Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Jægeren møder en anden jæger (Luciel=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Jægeren møder en anden jæger (Luciel=privat)
Gæst- Gæst
*nej! lad være med at tænke på det! hold op! stop det!* hun kæmpede en hård kamp med sig selv for at holde sig fra at fare løs på lænkerne igen, og rive sig selv endnu mere til blods. så, så hun op på birishan med de røde øjne, der var så modsat den anden luciels øjne.
- barishan.. du kender mig åbenbart ikke ret godt.. jeg giver aldrig op! så var jeg død i min sidste kamp! og jeg prøver at finde noget! noget! et eller andet!
igen ransagede hun sit sind og fandt igen pitch.. hendes eneste rigtige ven..
Gæst- Gæst
//sorry det korte svar^^//.
Gæst- Gæst
hun smilede bittert, men så fraværende ud, et godt minde.. hun måtte da kunne finde et?
så kom hun til at tænke på velarian og tiden før zane kom til di morga og det hjalp lidt. hun prøvede at rekonstruere hele den tid, som hun havde nydt mest sammen med ham, i tankerne. det gik tilsyneladende for hun slappede mere af i kroppen og asparablodets duft var mindre gennemtrængende for hende.
hun vidste at hun endnu ikke kunne gøre det i kamp, men hun fortrænkte tanken og hengav sig til mindet.. varmen ved søen, det bløde grønne græs, duften af sommer..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
igen hev hun mindet frem.. fornemmelsen af græsset under hende.. træet der sikrede hende fra solens farlige stråler.. holdt fast i det med næb og klør. hun havde en ret god ide om at han ville gøre såret større så hun ville være sikker på at mindet holdt.. det var en evig kamp for at holde koncentrationen, for hun vidste at hvis hun slap den så ville instinktet, som sagde blod!!!, tage over igen.. og det ønskede hun ikke..!
hun knyttede hænderne da hun nu også kunne høre blodet der dryppede ned på gulvet.. ønskede at det stoppede.. det gjorde det meget sværere at holde mindet.. men det vidste han vel..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- den sætter jeg altså ikke tænderne i! det nægter jeg altså! så hellere vente og finde mig noget at spise i fuldt dagslys.
det ville godt nok være umådeligt smertefuldt men hun nægtede at drikke dyreblod! det havde hendes skaber frarådet hende på det kraftigste.. godt nok holdt hun ikke direkte af ham, men indtil nu havde hans råd været gode nok..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun rystede bestemt på hovedet, selvom det sikkert ville irritere ham at hun holdt så stædigt på det. så måtte han blive irriteret tænkte hun med et skuldertræk og stirrede stadig frastødt på dyret der lå i hans hånd. hun kunne dræbe mennesker uden at blinke og havde ingen skrupler med at drikke deres blod, med med dyr var hun mere betænksom.. hvem vidste vad de små væsner havde på sig af sygdomme der løb igennem blodet.. dem gad hun ikke overtage.. musen havde sikkert ingen sgdomme, men bare tanken om det.. nej, det ville hun altså ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- haha.. tror du virkelig at det her vil tage så lang tid?
hun grinede lidt, men tænkte dog alligevel over hvorfor han havde taget så meget blod med. hun kunne jo selv jage, eller hvad?
blodposen lå nu ved hendes fod og hun sparkede den lidt til side, stadig tænksom. hvorfor så meget blod.. så meget skulle hun jo ikke bruge hvis hun selv skulle jage.. så skubbede hun tankerne længere tilbage i hovedet og så i stedet op på hendes læremester.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
selvom hun spændte i hele kroppen ved lugten af asparablod havde hun ingen store problemer som hun jo havde regnet med. det rolige og næsten lykkelige minde lagde sig som en dyne om hende og hun druknede lyden af blodets dryppen i lyden af fuglene i skoven og hendes og velarians stemmer der talte muntert sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun smilede med et drillende glimt i de hvide øjne og så engentligt meget sød ud.. det sort/røde hår var lidt pjusket, men lå stadigt glat ned over hendes skuldre.
- men hvorfor tog du så meget blod med?
havde hun tænkt over i noget tid, og ikke rigtigt fundet noget svar på det. imens bevægede hun sig lidt rundt i kælderen for at få ordenligt gang i blodomløbet igen. en sjete sans som alle vampyrer havde gjorde hende opmærksom på at der ikke var så lang tid til daggry.. det gjorde hende lidt rastløs og urolig.. hvilket man godt kunne se på hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- mit ophold? hvor længe er det?
der var noget næsten mistænksomt i hendes øjne, og hun var nervøs for at skulle være hernede i for lang tid. hun hadede mere end noget andet ikke at kunne komme udenfor.. en form for mild klaustrofobi.. hun havde jo også selv en lejlighed, men der var hun kun for at hvile ud.. så smuttede hun igen.. hun hadede at være inde hele tiden, og kunne til tider også finde på at gå ud når solen skinnede bare fordi at hun ikke kunne finde hvile..
alt i alt var hun tit rastløs og det var endnu en grund til at hun kom i så mange slåskampe.. for rastløsheden druknede i al adrenalinen når hun var i kamp.. hun elskede følelsen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- javel..
uden andre ord gik hun hen og smed sig på sengen, og kiggede lidt fraværende op i loftet.. *kunne være at jeg skulle træne lidt tankelæsning nu da jeg endelig er her.. vi starter med de to asparaer* hendes tanker var muntre og et lille smil foldede sig ud på hendes røde hjerteformede læber. dog ventede hun med at begynde sin 'træning' til hun var alene, for hun var ikke helt sikker på hvad hendes læremester ville synes om det.
så vendte hun hovedet mod asparaen og så grundende på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» møder med en bloddæmon Michi(privat)
» Strandtur om natten, og overvejelser. - Luciel, Privat
» DUSØR: Den Mørke Jæger (PLOT)
» møder Zero
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus