Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fanget endnu engang.. Men hvor længe? (Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Fanget endnu engang.. Men hvor længe? (Belafont)
Sted?; Jonlu - Hospitalet
Omgivelser?, Få træer og hospitalet
Vejr?; Mørkt, koldt og vind
Vinden ruskede hårdt i træernes nye frodige trækroner. Der kunne kun ses en lille smule lys i nogle af vinduerne. Nogle tændte og slukkede som det nu lystede patienten. Men et lille område udenfor blandt træerne fandt man et tydeligt hegn. Et hegn af tyk skinnende og stabilt sølv. Og inde i omhegningen sad en pige med langt silkehvidt hår med et skær af violet. Hun åbnede stille sine klare og fkatisk utrolig smukke blodrøde øjne efter at have haft dem lukkede i et godt stykke tid. Hun var ikk iført andet end en af de blå hospitals skjorter. Som var alt for stor til hende. Den gik hende til lidt over hendes knæ når hun stod oprejst. I hendes hænder havde hun et mosegrønt japansk tekrus lavet af ler med en velduftende og stadig dampende te. Dens blide duft af den dejlige blanding af vanilje og jordbær blev skredt med vinden i en radius af fem centimeter om hende hvor den så forsvandt. For en menneskes lugtesans. Dette var den måske lidt kendte vampyr der havde dræbt utallige uden skam og hendes smil ahvde altid bare vokset mens hun gjorde det. Og det var ikk første gang at hun var indlagt for at være sindsyg. Men det var hun faktisk ikk helt. Det var bare mennesker der mente det.
Gæst- Gæst
Sv: Fanget endnu engang.. Men hvor længe? (Belafont)
Da Belafont går forbi hegnet, kigger han forundrende op af det. Han forsætter, men stopper lige inden han passerer det. Han rynker næsen en smule, og kigger op igen. Han kigger så rundt lidt, men drejer så rundt en enkelt gang, og forvandler sig til et Ravn. Dens sorte fjer afspejler lys som rammer dem. Han flyver op til toppen af hegnet, og kigger ned, for at se hvad det befiner sig der inde. Han kigger ned på Macha. Han skriger en enkelt gang, imens han drejer hovedet en smule.
Gæst- Gæst
Lige så snart at Macha hørte skriget fra ravnen blev erget kastet som en refleks som om at hun ahvde fået et chok. Det styrrede med meget høj fart med den sorte fulg. Men da det så var tæt på at ramme susede det lige forbi og borrede sig langt ind i træets stamme der befandt sig bag ved ravnen eller rettere den unge mand. Så rettede hun sit blodrøde blik mod ham og sad nu bare og betragede ham og hulet i træets stamme bag ham. "Hmm..Kan jeg gøre noget for dig?" sagde hun så. Hendes stemme var en smule kold men også overraskende blid og rolig.
Gæst- Gæst
"Ikke rigtig noget frk. Min nysgerighed tog bare over.. Ville se hvad der dog havde behov for sådan et burd.." Han griner en smule. Han kigger over skulderen på huldet i træet, og så tilbage på Macha.
"Gir pludselig mere mening at bruge sådan et burd imod dig nu..." Belafont smiler en smule lumskt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Var ikke min mening at såre dig, eller gøre dig vred. Er ked af det hvis det var den måde det blev opfattet på..." Han skuppede sigselv ned fra hegnet, holdt på sin hat så den ikke fløj af, og lanede et stykke væk fra Macha. Han rettede sin hat op en smule, og kiggede ned på Macha.
"Mit navn er Belafont.. Belafont Maetric Baldrec.. Og var ikke der inde af nogen speciel grund.. Ville bare gerne vide hvordan hospitalet her så ud.. Har ikke været der før. og regner nok med at komme der en gang imellem.." Belafont smiler en smile, og holder en afstand, for at give Macha plads, hvis det er hvad hun ønsker.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Interesserer mig normal ikke specielt meget for hvad der sker omkring mig.. Gjorde jeg i hvert fald ikke i mange ord.. Så kan ikke sige at jeg har hørt dit navn før.. Men fra den duft der ligger omkring dig, er det vidst tydeligt hvad der driver dig.. Og hvad der måske ligefrem hvar skyld i at du endte her?" Belafont smiler blidt, og tager sin hat af, og banker den en smule med det bagerste af hans hånd, og holder blikket rettet imod Macha..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hm. Ved som sagt ikke hvad du har gjordt, men godt og ondt, kommer altid an på hvilken side det ses fra. Har jeg ret?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min art er ikke ligefrem kendt for at være specielt... Flinke.. Og har gjordt noget jeg har fortrudt, ja.." Belafont, bliver ved med at gå til siden, og begynder langsomt at bevæge sig væk fra Macha, holder en fin afstand til hende, i det han ved hun er ham overlegen, og ikke lyster en kamp. Og fordi hendes 'aura' ikke ligefrem hjælper ham med at stole på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ret.. Du havde ingen grund til at ville påføre mig skade, og jeg lod min respect for dig, blive til frygt.." Belafont tager et par skridt tættere på Macha igen, og bukker blidt som en undskyldning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad er det der?" Belafont kigger stadig bekymret på Macha.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg respecterer dig.." han pejer på hende med hans pegefinger negl på den højre hånd imens han siger: "Men kan jeg stole på dig?" Belafont ser ikke så specielt nervøs ud mere, men ser seriøst på hende, med hans dystre øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg stopper dig inden du tager for meget af min energy.. Og lad være med at prøve at manipulere med mig eller noget i den retning.. Er imun overfor det, men kan stadig mærke hvis du prøver..." Belafont pejer på Macha med sin anden hånds pegerfinger negl, og ser meget seriøs ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Så sidder vi her endnu engang - Sutton
» Bytte? eller nu engang en ven? (CatAlice)
» Det Endelige teaterstykke //Belafont//
» Inu endnu engang skal du op på bjerget^^ (Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips