Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:32

Tid: 22:30
Sted: Parc d'attractions
Omgivelser: Tomme forlystelser, og dunkle skygger
vejr: overskyet, fuldmåne, og til tider et stille regnskyld, med lette dråber.

Xetrias gik igennem Parken han så tit besøgte da han var yngre, for nogle århundreder siden, han indåndede stille luften imens han gik, han havde ikke bragt sit sværd med sig denne gang.
*Gad vide hvordan ham Asparaen klarer sig...* tænkte han, han kunne ikke helt huske asparaens navn da han gik der, og nød den stille natteluft samt den stille regn der stod på nu, han stoppede op og kiggede på en gammel forlystelse, imens han pillede ved en af ringene i hans snake-bite, han kastede et kort blik over skulderen for at forsikre sig om at der ikke var nogen bag ham, med fjendtlige hensigter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:36

Ai var ude at gå sin Aftentur selvom det nu var begyndt at blive en morgentur for hende... for hendes tid for søvn havde vent som om efter alle de dage hun havde været ude om natten... nu sov hun for det meste om dagen... Det var nok lidt upraktisk da hun havde svage øjne overfor mørket men så gik hun bare med lommelygte...
Ai havde hørt om en gammel forlystelse fra nogen inde i byen så hun ville tjekke det ud... og måske var det et tilfælde at det lige skulle ske denne nat...
Ai trådte indenfor i den gamle forlystelsespark.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:43

Xetrias kiggede kort på lyskeglen bag ved ham, han var meget centralt placeret, hvis det var fjendtlige intentioner, havde han alle muligheder for at vinde, med denne placering han havde taget, ud over at det ville være umuligt for ham at gemme sig.
*Fjendtlig, eller ej...?* tænkte han imens han kneb øjnene sammen, han vendte sig langsomt imod Lyskeglen og kiggede mere efter for at se personen der holdt Lygten, han kunne ikke lige på nuværende tidspunkt se om det var en mand eller kvinde, ej heller om personen var bevæbnet *hmpf.. hvis han eller hun vil slås, så taber personen.. jeg har aldrig tabt..* tænkte han selvsikkert, og tændte en cigaret med sin gamle Zippo, han lænede sig op af hegnet til forlystelsen imens han ventede, tog en indånding for at lugte hvad personen var, Menneske.. det ville ikke være noget problem hvis det kom til vold, men han tvivlede meget, der var en snært af Parfume over personen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:48

Ai så hun lyste på en person og rykkede så lyset ned mod jorden for ikke at irritere personen "hey...undskyld var ikke meningen at jeg skulle lyse på dig,..elelr i øjenne hvis jeg fik gjort det" hun sukkede lidt og gik hen mod ham for at sige rigtig undskyld...
"hmm.. Jeg fik ikke irriteret dem for meget vel hr.." hun bukkede for ham og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:55

Han kiggede ned på pigen ''Nej da.. du ramte ikke mine øjne, jeg er bare ikke vandt til lys, så det kom lidt bag på mig at der kom en og lyste..'' sagde han stille, og bukkede greb hendes hånd, hans egen hånd var kold, og han kyssede overfladen af den ''Xetrias Noterian, du har sikkert aldrig hørt om mig'' sagde han roligt i sin presentation, for derefter at slippe hendes hånd, og rette sig op og kigge på Pigen foran ham *Hun er ikke sortelver.. så gider jeg ikke drikke hendes blod..* tænkte han for sig selv imens han smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:58

Ai smilte venligt og rødmede stille da hna kyssede hendes hånd *endnu en?... han må også være en gammel mand* hun fniste stille for sig selv og så på ham "Loveless Ai... og en helt masse andet jeg har glemt" hun smilte sødt og så på hans øjne "men jeg bliver bare kaldt Ai"
Ai tog stille sin hånd til sig og slukkede sin lommelygte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:01

Xetrias smilte varmt til hende ''Interessant Navn.. sig mig, hvad laver du ude på denne tid af natten...?'' spurgte han roligt, imens han observerede hendes bevægelser.
*Hmm.. måske er hun til lidt nytte.. hun lugter lidt af den Aspara..* tænkte han stille for sig selv ''Og Hvem er den Aspara du lugter af..?'' spurgte han hurtigt og smilte til hende, han kunne modstå fristelsen af Aspara blod, men han vidste at det var kun få vampyrer der kunne det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:05

Ai så på ham "ja det er det vel... hihi.. og ehm... jeg er begyndt at være ude om natten i stedet for" ai gik nogle skridt bagud nu da hun ikke rigtig kunne se så godt, men sørgede for at have lommelygten i hånden... hun ville ikke lade det ske igen
"Barishan" sagde hun så stille "hvorfor spørger du..." hun holdte sin tommelfinger mod lommelygtens kontakt... hvis han nu skulle finde på noget...ikke det bedste våben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:10

Xetrias grinte ''så han lever? jeg er vampyren der hjalp ham med at redde oprørs lederen.. hvis han har fortalt dig om det..'' sagde han roligt og smilte til hende, han forblev i sin position lænet op af hegnet, han vidste at hvis hun begyndte på noget kunne han sagtens dræbe hende, der skulle blot et enkelt vel placeret slag til ''Han er en allieret af mig kan man sige..'' sagde han varmt til hende, og pillede igen ved sit snake-bite.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:14

Ai så på ham "hmm... nej... han prøver at beskytte mig...enormt meget efter min mening" hun sukkede lidt og vendte ryggen til ham for så at gå et stykke væk derfra...
hendes hjerte hamrede hurtigt og i en fast fordi hun var bange... Hun havde jo før blevet overfaldet af en... så hun var bange for at han ville overfalde hende nu
Hun satte sig ned med ryggen op mod hegnet længere henne og tændte så lygten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:32

Xetrias betragtede hendes nervøse bevægelser, og kunne høre hendes hjerte hamre ''Jeg angriber dig ikke.. du er en ven af Barishan, så er du også en ven af mig..'' sagde han roligt og smilte til hende, han rokkede sig ikke et sekund, og nød regnen der ramte hans ansigt i lidt tid, kastede et blik op mod himmelen ''jeg kan fornemme at Barishan og Jeg kommer til at arbejde meget sammen i fremtiden..'' sagde han så i et roligt toneleje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:35

Ai så mod ham "undskyld jeg er bare lidt nervøs på det sidste" sagde hun stille og kiggede lidt ned "noget meget ubehageligt er lige sket med min krop... selvom jeg er lidt ligeglad med hvad der sker den... så kan jeg ikke glemme det her" hun sukkede lidt og blinkede lidt med sin lygte "og så er vi vel venner selvom jeg ikke kender dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:39

Xetrias skubbede sig selv op fra hegnet, og satte sig hurtigt ved siden af hende ''fortæl.. hvem har skadet dig..?'' spurgte han roligt, imens han hurtigt tog sin frakke af og lagde over pigen, han kunne jo ikke have at hun blev syg, kunne han? han kiggede ind i hendes øjne, alvor i hans blik ''jeg passer på mine venner og deres nærmeste.. du kan sagtens fortælle mig hvad der er sket med dig..'' sagde han stille til hende, imens han kastede sin cigaret væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:43

Ai fik et lille chok da han lige pludselig sad ved siden af hende... og lidt mere da han lånte hende hans jakke "ehmm.. det er ok du behøver ikke hjælpe mig" hun smilte stille og ret så falsk... hun så på ham og fik øjenkontakt, men fjernede så blikket "en der beskytter mig er fin nok" hun smilte stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:46

Xetrias kiggede på hende ''Fortæl det nu.. hvor slemt kan det være..?'' sagde han beroligende, med sin rolige stemme, han vidste at det nok ville tage lidt tid at få ud af hende, men han skulle nok få det ud af hende, også uden at rode i hendes sind... han hadede at rode i folks sind..''jeg er ikke en Guardian på noget punkt.. eller beskytter.. det har jeg engang været, men hende jeg beskyttede døde.. så.. jeg har ingen intentioner om at skulle det igen, jeg passer bare på dem omkring mig..'' sagde han stille og kiggede nu op på månen, der var lyst igennem skyerne, regnen var stoppet i lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:51

ai så på ham og sukkede...hun lyttede til det han sagde om en der døde fordi han ikke kunne beskytte personen... men hun lod det ligge... måske var det et slemt minde for ham
Ai smilte så stille ved hendes minde der vækkedes inde i hende... hun gik nærmest helt i chok... så hun foldede sig sammen og gemte sig under hans jakke "Han voldtog mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:11

Han lagde sin arm om hende, og løftede hende op i sit skød, og rokkede lidt fra side til side med hende ''Hvem..?'' spurgte han efter cirka ti minutter, dette var ikke noget han kunne lade gå ustraffet hen.. denne voldtægtsforbryder skulle dø.. han rokkede beroligende fra side til side med hende ''du kan stole trygt på mig, jeg ved det er svært.. og det er første gang du møder mig.. men vi kommer til at mødes i fremtiden.. og jeg vil passe på dig..'' sagde han stille imens han rokkede fra side til side med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:15

Ai blev bange da han gjorde sådan i mod hende, altså rokkede hende frem og tilbage so var hun en baby "jeg..." hun rødmede svagt og kiggede lidt ned "hvad er det du laver" hun sad bare stille og sukkede lidt over det "Jeg kender ikke hans navn... men hvorfor vil du så gerne passe på mig nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:18

han kiggede ned på hende ''fordi du er en ven af Barishan.. har han fortalt dig hvad en guardian er..?'' spurgte han stille, imens han kiggede på hende ''Det bliver meget svært at jagte denne mand for hans ugerning hvis du ikke ved hvem det er.. hvor længe siden er det..?'' spurgte han så da han kom i tanke om at han måske kunne få færten af personen via hendes tøj, hvis ikke det var blevet mere end et par dage ældre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:22

Ai kom fri fra ham og rejste sig op "Ja... Barishan er min Guardian... og min far" sagde hun så og stod med ryggen mod ham... "jeg vil ikke tænke på det ok" hun rørte sin hals og tænkte på hvor blod han sugede... på hvordan han gjorde hende svag og tog hendes tøj af...
Ai rystede lidt og tog sig til hovedet... hun blev svimmel og faldt bagover

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:24

Xetrias rejste sig hurtigt op da hun faldt og greb hende inden hun ramte jorden ''det er okay.. jeg vil dog gøre mit bedste for at finde denne mand..'' sagde han da han havde grebet hende, og han tog en dyb indånding for at se om han kunne opfange en anden fært ved hende lige nu, hvis han kunne finde denne mand ville det være helt perfekt.. *hvilket svin kunne gøre dette..? hun er jo helt i chok..* tænkte han og snerrede stille for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:28

Ai så ham ind i øjnene da han greb hende men lukkede dem så stille "Han er vampyr... og har sort hår... temmelig hurtig og stærk..." hun smilte stille og holdte sin ene hånd mod hovedet "...han var i en gyde... meget mørk gyde" hviskede hun så stille
Hun åbnede øjnene igen og kiggede lidt væk igen bagefter "...undskyld..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:32

Han blev ved med at støtte hende så hun ikke faldt ''Det er okay.. det eneste jeg skal bruge nu er et stykke tøj fra dagen.. der må være en fært jeg kan følge der..'' sagde han stille til hende imens han kiggede uroligt på hende ''er du okay..?'' spurgte han så, han virkede helt alvorlig i den her sag *Vampyr?! en af min slags?! jeg dræber ham og slæber hans lig til Barishan så kan han gøre hvad han vil med dette afskum! han er ikke værdig til at kalde sig Vampyr!* tænkte han rasende, for ham var det en ære at være Vampyr.. og når en person kunne besudle dem på denne måde, ville han dræbe personen som straf.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:36

Ai så ind i hans øjne "...jeg...hmm... kom med hjem så viser jeg dig det" sagde hun så stille og bed sig i læben...hun kunne ikke lide at han ville slå vampyren ihjel... heller ikke at bari ville... men sådan var det jo... Hun smilte lidt for sig selv "...undskyld..." hviskede hun så stille og skubbede sig lidt væk fra ham men svimlede så igen... "..jeg vil altså ikke tænke på det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:41

han fortsatte med at støtte hende ''Det er helt iorden.. du skal heller ikke tænke på det mere.. du behøver heller ikke undskylde overfor mig..'' sagde han roligt til hende, og smilte varmt til hende *Jeg burde næsten sværge til hende.. men Barishan har allerede gjort det.. så er der ikke behov for en mere..* tænkte han imens han støttede hende ''og hvis du vil vise mig tøjet ville jeg blive meget glad..'' sagde han så ''Nu skal du ikke tænke over det mere, vel? jeg tager mig af det.. du kunne i teorien se mig som den onkel eller fætter eller hvad du nu ville se mig som, der hævner dig hvis folk gør dig ondt'' sagde han drilsk til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum