Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
You AGAIN!(Gabe=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
You AGAIN!(Gabe=privat)
Vejr :: Dejligt sommerligt
Omgivelser ** ingen at se i nærheden
Dato :: irl..
tøj : Sort shorts. Sorte stiletter. hvid vest. Sort top inden under viser mave. Håret sat op i en knold.
Sort cardigan uden over, stopper ved albuerne(ærmerne gør) og fortsætter langs røven og stopper midt på lårene.
Kajika listede stille hen af gaderne iført sine sorte shorts og sin lange sorte stof cardigan, samt hendes stramme hvide vest og hendes sorte top inden under... hun havde sorte stiletter på... hendes hår var sat op i en knold... i det hun listede stille hen mod et musseum og hørte nogen vagter... hun brød ind på musset og skyndte sig at finde tilflugt der inde.. hun så udenfor og tænkte*årh pyyyh der fik de mig næsten...* hun kiggede undrende rundt og tænkte*Hmm mærkedeligt..??? der brude ikke være nogen vagter i aften .... vent!* hun smilede og listede stille forbi sensoerne og fik dem slået fra ved hende i det hun tog fat i en ledning og så på overvågningen fra talviseren at der var en anden end blot hende der inde...
Gæst- Gæst
Sv: You AGAIN!(Gabe=privat)
Men han havde bare bort klørerene ind i loftet for ikke at blive opdaget af den sløve vagt der vandrede rundt inde i Statuette kammeret... Han havde allerede udset sig 2 ældgamle japanske bronze figurer af to krigere... Dem ville han stjæle og han ville gøre det i nat.
*Så smut dog!* tænkte han irriteret da vagten havde stået længe og bare sippet til sin kaffe...
Gabe havde efterladt sig lidt flere spor end han plejede... Men han havde kedet sig... Og han ville gerne give dem lidt flere spor at gå efter...
Tasken hang som altid dovent fra hans ryg og ventede bare på at blive fyldt op.
//Hvilket musseum er det???//
Gæst- Gæst
Kajika kiggede undrende og så vagten og gik så der hen som om intet var hændt og sagde"hejsa Smith må jeg ikke låne nøglen til mit smykke??? jeg skal ha det på i aften til en kæmpe fest jeg er blevet inviteret til" han nikkede glad og gav hende nøglerne!. hun tog dem og gik ned af gangen i det hun kiggede op mod Gabe og så at det var den selv samme panter og hviskede så kun han kunne høre det"Jeg har set dig lille kisser" hun grinte og tog elevatoren ned hvor hans bytte os var.... Hun stod der i elevatoren og tænkte*Hmm gad vide hvad han er efter nu!??* hun tænkte på hvad musset havde som var mest kostbar og satte ekstra laser på og os i skakterne og smilede ondt... ingen kunne komme forbi nu, dog kun vis de brugte kajika... hun smilede og så rundt og ventede til panteren ville komme ned.. hun stod der i noget tid og tænkte mens hun glædet sig til at se ham komme...
Gæst- Gæst
Hurtigt greb han en sprøjte han havde haft i taken side og drejede rundt i en glidende bevægelse. Smith nåede ikke engang at vende sig om, inden Kanylen sad i halsen på ham og sprøjte bedøvelsesmidlet ind.
Han dejsede om. Gabe smilte svagt så tænderne kom frem. Gabe havde nemlig gjort det hele i Kamaraets blinde vinkel... Hurtigt satte han fyren Smith op af det nærmeste han kunne finde og hældte lidt øl, også fra tasken, ud over ham, åbnede hans mund og hældte også lidt ned i munden på ham. Hurtigt satte han øllen ved iden af ham og hoppede så væk.
Når smith vågnede, ville han havde alle tegnene på at han bare havde drukket for meget... Intet andet... Og bedøvelsesmidlet ville ikke kunne findes efter han havde været en tur på toilettet...
Gabe stod foran elevatorskakten, da han kunne høre hvordan der blev slået mere til... Han vidste ikke hvad. Forsigtigt lagde han hovedet imod elevatordøren og kunne høre den lave summen der kom fra laserene...
"Fantastisk" Mumlede han og forbandede lydløst Kajika. Han bestemte sig for at bruge astralformen og overraske hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han anede ikke om hun kunne se ham... Men astralformen kunne han selv bestemme skulle være synlige eller ej... Men ligemeget om hun ville slå koden fra eller til... Så havde Gabe et til hemmeligt våben som han ikke ville bruge... Men hende Kajika pissede ham virkelig af...
Gabe åbnede øjne og stirrede på døren med et sært sindssygt smil og sagde så sukkersødt. "Jamen... Hvis nu at jeg så ikke går ud og råber op at jeg lige har set Kajika... Må jeg så ikke gerne få Koden?" Hvert et ord var gennemsyret af sarkasme og kunne ligeså vel være Gift. Der måtte jo være en grund til at Kajika var løbet herind... Det var jo trodsalt lukket...
Og så var Kajika... også efterlyst... Det kunne han også bruge...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ganske langsomt sivede hans astralform, igennem ham og ned igennem gulvet... Indtil han nåede levelet med statueterne...
"Men vil du høre noget virkelig sjovt?" spurgte han så efter en lang pause med stilhed og grinte nu åbenlyst. "Når man forandre sig... Så har man det med at gøre ting man ikke plejer..." sagde han og hentede den bedøvede klump af et menneske... Smith.
"Kriminal psykologer har prøvet at Regne mig ud som en tyv... Eftersom jeg ikke har slået nogen ihjel, eller solgt mine genstande... Mener de at jeg er en samler... Og de har et bestemt udtyk for det hvis der er sket noget i tyvens liv som har fået ham til at gøre ting han ikke plejer... Og ved du hvad? Jeg tror jeg nu vil begynde at slå ihjel... Startende med den lort at en Sikkerhedsvagt" De sidste ord blev sagt voldsomt og gøende... Og det værste var... Han mente det faktisk...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har du nogen anelse om hvordan jeg kan være igang igen med det her, når der er gået mindre end en uge sidne jeg var hos dig?" spurgte han hende og kiggede bare på hende med store øjne.
Astralformen stod usynlig henne i hjørnet af rummet og holdte sig for sig selv... Den kunne intet gøre... Intet udover at hjælpe Gabe væk... Men Gabe ville ikke væk endnu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabes Pels begyndte svagt at blive længere... Intet man ville se med mindre man kiggede på ham i lang tid i et vindstille område... Det havde gjort ondt at blive smidt ind i væggen... Men Gabe havde oplevet værre ting... Som menneske endda... Han havde sikkert også været uhyret der havde flået sin søster ihjel... Intet mindre eller mere end et vildt dyr.
"Store... Onde... Zane" sagde han men han bare stod og kiggede på hende, mens hvert eneste ord udtrykte den ondeste vrede og igen den underlige sindssyge.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis du ikke føler dig i live, kunne du ligeså vel være død" sagde han med et lille skulderkast og gik ind i elevatoren.
Lydløst og usynligt gled astralformen tilbage i Gabe og han havde det igen af røv til... Han ville ønske at han ikke fik det sådan hver gang... Som hans indvolde blev byttet runt og derefter sat tilbage.
"Så... Jeg vil ikke sige dit liv er meningsløst... Men jeg vil sige at din frygt... Den er rimelig simpel..." Sagde han bare og kiggede bare på hende med hovedet på skrå, mens han sørgede for at styre sit minespil perfekt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og desuden er det ikke det værd at få så mange penge ud af ingen steder... Folk vil undre sig for meget, tilkalde politiet og jeg bliver så nød til at forklare det... Så hellere leve min vej og slappe af og gøre skøre indbrud uden gevinst" sagde han afslappet og ligeglad... Men han kunne stadig ikke lide hende.
"Og krig... Har jeg endnu ikke oplevet... Så det bliver vel bare nyt" sagde han lidt ligegyldigt og kiggede så på hende... Han var langt højere end hende... "Men hvad raver det egentlig dig om hvor jeg bor? Du har jo både snakkende Tv og alverdens andre ting... Alt hvad jeg vil ha her for tiden... Er Info om Zane" sagde han bare og kiggede på hende med et gab.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han skulle åbenbart til et maskebal... Han smilte skævt da han var dukket op ude foran kostume biksen... Gabe smilte lidt større.
Kostumeballet var åbenbart startede. Snakken gik fra alt hvad der var på himlen til der var på jorden... Alle snakkede ikke med alle... Alle sørgede for at snakke med de rigeste som de også kunne skabe kontakter med... Intet andet...
Omgivet af mange af pigerne stod der en ung mand. Han havde en af de forhistoriske aristokrat kostumer på... Dog uden den fjollede paryk, men med hatten og tøjet...
Han snakkede selvfølgelig på klingende fransk og snakkede om den ene og den anden ting... Han havde ærligt talt ingen idé om hvad det var han talte om, men det lød vigtigt og rigtigt... Hvilket var hvad folk ville høre... Åenbart.
Gæst- Gæst
Sådan ser hendes mask ud og hendes hår..
Kjolen er bare hvid i stedet og uden det fjer ved brystet..
Kajika gik stille indenfor og alle vendte deres hoved mod hende i det hun strålede mere end de andre efter som hun var en blanding af de smukkeste væsner i verden... hun sukkede let og så rundt i det hun var helt alene og gik hen i et hjørne og snuppede et glas campagne inden hun gik videre op af nogen trapper og stod der oppe alene og tænkte*Så jeg alene helt alene* hun så mod fyren der stod omringet af kvinder og rystede på hovedet.
Gæst- Gæst
"Undskyld mig de damer" sagde han venligt, mens han maste sig forbi dem og endte ikke så langt fra Kajika... Mange andre af de mandlige stod mere eller mindre og kiggede efter hende mens de hviskede om hvordan de ville score hende.
Gabe sukkede svagt og maste sig også forbi dem, selv med et glas champagne i hånden.
"Overraskede over at se mig?" spurgte han uden at ændre sin stemme eller noget andet, men løftede hverken masken eller hatten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og jeg vil nu ikke ligefrem sige det var mig der valgt dig..." sagde han bare venligt mens han fulgte efter hende. *Hmmm... Hun ser faktisk ret sød ud, men jeg er ikke på udgik efter en kæreste...* tænkte han lettere mørkt da han så stadig gik 3 skridt efter hende, sådan som man gjorde med de kongelige.
"Jeg vil faktisk mere sige at det var din skønhed der fangede mig, ligsom den fangede alle andre hankøn inde i salen" påpegede han høfligt og smilte lidt da han også selv tog en lille tår at champagnenen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabe havde en af de florentiske skjorter på, skab af et materiale... Jakken dr lå ude på den skjorte var sort og med forgyldte kanter, hans hænder var dækkede af simple sorte handsker som skjulte hans fingre. Benene var skjult af simple sorte bukser med nogle læder sko, som åbnede oppe ved toppen, men stramte nede ved anklen så det gav ham en blanding af fin adelstad og lidt normal mand... Meget fint. Masken der dækkede hans ansigt ned til munden var sort og sølv, som blev holdt af en snor som svagt kune anes... Men hans Nøddebrune øjne kunne nemt ses.
"Tjoh... Det ved jeg ikke... Jeg har set dig før... Men der havde du en anden" sagde han venligt og bukkede svagt som et forsinket buk... Som man burde for en kongelig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» A night inside, you'll never forget?(Gabe=privat)
» Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!
» .:Ravnssort:. //Gabe//
» Gabe's Genfødsel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham