Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WarZone (Barishan) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WarZone (Barishan)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:12

Barishan brølede igen og smadrede slangen med en klo så let som ingenting. Den anden klo var over Zane i samme sekund. Den fløj hurtigt ned mod ham. Et par tanker fløj nu igennem Barishan. * Kajika, Ai, Dream, Riku, Lindir. Alle sammen *. Barishan følte sig svagere og før drage kloen kunne ramme Zane forsvandt drage vinden. Barishan hev efter vejret og så ud til at have fatningen over sig selv igen. Han fjernede ilten omkring Zane og angreb ham med Zalzura. Barishan lavde nogle taktiske finder ved at slå en gang med Zalzura og så slippe sværdet og dreje rundt og gribe det med den anden hånd og slå efter Zane igen. Barishan kunne mærke han var ved at blive træt. Han havde haft mistet kontrollen. Det havde tappet hans kræfter meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:29

Han mærkede ilten forsvinde om sig, og lavede en spastisk bevægelse for at få luft.
*PIS! Jeg må være mere vågen!* tænkte han. I samme sekund opdagede han Barishan's sværd der nu var få centimeter fra at ramme Zane.
*Lort...* tænkte han, og han blev ramt.
SLagets kraft slyngede ham hen ad gulvet.
Han rejste sig op og flåede vredt sit ærme af der hvor han var blevet ramt. Et ødelagt stykke ringbrynje faldt ud, og en smule blod løb ned ad hans arm.
"Så er det nok..." hvislede han og sprang hurtigt frem mod Barishan.
Han huggede ud mod Asparaen, men i samme sekund han huggede, forsvandt han i den blå luft og dukkede op bag Barishan, hvor han huggede hurtigt og elegant ud mod Asparaens ryg, men ikke for at dræbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:39

Barishan faldt heller ikke for det samme trick to gange. Barishan dukkede sig og strakte sit ben ud for at prøve at vælte Zane. Han havde faktisk overtaget i denne kamp. Zane virkede forvirret og svag. Det måtte være hans enorme had der gav ham så mange kræfter. Da Barishan fik drejet sig over imod Zane så han Artifactet. Barishan stod nu med et valg. Han kunne besejre Zane og vide at sin egen hær ville tabe og så ville Artifactet falde i Malakels hænder. Eller tabe kampen imod Zane og sørge for at Artifactet kom i sikkerhed. Barishan kunne sikkert have givet det afgørende slag og dræbe Zane nu. Men i stedet for løb han over og dog Artifactet og råbte. '' Jeoff ''. En Ridder kom ud af den blå luft og tog Artifactet og nikkede. Barishan smilede imens han nu havde ryggen til Zane. '' pas godt på det min ven. Lad det aldrig falde i de ondes hænder ''. Jeoff nikkede og forsvandt. Barishan smilede lidt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:45

Zane blev ramt, og faldt hårdt på gulvet. Han mærkede en velkendt smerte i brystet, og tænkte: *Nej! Ikke nu!*
Han hostede voldsomt og smagte blod.
Tænk at denne nye sygdom skulle angribe ham igen lige nu! Men han måtte kæmpe imod.
Smerten skød igennem ham, men han rejste sig op og så på Barishan, der nu havde sendt en af sine riddere væk med artifactet.
*NEJ!* tænkte han rasende, og dannede en lille, sort energikugle i den ene hånd. Han kastede den efter Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:50

Barishan nåede kun lige at dreje rundt. Han blev ramt i siden og slynget ind mod væggen. Han ramte et godt stykke ind i væggen. Han havde brugt de sidste vind kræfter han havde tilbage det at bremse kuglen og derved ikke blive slået ihjel af den. Barishan lå og hostede blod op. Han kunne ikke rigtigt bevæge sig. Han lå bare der. * det ser ud til det var enden for mig. Jeg kunne have dræbt ham. Dog valgte jeg at redde flere ved at få Artifactet væk. Det var det rette valg *. Barishan lukkede sine øjne og ventede på Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:57

Zane gik et par skridt hen mod Barishan. Så stoppede han op.
"Balian... du kæmper stadig godt... og jeg vil skåne dig denne gang... for jeg kender.. din svaghed..." stønnede han og lo anstrængt.
"Tro ikke at du.. nogensinde vil... vinde." sagde han.
Så vendte han sig om, og gik hen mod udgangen.
Han skulle på jagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:04

En tanke fløj igennem hovedet på Barishan. * Kajika. Han vil skade min kone *. Barishan skreg af vrede og hans sår lukkede næsten helt. Han fløj imod Zane og huggede med Zalzura i en utrolig hastighed og med meget præsition. Denne gang gik han efter at dræbe. Barishan skreg af vrede og hadet lyste ud af hans øjne. '' Dø Zane Dø dit misfoster ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:11

Triumfen, vreden... og de sindssyge, gemte kræfter, spirede øjeblikkeligt i Zane, og han greb Zalzura med én hånd og vred det ud af Barishans hænder.
Så tog han fat om Asparaens hals og slyngede ham meget hårdt ned i gulvet.
"Din fejl Balian, og dermed mit nye våben og din egen straf, er dit had. Du lader det styre dig... og du kan ikke kontrollere det. Derfor vil dette være langt mere underholdende for mig end hvis jeg blot slog dig ihjel nu." sagde han med sin iskolde stemme. Han lød ikke længere svag.
Han lagde en hånd på Barishans skulder, og et rødt lysglimt blussede i et sekund.
Da han fjernede hånden igen, var der kommet en lille tatovering på Barishans skulder. Det stof der havde dækket hans skulder, var brændt væk.
Zane rejste sig op og smilede triumferende til Barishan.
"Lev nu, Balian, og lad hadet vokse. Når dit had endelig er stort nok, vil din nye ven overtage din krop." hvislede han med et vanvittigt smil.
Så forsvandt han i den blå luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:18

Barishan rejste sig. Han følte nogen underligt i sig. Han tog sig til hovedet og skreg. Han kunne se hvordan tatoveringen bredte sig og fyldte ham med kræfter. Ild dannede sig i hans hænder. Døren åbnede og et par af Zanes soldater løb ind. Barishan sendte to ild kugler imod dem. * han. Han har implanteret en Dæmon i mig den ser ud til at reagere på had *. Barishan tog et par dybe åndedrag og følte hvordan Tatoveringerne falmede langsomt. Barishan gik ud for at se en håndfuld af hans mænd der flygtede. Barishan løb med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WarZone (Barishan) - Page 2 Empty Sv: WarZone (Barishan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum