Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lowly Crime, for a Lowly Life. //Mikala - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Lowly Crime, for a Lowly Life. //Mikala - Privat//
Gæst- Gæst
"Der er fandeme ikke nogen som falder i søvn når jeg køre!" Råbte han med et halvt grin. Han trykkede på en knap på instrument brættet, som kørte et anlægsdisplay ud. Imens den gjorde trykkede han på en knap som fik Mikalas vindue åbnet, og så satte han farten op. Han åbnede sit eget vindue også, så vinden nærmest slog ind i hovedet på dem. Han flikkede så igennem sangene på hans display og fandt frem til 'Suvive' med metal bandet 'Dope' Og skrugede rimeligt højt op, så det næsten ville være umuligt at falde i søvn. Han lavede en hård opbremsning og drejede bilen så den gled til siden i et stykke tid, og så kørte fremad igen.
"Du falder ikke i søvn Mikala!" Råbte han, og forsatte i hastig kørsel imod hospitalet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så sover du da ikke i det mindste.. Sorry..." Sagde han undskyldene og lavede pludselig en kraftig opbræmsning og bilen gled hen af vejen, og gjorde den i et stykke tid, inden den blidt ramte et fortov. Så stormede Ercik ud af hans dør, og løb om til passagersædens dør. Han åbnede døren, fik hende spændt af selen, og båret ud af bilen.
"Så er vi på et hospital, håber de kan hjælpe dig mere end jeg... Så nærmere ud til at jeg gjorde det værer." Sagde han sørgmodigt, og råbte efter nogen sygeplejesker, som løb ud efter en båre. Han stod så bare i døren og ventede på at de kom med en båre. Han kiggede ned på Mikala, og rystede hovede lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja hold hovedet til siden så lortet kommer ud.. Er bedre." Så kom der en båre og Erick lagde hende pænt på den. De begyndte at køre afsted med hende, og Erick skulle til at følge efter, men så kom et par betjente ind af døren.
"Der er han! Fluks tilbage på stationen..." Sagde den ene og sparkede Ericks knæhase så han faldt ned i knæ. Han lagde hænderne bag hovedet og lod være med at gøre modstand. Han blev ved med at kikke efter Mikala, og sukkede lidt.
"Gå hen og se til Mikala istedet idioter..." Sagde han lidt halvsurt, og han blev hevet imod udgangen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mikala bliv liggende og kom ind og bliv rask.. Du ved hvor jeg vil være..." han grinede med et bredt smil. Politifolkene kiggede over skulderen på Mikala, og så ned på Erick.
"Du kan snakke med ham på stationen.. Han er for ustabil at lade ham blive her Mikala." Sagde den ene af dem, og trak vidre med Erick. Erick nikkede en enkelt gang som et farvel.
"Håber vi ses! Og god bedr..." Skydedørene blev lukket imellem dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad så Mikala? Hvad er det du fejler? Virker rimeligt alvorligt?" Spurgte han stadig med en lidt bekymret stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Jeg kan jo ikke bestemme om de kan hjælpe dig, eller hvad der skal ske :) Så finder du vel ud af//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mikala.. Mikala slap af.. Rolig.. Det vil hjælpe dig.. De skal have dig undersøget så de kan finde ud af hvad der er i vejen.. Please slap nu af..." Sagde han med et beroligende blik, og uden at virke truende, eller tvinge hende ned.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mikala.. Mikala.. Tag det nu roligt... Du vil få det bedre... De skal bare finde ud af hvad der er i vejen.. Jeg er her når du vågner igen... Ved godt det ikke er til megen tryst, men please.. Lad dem nu prøve at hjælpe dig..." Han begyndte at tænke at der var en grund til at hun slet ikke ville have indspøjtningen, og han bestemte dig for at han ville hjælpe hende fri hvis hun nægtede at ligge stille en gang mere.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er der en grund til at du ikke vil have en bedøvende indsprøjtning? Er det ikke godt hvis du falder i søvn Mikala? Jeg vil gerne hjælpe dig, jeg må bare have afvide hvad jeg skal gøre, ellers kan jeg intet gøre." Sagde Ercik, og lagde en hånd ved siden af Mikalas hoved.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal nok gå.. Vi ses når du vågner igen.." Sagde han og kiggede på hende. De gav hende indsprøjtningen, og Erick strøg en hånd venligt over hendes hår, og rejste sig så igen. Han satte sig over på en stol, og ventede på at de ville blive færdige, og at hun skulle vågne igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Center tur(Mikala=privat)
» Maybe it will.. Hurt a little (Mikala=Privat)
» Gensyn (Mikala, Barishan =Privat)
» Relax, I wont kill you // Mikala - privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham