Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lowly Crime, for a Lowly Life. //Mikala - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Lowly Crime, for a Lowly Life. //Mikala - Privat//
Omgivelser: En næsten tom politistation, kun et par anholdte.
Vejr: Overskyget, men uden regn
Sted: législation-politistation
Der var næsten stille på politistationen. De eneste anholdte der var, var fulde mennesker som alle næsten sad og sov. Men en politibil kørte op foran, og de kom ud med en ung mand. Da de kom ind af døren med ham, kunne man se han var rimeligt langt væk. Han havde hænderne i håndhjern på ryggen, og han vaklede lidt. Men han havde stadigtvæk et kæmpe smil på læberne. Hans Mohawk stod så prægtig som altid, og var farvet blankt mørkeblå. Han havde en sort T-shirt, sorte cowboybukser ogen lang sølvhalskæde på. Han var blevet anholdt for Ulovlig grafitig, Flugt fra politiet, Spiritus kørsel og besidelse af stoffer. Han blev sat ned på en af stolen for at vente på noget, han ikke helt var med på hvad. Hans Navn var Erick.
Erick lænte hovedet tilbage og lukkede øjnende imens han stadig smilte bredt, og nikkede hovede til en sang han havde i sine høretelefoner.
Gæst- Gæst
Sv: Lowly Crime, for a Lowly Life. //Mikala - Privat//
Gæst- Gæst
"Come on.. Var lige så god en sang... Hmf.." Han kiggede så op på Mikala da hun snakekde. Han grinte lidt og rystede på skuldrene.
"Hvad kan jeg sige.. I fandt mig igang med at tegne, så jagtede i mig, og kiggede igennem mine ting hvad havde i regnet med at finde, altså?" Han grinede lidt og lænte hovedet tilbage iet øjeblik, og kiggede så på Mikala igen.
*Damn.. Hvordan blir sådan en lækker pige betjent? Hm.. Selv betjente i den her by er åbenbart lækre...* Tænkte han og grinede lidt, og rystede hovedet, og kiggede op på hende igen.
"Ja er jeg ked af du.. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det altså, jeg er ung?" Han rystede på skuldrene og grinte lidt igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"har du ret i.. Burde stoppe.. Men hvad faen, man har jo kun et liv.. Og med et som mig, kan man være lidt ligeglad med det helle.. Dog har jeg ikke lyst til at blive låst inde, så jeg har helt sikkert tænkt mig at forbedre det." Erick virkede ikke sikker i sin sag, og hvis man læste hans tanker ville man også kunne høre at han formegentligt ikke ville stoppe med nogen af tingene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ser ikke specielt godt ud... Sikker på du ikke også har taget lidt for meget af et eller andet i aften?" Han grinede lidt imens han blev trukket ud. "Var en joke, var en joke!" Råbta han og blev ved med at grine lavt imens han blev ledt til cellen.
Han rystede håndledene i det hans håndjern blev taget og sukkede da cellen blev lukket, og lænede sig op af en af bjælkerne på tværs.
"Great..." Mumlede han lavt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey, hey.. Er du okay? Skulle du ikke tage at tage hjem i stedet for? Du ser ikke specielt rask ud." Sagde han, stadig en smule bekymret, tydeligvis ændret attityde da han så hun havde det dårligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det tog et stykke tid efter at hun havde stukket ham, inden kroppen begyndte at slappe af. Han rystede vildt et par gange, og lå så næsten helt livløs uden at trække vejret i et stykke tid. Så pludselig trak han vejret dybt, spærede øjnende op, og hostede til siden væk fra Mikala. Hans host var hakkende, pg løs smerte fulde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan ikke sige jeg har det bedre... Men nu er stoferne da i det mindste brandt af..." Sagde han med en hæs og rug stemme. Han holdt hånden på hans hals, og sukkede lidt, og lagde så en hånd over hans hjerte. Det var begyndt at slå normalt igen. Han kiggede så på Mikala.
"Men hvad faen, var bare en koger. har jeg prøvet så mange gange før.. Hvad med dig, du ser altså stadig ikke så rask ud..." Han kiggede igen bekymret på Mikala, og holdt sig oppe med sine hænder på jorden bag sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Damn... Du er okay siger du? Som om... Hey! Nogen! Skal bruge noget hjælp her!" Råbte han. Han kendte ikke rigtig til nogen former for første hjælp, og sørgede bare for at holde hendes luftvej åben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Oy! Mikala... Hvad fuck skal jeg gøre... Damn it, hvordan kan jeg hjælpe dig? Skal du på hospitalet garh... Hjælper jo ikke noget, du kan garanteret ikke snakke. Han sad og tænkte lidt over hvad han skulle gøre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Håber du ved jeg flygter i et desperat forsøg for at hjælpe... Damn.. For sikkert endnu flere dage af det her.." Han grinte lidt og sparkede så den ulåste dør op, da den jo ikke var låst når Mikala var der inde. Han spænede igennem lokalet, og politifolk kiggede efter ham, og begyndte at løbe efter ham.
Han kom ud af døren og kiggede fra side til side. Han kiggede ned på Mikala.
"Kom så, kom så, kom så... Andrenalin kick in.." Sagde han og rystede hende lidt, og begyndte så at løbe til højre. Han blev stadig forfulgt af politi, men han stoppede ikke. Han løb imod hospitalet, da han tænke han ligeså godt kunne løbe derhen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fuck.." Han kiggede ned på hende da hun blev mere still. "Oy! Hey! Nej du, kan du fortsætte... Ud med det, du skal ikke blive alt for afslappet... Tvivler på at søvn er hvad du har brug for nu.." Sagde han. Han så så betænktsom ud, og skiftede så retning. Han rendte ind af en lille gyde, og hoppede over en vældtet skraldespand. Politiet var kommet lidt bag ud, da han løb en del hurtigere end hvad der var normalt for et menneske, da han var langdistance løber i fortiden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ey! Lad nu være med at falde i søvn du... Hold dig vågen, vi er ved hospitalet om to sekunder!" Råbte han, og lavede et skarpt glidene sving igen.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Center tur(Mikala=privat)
» Maybe it will.. Hurt a little (Mikala=Privat)
» Gensyn (Mikala, Barishan =Privat)
» Relax, I wont kill you // Mikala - privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham