lidt i håret. Da hendes andet spørgsmål trængte igennem hans latter slikkede han sin underlæbe lidt.
"Jo... Altså det er ikke din skyld, mere de andre Animagusser... JEg har set nogle af dem... De forvandler sig sådan helt til dyret, mens jeg kun... Ja se her" sagde han og rakte en hånd frem så hun kunne se den.
Han knyttede hånden og strakte den ud igen og forvandlingen startede straks. Neglene voksede frem og blev erstattet af lange gulligeklør, pels voksede frem og musklerne blev større før pelsen dukkede frem og skjulte hans hånden med de længere fingre og klørene...
"Se... Jeg er stadig menneskelig i formen... Men ikke hel og heller ikke et dyr..." Forklarede han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så... Hvad er du for en Engel?" spurgte han med interresse i stemmen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og jeg er bare Gabe" sagde han og smilte lidt over det. Langsomt forvandlede han sin hånd tilbage og stak den i sin lomme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej nej... Min mor opkaldte mig efter englen Gabriel... Min far forkertede det bare til Gabe da vi flyttede til Amerika..." sagde han bare og kiggede lidt på hende med et svagt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Tears from an angel - Jacoby
» Tears of an Angel - Freddy
» No tears in heaven {Caspian - åbent}
» Blood and tears , go on face your fears [ xxx ]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift