Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Wipe away all of your tears - Gabe
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Wipe away all of your tears - Gabe
"Nej nej! indskød Asma og så på Gabe. "Hey, jeg har ikke noget imod det, seriøst!" sagde Asma og prøvede at grine, men det blev mere til en latter af en art. "Det går ikke på, ikke mere i været fald. Jeg lever eller retter sagt, jeg har det godt og jeg nyder livet" sagde hun og blev mere rolig i stemmen. "Men sådan er mit liv altså. Jeg er dybt til at leve med mig selv" de siste ord gjord hun sin stemme dyber og fægtede med armene. Ja, det var vel.. hendes søde skæbne?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ked af at gøre det kort... Men jeg blir nød til at gå nu" sagde han hurtigt og trippede lidt rundt på jorden. Han vidste nemlig hvornår politiet kørte deres obligatoriske rute igennem gyderne... Og hvis han så kom løbende forbi dem, ville de helst sikkert stoppe ham og snakke...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ved godt at du aldrig fortalte mig, hvad du lavede her" sagde han og smilte lidt. "Det forventer jeg at du kommer hjem og fortæller det til mig" fortsatte han og grinte lidt over det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hurtigt satte han afsted og begyndte at løbe afsted med Terré... Han havde travlt... Men det havde været det værd...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Tears from an angel - Jacoby
» Tears of an Angel - Freddy
» No tears in heaven {Caspian - åbent}
» Blood and tears , go on face your fears [ xxx ]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift