Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sorg omkring gravsten - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sorg omkring gravsten

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sorg omkring gravsten - Page 2 Empty Sv: Sorg omkring gravsten

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:04

Mikala nikke stille

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:05

"dygtig pige" sagde hun og rejste sig op , hun så nu på Mikala "lad dette blive mellem os to okay" sagde hun og smilede , hendes smil strålede smukt og varmt, det var behandleligt og hun lavede en grin lyd sammen tid
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:08

Mikala nikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:12

//du ved godt , man skal skrive 3-4 linjer //

AIlince sættet sig på sin gravsten og så mod himlen, hun begyndte at blive gennemsigtig, hun så meget engel artigt ud og som om vis du rørt hende gik hun i stykker, hendes blik var blevet på en mod anderledes , mere vis og rolige , hun havde accepter alt som var kommet hende i hovedet
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:15

" AIlince nej du må ikke forlade mig alene du må ikke gå fra mig igen bliv her hos mig jeg beder dig bliv hos mig " græde mikala igen hun kunne ikke holde ud at mdste sin ven og søster en gang til i den verden hun græde af hele sit hjerte af sorg over alt hun hade gjore " hvorfor forsavndt jeg også den gang " græde mikala

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:23

Ailince så på hende med nogle øjne som vidste at hun stadig var der "Jeg forsvinder ikke, det bare sent så jeg bliver gennemsigtig" sagde hun og pegende mod himlen , hun smilede "bare rolig, jeg finder ikke fred i nu" sagde hun og sukkede "du forsvandt fordi , det var skrevet i skabende "
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:26

Mikala tudet alt var forkret hun ville hade dem alle tilbage igen sin far og sin mor og Ailince de betød alle mest for hende uden dem ville hun heller døde en langsom og smertefuld død som hendes mor uden dem var hun alene i vernde

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:28

"Jeg forlader dig ikke, jeg forsvinder ikke" hun smilede til hende, med et kærligt blik "så fald til ro, ved jeg kun er en, men er beder end at være alene, du kan komme til min grav når du ønsker det" hun smilede til hende "jeg er her altid", hun sad blidt og elegant på sin gravsten med blikkede mod Mikala
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:33

Mikala faldt stille i søven ved Ailince´s grav hun lå sover over på den hun følde hendes varm steg op i gemme jorden og ind i hendes hjerte alene var hun aldrig mere nu alle som hun hade midste vovet over hende resten af hendes liv og i sær Ailince

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:36

Ailince så mod hende og smilede hun sætte sig på huk ved siden af hende, hun rørt hendes hår blidt, men da hun sov mærkede det som en varm vind , med kærtegn i og genkendelse, hun smilede *jeg forlader dig aldrig er her altid* tænkt hun og kiggede nu mod himlen *alting er forandret*
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:41

Mikala mærke hende blide og varme berørning af hendes hår en tåre trille ned af hendes kinder hun var glad og lykkelig over at hade funde hende igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 20:50

Hun sætte sig ved siden af hende og bliv ved med at aede hendes hår
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:51

Mikala hade tydlig ar på halsen og armen

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:02

Ailince så dem og sukkede "kan ikke gør noget ved dem, mistede min kæfter da jeg bliv menneske igen" sagde hun lavt og aede stadig Mikala , hun sukkede blidt men der var et smil over hendes læbe, fremmende vil se dette mærkeligt at et spøgelse aede en dæmon/heks
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:06

Mikala var ligeglad bare hun hade Ailince for sig hun var som en mor for hende selv o hun var død elsket Mikala hendes stadig væk rigtig meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:07

Haze kom gående hen mod kirkegården. Hans fødder slæbte tungt hen over jorden og han kiggede nedaf. Da han kom derhen gik han lige forbi pigerne, han opdagede dem ikke engang, han fortsatte bare ligeud, hen til sin grav. Han knælede foran den og børstede noget støv af, alt det støv samt de vidsne planter viste at ingen have taget sig af hans grav i mange år.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:10

Ailince så mod ham med et trist blik, hun flyttet sig væk fra mikala ,der var okay nu, hun flyv hen til drengen (haze) og stod bag hans gravsten, man kunne tydeligt se hun os var et spøgelse, da hendes engel artigt ansigt så på ham, med sin blide øjne "gør mig ondt , ingen se til dig" sagde hun og sætte sig på hans gravsten, hun børstede den ren, men sin hånd
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:13

"Det gør ikke noget.." sagde han og trak på skuldrende inden han fortsatte "Jeg var noget af et svin da jeg levede..". Hans gennemsigtige ansigt viste et trist udtryk mens han langsomt fjernede de gamle blomster. "Det er længe siden efterhånden.. og det giver stadig ikke mening" sagde han hemmelighedsfuldt og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:15

mikala vånge og gik hen til dem hun så ned hun hent nogen blomster og satte dem på Haze´s grav hun knæle ned og tog sig af den hun sukke stille hun linde bare et mennske

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:17

"kender følelsesren ikke at forstå tingene" sagde hun, Ailince virkede ikke til at være den som vil bliv et spøgelse, hun var for blid og rolige og havde accepter sin død på kun 6 år, hun flyttet sig fra hans gravsten og begyndte at hjælpe ham "Lige meget hvordan du var, er der altid en som holder af dig"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:20

Han sukkede og trak på skuldrende. "Jeg blev dræbt af min egen familie.." sagde han og kiggede på navnet der stod med nogle utydelige og yderst grimme bogstaver på stenen. Den så ud til at være lavet af et 3 årigt ordblindt barn. Han lagde sin hånd på den og knyttede kort sin ene næve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:24

Mikala så ned hun gik stille og græde hen til sine forælderes grave hun lag sig ned og græde stille ud i natten

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:25

Ailince så på hans smerter og lagde en hånden på hans skuldre, hun lagde derefter sit hovede på hans skuldre "at bliv forrådet af dem man har tillig til mest er hårdeste" det lyd meget tydeligt som om det var sket for hende, hun vil ikke fortal sin dø, var gang hun tænkt på den , huskede hun alt sit blod og alt blive kolder og mørker og at mærkede sin krop giv op, og alle smerte var vildt hårde og så forsvinde ind i mørket, hun på en mode søgt trøstesløshed hos en total fremmende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:29

"Jeg blev kastet i gabet på et søuhyre.. og slugt.. Jeg døde en uge efter af mavesyre.. Ikke just nogen rar død" sagde han og kunne stadig lugte den forfærdelige blanding af rådden tang og menneskelig. Han kiggede på hende med et lille smil, "Tak, du har allerede gjort mere for mig end nogen anden nogensinde har gjort"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:34

hun rystede på hovedet "har ikke gjordet meget, og jeg har lige meget brug for forståelse som du" sagde hun og lagde hovedet mod hans ryg stadig "lyder ubehandlet, hvad er din grund til at vander rundt stadig" spurgte hun og så mod hans gravsten , hun lagde en smuk rose , en af hendes sommerfugl lagde den
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum