Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
skuffelse //Liger// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
skuffelse //Liger// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
skuffelse //Liger// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
skuffelse //Liger// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
skuffelse //Liger// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
skuffelse //Liger// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
skuffelse //Liger// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
skuffelse //Liger// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
skuffelse //Liger// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
skuffelse //Liger// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

skuffelse //Liger//

Go down

skuffelse //Liger// Empty skuffelse //Liger//

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 15:48

Omgivelser: Kun Nifi – og hvad der ellers er i en gyde
Tid: kl 12 midnat præcis
S: Allées - Gyderne
V: køligt og overskyet – det har trukken op til regn

Nifi stod midt i en af gyderne hun havde dræbt de vagabonder der havde været i denne gyde og lagt dem over til muren så hendes herre kunne komme til. Nifi var iført en hvid lang kjole med en sort rose der græd blod indbroderet på ryggen og hendes sorte handsker med nitter på knoerne. Hun var meget godt klar over at hendes herre var sur på hende og bange for at hun også havde skuffet hende … Derfor havde hun indfanget 2 vampyrsjæle og en menneske sjæl som forsonings gave til hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

skuffelse //Liger// Empty Sv: skuffelse //Liger//

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 16:03

Lg kom gåendene ind i gyderne hun var iført en lang jakke der var knappet helt oppe fra halsen og ned til hendes knæ, Hendes lange sølv halskæde hang ned og man kunne se den lille medaljon det var yderst smuk. Hun gik med faste skridt hen til Nifi med et koldt blik. Hun åbnede langsomt munden men kun en smugle hvorpå hun viskede få ord frem med en kold og skræmmendene tone ”ved du hvad du har gjort ?!?” Lg’s øjne lyste kraftigt og ingen ved deres fulde 5 ville vove at se ind i dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 16:12

”ja men herre det var hans øjne de mindede så meget om dine og minderne kom bare ! det var ikke med vilje ! jeg gjorde alt hvad jeg kunne ! men han havde aget blod ! og og og. !!”hun snakkede umådelig hurtigt i forsøg på at få hendes herres vrede til at forsvinde og hun skulle forklare alt for mange ting på alt for kort tid og da hun stoppede sin sætning var hun godt kalr’ over at hun nok bare skulle ha holdt mund *undskyld herre* tænkte hun og faldt på knæ for hende hvorpå hun lod de 3 sjælekugler vise sig , de var alle 3 på hendes handsker og Nifi håbede inderligt på at det ville gøre hendes herre mere veltilpas

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 16:51

Tog sjælendene ”dejse få sjæle er ikke nok til at dæmpe min vrede bare en kende !!!” sagde Lg koldt og slog Nifi så hun slog hovedet ind i muren godt 5 meter fra Lg… ”du skuffer mig … dybt … få ham til at miste det han har set !... intil da vil jeg forsegle dine minder lidt bedre … jeg kunne rive dine øjne ud så du ikke kunne se hans … men det ville give dig et mindre handicap i nogle tid … så jeg nøjes med at ligge en mindre besværgelse over dig så du har svære ved at huske dine minder !” sagde hun koldt og lavede en elegant bevægelse med hånden og et sort slør af tåge omkransede Nifi og forsvandt ind i hende ”lad det ikke ske igen ”

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum