Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sorg omkring gravsten - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sorg omkring gravsten

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sorg omkring gravsten - Page 3 Empty Sv: Sorg omkring gravsten

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:36

Mikala udstødte et skirg af sorg og vrede hun var alene ingen ville vide af hende mere alt var forander Mikala skar en flænge i sin hånd og lod blodt dryppe ned på sine forælders grav " jeg svaver at jeg altid vil komme tilbage her til udanset hvad " sagde mikala hun lod bare blodt dryppe ned

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:39

"At jeg vil forstå mit liv.. før jeg møder min endelige død" sagde han og hoppede af skræk da han hørte hende skrige. "Hvad sker der!?" spurgte han forvirret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:43

"sjovt" sagde hun og kiggede mod Mikala "hun føler sig ensom" hun rejst sig, hendes søde duft kom med hende, men sad lidt på haze, hun sætte sig på huk foran mikala "hvad er du ude på mikala" hun så med hovedet på skrå "jeg gik ikke selvmord, tror du jeg ønsker du gør" hun havde lige sagt hun var blevet dræbt, men vil dog dræbe hende tænkt man når man så hende, uden at kende hendes familie eller liv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:45

mikala var vred og kunst af sorg over sin elske forælder hun bandt en kuld omkring sin hånd hvor hun hade skår sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:53

Haze virkede stadig chockeret. Han forvandlede sig til røg som han altid gjorde når han var bange. Røgen delte sig og forsvandt langsomt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 21:56

hun lagde en hånd på hendes håndled og gav hende et minde fra sin dø, hvordan det føles at død af blodmanglende , hun så på hende med et hårdt blik, det var en lang død og du tænkt det hele igennem "vil du dø sådan" spurgte hun og kiggede mod røgende *det okay ik* tænkt hun og sukkede *var det en god ide at vis og giv hende den føles hun havde følte* ,
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:58

mikala hade lukke såret sammen igen hun ryste at gråd og sorg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:01

"Selvmord er kujonens udvej" sagde Haze der var dukket op igen, han sad på en gravsten bag dem og smilede halvondt. Hans ene øje lyste rødt mens han betragtede dem. "Det er en dum løsning." sagde han så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:03

"Ja meget" sagde hun og så mod drengen og mod mikala så derefter "Og jeg bliv dræbt , gik ikke selvmorder" sagde hun til haze "jeg døde af blodmanglende, alene og forladet lå person mig dø med smerter" hun gik en tår ned over kinden , en slem måde at dø på en ensom dø
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:07

Mikala tørt hendes tåre væk " søde græde ikke " piv Mikala stille mikala hade haft en hård til hos sin morfar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:09

Han placerede en cigar i mundvigen og tændte den med en zippo lighter. Han betragtede dem stille mens han bare sad der. Han virkede som en helt anden person nu, han havde mere selvtillid og virkede mere ond i sin fremtoning. "Død er en mærkelig størrelse" sagde han så og grinede koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:12

Mikala gøs let Haze gjore hende lidt bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:22

Ailince forstå ham og kravelede over til ham unden frygt , hun tog hans cigar og slukkede den "betyder ikke det er dumt" hun smilede til ham med samme blid smil
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:25

Han hævede et øjnbryn og kiggede på cigaren derefter på hende. "Hvad laver du? Jeg var ikke færdig med den der" sagde han og kiggede på hende med et blik der var en underlig blanding af afsky og glæde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:27

"det på tiden nogle holder af dig" hun hentyd til sig selv , hun havde glemt hvad hun skulle her og derfor kunne lige så godt finde en grund indtil hun fandt ud af hvorfor hun ikke kunne hvile i fred i nu, hun smilede til ham og slukkede den og lagde den i lommen
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:28

Mikala sagde ikke et pip hun var lidt bange og endnu mere ked af det hun så på sin hånd og sukke græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:30

Han lavede en underlig grimasse og sænkede sit hovede som om han besvimede. Kort efter kom han op igen. Han virkede igen mindre ond og virkede til at have mindre selvtillid. "Tak, det er jeg virkelig glad for.." sagde han stille og smilede til hende. Hans øjne var nu blevet normale igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:36

"flere personligheder , gør jeg udefra" sagde hun blidt og vendte blikket mod Mikala og sukkede, Ailince virkede til at være en person som gav andre , kærlighed og tryghed , men fik aldrig selv noget, og virkede til at mangle det, men afligvel ikke , hun virkede glad for det hun havde , hun så på Haze igen og smilede "Så lidt"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:39

"Ahva?" spurgte han forvirret og kiggede på hende med et hævet øjnbryn. "Flere hvad?". Han virkede meget usikker, ustabil og forvirret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:41

"du har en sikker og en usikker side" påpegnede hun og prikkede ham på næsen , hun gik ikke igennem ham da hun selv var et spøgelse og så hun hviskede i hans øre "Du er ikke så hård som du tror"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:42

"Hård? Sig mig hvad snakker du om?" spurgte han og var ved at begynde at græde. "Jeg er helt sikker på at jeg ikke ved hvad du snakker om.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:45

hun smilede og grinede "nemlig" sagde hun og så mod himlen "men på tide nogle holder af alt i dig" hun påpegende til sig selv igen og lagde sin hånd i hans "sorry du skal ikke bygrende at græd vel"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 22:48

"T..tak" stammede han og kiggede på hende, han smilede en lille smule men kiggede så ned i jorden igen. "Undskyld hvis jeg har opført mig dårligt.. kan intet huske.." sagde han trist.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 22 Apr 2010 - 22:56

"det okay" hun aede hans kind, kan godt være hendes hånd var kold, men du kunne mærke hendes blid berøring og blød hun og at hun var et venlig person som kun ønskede god til, hun så mod himlen "jeg forstå dig, kan ikke selv huske alting og jo længer tid der går mister jeg hukommelse om dem jeg elskede til sit kan jeg sikkert heller ikke huske dem"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 23:00

Han kiggede igen på hende og nikkede stille, hun var et helt hoved højere end ham. Han var meget lille og så meget skrøbelig ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum