Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bad timeing hurts.. // Nanna //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Bad timeing hurts.. // Nanna //
Sted: Sombre - Parken
Vejr: Netop lysnet op efter en tyk byge
Omgivelser: En masse mennesker som nettop er løbet ud fra læ efter den lange bye.
Påklædning: Sort jakkesæt og sort hat.
Få sekunder inden de vilde skyger, som var opstået meget pludseligt et par timer siden, forsvandt så pludsligt som de var kommet, trådte en herrer i et sort jakkesæt hurtigt ind i et lille udehus. Lige inden han kom ind skinnede solen igennem skyerne igen, og alle begyndte at løbe ud fra deres læ. Folk havde været på picknic, ude og gå ture, luftet deres hun eller bare passeret igennem den store park, og nu ville alle ud og nyde den genopståede sol. Bare ikke denne ene mand. Solen stod højt, og den var varm, hvilket fik det våde græss til nærmest at glitre. Manden lød slet ikke tilfreds i det han stod og knurede et kort øjeblik. Han sukkede og holdt sig til midten af udehuset, hvor der var skygge fra alle sider. Dette var Belafont, og hans timing kunne ikke have været dårligere.
Belafont kiggede rundt på alle menneskerne rende rundt, og hans næse rynkede en smule. Han var tørstig, og det rev i ham.
Gæst- Gæst
Sv: Bad timeing hurts.. // Nanna //
Nanna lod blikket glide omkring på omgivelserne og betragtede - med væmmelse- det lallende fæng af idiotiske fæhoveder. Også kaldet menneskene. Desværre var hun af samme reace, og hold kæft hvor hun angrede det. Der var ikke ord, der beskrev det. Hun sukkede tungt og udmattet. Egentlig syntes solens stråler at begynde og brænde imod hendes hud. Hun brummede irriteret, da hun sad på den forkerte side af træet, og derfor ikke i skygge. Hun orkede næsten ikke at rejse sig... lige indtil hun fik øje på et skur, ikke langt derfra. Hun havde skam set det, men dét at der ikke var en sjæl i nærheden dragede hende derhen. Hun rejste sig og begyndte at vandre derover. På vejen løb en lille dreng lige op foran hende ov begyndte at pege og sige et eller andet med at hun havde 'sjove' øjne. Han hentydede naturligvis til øjenfarven. "Ja, og du er grim!" hvæsede hun og rakte tunge ad drengen, og gik i en bue uden om ham. Hun banede lavmælt af væsnet og dets race. Hvor herre bevares. Som om hun ikke allerede vidste det. 'Nej, tak skal du ha' lille lort, det vidste jeg ikke allerede i forvejen. Hvad skal jeg dog bruge dén unyttige viden til?!' Hvad havde han tænkt sig?!
Hun dumpede ned på den anden side af skuret, i dets skygge og lænede sig på ad væggen. Endelig fredligt igen.
Nanna- Competent (Rank 11)
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Antal indlæg : 411
Gæst- Gæst
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var vidst dig, der startede med at komme ind af døren, og være tavs... Var det ikke, min lille ven?" Han stod i mørket så kun hans siluet kunne ses. Han tog et skridt hen imod hende, imens han stadig hold hånden på håndtaget. "Pædofil? Normalt kunne jeg sige at jeg var noget meget værere.. Men denne gang.. Virker det nærmest somom at en jeg overvejer som bytte, rent faktisk 'gerne' vil blive forbandet.. Være noget andet... Men ved hun hvad hun ville træde ind til? Neej det gør hun ikke... Hun kunne ikke lide regnvejr.. Hun haddede det faktisk.. Dem som jeg, elsker det.. Det giver os en chance for at forlade læ, også om dagen.. Hun nød solen.. Ville hun aldrig komme til igen." Belafont snakkede lavmelt, og han kunne mærke hvordan at det var tørsten som drev ham ud imod noget som han ikke ville. Han væsede, og fik en let kuldegysning, og tog et skridt tilbage, op imod døren.
Gæst- Gæst
Hun kneb hadefuldt øjnene sammen og stirrede mod dét væsen som pludselig overgik de lave mennesker, i arrogance. "Jeg ville hellere DØ end at blive til... et monster som dig!" hvæsede hun tilbage og fyrede en knytnæve i skulderen på ham, i håb om at dét fik ham til at flytte sig, inden endnu én kom flyvende. Egentlig... ville hun jo dø.. men.. Hun ville hellere forsvinde hetl, end at blive til noget som ham. Kæft en klam vampyr man! Stod der og truede hende.. Det fandt hun sig krafædme ikke i! Sådan en magtsyg bøsse som ham, kunne rende hende et hvis sted.
"Godt.. Så gå din vej.. Lev dit liv, jeg vil ikke være den som ender det, eller for den sagds skyld forlænger det.." Han lod sit hoved sænke, og kiggede ned i jorden. Han hævede sine knæ og vilede sine arme på dem. "Undskyld." Hviskede han lavt. Han fik endnu en kuldegysning og kiggede væk, imens hans næse rynkede endnu engang og an væsede lavt. Forbandede tørst..
Gæst- Gæst
"Dit liv er der ude frk.. Du burde prøve at nyde det.. Bare ganske lidt.. Alting bliver meget sortere når man dør.. Eller det der er værer.." Han sukkede og lukkede hans øjne.
"Og jeg er ikke psykopat.. Eller bøsse..." Hviskede han lavt, og krassede lidt i gulvet med den ene af hans lange negle. Han rystede en smule på hovedet, og fik endnu en kuldegysning. Tørsten var der stadig.
Gæst- Gæst
Hun kunne dog ikke undlade et svagt, halvkvalt grin ved hans efterfølgende ord. '.. ikke psykopat.....eller bøsse' Nej. det troede hun ikke rigtig på... I hvert fald ikke rigtig..
Hun sukkede og 'blødede op' hun tog en skammel som stod placeret ikke langt fra hende, åbnede døren og satte skamlen ude i lyset og holdt døren åben. Hun satte sig ligeledes selv uden for huset i græsset i en solplet. Hun sad én.. knap og nap én½ meter fra døråbningen - badet i sollyset og så ind i skyggerne som badede ham. Nu fik han i det midste sin vilje, kunne man sige.
"Er dit liv virkelig så hårdt?" Spurgte han. Han virkede ikke tvivlende, nærmere interesseret. Han kiggede halvt op fra hatten igen. "Kunne det virkeligt være værre end diverse bæster og dæmoner der findes?" Spurgte han så dybere ind.
Gæst- Gæst
Hun skulede ondt til ham, da hun kom i tanker om at han lyttede med i alle hendes tanker. *Lurer* Tænkte hun og rakte tunge ad ham - egentlig uden grund. Skulle vel gøre sig bemærket om, at hun ikke brød sig om det. Mente han skulle lade hendes tanker være - hvis det overhovedet var muligt. "Hvad med dig selv? Har du et lorteliv?" spurgte hun og lænede albuen mod sit knæ og placerede hagen i håndfladen, imens hun så mod dørens åbning og på den mørke silhouet som var manden.
"Hvad har jeg nu gjordt?" Spurgte han stadigt uforstående. Til hendes spørgsmål lyftede han blodt skuldrene. "Har intet.. Jeg er død.." Sagde han lavt. Han lænede sig tilbage, og lagde sine hænder på hans baghovede. "Men jeg har levet længe nok til at man kunne sige at jeg har haft et 'lorte' liv.. Men kan stadigt godt fine lyse punkter på vejen.." Sagde han stille. Han var en smule uforståen for, hvorfor at hun stadigt blev. Han havde lige været ved at slå hende ihjel.. Så igen, er jo ikke fordi han kunne nå hende der... Forbandede sol..
Gæst- Gæst
Hun lyttede til hans stemme som han talte.. "Hvor lortet var dit lorteliv?" spurgte hun, og synes egentlig ordet 'lort' begyndte at gentage sig mere end højst nødvendigt.
Solen varmede hendes krop med sine blide stråler. Hun nød dem egentlig pludselig og fandt dem ikke generende. Heller sol end dét mørke han befandt sig i. Hun havde set og følt mere end nok.
"Er selvfølgelig rigtigt..." Han fortsatte med at ryste på hovedet imens han tænkte på om han skulle svare på hendes spørgsmål, men kiggede så op på Nanna..
"Min familie, som jeg elskede, blev dræbt pågrund af det jeg var blevet.. Så pågrund af mig.. Jeg har dræbt flere mennesker, Aspara'er, engle ja selv dæmoner end jeg har lyst til at tælle.. Og kan huske alle deres ansigter.. Har haft to som jeg elskede, som begge også blev dræbt pågrund af mig.. Jeg har levet i mere end sekshundrede år.. Jeg har set mit.." Han snakkede rimeligt langsomt. Han havde ikke travlt. Han vidste egentligt ikke hvorfor han fortalte hende omkring dele af hans historie.. Måtte være kedeligt. Men. Hun spurgte..
Gæst- Gæst
Nanna funderede over hans fortælling. "hvordan.." hun tøvede og bed sig svagt i læben som hun overvejede om hun skulle spørge.. Nå ja, hvad fanden. "Hvordan kunne du dræbe nogle du elskede?" spurgte hun og så udtryksløst på ham. Egentlig... kunne døde så godt elske? det var vel efter han var 'død' han havde slået dem ihjel - og derfor måtte døde kunne elske. Stik imod det hun havde fået idé om og troet på. Nå ja.. man lærer hele livet - tænkte hun med et skuldertræk. Eller også var denne mand anderledes. Måske en smule menneskelig?... Eller havde de mange år han ahvde været død udslettet alt der mindede om følelser?... Hun anede det ikke, men spurgte dog heller ikke.
"Vil ikke kalde hvad jeg føre, et liv.. Jeg døde da jeg blev forbandet.." Sagde han med en stille stemme og kiggede halvt op på Nanna. Hvorfor mun det interesserede hende så meget? "Og jeg dræbte kun den ene af dem personligt.. Den andens død var bare min skyld. Den første dræbte jeg i en blind blodrus, som jeg vågnede op af, da jeg havde hende i mine arme.. Tømt for blod.. Den anden døde pågrund af en dumhed fra min part." Fortalte han stille. Han tog sin hat af, og kastede den op i luften og greb den igen, hvilket han blev ved med, imens han kiggede ud på Nanna.. I det mindste kunne han næmmere ignorere hendes duft her fra. Selvom den, og alle de a.. Parken var næsten tom? Der var kun ganske få mennesker tilbage. Det var ikke normalt på en solrig dag.
Gæst- Gæst
Hun forstod ham godt nok ikke... Hvordan kunne man det?! Selvom det var i et 'uheld'... Så kunne man bare IKKE slå nogen man 'elskede' ihjel... Så måtte man godt nok være psykopat. Eller helt igennem monster. Godt nok elskede hun ikke nogen - var overladt til sig selv, men at forestille sig tabet af nogen man holder SÅ meget af, og så være skyld i det... Hun kunne næsten ikke og en kuldegysning skød igennem hende. Hun forblev tavs og tænkte i sin egen verden, imens hun myrdede de uskyldige græsstrå, som skulle være så uheldig at være inde for hendes rækkevide.
"Menneske.. Jeg ber dig.. Sig at jeg ikke er her mere... H.. Hvis.. Hvis den Aspara kommer her ind.. J.. Jeg vil ikke dræbe den, men min tørst vil ikke lade mig ignorere hendes blod, hvis den kommer ind i mørket... Jeg ber dig.." Han så tiggende ned på Nanna, og gled hen i et hjørne af udhuset, og satte sig ned, for at gøre sig så lille som mulig. Hans tørst hev og bed nu i ham, og den eneste grund til at han ikke jagtede Asparaen allerede, var at hans instinkter sagde til tørsten at den var i lyset, og ikke kunne nås.
Gæst- Gæst
Hun spillede videre og bildte dem ind at det såkaldte monster havde kidnappet et barn og ført det ind i skoven. Hun pegede mod skovbrynet, i modsatte retning af udehuset, som manden sad gemt i. Den lille gruppe mennesker fik travlt med at løbe i dén retning hun havde udpeget for dem og forsvandt hurtigt ind i skoven. Nanna rejste sig op og så efter dem, til hun havde sikret sig at de var væk og IKKE ville komme tilbage.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Hurts more than it seems :_: Kalden Privat
» It hurts.. (Akumu=Privat..)
» First time hurts..(jaster=privat)
» I wish for ... (Nanna).
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus