Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt sted, nye omgivelser - Todd EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 18:14

Tid: Eftermiddag
Sted: Une Pierre, udenfor diskoteket
Omgivelser: Der er kun Angelie
Vejr: Det småregner udenfor

Angelie stod i grottens åbning, med ryggen til regnen, der så småt var begyndt at bryde ned fra himlen. Det var første gang hun havde bevæget sig så langt væk hjemmefra, for Angelie stod i Une Pierre. En masse grotter, der hang sammen i bjergkæderne, og forsigtigt placerede hun tænderne i underlæben.
Grotten var oplyst af fakler, som var placeret på hver side af gangen, men mørket lurede i hver en afkrog. Normalt ville hun ikke være bange for det, eller noget.. Men dette mørke bar på hemmeligheder, og Angelie hadede den slags. Det var ubehageligt.
Langsomt.. Meget langsomt tog hun det første skridt fremad. "Du kan godt gøre det her" hviskede hun hidsigt til sig selv, men hjernen var klar til at lystre. Problemet var bare, at benene nægtede at følge med. Hun stod og mumlede uforståelige sætninger med sig selv i hele ti minutter, før hun endelig fik tvunget fødderne fremad. Hvad havde hun at frygte? Angelie var for fanden da et spøgelse.
Langsomt løftede hun blikket fra sine fødder, mens hun klemte cardiganen, som sad over den sorte kjole, tættere ind til kroppen. Selvom Angelie var død, så var hun stadig en menneskelignende person om dagen. Faktisk blev hun kun gennemsigtig, fra midnat, og frem til seks om morgenen. Et levende dødt liv, var hvad Angelie ejede nu.. Og en masse indebrændt raseri, og hævn.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:41

Todd lukkede sine øjne lidt, imens at han fløj højt oppe i himlen, med sine sorte vinger, der bevægede sig hurtigt af sted. Et skævt smil dukkede frem ved hans ene mundvige, inden at han fik øje på en grotte? Uden at han vidste hvorfor begyndte han at flyve hen mod den, og landede ned på jorden, få skridt fra indgangen til grotten.
Han trak svagt på skulderen, inden at han begyndte at gå ind i den, spørgsmålet om der var nogen? Det kunne ikke falde ham ind? Hvad ville nogen lave i den? Udover vampyrer, som nok af og til sov der i deres kister? Han fandt ikke stedet uhyggeligt, der skulle meget til at skræmme ham, også fordi han var en dødsengel, så blev han ikke så nemt skræmt af noget. Og han var okay, god til at finde ud af hvad folk var for en race eller væsen. Han kunne specielt godt finde ud af det, hvis en person stod foran ham også finde ud af om det var en vampyr. Han kiggede sig lidt omkring imens at han var på vej ind i grotten, i det at han fik øje på en pige? Hvilket gjorde at han hævede undrende det ene bryn, "Hey?" sagde han køligt og lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han så på hende, *Gad vide hvad for et væsen hun er* tænkte han og bed sig diskret i underlæben. Endnu et ukendt væsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 18:52

Et mere selvsikkert smil gled over hendes læber, da hun var nået igennem seks skridt. Nu gik det fremad, og ingen havde været til stede, og set hendes usikkerhed på lige netop grotten. Det var stadig mærkeligt for hende. Hun havde faktisk aldrig frygtet noget, ikke engang da hun var i live, så hvorfor havde grotten sådan et tag i hende?
Hun følte sig en anelse indespærret, selvom grotten var stor nok til at rumme langt mere end hundrede mennesker og væsner på en gang. Langsomt rystede hun opgivende på hovedet af sig selv, inden hun igen tog nogle få skridt frem, da en stemme afbrød med et alt for koldt hej. Sådan et som Angelie selv brugte over for væsner, hun ikke ønskede at hænge ud med.. Eller når de var uværdige.
Langsomt kneb hun læberne sammen, inden hun begyndte at vende sig om. Frygten der havde været, var forsvundet på stedet, og nu var hendes blik blevet erstattet med had, selvom hun ikke engang anede hvem der stod bag hende.
Angelies dybblå øjne landede på en person.. Mandlig person at dømme efter udseendet, og hun mærkede den kildrende følelse, der fortalte hende, at denne person var død. Derudover gik et gys igennem hendes indre, som hun kun havde mødt en gang før. Så han var en dødsengel.
"Godeftermiddag" svarede hun med et lige så køligt tonefald, inden hun trak lidt væk fra ham, for at skabe afstand. Hun brød sig specielt ikke om disse væsner, fordi en dødsengel havde myrdet hende i sin tid.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:25

"Hvad laver.. et spøgelse som dig i en grotte?" spurgte han og fugtede let sine læber, imens at han godt lagde mærke til med hvordan hun gik nogle skridt væk fra ham, så der kom afstand imellem dem. Han fniste lidt, Todd havde godt regnet ud at hun var et spøgelse, eller det gættede han sig mest frem til og holdte sig til det, og hvis hun ikke var det, havde han bare taget fejl, "Er du bange for mig?" spurgte han drilsk, ikke fordi han direkte ville gjorde hende sur, men.. det brød også bare ud af hans mund, og ja? Efter at der var kommet den afstand imellem dem. Han var iført slidte cowboy jeans, hvor der var huller i ved knæene, en hvid T-shirt med et motiv, hvor der var en skrift hen over brystet, med farven grå, (som på avateret). Hans hår var sart og det sad glat undtagen bag i ved hans nakke var det lidt pjusket og sjusket. Han så afventende på hende med et køligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 19:29

Overrasket hævede hun det ene øjenbryn. Hvordan kunne han genkende hende som et spøgelse? Indtil videre havde ingen andre opdaget det, uden hun selv havde fortalt det.
Hendes svar var bare et skuldertræk. "Hvad laver en dødsengel som dig i en grotte?" spurgte hun i en efterligning af hans spørgsmål. Nogle fandt det belastende, og Angelie vidste det. Hun havde ikke rigtig problemer med at tirre folk, hvilket nok var grunden til at det var de færreste som rent faktisk brød sig om det, hvis der overhovedet var nogen.
"Bange? for dig?" gentog hun bare hun grinede lidt af den kommentar. Hun havde intet at frygte, og Angelie understregede sine ord med en hovedrysten, inden hun bestemt trådte helt hen til ham, så der intet mellemrum var. Hun vendte blikket opad, og lagde hovedet på skrå. "Hvorfor skulle jeg frygte dig? Jeg kender dig ikke engang"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:44

"Siden du tog de skridt baglæns, og jeg er ikke meget for at du står så.. tæt op af mig" sagde han køligt og undslap et lille grin, inden at han trådte nogle skridt tilbage væk fra hende, "Desuden tror jeg også at jeg er stærkere end dig.. noget af det som du også burde være bange for" sagde han med et lille nik, som bekræftede det at han mente selv det som han sagde. "Men.. hm, fortæl mig om hvordan du døde" tilføjede han og et smil bredte sig på hans læber, han var jo en dødsengel og var ikke altid så sød og flink mod andre og han elskede at få andre til at snakke om deres død. Hvis han kom i snak med en vampyr eller et spøgelse, fandt han det morsomt, også det med at se hvis at de begyndte at blive lidt trist i det og måske end da fælde nogen tårer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 19:52

Hun fnøs let. Så nu var det ham der følte ubehag ved situationen. Angelie bakkede ikke tilbage, og et lettere triumferende smil gled over hendes læber.
"Well.. Jeg er ikke bange for dig.. Og du skal ikke tro du får mig til at blive det heller" svarede hun og viftede lettere ligegyldigt med hånden. Kort lod hun blikket glide rundt i grotten, inden det igen endte på ham. Angelie lod sit blik bore sig ind i hans, da han snakkede om hendes død, men ikke den mindste følelse af depression eller tristhed kunne ses. Faktisk lyste Angelies blik af hævn og vrede over påmindelsen.
"Jeg blev skudt" svarede hun bare. Kort og kontant. Det var den information han ville få ud af hende omkring døden, før han begyndte at komme ind på sine egne områder. "Og du er virkelig uhøflig.. Normalt præsentere man sig selv, før man spørger om andres privatliv". Hun hævede afventende det ene øjenbryn, mens hun stadig havde blikket hvilende på ham. Ikke engang en dødsengel ville få hende til at blive deprimeret, og hendes stemme bare ikke præg af følelser overhovedet. Den var hverken kold eller varm, og dog begge dele på samme tid.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:59

"Todd Gorgeous" sagde han og bed sig let i underlæben, "Fordi jeg spørger er at jeg er ved at øve mig i at få folk til live igen" mumlede han, imens at han kiggede på hende, Todd havde nemlig den kræft af magi i sig, at han kunne få folk til live igen, "Også tænkte jeg bare.. hvis du havde tanken om at du ville ønske at du var dit gamle jeg.. så kunne jeg muligvis ændre det" tilføjede han og gik derefter lidt længere ind i grotten, da han havde glemt at der små regnede udenfor og han ville ikke blive mere våd end han var i forvejen, "Og det er ikke bare noget jeg pønser på", mumlede han med et skævt smil, "Men.. hvad hedder du?" spurgte han så nysgerrigt, efter at han også gerne ville vide hendes navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 20:04

Hun tyggede lidt på navnet, og lod ham tale ud. Han virkede ikke nær så uvenlig længere, og ved ordene om at få livet igen, kom at svagt glimt af håb frem i hendes blik. Men.. Kunne hun overhovedet tillade sig at lade en anden vække hende til live? En person havde jo allerede lovet hende den mulighed, hvis Angelie ville dræbe en anden kvinde.
"hmm" mumlede hun tænksomt, og bed sig langsomt i læben, inden hun lod ryggen glide ind mod grottevæggen, imellem to fakler. "Og hvis jeg vælger at tage imod tilbuddet" startede hun så, og vendte igen blikket mod ham, efter han var kommet længere ind i grotten.
"Hvad får du så ud af det? bliver jeg din lydige slave eller sådan noget? Og vil jeg blive det samme som jeg var før jeg døde?" Hendes spørgsmål var allerede klar på tungen, men hun holdt dog en pause efter de tre, imens hun igen trak cardiganen tættere ind til kroppen.
"Mit navn er Angelie.. Angelie Walentina"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:11

Todd så på hende og hævede undrende det ene bryn, efter at han havde lyttet efter det som hun sagde. "Nej, vil ikke have nogen slave" sagde han køligt og satte sig ned på hug et stykke væk fra hende, "Hvad skulle jeg med en slave?" spurgte han med et lille grin, en slave kunne ikke tilfredsstille ham. Det eneste som kunne tilfredsstille ham, var hvis han blev forelsket og at det blev gengældt, at der så ville ske noget der, men der ville gå tid før at det overhovedet ville ske for ham, "Nogen gange, kommer jeg bare med sådan et tilbud.. selvom jeg er en dødsengel, af og til.. har jeg medlidenhed med nogen så" tilføjede han og bed sig hårdt i læben, efter at han havde sagt det, hvilket ikke var meningen han nøjagtigt ville sige. Ingen måtte vide at han rent faktisk kunne være sød og flink. Kun hvis folk kom til at kende ham rigtig godt og at der var stor tillid imellem dem. Han rystede blot på hovedet over det som han havde sagt. "Men.. du kan tænke over det, også komme tilbage til mig om nogle dage eller uger.. du bestemmer helt selv" sagde han stille, imens at han fortsat med at kigge ned i jorden, "Medmindre at du selvfølgelig har et andet tilbud og hellere til tage imod det, så har jeg selv ikke noget imod det," mumlede han, for at hun skulle sikre sig at hun helt selv måtte bestemme om hvad hun ville, Todd ville hende intet ondt, når det kom til stykket. Selvom han lød ond i starten, men det var meningen så han kunne på den måde få af de folks historier ud på med hvordan de døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 20:22

Den dystre stemning der havde hvilet omkring dem lettede svagt, da Todd begyndte at snakke. Langsomt voksede et svagt smil på Angelies læber. Faktisk smilede hun ikke normalt, og de færreste ville nok opdage det, men det var der.. Et lille et.
"mmh.. Jeg må indrømme det lyder fristende" svarede hun så langsomt, inden hun af ren vane begyndte at bide lidt i sin pegefinger. Hendes blik blev en anelse fjernt, mens hun overvejede hvilke fordele der var ved de to tilbud hun havde modtaget. Imens snakkede han videre, og Angelie afbrød hurtigt sin hjerne, da han snakkede om medlidenhed.
Hendes blik strøg mod ham, og en blandet følelse gled igennem hende. Foragt.. Medlidenhed. Tænk at han kunne føle sådan for nogle. Der var altid en grund til at folk døde, selv hendes egen. Hun kunne ikke få bedre muligheder for at slå sine egne modstandere ihjel, end hvad hun havde nu.
"Medlidenhed er svaghed.. Det kommer du ikke langt med her i byen" svarede hun kort, og hendes stemme var igen i det neutrale tonefald, selvom der havde været en svag glæde i den før. Jo Angelie var blevet opdraget godt af hendes hersker, som han var blevet.
"Jeg ved ikke engang om det kan lade sig gøre at vække mig til live igen.. Har du måske gjort det før?" spurgte hun langsomt inden hun lukkede øjnene, og sukkede svagt. Hvorfor var det også så kompliceret?
"Lige nu.." Hun stoppede sine ord, mens hun overvejede dem omhyggeligt. ".. Jeg ved ikk hvad man skal kalde det". Hendes blik blev vendt mod loftet, der pludselig virkede alt for interessant. "Jeg har ikke råd til at miste min udødelighed lige nu.. For mange fjender hvis du forstår". Hvorfor fortalte hun en vildt fremmed om hendes problemer? Undrende bed Angelie sig kort i underlæben, mens hun lagde armene over kors. Jo hun havde fjender.. Faith, og Den klamme vampyr fra dagen før, som ville gøre hende til slave.. Udover det skulle hun også holde øje med oprørerne, og folk med dusører over hovedet.. Hvornår ville det mon ende?
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:29

"Det ved jeg godt" sagde han køligt angående med det sagde omkring medlidenhed. "Nej, det har jeg ikke, er ny her i Vie La Mort og jeg skal øve mig med min magi" mumlede han, og trak svagt på hovedet, "Tja, som sagt bestemmer du selv, med hvad du vil, da jeg ikke vil afgøre hvad det er du skal træffe af beslutninger" tilføjede han og rejste sig op efter et stykke tid, Han kiggede over på hende, "Hvem dræbte dig?" spurgte han nysgerrigt.. og et suk undslap fra hans læber, eller skulle han måske ligge alt det side? Og komme med et andet emne? Nej. Han ville gerne høre mere om hendes fortid, inden at hun døde. Men selvfølgelig hvis hun ikke ville snakke om det, ville han acceptere det fuldt ud. "Og ja, efter at jeg har fået styr på det og hvis du tog imod mit tilbud, ville du blive den samme igen" mumlede han, efter at han havde glemt at svare hende på det spørgsmål som hun spurgte om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 20:36

Hun glippede let med øjnene, inden et skuldertræk kunne ses igen. Hun havde ikke tænkt sig at køre på ham over svagheder.. Alle havde vel sådan nogle.. Selv hende. Istedet vendte hun opmærksomheden mod de andre ting han fortalte, hvorefter et svagt nik kunne ses.
"Jeg har ærlig talt ikke meget lyst til at blive den samme som før jeg døde.. Jeg var svag, det er ovre nu" svarede hun så, og igen smilede hun. Det var ikke et varmt smil, men et smil, der viste at hun havde fået magt siden sin død.
"Hvem.. Tænk at du ikke ved det, men okay.. Du jo også ny.. Faith myrdede mig" Hun nikkede igen, for at understrege sin sætning, mens en svag knurren blev holdt tilbage.
"Men jeg skal nok sige til, hvis jeg vil lade diig eksperimentere på mig" mumlede hun så langsomt, inden hun let skar ansigt. Det fik hende næsten til at lyde som et forsøgsdyr, der ikke betød noget som helst.
Kort lod hun blikket glide rundt, men ingen siddepladser kunne ses, så Angelie endte med at sætte sig ned på det samme sted, hvor hun stod, inden hun trak benene ind til kroppen og lagde armene om dem. "Hvad med dig? Hvordan døde du?"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:42

Todd undslap et lille grin, "Fint nok" sagde han så og nikkede kort, inden at han kiggede sig omkring i grotten. "Af min bror, han dræbte mig" mumlede han, og efter at han kom i tanke om det, var det pga en ret så latterlig historie, også alligevel ikke. Det kom an på hvordan folk så på det som sådan. "Men.. han er så også død nu.. tog hævn" tilføjede han med et lille skævt smil, som plantede på hans læber, Todd var ikke et familie menneske, og når det kom til stykket, så hadet Todd og hans bror bare hinanden som pesten. Ingen kunne gøre noget ved det, da de begge to levede. - Også derfor at han flyttede videre mod Vie La Mort, for at komme væk fra resten af familien, og fordi han ville finde sin søsters grav. Som han senere hen ville besøge. Han havde førhen både en søster og en bror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 20:48

Hans bror. Jo det var vel meget normalt at familier jagtede hinanden på den måde. Angelie snakkede ikke selv med sin egen familie, og havde ikke gjort det siden den dag hun fyldte femten. Hun var blevet så tosset over, at de mente hun havde brug for en høj uddannelse, og tjene en masse penge, når det ikke engang var det hun havde lyst til.
"Mh.. Hævn siger du" sagde hun hurtigt ved den kommentar, og ordet frembragte et endnu større smil på hendes læber. Selv øjnene lyste af glæde, og Angelie kunne forveksles med en glad og munter teenagepige, der lige havde fundet den store kærlighed.
"Åh.. Jeg glæder mig sådan til den dag jeg får min hævn.. Over dem begge". Kommentaren var mere henvendt til hende selv, og stemmeføringen havde været så lav, at et almindeligt menneske ikke ville kunne høre det. Måske kunne han høre det, måske ikke. Angelie var for resten af livet tvunget til at gå i langærmet bluser, hvilket irriterede hende grusom. De sad altid af helveds til, og det matchede intet.. Hun hadede dem!
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:55

"Bare bliv ved med at tro på at du vil få hævn en dag over dem du hader, så vil du få hævn på dem en dag" sagde han køligt med et nik, inden at han lod sin tunge glide ud for at fugte sine læber, "Det gjorde jeg.. selvom min bror var et nemt bytte" svarede han og undslap et lille grin, bare da han tænkte tilbage efter mordet på sin bror, men selvfølgelig, han ville ikke have klaret det, hvis hans bror ikke havde dræbt deres søster først, som gjorde at der kom mere had i ham. "Men alligevel.. skal du så nok også regne med at du vil få flere fjender" tilføjede han, imens at han kiggede på hende, Todd syntes faktisk det var hyggeligt sådan at snakke med hende omkring sådan noget, "Har du lagt planer, for hvordan du vil dræbe, denne Faith?" spurgte han nysgerrigt, Todd kendte ikke denne Faith. Han havde jo ikke mødt så mange væsner endnu, fordi han var så ny som han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 21:02

Hun nikkede langsomt. Det lød meget som det hun havde fået at vide tidligere.. Træning og tro kunne flytte bjerge som man sagde. Det skulle nok lykkes for hende. Alle sammen ville falde for hendes hænder en dag.
Forsigtigt lod hun en pegefinger glide over grottens fugtige jord, som var så ujævn at den umuligt kunne være behagelig at sidde på, men Angelie tog sig ikke af det overhovedet. "Jeg ved at jeg klare det" svarede hun og trak kort på skuldrene.
"Faith.. Hun dør.. Hun er dødsengel også.. Jeg kan ikke dø igen, men det kan hun" svarede Angelie langsomt, mens hun stadig undrede sig lidt over at denne person kunne få så mange informationer ud af hende. Havde han en anden evne, der gjorde ham i stand til det?
"Jeg vil personligt flå hendes hjerte ud, ligesom hun punkterede mit" Angelie smilede let, inden hun vippede hovedet en anelse på skrå.
"Jeg kan umuligt få flere fjender i den her by, så det er ikke noget problem for mig. Jeg skal nok klare det, og hvis ikke så er det bare synd"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:08

"Så det var derfor at du lavede den afstand fra mig, fordi din fjende er en dødsengel og det gør at du hader generelt dødsengle som pesten?" spurgte han og nikkede kort, til det som hun fortalte. Ret imponerende. "Hm, ved ikke hvad jeg skal sige til det, andet end at jeg da håber på at du for din hævn.. som du længtes efter" smilede han skævt, og kiggede ned i jorden, studerede den lidt, "Okay.. hm.. måske.. det ved du jo ikke.. du kan jo ende med at få mig som fjende?" sagde han med et drilsk smil, efter at han vendte sit blik mod hende igen. Det var for sjov det han sagde, helt bestemt, det kom an på så meget, hvis de skulle komme hen at blive fjender, også alligevel ville han have stor chance for at vinde over hende, fordi han var en dødsengel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 21:14

Hun lyttede lidt med et halvt øre til hvad han sagde om at håbe på hendes vegne. Det ville ikke hjælpe hende i den sidste ende, men det var vel på en måde.. Sødt af ham.
"Det håber jeg også" mumlede hun langsomt, inden hun skulle til at folde ærmerne op på cardiganen, men tog sig i det i sidste øjeblik. Hun frøs kort i bevægelsen, og endte med at ligge armene omkring sine ben igen. "Og ja.. Det var faktisk derfor jeg trådte væk." indrømmede hun lidt efter, inden hun skar en kort grimasse.
"Fjende.. Du har måske lyst til at blive min fjende?" spurgte hun, helt dybt alvorligt. Hun havde aldrig troet at folk ville drille omkring sådan noget, og faktisk havde hun næsten glemt hvordan den slags føltes. Alt omkring hende var alvorligt konstant, og det var hvad hun havde vænnet sig til nu. Sjov var for mennesker uden et liv, og det var ikke en del af hendes længere.
"Desuden er Faith langt fra mit største problem desværre" TIlføjede hun lidt efter. Hun følte en trang til at fortælle ham om alle de problemer der hang over hendes hoved i disse dage.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:27

"Nej, vil ikke gå hen og blive din fjende" sagde han hurtigt og bestemt, "..Det var bare for sjov at jeg sagde det," svarede han køligt og sukkede lydløst. Imens at han kiggede på hende, bemærkede han at hun frøs lidt? Han tog sin hættetrøje af lige så stille, "Du må gerne låne min trøje" sagde han med et skævt smil imens at han rakte den imod hende, da den lå på hans ene hånd. Han lagde sit hoved en smule på skrå, "Du ser ud til at du fryser lidt" tilføjede han stille, og bed sig diskret i læben. Hørte da at hun fortalte at Faith ikke var direkte hendes største problem, "Noget du vil snakke om?" spurgte han dernæst, imens at han så lidt afventende på hende. Utroligt, han havde ellers troet at Faith var hendes største problem, efter at hun hadet hende så meget, efter at Faith havde dræbt hende. Todd ville selv se det som sit største problem, hvis det var ham. Men der var folk så forskellige, og det var det positive ved det hvor det ville være kedeligt hvis vi både så ens ud og havde samme meninger også videre i livet. "Medmindre at du ikke har lyst til at snakke om det, er det i orden". Måske havde Todd fået sig en ven?.. Han vidste ikke rigtig hvordan Angelie så på ham, og hvad hun tænkte om ham, efter alt det der lige var sket, efter deres første møde. Men han håbede på at de ville mødes igen en anden dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 21:36

Han.. Så han ønskede ikke at blive en af hendes fjender? Hun begyndte langsomt at overveje sine muligheder imens han forklarede sig. "Beklager min mistanke, men jeg er altså vant til at tænke på den måde" mumlede hun langsomt, hvilket var det nærmeste han ville komme på en undskyldning fra hendes side.
Istedet lod hun for første gang blikket studere ham, men det var næsten som om hun kiggede på ham igennem nye øjne. Før havde det været mistænksomt og hadefuldt, men nu var hun åben og en anelse forvirret. Hendes blik faldt på trøjen som han rakte frem, og et svagt nik kunne ses, inden hun forsigtigt rakte ud efter hans trøje. "Tak" hviskede hun roligt, og holdt lidt trøjen, inden hun begyndte at trække den ned over hovedet, og placere den som den nu skulle sidde.
"Tjoh". Hun ville faktisk gerne snakke om det. Hun havde ikke haft mulighed for at snakke med nogen om det endnu, fordi hun ikke var stødt ind i nogle, der ikke havde lignet noget hun ville overfalde på stedet. En pludselig ivrighed lyste igennem de blå øjne.
"Hvad ville du gøre hvis der fandtes en du hader mere, end den der dræbte dig.. Så arrogant at han tror han kan vinde hele verden.. Så stærk og magtsyg at du ikke anede hvad du skulle stille op med ham.. En der kan læse dine tanker og strategier.. Fornuften siger hold dig væk, men hjertet siger han skal dø". Angelie ventede tålmodigt på at Todd ville svare, og måske give en løsning på Angelies problem.
Hun ville i hvert fald aldrig glemme hvor vampyren boede, efter han havde skåret adressen i hendes arm.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:53

Todd kiggede på hende og lyttede efter det som hun fortalte. Han vendte sit blik op mod loftet og trak vejret dybt, imens at han tænkte lidt over det, før at han svarede hende; "Hvis det var mig, ville jeg lade være med at tænke så meget, når han er i nærheden, det hjælper nogen gange, selvom det er lidt svært, også skal du finde nogen af hans svagheder.. udnyt ham på noget, ved ikke rigtigt, men i al fald.. lad være med at tænk så meget, fordi det vil han udnytte", et skævt smil plantede sig over hans læber, og han nikkede kort, til at han mente det med han sagde. "Ellers ved jeg ikke hvad du skal gøre.. udover at holde dig væk fra ham" tilføjede han og fugtede let sine læber. Han kiggede fortsat på hende, og ventede på hendes reaktion og med hvad hun ville sige til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 22:00

Hun sukkede lettere opgivende, da han fortalte hvad hun burde gøre. Den havde hun også gættet, men ind til videre havde hun ikke fundet nogle svagheder på den person. "Det.. er vist mere kompliceret end det" mumlede hun langsomt, inden hun rejste sig op, og begyndte at gå lidt frem og tilbage i grotten. Trangen til at sidde ned havde forladt hende, og hun manglede virkelig noget at give sig til nu.
"Problemet er, at jeg ved hvad der venter hvis jeg ikke vinder" svarede hun langsomt, og slog ud med armene. Faktisk talte hun bare ud i luften, og havde næsten glemt at hun ikke var alene i grotten. Lige ligesom høje tanker. "Jeg har ikke lyst til at være en slave resten af livet.. Hvis bare det kun var en død jeg kunne se frem til!" Hendes skridt gav genlyd i grotten, mens hun bed sig i underlæben, som hun altid gjorde når hun skulle koncentrere sig.
"Hvad er der galt med bare at gøre det på den normale måde. Hvorfor skal folk kunne læse tanker, true med slaveri og det der er værre.. Skærer i ens krop, som om man ikke kunne få for mange ar". Angelie fik langt om længe nogle af sine frustrationer ud, hvilket hun virkelig havde haft brug for. Det var en skam at det skulle gå ud over ham, men det var bedre end hvis hun valgte at gå ud i noget dumdristigt.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:18

Todd lod sit blik følge hver og en af hendes bevægelser, efter at hun rejste sig op.
*Omg.. sikke kvinder kan hidse sig op* tænkte han og lagde sit hoved en smule på skrå,
samtidig med at han lyttede efter det som hun sagde.
"Ja vel.. ja" mumlede han tænkende og undslap et lydløst suk. "Det må du ikke spørge mig om.. tror ikke at der er nogen som ikke kender svaret" sagde han stille, til det sidste hun sagde angående med 'den normale måde'.
"Hm, kan godt se at det er svært for dig, at finde ud af hvad du skal gøre, men du vil på et tidspunkt også finde ud af det, garantere jeg dig for," mumlede han og bed sig let i læben, inden at han også rejste sig op, da han heller ikke gad at sidde ned mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 22:27

Hun mumlede en masse uforståelige eder og forbandelser, over folk der ikke bare kunne gøre det man normalt ville gøre, mens hun langsomt begyndte at gå langsommere i grotten. Det endte, efter nogle få minutter mere, med at hun stoppede helt op, og trak vejret dybt tre gange, mens hun langsomt var begyndt at falde ned igen.
"Tålmodighed er ikke en af mine stærke sider.. Men ja.. Jeg bliver vel nødt til.." mumlede hun langsomt, men stoppede så sine ord. Hun havde været ved at sige, at hun bare skulle have det overstået, sådan som hun normalt ville have gjort, men det var ikke nemt.
Alt tog sin tid.. De ord havde hun hørt hele livet, men deres mening var stadig ikke kommet ind bag hendes pande.
"at vente" afsluttede hun så forsigtigt sin stemme, inden hun lod en hånd glide igennem det rødbrune hår, og endnu et suk undslap hendes læber. Smilet vendte langsomt tilbage til hendes læber, men det var ikke meget større end det første hun havde fremvist.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum