Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Wipe away all of your tears - Gabe
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Wipe away all of your tears - Gabe
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er da heldig at du forstår dit navn... JEg fatter slet ikke mit... Og hvorfor jeg fik Det" sagde han bare og sukkede lidt.
Hvis bare han kunne finde sin mor... Så ville det måske ikke være så besværgeligt...
Gæst- Gæst
//Smutter lige par timer, svare når jeg kommer på igen ^^//
Gæst- Gæst
"For engle er jo smukke... Og var det ikke Meningen at Gabriel skulle være guds Venstre hånd og stå for hans kontakt til menneskene, mens Michael stod for englene... Var det ike sådan det var?" spurgte han hende og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En lille tanke slog ind i ham... Ville det være uhøfligt at spøge om sådan noget?
"Hva med dig?... Har du nogensinde set gud?" spurgte han hende ganske langsomt og velovervejet hvor han ikke ville genere hende med alle hans spørgsmål...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld..." Mumlede han og kiggede bare på hende med et svagt smil. "Så held og lykke med det" sagde han og smilte venligt til hende.
"Men... Hvor kommer du så fra?" Spurgte han hurtigt for at snakke om noget andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hehe... Heh... Flytte... Min far tog mig væk fra min mor, inden hun kunne nå at sige noget og så flygtede han med mig... Og så ringede han til nogle venner som støttede om ham og sørgede for at han fik barne domstingen..." forklarede han trist og kiggede ned på jorden mens det hele gik forbi hans blik.
"Men ja... Hun er en af de førende læger inde i Paris" sagde han og kiggede så op på hende og smilte lidt venligt til hende.
Gæst- Gæst
"Nå..så..så din mor lever altså" sagde hun og så ned på sine hænder. "Men, jeg er ked af at høre, det med din far. Det har han slet ikke ret til" Asma så op og så inde i gabes øjne. "Kan du kommer til at se din mor, eller..?"
Gæst- Gæst
"Jeg har set hende... Hun har ikke set mig" sagde han bare og lod sig falde ned på jorden og smilte så svagt til hende... Det var tydeligt han bare smilte for at hun ikke skulle ondt af ham.
"Hun kunne slet ikke kende mig" sagde han trist og kiggede op på himlen over hendes skulder...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Se mig i øjne" sagde han og holdte hendes hoved sådan så hun ikke kunne andet. "De gik ikke fra hinanden... Da min søster i en alder af 5... Hun var min tvilling... Blev flået blodigt til døde ude i skoven, tog min far mig og ville optræne mig til Marinere... Længere er den ikke..." sagde han og gav så slip igen så han kunne kigge op på himlen igen.
"Jeg boede på Marinebasen... Og jeg fik ikke lov til at få venner..." Sagde han så...
Hans liv havde været en Jammerdal... OG alligevel kunne han gøre ting han ikke anede han kunne...
Hvis nogen havde fortalt til ham i en alder af 15, at han om 3 år, skulle hoppe rundt som en gigantisk kat og stjæle malerier... Havde han sagt de var syge i hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Paix à son âme" sagde han på klingende fransk og sukkede svagt...
"Hun var en god søster" sagde han og kiggede på hende med et svagt smil. Hun havde ret i at han ikke burde sige det, men det skal siges når folk sige at livet skal nydes... For nogle dele af livet gider man ikke nyde...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg skal ikke komme her og gøre dig ked af" sagde han og smilte så venligt til hende og kløede sig lidt på siden af hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad med dig? Jeg ved at du bare har en Mor og en Far" sagde han for at lede noget af opmærksomheden væk fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay... Undskyld hvis du ikke gider snakke om det..." sagde han over hvordan hun havde reageret... Sådan Reagerede Gabe godt nok ikke selv, men han kunne godt finde på at råbe op om ham, men så vidste de fleste at han ikke mente noget som helst... Det var først da han havde en lav stemmeføring at folk skulle skynde sig væk... Ellers kunne der ske uheld.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Tears from an angel - Jacoby
» Tears of an Angel - Freddy
» No tears in heaven {Caspian - åbent}
» Blood and tears , go on face your fears [ xxx ]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus