Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:47

Ai lod sig falde ned at sidde og slappede lidt af "...hmm... efter det har jeg set..blod" sagde hun stille og kom til at tænke på ahngel..for når han drak hendes blod var der ikke sket noget med hende... eller fået hende til at se blod "hmm... når jeg kigger på et glas vand...bliver det blodrødt" hun sukkede og kiggede lidt ned "Og du er da ikke min onkel er du vel?" hun så op på ham og smilte ldit, dog stadig sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:54

Xetrias lo varmt ''nej ikke biologisk.. så vidt jeg ved, med mindre Noterian er en del af dit navn, men du kan sagtens se mig som din onkel.. og jeg vil være her når du har problemer'' sagde han og smilte varmt til hende, han kom så til at tænke på at han jo egentligt havde familie da han blev lavet til vampyr, det var en mulighed at hun kunne være af Noterian Blod.. *Hmmm.. måske, måske ikke..* tænkte han og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:58

Ai grinte sødt "jeg vil slet ikke tænke på det... min famile er alt alt for gammel og har ændret navne mange gange... " hun så på ham med et sødt og varmt smil "tak.. det er jeg glad for" hun sukkede dog dybt og kiggede på sig selv "...hmm.. hvordan blev du til det du er nu?" sagde hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:03

Xetrias kiggede på hende ''det er meget lang tid siden.. men jeg husker det tydeligt.. det var en kvinde jeg havde mødt og forelsket mig i.. hun viste sig at være vampyr, det accepterede jeg så, sammen med min skæbne som hendes Guardian..'' sagde han stille og kiggede på hende ''det er ikke et emne jeg taler så meget om, men jeg kan godt fortælle dig hvad du vil vide om det..'' sagde han og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:06

ai smilte stille "det er fint nok at du bare sagde det der" hun rejste sig op og bukkede for ham "... jeg har også mistet en... min mor" hun smilte venligt "og min fætter sådan set men han overlevede som dødsengel mens min mor bare blev til et lig... men det var sådan set ikke det vi snakekde om" hun grinte stille og smilte så til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:10

han smilte til hende ''det er helt i orden at du fortæller om dig selv, vi kan ligeså godt lære hinanden at kende..'' sagde han og smilte varmt til hende ''du virker som en god pige.. og Barishan har gjort ret i at adoptere dig, det var et klogt valg han traf der'' sagde han og lo varmt *Jeg vil finde den Vampyr.. måske med Barishans hjælp..* tænkte han og hadede denne vampyr af alt sit væsen, han vidste at han var en mere magtfuld Vampyr end denne.. street-punk da han var af gammel dato.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:12

ai så på ham "kom" hun tog fat i hans hånd og begyndte at gå... gå hjemad mod Baris hus hun tænkte slet ikke på om Xetri havde noget i mod at hun tog hans hånd.. men altså han havde jo siddet og vugget hende så hvorfor ikke "Hvor gammel er du egentlig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:16

Han lod hende tage hans hånd og smilte ''Jeg er 2210 år gammel, og det er min nøjagtige alder'' sagde han stille imens de gik, han holdt godt øje med deres omgivelser, han ville nødigt have at der skulle ske dem noget imens de gik, det ville være katastrofalt.. ikke mindst for ham selv, hvad ville Barishan dog ikke tænke om ham? han smilte for sig selv imens de gik ''Jeg har set meget af det der er sket i denne verden.. og sovet de sidste 250 år..'' sagde han og grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:20

ai så på ham "det er gammelt... men så kan det da godt være at du har mødt noget af min familie før... altså hvis du har været i england og skotland fra ca 1000 år tallet og til i dag?" hun smilte sødt og så så hvor hun satte sine fødder "Hmm Bari gjorde i hvert fald"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:51

Xetrias kastede et kort blik på hende ''Jeg tror muligvis jeg har mødt noget af din familie.. jeg har opholdt mig meget i England og Skotland i min tid.. og jeg må da indrømme, at det har været mine to favorit steder at være, ud over her i Di Morga..'' sagde han og smilte til hende, han var på vagt samtidig med at de snakkede, han ville jo ikke have de blev overfaldet som en overraskelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:54

Ai så på ham "ville ikke undre mig... men det er vel også ligemeget egentligt... og forresten så tænkte jeg på...hvorfor holder du hele tiden sådan udgik" hun så på ham mens de gik og faldte over et trærod da de bar kommet til skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:09

Xetrias greb hende da hun faldt ''Det er en vane fra da jeg var Guardian.. jeg vil ikke risikere at der sker dig noget..'' sagde han stille imens han sørgede for at der ikke var sket Ai noget ''det ville forresten også se skidt ud i Barishans øjne hvis jeg kom hjem til ham med dig, og du var tilskadekommet eller omkommet.. bare fordi jeg ikke holdt øje med mine omgivelser..'' sagde han så og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:34

Ai kiggede på ham og grinte sødt "undskyld men jeg er ret så klodset når det kommer til stykket" ai stod oprejst og kiggede på ham, men det blev ret så pinligt så hun fjernede blikket ned af "....hvilket blod kan du lide" sagde hun så for at få opmærksomheden over på ham i stedet for hendes klodsethed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:38

Han kiggede på hende ''Sortelver blod er min favorit.. jeg bryder mig ikke om Aspara blod, det er for sødt..'' sagde han og lo, han vidste godt at hun talte uden om med det her, men det var intet problem for ham, han levede jo evigt, og han nød det.. der ville nok komme et tidspunkt hvor hun fortalte ham mere om sig selv, og det så han frem til, det her var jo Sir Balians datter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:05

Ai kiggede flovt ned "du vil gerne have jeg fortæller i stedet for at undgå mig selv som opmærksomheden ikk?" hun rødmede svagt og kiggede så på ham
"men så du da ikke en af dem der vil have mit blod i det mindste" hun smilte sødt, dog stadig med røde kinder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:17

Han smilte til hende, og sagde så ''Jeg har intet behov for at høre en masse om dig, hvad jeg skal høre kommer med tiden, og dine ønsker af mig kommer også med tiden, hvis du har nogle ønsker som jeg er i stand til at opfylde selvfølgelig..'' i et roligt toneleje, han havde jo ikke noget behov for det, det var bare godt at gå og snakke.. han brød sig ikke om al den stilhed der kunne være omkring ham, kun når han skulle sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:22

Ai så på ham "heh...du snakker som om du var en fe eller noget der kunne opfylde mine ønsker... måske en lampeånd " ai begyndte stille at gå igen... hun sukkede lidt mens hun gik "men det er ikke muligt at opfylde ønsker lige meget hvor meget man vil have det går i opfyldelse" hun så sig tilbage over skulderen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:33

Han lo ''Jo ønsker kan gå i opfyldelse.. det afhænger bare af hvor meget man inderligt ønsker det.. og hvad ønsket går ud på..'' sagde han roligt og smilte til hende, han fortsatte med at gå sammen med hende ''Jeg kan opfylde en bestemt kategori af ønsker, hvor andre kan opfylde andre ønsker..'' sagde han så og smilte varmt til hende imens de gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:40

Ai så lidt ned "men hvis man ønsker noget inderligt og det tvinger en anden person til at gøre det bare for at man selv kan være lykkelig.... skal man så få opfyldt det ønske? eller lade det ligge..." hun så på ham med lidt halvtriste øjne men smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:52

Han smilte ''Du kunne spørge personen om han eller hun ville opfylde det ønske, og håbe på det..'' sagde han roligt imens de gik, der var fredfyldt lige nu, og ingen farer, han satte sit alarmering af sig selv lidt ned, så han ikke gik og kiggede konstant rundt omkring dem, han ville godt ud på denne jagt for at dræbe denne vampyr, snarest muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:55

Ai så på ham "hmm... hvorfor skal jeg spørge når jeg kender svaret... desuden er kærlighed en dum følelse der sidder i ens hjerne og forurener dine tanker... du kan ikke lade være med at tænke på personen og når du bliver knust kan du ikke glemme personen..." hun kiggede på ham "jeg vil hellere være forelsket i ham uden at det rigtigt udvikler sig... desuden vil min far ikke lade mig være forelsket i ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:43

Xetrias kiggede på hende ''Hvorfor vil han ikke det..? og hvem er det?'' spurgte han roligt imens de gik, han kiggede kort op på månen, og mærkede de første par dråber af regnen, Ai havde jo stadig hans frakke så det var fint nok.. han var faktisk meget glad for at han ikke havde sine pistoler med i dag.. de ville nok have skræmt den lille pige, men nu havde han jo også svoret at gå på jagt..? så det ville han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:46

Ai fik et lille smil på læben "du er vampyr... du burde kunne regne mig bedre ud end jeg kan dig"
hun stoppede op og så på ham "...Det starter med A" sagde hun så og ventede på hans svar...
Hun følte sig lidt ond ved at have hans jakke så hun tog den af og kastede hen til ham
"hvis jeg skal låne din jakke, skal vi dele eller du beholde den" hun smilte til ham med en let sødme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:50

Han kiggede på hende ''Ahngel..? han er vampyr, og jeg forstår godt Barishan ikke tillader det, det er jo ikke altid vi er sikre at være i nærheden af, og det med jakken, jeg kan ikke fryse, det kan du.. jeg kan ikke blive syg, det kan du.. så den beholder du bare'' sagde han og lo, han kunne ikke så godt lade hende blive syg nu hvor hun var Barishans lille pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:55

Ai så på ham "heh.... men sådan er det med kærlighed, det siger bare bøh når man står i den mørkeste nat... og så lyser det kraftigt op for en..."
hun kiggede lidt ned og smilte stille "hmm..." hun lagde den rundt om ham, meget besværligt da hun var ret lav... hun løftede den derefter lidt op til den ene side og smilte stille, hvorefter hun stod under noget at hans jakke og kiggede på på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai) - Page 2 Empty Sv: En stille nat i den gamle forlystelses park. (Princess Ai)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum