Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den evige venten i tågens dyb - Liger
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Den evige venten i tågens dyb - Liger
.:O: Der er ikke andre end et par spøgelser der svæver rundt, og klager:.
.:S: Maison De Fous:.
.:V: Det er koldt, og overskyet, en tyk tåge hænger overalt, så man ikke kan se længere end en meter frem:.
.:D: d. 15/2:.
En skikkelse sad midt i tågen, beliggende på en væltet træsstamme et par meter fra indgangen til Maison De Fous, stedet der engang havde været en galeanstalt.
Et glimt at isblåt kom fra mørket under den store hætte, han havde over hovedet, og det var ikke svært at tyde, at det var hans øjne. Dragende, og dog... Afskyvækkende. Lidt ligesom stoffer, man følte sig draget mod det... Øsnekde at indtage det, og dog.. Var man udmærket klar over at man bagefter ville blive overtaget af dens tag i ens pinefyldte sjæl. Alligevel, virkede det ikke som om han ville gøre noget ondt mod en, de isblå blimt blev stærkere, da han trak hætten ned omkring skuldrene.
Tågen der bølgede omkrng ham fik små dug pletter til at hænge i hans lange ildrøde hår, og gøre det en anelse vådt, og dog virkede det ikke tynget af den svage vandmængde der hang ved hvert hårstrå. Det pjuskede som det altid gjorde, og faldt ned over hans ryg, som et vandfald, et vandfald af hvad der kunne ligne blod.
Øjnene... De dragende øjne, virkede som om de lyste, og hvor de faldt, opløste tågen, som havde han skabt en vind stærk nok til at få den til at løsrive sig.
Hans ansigt virkede udtryksløst, og dog kom der af og til små betænkelige glimt fra hans øjne, som om han ventede på noget, på nogen, eller bare på at noget ville ske. Hans venten varede en time, timen blev til to, og sådan ville det blive ved, indtil det han havde ventet på, ville komm frem gennem tågen, og måske... hilse på ham?
Gæst- Gæst
Sv: Den evige venten i tågens dyb - Liger
Gæst- Gæst
Hans bik gled rundt på hendes krop, hendes påklædning for derefter at glide tilbage til hendes ansigt. Øjnene, der så på ham, og lyden af den kolde stemme, der skar gennem hans bevidsthed som en syl. Dog virkede han ikke det mindste bange for dette, faktisk, bredte et meget svagt, men dog skævt smil sig på hans læber. Det var dette han havde ventet på. Han havde vidst hun ville komme, dog havde han ikke fundet ud af hvornår. Hendes ærinde ligeså var uvidst, og om han nogensinde ville finde ud af det, var også lidt af et mysterium.
"Godaften" sagde han, med en mindst ligeså kold, og dog, ikke så ond, stemme. Han virkede kølig, dog, udviste hans øjne respekt, uden at det var meget tydeligt. En underlig blanding af kulde, munterhed og anerkendelse, der nærmest sydede fra halvengelen, som han sad der på træstammen, med den lange sorte frakke, og de grå bukser på. En dusk af hans ildrøde hår faldt ned i hans øjne, da han rettede sig lidt op, og da han lod en hånd glide op, for irriteret at daske den væk, glimtede hans ene øje, lidt stærkere end før, for derefter at vende tilbage til sin oprindelige lettere lysende tilstand.'
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit navn? Af hvilken grund ønsker du at vide det? Du har kun lige mødt mig" sagde han, med et lettere undrende blik, der dog stadig virkede betænkelige.
Hans hår svingede svagt, da han stillede sig op, med øjnene rettet mod et andet sted i tågen. Han hørte hendes spørgsmål, men valgte at ignorere den, da hans kilde højt og tydeligt havde sagt at han meget gerne ville forblive anonym, og det ville han højst sandsynligt blive, da han jo lige for øjeblikket lå død i sin egenstue.
Han bemærkede dog den lille smule interresse der kom fra hende, hvilket fik et lettere sadistisk smil til at brede sig over hans ansigt.
"Og din interresse for lige netop dét er vel... At du ikke vidste du ville møde nogen her? Eller havde du gang i et ærinde?" han strøj sig betænksomt over hagen, med den ene hånd, og lod den derefter glide ned i sin lomme igen.
Gæst- Gæst
”jeg bryder mig ikke om når folk ignorere mine spørgsmål … og slet ikke engle eller noget så ynkeligt som et menneske” grinte hun små psykopatisk og ondt. ”hvem er kilden?” spurgte hun og det onde smil voksede. ”jeg er rat så intraseret da jeg ventede at møde en anden end dem … eller måske er der andre her?” sagde hun koldt men vidste godt der ikke var flere da hun kunne lugte det. Hun lugtede endnu engang efter da hun syntes at blodet fra halvenglen duftede godt.
//nejjjjj dumme dig det var da pokkers lange indlæg så meget krea er jeg ikke i besidelse af !!!!! xP //
Gæst- Gæst
"Mit navn ville intet være værd, også selvom du kendte det, ville du ikke få noget ud af det, eller finde ud af noget om mig på den måde" svarede han blankt og lod sit tandsæt vise idet det sidste ord var gledet ud mellem hans læber.
"Du bryder dig ikke om at blive ignoreret? Selviske pigebarn dog" sagde han med et svagt grin. Hendes kommentarer omkring hans slægt så ikke ud til at påvirke ham det mindste, nærmest tværtimod, han kom i bedre humør af det.
"Kilden ligger død på nuværende tidspunkt, hans navn nåede jeg aldrig at få fat i" svarede han koldt, og lukkede det ene øje i hvad der kunne ligne et blink, hvormed han lod sine fødder tage et skridt mod højre, så han stod med siden til hende. Sværdet der hang ved hans side, godt pakket ind i en læder skede, skinnede svagt fra en ædelsten der sad i toppen. Det var tydeligt at det var magisk, og kraftfuldt.
Hans læber skiltes endnu en gang da han begyndte at tale "I så fald har du jo ikke mødt dem du skulle møde, måske er de ikke her men... Et helt andet sted? I en helt anden tid?" hans mumlende tågesnak kunne virke provokerende, og dog, virkede den også på en måde nuttet, hvis man hørte den fra en skindsygs hørevinkel.
//Undskyl, skal jeg prøve at skære lidt ned på dem? xD Har bare vildt meget kreativitet lige nu :#) Og skal forresten spise, kommer på igen bagefter!! ;D//
Gæst- Gæst
”hmmm jeg ville ellers ha dræbt personen selv” mumlede hun og smilte ondt. Efter et par minutters tavshed begyndte hun atter at tale. Hvorfor ville de vide at jeg var her?” sagde hun med den sædvanlige kolde og mørke stemme . Hun var en smugle nysgerrig da det kun var få der vidste hvor hun var.
*og gad vide hvem det var der vidste det* tænkte hun. *sikke en omgang vrøvl han fik fyret af* tænkte hun og fnøs for sig selv. Hun betragtede kort hans sværd hvorpå hendes smil blev større. *ikke et ekstremt godt sværd men det virker sikkert som han vil ha det* tænkte hun og gik selv hen til træstammen og satte sig.
//ha ha går nok … mine indlæg bliver bare ikke lige så lange som dine//
Gæst- Gæst
Et svagt smil lod sig glide over hans ansigt og opsprætte på hans egen lettere satanistiske måde, for derefter at forsvinde igen efter dæmonens ord var til ende.
"Desværre fik du ikke lov til at nyde det, jeg beklager" sagde han, med et udtryksløst ansigt, der mere bevidnede betænkelighed, en egentlig interresse.
"Du må undskylde, min menneskelige side holder af at snakke usammenhængende" sagde han med et svagt skævt smil, og lod en hånd køre igennem det røde hår. Hun havde ingen interresse i hvad han ville hende? HUn havde ikke så meget som spurgt endnu, og en svag tvivl om at hun overhovedet ville havde boret sig igennem ham, dog så han ikke dette som noget negativt, nærmere som en form for selvtillidsforstærkene egenskab der fik hans øjne til svagt at gløde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ønsker at tale med dig, jeg ønsker at møde dig" sagde han og lod sit blik køre væk fra hende og over mod en svag silhouet i tågen, den så ikke ud til at komme nærmere, men den så heller ikke ud til at ville gå. Den stod der bare, uden et ord, og uden en bevægelse. Han var ikke engang sikker på om det var et levende væsen, måske bare et enligt træ?
Han så væk fra det, for at hun ikke også skulle lægge mærke til det, men hvis hun havde læst hans tanker før, hvorfor skulle hun så ikke kunne gøre det igen?
Han vidste jo ikke engang om hun virkelig have læst hans tanker, eller om det bare havde været et sammentræf, at hu havde spurgt lige som tanken var til ende.
Et svagt smil bredte sig på han læber igen, da han hørte hvordan dæmonen fortsat udspurgte ham.
"Desværre, intet, vi mødtedes i et forladt hus, min kilde kunne ikke have boet der og denne nægtede at fortælle noget om sig selv" sagde han og lod sin ene hånd hvile på sit sværds skæfte, uden egentlig at tage notits af det.
Gæst- Gæst
”i et forladt hus” gentog hun *tydelig vis ikke en det ønsker at jeg finder ham/hende… men hva personen vil blive straffet senere* tænkte hun og betragtede englen.
Gæst- Gæst
"Jeg har blot hørt ting... Ting om at du skulle være stærk, have en hær eller sådan noget... Passer... det?" spurgte han, langsomt så hun ikke ville misforstå det som flabethed. Nej, hans stemme var udtryksløs, fuldstædnig umulig at tyde, og også selvom hun var tankelæser, ville hun nok ikke få meget ud af det, han havde lært at holde hovedet blankt for længe siden. I hans hjemverden.
Han vendte hovedet mod skyggen igen, den så ud til at være stivnet uden at kunne bevæge sig
"Jeg ønsker såmænd blot at den ikke forstyrrer vores samtale" sagde han roligt og følte hvordan vinden hvislede gennem hans hår, og fik det til at bølge i luften, som en ægte levende flamme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende "Mine intentioner er indtil videre blot at finde information... Da jeg stadig leder efter et sted at slutte mig til, en person... at tjene" sagde han, med et svagt lettere sadistisk smil, der lod hans perlehvide tandsæt vise, hvorefter han så hen på skikkelsen.
"Jeg er ret sikker på at det blot ville være spild af tid... Spøgelser... af den rang plejer ikke at sladre..." sagde han med et svagt, lettere ondt skævt smil, der dog fortog sig efter lidt tid.
Gæst- Gæst
”hvorfor vil de tjene nogle?” sagde hun kort, hun var af en eller anden grund intraseret i ham, det var ikke normalt hun blev inatraseret i engle for slet ikke at snakke om det mandlige køn.
Hun så i et par sekunder ind i hans øjne… *underlige fangende men det ved han nok… hmm de er kønne?* hun rystede straks på hovedet da denne tanke kom … *han er en mand for pokker de bringer kun problemer!* tænkte hun vredt og hendes udtryk i øjende blev mørkt og koldt… samtidig også meget triste, det var underligt at se hende i øjende da man nok skulle bruge lidt tid på at tyde dette udtryk.
Gæst- Gæst
"Jeg ønsker noget at lave, i stedet for blot at vandre rundt og observere" svarede han, udtryksløst, og dog på en måde undrende, dog uden at der tilsyneladende var en grund til at være det.
Han følte hendes blik stryge mod hans eget, og prøvede at fange dem, dog lykkedes det ikke så godt som det kunne være. Han følte hendes forvirring og frustration gennem hendes aura, hvilket fik ham til svagt at rynke brynene.
Hvad var det for en indre konflikt hun havde gang i? Mon det bare var fordi han var en mand, eller havde det noget at gøre med den dragende effekt hele hans eksistens nærmest strålede af?
Han kunne ikke tyde hendes næste blik, selvom han endte med at mene at det var vredt, koldt.... og dog, der var et lille glimt deri, der fik ham til at tro at hun var.... trist?
Gæst- Gæst
Hendes vejrtrækning blev hurtig og hendes øjne lyste nu kraftigere, det var et tydeligt trist udtryk der var i hendes øjne. ”hvorfor en der efter signe skulle være så grusom?... jeg tager normalt mine slaver og tjenere med magt.” sagde hun koldt, hun tog atter et halvt skridt tilbage. Det var nogle tid siden hun havde været sammen med en fra det modsatte køn så længe og så alene?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ønsker en herre der ikke behandler mig som om jeg var en porcelænskande, jeg vil lave noget, ikke bare sidde og kukkelure, træne og så videre..." svarede han, med en rolig stemme. Dog var der noget i den, der talte sit tydelige sprog, der ville forme sig som et spørgsmål i hendes sind, 'Hvorfor bakker du væk fra mig?' - Hvilket var hvad han egentlig havde lyst til at sige, men holdt det inde, da det måske kunne virke uhøfligt, og efter hvad han havde hørt, ønskede denne kvinde ikke at man skulle være høflig, nej, efter det indtryk han havde fået at historierne om hende, havde han troet hun ville have respekt. Men lige nu, lignede hun en der var kørt fast i sit eget tankespind. Dog var intet af dette at se på hans ansigt, han så rolig ud, med påtaget interresse. Hans øjne genspejlede lidt af det spørgsmål hans stemme før ville have fremkaldt, og dog lå den lille glød af svag respekt stadig til skue.
Gæst- Gæst
//ha ha kender det … og sorry det med tiden kom til at sætte en film på xD //
Gæst- Gæst
"Du må undskylde, jeg er opvokset et sted hvor det forventes aldrig at sige noget man selv ville finde uhøfligt" svarede han, med en svag kærtegnen af en lok af det ildrøde hår, der havde sneget sig ned over hans skulder.
Den hånd han gjorde det med, var dækket af en form for håndledsbeskyter, af læder, der så en anelse okkult ud, tegningerne derpå lignede noget der kunne ligne magiske tegn, der beskyttede hans håndled mod nysgerrige blikke. Han så på hende igen, med de isblå dyb, der var så udtryksløse, at de fleste almindelige væsener ville have løbet væk, resten ville nok havde fået kuldegysninger, og dog, man ønskede ikke at komme væk fra dem. Man ønskede at blive, ønskede altid at se i dem... Det var den effekt de havde overfor de fleste, men han var ikke sikker på om denne dæmon også ville være i stand til at blive fanget af dem, han håbede det ikke, han havde i forvejen alt for mange beundrere.
Han sukkede svagt, og så ned i jorden ved hendes sidste ord, han nåede derfor ikke at se det hadefulde blik hun sendte ham, der dog måske ikke var rettet mod ham, men mod en fjern fortid? Det kunne jo være.
Han så på hende igen, og et svagt lettere sadistisk smil bredte sig på hans læber,
"Det er jeg udmærket klar over.." Hans stemme uviste hverken spot, eller flabethed. Nej, tværtimod var den nærmest.. betænkelig? Han kune ikke engang selv tyde hvad han havde ment med lige netop denne lettere ligeglade stemmeføring.
Gæst- Gæst
Hun betragtede på ny hans øjne, og sukkede lavmælt inden hun så på hans hår, og derefter himlede med sine øjne. Hun lod sit blik glide hen til hans hånd og lagde hovedet en anelse på skrå da hun fik øje på håndledebeskytteren ... hvorfor mon ha sådan en på?.
"du kan rettere sagt ikke slippe ud af min styre med mindre jeg ... og måske en anden person vil ha det..." hun så kort på ham og lukkede derefter sine øjne. *hvorfor skal jeg nu sige det til ham?* hun var ærlig talt ved at være træt af sig selv.
hun prøvede på ny at tyde hans stemme men fandt det en smugle kompliceret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Stilhed er som den evige død...
» En evige kamp (Calthos)
» Havfrueblod... (Liger)
» skuffelse //Liger//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift