Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En regnfylt eftermiddag - Chase
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: En regnfylt eftermiddag - Chase
Lin smilte, sødt til ham, og gik tilbage til ha, men... Lidt efter bakkede hun bagud og pegede på en dør, der godtnok stod åben.
"Og soveværelset!" Inde i soveværelset, var der en dobbeltseng, et natbord, et tøjskab, et skrivebord, med en stol til, og en reol, med nogle bøger.
Hun blev stående - Gik dog lige et skridt frem, og smilte stadig til ham. Hendes øjne hvilede på ham, og hun kørte en hånd gennem det våde hår. Det var satdig vådt, og lidt efter, tog hun læderjakken af, og hang den på en knage der hang på væggen - HUn tog dog først, den grå tynde cardigan der hang på knagen i forvejen ned først. Så tog hun den udenpå den hvide top, hun ellers havde på.
Gæst- Gæst
Chase- Competent (Rank 11)
- Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.
Antal indlæg : 448
Hun gik hen i køkkenet, fandt en lille skål, og en pose med hundemad. Hun hældte noget af det op i skålen og gik hen, til hunden, og stildte skålen foran kurven. Om ikke mere end et par sekunder, hoppede hun op og begyndte at spise af maden. Lin klappede den på hovedet og et lille grin undslap hendes læber.
Hun sukkede. Hun gik dog ind på badeværelset, og efter et par minutter kom hun ud med godtnok det hele samme tøj på, men... Helt tørt... Hun havde tøret det med... En hårtørre. Det gjorde hun tit, da hun ikke rigtig gad at skifte tøj, og når hun nu alligevel, avr god med en hårtørre, til at tørre folks hår, kunne hun da også lige så godt, tørre sit tøj... Ikk'?
Gæst- Gæst
- Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.
Lin smilte. Hun lagde armene let over kors, og lod ryggen flade lidt bagover. Hun havde på fornemmelsen, at han... Måske var et... Måske et lille rodehoved... Hun ville ikke sige noget bestemt, om om han var det, men hun havde det på en måde stadigvæk på fornemmelsen.
Hun hørte udemærket godt at han bandede, men sagde intet til det, da hun godt kunne se - Eller havde på fornemmelsen, hvorfor han gjorde det.
Hun smilte fortsat, men efter cirka et minut, blev det et mere skævt smil, som fyldte på hendes læber.
Gæst- Gæst
"Du kan gå ud på badeværelset og tørre dig...?" sagde hun stille. "Altså hvis du har lyst...?" Hun så lidt spørgende på ham.
Lin bed sig i underlæben, mens hun ventede på et svar. Det ville være nemmere for ham, at gør det der, for der var han jo.. Alene.
Inde på badeværelset, var et toilet, et spejl, en bruser, med forhæng, et par hylder med, parfume, som Lin egentlig ikke rigtig brugte så tit, men havde dem bare. På en hylde ved bruseren stod, nogle shampooer, balsammer og kropsæber.
Gik gik hen ov åbnede døren derind til, og så fortsat spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Hun så på ham, med et halvt-alvorligt blik.
Lins ansigts udtryk, var ret usikkert lige nu. Hun kunne mærke at hun faktisk var meget usikker lige nu. Hun turde ikke sige noget, da hun bare var bange for at sige noget helt forkert. Det var det der var med hende! Hun var forfærdelig til at hjælpe andre. Selvom hun dog prøvede så godt hun kunne, gik det alligevel ikke.
Hendes grønne øjne søgte ned i jorden og hun satte sig i sofaen, for ikke at sige noget, eller for den sags skyld... At gøre noget.
"Nej, det har jeg ikk'..." sagde hun stille, mens hun klikkede neglene mod hinanden.
Gæst- Gæst
Han stod endnu på det samme sted, eftersom hans sko og bukser jo stadigvæk var plaskvåde. Sagde ikke noget. Smilede kun kortvarigt til hende et par gange, og ventede vel egentlig bare på at hun skulle sige eller gøre noget. Han rullede ærmerne på sin trøje op, men stoppede da enden af dem sad lige under albuerne og begravede derefter sine hænder i de forreste - våde - bukserlommer.
Lin så igen op på ham, og bed sig kort i underlæben, mens hun ventede på et svar. Så kunne han, da også blive tørret - Og komme længere ind i lejligheden.
Hun kiggede lidt efter ned i det lyse trægulv. Det var en af de øverste lejligheder hun havde - Men også en af de pæneste.
Hendes grønne øjne så skiftevis, fra ham, på hunden og ned i gulvet. Hun sukkede igen stille, og ventede på hans svar.
Gæst- Gæst
Hun følte sig dum ligenu. Hun ahvde jo råd til en tøretumbler, så hvorfor være så... Så dum, hvis man kan kalde det det. Eller ihvertfald, gøre det på lige den måde.
*Imorgen, eller hvornår, pokker jeg får tid, tager jeg ud og køber sådan en!* tænkte hun bestemt. Det ville hun gøre, det havde hun lige bestemt sig.
Så ville det da også være nemmere at få tøjet tørret, i stedet for at skulle bruge hårtørren, eller vente på det blev tørt på et stativ. Hun var... var ret... Utålmodig.
Gæst- Gæst
"Jep," sagde hun stille, og kiggede på ham, mens hun let betragtede ham. Hendes øjne gled lidt rundt på ham, men lidt efter sukkede hun.
Lin vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, eller hvad de skulle lave. "Meen... Øhm..." Hun stoppede og rystede på hovedet. "Hvad syns du vi skal lave?" Hun så på ham, mens hun bed sig hårdt i underlæben, og så usikker, men en smule spørgende på ham.
Hun havde ingen anelse, hvad hun skulle gøre lige nu. Hun ventede derfor bare tålmodigt på hans svar.
Gæst- Gæst
Lin smilte skævt til ham, og kiggede derefter ned i sit skød - Eller det kunne hun jo ikke rigtig, da hendes hvalp fyldte det hele. Hun kørte den ene hånd over dens ryg igen, og slappede nu helt af i kroppen.
Lidt efter drejede hun hovedet, og fik øjnene til at hvile på ham, mens hun ventede på en reagtion fra ham, eller at han ville sige, et eller andet som brød stilheden, der var landet over dem. Hvalpen gabte stille og lukkede de små øjne, med et tegn på at den var ved at være noget så gruligt træt.
Lin sukkede igen stille.
Gæst- Gæst
Et 'godmorgen', fra dem, var en lussing og et 'godnat', var... Ingenting..?
Lin var bare glad for at hun endelig var sluppet ud af den familie og så kommet til Di Morga, for at leve et bedre liv, med venner, hun kunne stole på og have det godt med.
Hun var på en måde sikker på at hun allerede havde fundet den første - Og hun håbede det, også virkelig. Hun smilte skævt, da hun endelig forlod sine egne tanker igen.
Gæst- Gæst
Hun så op på ham, mens hun i mellemtiden havde bidt sin underlæbe, næsten til blods, men, tørrede det dog hurtigt væk, i cardiganens ene ærme. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare... Lin sukkede en sidste gang, inden hun sagde: "Jeg... Ved det ikk'...?" Hun vidste slet, slet ikke om, hun skulle fortælle ham, det eller lade være. I første omgang lod hun dog være, men kunne mærke at lysten til at fortælle det, brændte inde i hende. Lige nu, var det hele ret svært for Lin.
Hvis hun nu fortrød, at hun havde fortalt, ham det (Hvis hun tog sig sammen til at fortælle det), kunne hun jo ikke gøre noget, så det var sket.
Lin sukkede igen, den her gang lydløst.
Hun kiggede stadig på ham, og sagde tilsidst, med en rolig, og ret stille stemme: "Det er noget... Med min familie..." Mere kunne hun ikke rigtig sige til det, lige nu, men måske hvis han spurgte mere, ind til det - Og kun måske, ville hun sige resten. hendes øjne var triste, og lige så med hendes blik, der ellers plejede at være blidt.
Hun kiggede bare på ham, mens hun ventede på en eller anden reagtion fra ham, eller et par ord.
Gæst- Gæst
"Min søster, hadede mig, og selvfølgelig hadede jeg også hende. Hun startede rygter om mig, den første dag i skolen, hun, slog mig hver gang jeg kom hjem fra skole, og hun fik folk til at mobbe mig. Alle syntes hun var den smukkeste, og den sejeste på hele skolen. Det kunne også godt være hun var det, men hun var misundelig på mig, det var derfar hun hadede mig sådan.." Ordene strømmede ud af Lin's mund. "Men én, ven havde jeg da på skolen. Ham var jeg hjemme ved hver dag, sov hos i weekender, og fik endda, lov til at komme med på familie udflugter med hele hans familie, og at komme med ud at rejse, for første gang i mit liv, men vist også den sidste, troede jeg den gang." Lin's hoved var fyldt med, ord, der bare på en eller anden måde måtte ud. Da hun først var begyndt at snakke, om det, kunne hun næsten ikke holde op, før alt var sagt.
"En dag fandt jeg ud af at, hans(vennens) familie skulle rejse, rejse væk, bo i et andet land. Jeg blev knust, og den dag de rejste, var jeg nød til at gå hjem. Jeg blev mødt af en lussing, og med årene skrev jeg i min dagbog, om ham, hver eneste dag, til dagbogen var fyldt og jeg måtte købe en ny. Men et år gik alting så hurtigt. Min mor og far blev skilt, jeg boede så sammen med mi far og søster, men en dag, døde min far, min søster rejste fra mig, huset blev sat til salg, og der stod jeg på gaden, med min dagbog, en pung, og et pas."
Lin holdte en lille pause, for at få luft, mens hun kiggede Chase i øjnene - Hvilket hun egentlig gjorde, og havde gjort hele tiden mens hun fortalte.
"Jeg valgte så at rejse til det sted hvor min ven boede, og det var så her! Så fandt jeg denne lejlighed, købte møbler, fik et godt job, og så fandt jeg ham her!" Hun klappede hvalpen, som allerede sov, på ryggen.
Lidt efter løftede hun hovedet, og kiggede igen på Chase, med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Hun kiggede fortsat på Chase.
Lin holdt smilet fremme så længe, hun kunne. Efter et par sekunder, blev det dog mindre, og det lignede nu mere, bare... Det lignede ihvertfald ikke et smil.
Hun tænkte lidt om hun skulle spørge om en eller anden ting, men lod dog være, da hun ikke... Ikk vidste om han ville have noget, eller svare på det hun spurgte om.
Hun kunne ikke lade være med at lade smilet, komme frem igen.
Hun sukkede stille, mens hun bare kiggede på ham.
Sidst rettet af Lin Tirs 3 Aug 2010 - 10:58, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Eftermiddag - Ami & Damon
» - en regnfyldt eftermiddag (Jolene).
» Rolig eftermiddag - Zane
» Kedelig eftermiddag.. Shane!! :D
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline