Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:39

Damian så betænksom ud. "Hmm... Så skal du ikke arbejde her længere. Tag dine ting du skal med mig."
Damian var tilfreds med måden natten havde udspillet sig på. En slave. Hun skulle adlyde alle hans odre og behov. Det her var lovende tænkte han for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 17:45

" jeg har kun dette og så det i mit hus" sagde Samara stille og kiggede på ham, hun vidste ikke hvor de skulle hen, men sikkert hjem til ham. Hun havde officielt fået et nyt hjem, bare sådan uden videre. Samara ville nyde der hvor hun kom hen i stedet for det lille hus hun boede i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:57

Damian, kiggede pigen and igen. "Hvor ligger dit hus henne samara?" Han måtte jo have hende med tilbage på slottet nu hvor han var hendes master. Han var ellers ikke meget for det, da han nød stilheden og ensomheden på sit slot, men hvad skulle han ellers gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 19:03

" ikke så langt her fra" sagde Samara og bed sig let i underlæben, hun kunne se han ikke var meget for de, men hvis hun ikke kunne få sit tøj der hjemme gik hun rundt som stripper i uendelighed. Det ville Damian sikkert ikke have noget imod eller ville han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 19:30

"Tag hjem og hent de vigtigste ting. Du kommer nok ikke tilbage dertil foreløbig. Når du har gjordt det så mød mig nede i baren" Damian smilte til hende. Han var faktisk ret tilfreds over at have fået sin egen slave. Og så let det var! Han fik enda føde samtidigt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 19:40

" jeg skynder mig" sagde Samara og gik ned i baren " jeg bliver nødt til lige og hente noget" sagde hun og smilte idet hun gik ud af døren og hjem af. Efter 5 minutter kom hun igen med en lille taske hvor der var tøj, make-up og parfume i, der var ikke mere hun behøvede, eller det troede hun ikke der var ihvertfald.

" Jeg er klar" sagde Samara og kiggede på ham og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat// - Page 2 Empty Sv: Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum