Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You AGAIN!(Gabe=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You AGAIN!(Gabe=privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

You AGAIN!(Gabe=privat) Empty You AGAIN!(Gabe=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:03

Tid = Nær midnats tid

Vejr :: Dejligt sommerligt

Omgivelser ** ingen at se i nærheden

Dato :: irl..

tøj : Sort shorts. Sorte stiletter. hvid vest. Sort top inden under viser mave. Håret sat op i en knold.
Sort cardigan uden over, stopper ved albuerne(ærmerne gør) og fortsætter langs røven og stopper midt på lårene.

Kajika listede stille hen af gaderne iført sine sorte shorts og sin lange sorte stof cardigan, samt hendes stramme hvide vest og hendes sorte top inden under... hun havde sorte stiletter på... hendes hår var sat op i en knold... i det hun listede stille hen mod et musseum og hørte nogen vagter... hun brød ind på musset og skyndte sig at finde tilflugt der inde.. hun så udenfor og tænkte*årh pyyyh der fik de mig næsten...* hun kiggede undrende rundt og tænkte*Hmm mærkedeligt..??? der brude ikke være nogen vagter i aften .... vent!* hun smilede og listede stille forbi sensoerne og fik dem slået fra ved hende i det hun tog fat i en ledning og så på overvågningen fra talviseren at der var en anden end blot hende der inde...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

You AGAIN!(Gabe=privat) Empty Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:14

Gabe hang oppe i loftet. Han var igen i sin forvandlede form. Den havde ændret sig tydeligt siden sidst... Hans føleler havde påvirket den en smule for smule for hvergang han havde forvandlet sig... Siden Angels havde forladt ham, var pelsen blevet lidt mørkere og klør og tænder skarpere... Han havde ikke selv lagt mærke til det... Endnu.
Men han havde bare bort klørerene ind i loftet for ikke at blive opdaget af den sløve vagt der vandrede rundt inde i Statuette kammeret... Han havde allerede udset sig 2 ældgamle japanske bronze figurer af to krigere... Dem ville han stjæle og han ville gøre det i nat.
*Så smut dog!* tænkte han irriteret da vagten havde stået længe og bare sippet til sin kaffe...
Gabe havde efterladt sig lidt flere spor end han plejede... Men han havde kedet sig... Og han ville gerne give dem lidt flere spor at gå efter...
Tasken hang som altid dovent fra hans ryg og ventede bare på at blive fyldt op.

//Hvilket musseum er det???//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:20

//I terra et gammelt musseum med alt muligt fra smykker til statuer og vaser alt//

Kajika kiggede undrende og så vagten og gik så der hen som om intet var hændt og sagde"hejsa Smith må jeg ikke låne nøglen til mit smykke??? jeg skal ha det på i aften til en kæmpe fest jeg er blevet inviteret til" han nikkede glad og gav hende nøglerne!. hun tog dem og gik ned af gangen i det hun kiggede op mod Gabe og så at det var den selv samme panter og hviskede så kun han kunne høre det"Jeg har set dig lille kisser" hun grinte og tog elevatoren ned hvor hans bytte os var.... Hun stod der i elevatoren og tænkte*Hmm gad vide hvad han er efter nu!??* hun tænkte på hvad musset havde som var mest kostbar og satte ekstra laser på og os i skakterne og smilede ondt... ingen kunne komme forbi nu, dog kun vis de brugte kajika... hun smilede og så rundt og ventede til panteren ville komme ned.. hun stod der i noget tid og tænkte mens hun glædet sig til at se ham komme...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:34

Gabe vrissede. Surt. Det var hende der var skyld i at han var blevet opdaget første gang... Og nu ville hun muligvis også være skyld i det anden gang... Han gav slip og lod sig falde lydløst bag ved vagten... Smith...
Hurtigt greb han en sprøjte han havde haft i taken side og drejede rundt i en glidende bevægelse. Smith nåede ikke engang at vende sig om, inden Kanylen sad i halsen på ham og sprøjte bedøvelsesmidlet ind.
Han dejsede om. Gabe smilte svagt så tænderne kom frem. Gabe havde nemlig gjort det hele i Kamaraets blinde vinkel... Hurtigt satte han fyren Smith op af det nærmeste han kunne finde og hældte lidt øl, også fra tasken, ud over ham, åbnede hans mund og hældte også lidt ned i munden på ham. Hurtigt satte han øllen ved iden af ham og hoppede så væk.
Når smith vågnede, ville han havde alle tegnene på at han bare havde drukket for meget... Intet andet... Og bedøvelsesmidlet ville ikke kunne findes efter han havde været en tur på toilettet...
Gabe stod foran elevatorskakten, da han kunne høre hvordan der blev slået mere til... Han vidste ikke hvad. Forsigtigt lagde han hovedet imod elevatordøren og kunne høre den lave summen der kom fra laserene...
"Fantastisk" Mumlede han og forbandede lydløst Kajika. Han bestemte sig for at bruge astralformen og overraske hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:40

kajika smilede og sagde da hun hørte ham nærme sig"Jamen jamen jamen haha så mødes vi igen James" hun kunne huske det var det navn han havde givet i det hun sagde"jeg ved det dig der var den skadet jeg ikke sygeplejerske for ingen ting" elevatoren var foran hende uden at ha åbnet dørene i nu... hun smilede og sagde"disse laser griller alt selv luften vil blive nærmest kvalt så uanset hvad du er eller om du blot rør stille vil du blive grillet selv et spøgelse uden form ville" hun smilede og sagde"dejlig lille opfindelse ikke, men hør jeg sygeplejerske og jeg kunne sagtens se at det sår var alt for smukt dybt skåret og langt for blot at kunne være en panter, jeg ved du er panteren james" hun stod der og så rigtig feminin og sofistikeret ud.. hun var rig, smuk og tiltrækkende dog var hun os dødsensfarlig i visse tilfælde.. hun smilede og stod der med senderen til laserne... hun grinte lidt og saggde"kun jeg kender koden til din lille skat"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:52

Gabe smilte svagt mens han samlede koncentration. Det var det smukke ved Astralforme... De var nærmest afskygninger af spøgelser... Derfor var det nemmere for Astral at være alle steder... Nogen lande betragtede det som en religion...
Han anede ikke om hun kunne se ham... Men astralformen kunne han selv bestemme skulle være synlige eller ej... Men ligemeget om hun ville slå koden fra eller til... Så havde Gabe et til hemmeligt våben som han ikke ville bruge... Men hende Kajika pissede ham virkelig af...
Gabe åbnede øjne og stirrede på døren med et sært sindssygt smil og sagde så sukkersødt. "Jamen... Hvis nu at jeg så ikke går ud og råber op at jeg lige har set Kajika... Må jeg så ikke gerne få Koden?" Hvert et ord var gennemsyret af sarkasme og kunne ligeså vel være Gift. Der måtte jo være en grund til at Kajika var løbet herind... Det var jo trodsalt lukket...
Og så var Kajika... også efterlyst... Det kunne han også bruge...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:45

Kajika sukkede og grinte i det hun sagde"flot men jeg kendere flere der vil hjælpe mig end du vil og tro mig jeg kan telekinese jeg kan blot fast holde dem i noget tid og så flygte" hun rødmede let i det hun stille så rundt og sagde"men hellere det end at være en lille kylling og ikke turde og vise sig og gabe jeg må sige du godt nok mere forandret er der sket noget nyt i dit liv noget sorg eller hva? siden du mere sort nu end det tykkeste olie på denne planet" hun havde set hvor lange klørene var og hvordan de skindte da han hang i loftet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:00

"Glad for at du spørger Kajika" sagde han afslappet og lod en klo glide hen over elevatordøren. Der kom en flænge i døren som svarede udemærket til hans klo. Han kiggede på den og smilte. "Min kæreste forlod mig fordi hun troede jeg fjollede rundt med nogle kvinder..." sagde han og sukkede.
Ganske langsomt sivede hans astralform, igennem ham og ned igennem gulvet... Indtil han nåede levelet med statueterne...
"Men vil du høre noget virkelig sjovt?" spurgte han så efter en lang pause med stilhed og grinte nu åbenlyst. "Når man forandre sig... Så har man det med at gøre ting man ikke plejer..." sagde han og hentede den bedøvede klump af et menneske... Smith.
"Kriminal psykologer har prøvet at Regne mig ud som en tyv... Eftersom jeg ikke har slået nogen ihjel, eller solgt mine genstande... Mener de at jeg er en samler... Og de har et bestemt udtyk for det hvis der er sket noget i tyvens liv som har fået ham til at gøre ting han ikke plejer... Og ved du hvad? Jeg tror jeg nu vil begynde at slå ihjel... Startende med den lort at en Sikkerhedsvagt" De sidste ord blev sagt voldsomt og gøende... Og det værste var... Han mente det faktisk...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:30

Kajika slog laserne fra og smilede i det hun sagde"der stadig nogen laser der inde der gør som en lille kasse så du ville ikke kunne rør dem fordi så smadres de" hun smilede lidt ondt i det hun så på ham og angreb ham. hun vældtede smith til side og ikke nok med det men så kom hun til at rulle med gabe ind i rummet som så lukkede sig og der kom flere laser rundt... hun smilede og sagde"jamen nu kom du da her ind men jeg har stadig kode kontrollen så jeg kan blot så fra og gør det svære for dig at færdes her inde" hun grinte og prikkede til ham i det flere laser kom frem og sagde"ups" sakastisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:41

Gabe grinte svagt. Han var faktisk Blevet lettere syg i hovedet... Han anede det bare ikke endnu... "Jeg er ligeglad... Jeg kan altid flygte..." sagde han og holdte så en skarp klo ud imod hendes hals...
"Har du nogen anelse om hvordan jeg kan være igang igen med det her, når der er gået mindre end en uge sidne jeg var hos dig?" spurgte han hende og kiggede bare på hende med store øjne.
Astralformen stod usynlig henne i hjørnet af rummet og holdte sig for sig selv... Den kunne intet gøre... Intet udover at hjælpe Gabe væk... Men Gabe ville ikke væk endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:54

kajika sukkede og sagde"Jamen james dog hihi tror du jeg bange for vold og trusler om at dræbe mig fordi jeg skam ikke bange for sådan nogen små ting du kender vist slet ikke mine svagheder" hun brugte sin telekinese til at holde ham fast og smadre ham ind i muren og tog sig til halsen og sagde"du undervudere mig desværre til stor sorg for dig Stakkels lille james og det vel ingen gang dit rigtige navn er det vel```??" hun smilede og skubbede ham hårdt mod muren med sin telekinese og hendes finger lyste og hendes hår var helt hvidt og hendes krop dækkede med røde tegn..."jeg frygter ikke døden kun noget andet og du finder aldrig ud af hvad"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:13

"S... Som zane?" spurgte han stadig med det underligt sindsyge smil.
Gabes Pels begyndte svagt at blive længere... Intet man ville se med mindre man kiggede på ham i lang tid i et vindstille område... Det havde gjort ondt at blive smidt ind i væggen... Men Gabe havde oplevet værre ting... Som menneske endda... Han havde sikkert også været uhyret der havde flået sin søster ihjel... Intet mindre eller mere end et vildt dyr.
"Store... Onde... Zane" sagde han men han bare stod og kiggede på hende, mens hvert eneste ord udtrykte den ondeste vrede og igen den underlige sindssyge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:39

Kajika tog fat i ham hårdt og sagde"NEJ ! jeg frygter ikke Zane han har dræbt mig en gang og jeg frygter ingen!! heller ikke voldtægt fordi ingen kan rør min krop igen nu jeg har denne mægtige evne!!" hun så vredt på Gabe og smilede i det hun sagde"så du har hjertesorger hvor synd for dig lille stakkel haha" hun tog laserne væk og sagde"Fint tag dit bytte og forsvind jeg ikke bange for dig" hun smilede lidt og begyndte at gå mod elevatoren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:45

"Det handler ikke om byttet for mig... Ligeså vel som det for dig heller ikke betyder noget for din udødlighed" sagde han bare og gik efter hende.
"Hvis du ikke føler dig i live, kunne du ligeså vel være død" sagde han med et lille skulderkast og gik ind i elevatoren.
Lydløst og usynligt gled astralformen tilbage i Gabe og han havde det igen af røv til... Han ville ønske at han ikke fik det sådan hver gang... Som hans indvolde blev byttet runt og derefter sat tilbage.
"Så... Jeg vil ikke sige dit liv er meningsløst... Men jeg vil sige at din frygt... Den er rimelig simpel..." Sagde han bare og kiggede bare på hende med hovedet på skrå, mens han sørgede for at styre sit minespil perfekt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:36

kajika rystede på hovedet og stod nu i elevatoren i det hun så han var ved siden af sagde hun"Hvad vil du egenlig.... du røver men til hvad nytte altså jeg fatter dig ikke rigtig så her" hun gav ham et kort og sagde"det kort kan du købe for over 50 milioner men så heller ikker mere mester så pas på det men du kan få et hjem og nyt kluns vis du hele tiden skære hul i dig selv og du kan komme på ferie, der kommer snart et stort .... slag og der burde du ikke være her ved mindre du gerne vil ende i krigen og dø"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:54

"Jeg døde som femårig..." sagde han ligegyldigt og skar kortet over.
"Og desuden er det ikke det værd at få så mange penge ud af ingen steder... Folk vil undre sig for meget, tilkalde politiet og jeg bliver så nød til at forklare det... Så hellere leve min vej og slappe af og gøre skøre indbrud uden gevinst" sagde han afslappet og ligeglad... Men han kunne stadig ikke lide hende.
"Og krig... Har jeg endnu ikke oplevet... Så det bliver vel bare nyt" sagde han lidt ligegyldigt og kiggede så på hende... Han var langt højere end hende... "Men hvad raver det egentlig dig om hvor jeg bor? Du har jo både snakkende Tv og alverdens andre ting... Alt hvad jeg vil ha her for tiden... Er Info om Zane" sagde han bare og kiggede på hende med et gab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:00

kajika så på ham og sagde"jeg ! vil ikke sige noget om Zane mere du kan skaffe dit forpulede!! egen information ved at gifte dig med Zane vis du går så meget op i ham!!" hun kiggede vredt på ham i det hun steg ud af elevatoren og tog en halskæde da hun gik og sagde"jeg skal til maskebal så jeg har ikke tid til dig dit fattig fæ!" hun var sur hvorfor ville alle spørge hende om info om ham eller bare snakke om ham hele tiden!!... hun sukkede og tænkte*et bal alene dog intet drømme bal fordi så skulle man møde den specielle fyr og danse med ham hele natten og have en elskovs nat" hun rødmede og slog det ud af hovedet i det hun sagde"du kan bare tag hvad du vil" hun gik ud der fra og tog hjem af for at få klædt om.... dog vidste hun vagterne ikke var nær hendes hus nu... ingen vidste jo rigtig hvordan hun så ud... kajika kom til maske ballet senere og stod der med opsat hår og lidt krøl i sidderne som slange krøller.... smuk blonde hår, smuk guld maske og hendes kjole var hvid med guld glimmer... hun så rundt og nød virkelig at være her... man kunne ikke se det var hende.... alle var rige der... alle snakkede dansede og det var på det store konge slot uden for Di morga

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:12

"Er han da til fyre?" spurgte Gabe ligegyligt luften da han slentrede ud af museumet... er var mere bag det hun havde sagt... Meget mere... Men Gabe havde ikke tid til at regne det ud....
Han skulle åbenbart til et maskebal... Han smilte skævt da han var dukket op ude foran kostume biksen... Gabe smilte lidt større.

Kostumeballet var åbenbart startede. Snakken gik fra alt hvad der var på himlen til der var på jorden... Alle snakkede ikke med alle... Alle sørgede for at snakke med de rigeste som de også kunne skabe kontakter med... Intet andet...
Omgivet af mange af pigerne stod der en ung mand. Han havde en af de forhistoriske aristokrat kostumer på... Dog uden den fjollede paryk, men med hatten og tøjet...
Han snakkede selvfølgelig på klingende fransk og snakkede om den ene og den anden ting... Han havde ærligt talt ingen idé om hvad det var han talte om, men det lød vigtigt og rigtigt... Hvilket var hvad folk ville høre... Åenbart.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:25

http://3.bp.blogspot.com/_X7cq0i0IwXc/SsqFku6o3bI/AAAAAAAABR4/bRZv_dN_AF0/s320/Masked+ball.jpg

Sådan ser hendes mask ud og hendes hår..
Kjolen er bare hvid i stedet og uden det fjer ved brystet..

Kajika gik stille indenfor og alle vendte deres hoved mod hende i det hun strålede mere end de andre efter som hun var en blanding af de smukkeste væsner i verden... hun sukkede let og så rundt i det hun var helt alene og gik hen i et hjørne og snuppede et glas campagne inden hun gik videre op af nogen trapper og stod der oppe alene og tænkte*Så jeg alene helt alene* hun så mod fyren der stod omringet af kvinder og rystede på hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:35

Gabe kunne se Kajika og smilte usynligt. Han takkede sig selv nu for at han ikke lugtede som hans forvandlede jeg, men som ethvert andet menneske.
"Undskyld mig de damer" sagde han venligt, mens han maste sig forbi dem og endte ikke så langt fra Kajika... Mange andre af de mandlige stod mere eller mindre og kiggede efter hende mens de hviskede om hvordan de ville score hende.
Gabe sukkede svagt og maste sig også forbi dem, selv med et glas champagne i hånden.
"Overraskede over at se mig?" spurgte han uden at ændre sin stemme eller noget andet, men løftede hverken masken eller hatten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:45

Kajika så mod ham i det hun lagde hovedet let på skrå og sagde"jeg ved ikke hvad de mener sir ???" hun rødmede let og det kunne ses!!... hun betragtede ham og tog et lille sip af din drink og så mod ham og tænkte*hvor er han egenliig flot dog noget bekendt?? den krops form og den holdning så høj han er??? hmmmm kunne det være james?* hun bed sig let i underlæben og sagde"så sir må jeg spørge dig om hvem de er og hvorfor jeg netop nu er blevet dit offer frem for alle de smukke fan tøser der er efter dig" hun vendte ham ryggen og gik hen af den lange gang, væk fra alle folkene..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:50

"Navnet er Gabriel" sagde han venligt og gik så efter hende.
"Og jeg vil nu ikke ligefrem sige det var mig der valgt dig..." sagde han bare venligt mens han fulgte efter hende. *Hmmm... Hun ser faktisk ret sød ud, men jeg er ikke på udgik efter en kæreste...* tænkte han lettere mørkt da han så stadig gik 3 skridt efter hende, sådan som man gjorde med de kongelige.
"Jeg vil faktisk mere sige at det var din skønhed der fangede mig, ligsom den fangede alle andre hankøn inde i salen" påpegede han høfligt og smilte lidt da han også selv tog en lille tår at champagnenen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:05

kajika betragtede ham i det hun rødmede og sagde"jamen dog gjorde jeg virkelig det Gabriel det må jeg sige men ja jeg vel køn men jeg føler mig skam ikke kønner end andre" hun sukkede let og tog en tår af sin drink og sagde"Hmmm kender vi hinanden???" hun kiggede undersøgende på ham og med et sødt nysgerrigt smil, hun var rigtig smuk i aften og hendes hår glinsede smukt som kjolen der følgede hendes krop dog gik ud ved hofterne og så rigtig feminin ud og kongelig som en prinsesse ville være klædt.. hendes hud funklede som dirmandter lignede det med glimmert fra kjolen og hendes maske der dækkede det smukke ansigt men viste de babyblå dådyr øjne af hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:15

"Det er jo det der gør dig kønnere end de andre" sagde han og smilte stadig venligt til hende. Gabe kiggede ikke ligeås meget på hendes krop som de andre gjorde... Han vidste nemlig at alle kvinder de hellere ville have et svar på deres spørgsmål end et eller andet tåbligt som... 'Du har en smuk mund'... Eller 'Dine øjne er som himlen', når de spurgte hvad klokken var eller lignende.
Gabe havde en af de florentiske skjorter på, skab af et materiale... Jakken dr lå ude på den skjorte var sort og med forgyldte kanter, hans hænder var dækkede af simple sorte handsker som skjulte hans fingre. Benene var skjult af simple sorte bukser med nogle læder sko, som åbnede oppe ved toppen, men stramte nede ved anklen så det gav ham en blanding af fin adelstad og lidt normal mand... Meget fint. Masken der dækkede hans ansigt ned til munden var sort og sølv, som blev holdt af en snor som svagt kune anes... Men hans Nøddebrune øjne kunne nemt ses.
"Tjoh... Det ved jeg ikke... Jeg har set dig før... Men der havde du en anden" sagde han venligt og bukkede svagt som et forsinket buk... Som man burde for en kongelig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:25

kajika rødmede og strøg blidt håret til siden og sagde"så hvem var denne anden du så mig med fordi jeg tror du tager fejl sir jeg går næppe med nogen herre overhovedet sååå..." hun sukkede lidt men kom så med et sødt grine fter noget tid og strøg noget mere tottede hår til side og så på ham med de smukke peach farvede læber og hendes kjole flagrede blidt med ham i det hun gik videre hen af gangen og sagde"det er dejligt at være alene ikke også??" hun smilede og så stille rundt fra rum til rum og bed sig let i underlæben, i det hun åbnede et af rummene så hun en stor dejlig seng og smilede, gik igennem lokalet og gik ud på balkongen og kiggede op mod den smukke stjerne himmel og sagde"Mmmh hvor er her bare dejligt i aften"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum