Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bad timeing hurts.. // Nanna //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Bad timeing hurts.. // Nanna //
Nanna- Competent (Rank 11)
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Antal indlæg : 411
"U.. Unds.. Undskyld.." Fik han meeget langsomt kæmpet ud fra hans hals, inden han igen hostede højt, og pressede øjnende sammen, og klynkede i smerte i det hans krop rystede. Hvert host var nu for ham, som at drikke glasskår.. Det kom bare ud i stedet, og rev helle hans hals i stykker. Han klynkede ynkeligt et par gange igen, og lagde sine rystende håndflader på sin pande, og krøb sammen til en kugle igen. Han havde set at Nanna var på vej væk, så han frygtede ikke at hun havde onde intentioner. Hvis hun havde, havde det næsten heller ikke gjordt ham noget. Han var i så stor smerte nu, at død næsten var den mest behagelige løsning.
Gæst- Gæst
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Gæst- Gæst
"Du vil.. Hjælpe mig? Efter.. Jeg.. Jagtede dig?" Han kiggede hurtigt væk da han hostede igen, og sank en klump, og det gav et ryk igennem ham af smerte. Han kiggede så op på Nanna igen. "J.. Jeg.. Vil.. Ikke lyde.. Utaknemlig jeg.. Jeg er bare.. Overrasket.. Af.. Dit mod.. Tak.." Sagde han, og sank en klump here. hans hænder var holdt op med at ryste, og han lå nu bare slapt på jorden.
"Men.. D.. Der er.. Ikke.. Rigtig.. Noget du kan.. Gøre for mig.. Min.. Krop skal.. Skal bare heale det.. S.. Så.. Igen.. Har du.. Noget vand? B.. Bare.. Almindeligt.. Vand? H.. Helst ikke for koldt.." Sagde han, kiggede væk, og hostede højt. Han fik sig kæmpet, med megen problemer, op at side. Hans arme lå stadigt livløs ned fra ham, og han så ikke ud til at kunne bruge dem endnu. Han kiggede halvfortabt op på Nanna, og smallede sine øjne lidt af hvor lyst der var omkring dem. Han var slet ikke særlig glad for at side der. Med kun et træs krone til at dække for den forbandede sol...
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Hurts more than it seems :_: Kalden Privat
» It hurts.. (Akumu=Privat..)
» First time hurts..(jaster=privat)
» I wish for ... (Nanna).
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus