Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 20:39

Todd rystede kort på hovedet, "Ja vel ja.. skal nok skynde mig, frøken" sagde han med et skævt smil, inden at han egentlig hen til trappen og af den, hvor han åbnede døren ind til soveværelset, og hen til skabet, i rummet, hvor han havde alt sit tøj, han tog hurtigt en stor sort T-shirt ud og smed den hen på sengen *Hm* tænkte han og bed i sig læben, han vidste ikke rigtig hvad hun ellers kunne hoppe i som sådan af hans tøj, han troede ikke på at hun ville kunne passe nogle af hans bukser? Han tog bare et par bukser frem og smed det hen til t-shirten som lå henne på sengen, så måtte hun selv bestemme hvad hun ville om hun bare ville have trøjen på? Han fugtede let sine læber, inden at han begyndte at tage sit tøj af, først sin trøje, som han smed på gulvet og derefter sine bukser som han åbnede, med først lynlåsen og dernæst knappen, lod ellers sine bukser falde ned til på gulvet, og trådte ud fra dem, idet at han tog sine strømper af, så han stod i boxer shorts. Han tog dernæst en hvid T-shirt frem og tog den på, hvorefter at han tog et par bukser ud som han også tog på. Han gik dernæst hen til sengen og tog tøjet til Angelie, som hun måtte låne, og gik hen til trappen, ned af den og hen til Angelie hvor han kastede det hen til hende, lidt for at drille hende, at han kastede det direkte hen til hende, "Så må du bestemme om hvad du vil.. ved ikke direkte om bukserne vil passe dig" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 20:47

Angelie skar kort ansigt over at blive kaldt for frøken. Hvor lød det bare gammeldags i hendes øre, når man tænkte over det. opgivende valgte hun bare at ryste på hovedet, mens hun betragtede ham gå op af trappen og forsvinde ud af hendes synsvinkel. *mmh* Tankefuldt lod hun blikket glide rundt, mens hun betragtede stedet nærmere, nu hvor han ikke var der til at holde øje med hende. Hun flyttede sig dog ikke fra gulvet, men lod bare blikket glide over lokalet som en helhed, noterede sig de små ting på hylden, og hævede undrende det ene øjenbryn. Måske hun skulle spørge om hvad det var. Eller ville det mon være for personligt for ham.
Lyde af fodtrin begyndte svagt at kunne høres, og automatisk vendte hendes blik tilbage til trappen, hvor han kom ned iført nyt og tørt tøj. Hun smilede let, inden hun greb ud efter tøjet, som han kastede hen til hende. Bukserne. Angelie gik sjældent i bukser faktisk. Hun vidste hun havde flotte ben, og kunne også godt lide at vise dem frem. Istedet kom hun op at stå med tøjet i hånden. "Har du et sted jeg kan skifte, eller du ønsker måske at se på?" spurgte hun langsomt, inden hun begyndte at gå hen mod ham og trappen, der nok førte op til et soveværelse af hvad hun havde gættet sig til.
"Og jeg bryder mig ikke om bukser" tilføjede hun lidt efter, og stak dem tilbage i favnet på ham, inden et smil kom over hendes læber.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:06

Todd så på hende, uden at svare hende lige med det samme, "Hm..mhm.." mumlede han og tænkte lidt over det, men bed sig i underlæben, "Jeg venteri stuen, gå bare op at skift" sagde han med et skævt smil, "Og i orden, så.. du gør hvad du vil" svarede han med et nik, inden at han gik længere ind i stuen og hen til sofaen, hvor han satte sig, han tog fat i fjernbetjeningen og tændte for fjernsynet, lænede sig tilbage i sofaen, imens at han så lidt tv og ventede på hende. Men han lagde sig ned i sofaen efter et stykke tid på maven, stadig med sit blik vendt mod tv'et.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 21:11

Angelie trak let på skuldrene over hans kommentar, da den langt om længe kom. "As you wish" svarede hun bare og kiggede kort på ham, inden hun begyndte at gå op ad trappen, hvorefter hun gik ind af en anden dør, end den Todd havde brugt. Hun følte ikke rigtig for at ramme soveværelset, eftersom det ville være alt for personligt. Istedet kom hun ud på et badeværelse, hvor hun hurtigt trak cardiganen, og kjolen af. Det våde tøj blev lagt over radiatoren, inden hun kiggede lidt på tshirten, hvorefter hun langsomt begyndte at trække den over hovedet. Den passede fint nok til hende, da den dækkede det som nu skulle dækkes, og stoppede midt på lårene. "håret" mumlede hun for sig selv, inden hun lænede sig ind over vasken, og vred det værste vand ud af de våde lokker, indtil det ikke var muligt at få mere ud.
Angelie trådte ud af badeværelset, og gik ned af trapperne igen, inden hun lod blikket falde på ham, som han lå der i sofaen, opslugt af fjernsynet, der sendte et eller andet, som ikke rigtig interesserede hende.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:31

Todd hørte godt hvad hun sagde inden at hun gik op af trapperne, ville hun da gerne have haft at han gik med hende? Han sukkede lydløst, inden at han så slukkede for fjernsynet og satte sig op i sofaen, inden at han fik øje på Angelie. "Hm, den passer godt til dig," sagde han og nikkede kort, idet at han fugtede let sine læber, imens at han kiggede sig lidt omkring, før at han kiggede på hende igen. Imens at en tanke strejfede ham.. førhen i grotten, sagde hun at hvis der blev noget imellem dem, hvis de rent faktisk kom sammen? Så ville hun blive eftersøgt, det at have lavet forræderi? Men hvorfor og hvem ville hun have lavet forræderi imod? "Hvad mente du med det at du ville have lavet forræderi.. hvis vi to.. besluttede os for at gå et skridt videre?" spurgte han forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 21:40

Hun fugtede kort læberne, mens hun lyttede til hans kommentar og trak let på skuldrene. "Tak tak" svarede hun, og modstod fristelsen til drillende at dreje rundt, så han kunne se det hele vejen rundt. Istedet lyttede hun videre til, da han snakkede om det med forræderiet, og hun overvejede længe hvordan hun skulle forklare det.
"Jeg går ud fra du ikke kender noget til stedet her" startede hun så, og gik langsomt hen til ham, inden hun satte sig ned ved siden af Todd i sofaen. Det ville blive en lang forklaring, siden han ikke kendte til hvordan det hele fungerede herinde. "Husker du det andet tilbud jeg har fået" fortsatte hun så inden hun vendte blikket mod ham. Angelie trak benene ind til sig, og lagde armene omkring dem. "Di Morga har en hersker.. Zane" Hun holdte små pauser indimellem så han kunne nå at få det hele med. "Han gav mig tilbuddet.. Hvis jeg ville myrde Faith og være tro mod ham.. Alle der går imod hans ord får en dusør på deres hoved.. Så er der oprørerne.. De er styret af Faith, som ønsker at Di Morga bliver frit igen" Hun nikkede let. Det var den nemmeste og korteste version af historien, og grunden til at der ville komme en dusør på hende.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:58

Todd kiggede sig en omgang rundt i sin egen lejlighed og betragtede lidt sine ting, som han havde fået af sin søster, der stod på en af hylderne i stuen, inden at han kiggede på hende, efter at hun sad i sofaen ved siden af ham, "Nej.. er jo stadig ny.. omkring stedet" sagde han med en kølig og alligevel blød stemme, da hun gik i gang med at fortælle det hele, nikkede han frem til det, med at han godt kunne huske det andet tilbud som hun tidligere havde snakket om, da de var i grotten. En hersker, i Di Morga? Han kunne ikke helt forstå pointen i det med det samme? Hvad kunne han gøre ved det? Men efterhånden gav det hele pote med at han godt forstod det, sådan efterhånden. Todd syntes bare at det lød underligt med beskrivelsen omkring denne herre af Di Morga. Som han intet havde hørt om. Så var det også derfor at hun havde det lidt svært med at finde ud af hvad hun ville, "Og det var derfor at du spurgte mig angående med mit tilbud.. om du skulle blive min slave, ikke?" spurgte han nysgerrigt, angående med det hun sagde med troskab til herren, så kunne han gætte sig frem til at hun skulle blive noget hen af en slave for ham. Todd hævede det ene bryn, inden at han kiggede lidt ned af sig selv, han rystede så kort på hovedet og syntes at det var noget af information han fik, selvom det var af en kort beskrivelse af det hele. "Men.. jeg er med.. forstår det godt.." sagde han så og bed sig i læben, inden at han kiggede på hende igen, "..Men vil du så stadig være dig selv?.. som du før har sagt til mig.. eller har du tænkt dig at gå til denne.. herre ved navn Zane?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 22:07

Hun ventede tålmodigt på hans reaktion, mens hun betragtede ham med et lettere nervøst blik. Hun ønskede ikke at han skulle blive sur eller noget som helst på grund af hvad hun fortalte. Angelie havde egentlig ikke ønsket at blive blandet så meget ind i det hele, men tingene var sket, og hun kunne ikke lave om på det længere. Måske i fremtiden, men ligemeget hvad hun ville gøre, så ville det ende som det samme.
Hun nikkede kort, da han snakkede om det med at blive en slave. Et ord hun havde hørt alt for ofte gennem den sidste tid. Enten for den ene eller den anden. Forskellen var vel bare, at det ene sted var værre, hvilket var grunden til hun var blevet der hvor hun var nu. Her kunne hun i det mindste stadig gå ud når hun ønskede det.
"well" mumlede hun langsomt, inden hun vendte blikket mod sine knæ, da han snakkede om det sidste han ønskede at vide. "Jeg tror jeg vil være et spøgelse lidt endnu.. Måske i et godt stykke tid.. Udødeligheden er virkelig tiltrængende i mit liv, og jeg kan vel godt lide den på et mærkeligt plan" forklarede hun så, inden hun igen vendte blikket mod ham, og blidt puffede til ham med den ene skulder, som for at vise, at han ikke skulle tænke så meget over det.
"Jeg har allerede aflagt troskab til ham. Det gjorde jeg den dag han gav mig et sted at bo" Igen trak hun let på skuldrene. Hun kunne vel altid flytte ind i et eller andet forladt hus, selvom det aldrig ville være det samme, som det hun ønskede. Og bo på gaden var en udelukket mulighed for hende. Hun hadede den form for mennesker, som aldrig kom i bad, og pakkede sig ind i aviser om natten.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:29

Han trak sine ben ind til sig og lagde sine arm omkring dem, imens at han lyttede efter det som hun sagde, et lydløst suk undslap fra hans underlæbe, ”Så.. var det lidt dumt af dig.. at love mig.. du ville forblive den du er i forvejen.” sagde han med en lidt kølig.. og stadig alligevel blid stemme. ”For når du har aflagt troskab til ham.. ender det jo med at du helt klart vil blive.. genfødt” mumlede han og bed sig så hårdt i underlæben. Inden at han trak svagt på skulderen, da han alligevel godt kunne forstå hende på det punkt, med at hun gerne ville finde et hjem, efter at han kunne regne ud at hun førhen var sat på gaden, noget i den stil. ”Men.. okay, kan godt se det hele for mig”, et skævt smil plantede sig på hans læber igen, imens at han så på hende, ”Så.. vi får at se hvad der sker”, sagde han og nikkede kort, som et tegn på at han mente det som han sagde. Det var bare.. en tanke strejfede ham, ville det så være dumt af ham med at han var ved at følelser for hende? *Skal jeg snakke direkte med hende omkring det igen?* tænkte han letter irriteret, imens at han stadig lod sine blå gyldne øjne hvile på hende. ”Og.. jeg kan gætte mig frem til at.. det så er dumt af mig og falde for dig?” spurgte han direkte, og fugtede let sine læber, inden at han rettede sit blik ned mod sig selv, hvordan skulle han ellers spørge ind til det? Han ville jo gerne have rent besked omkring det. Selvom han stadig havde et crush på hende, så kunne det vel forsvinde med tiden og han måske kunne finde en anden med tiden, og lagde tankerne om Angelie og ham forsvinde, eller ikke? Hvis det 100% ikke ville blive til noget imellem, troede han alligevel på at Todd aldrig ville glemme hende, ej heller følelserne for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 22:38

Hun sukkede lavmælt, inden hun trak på skuldrene. "Jeg lever for at more mig.. Ikke for at rette mig efter andre" svarede hun langsomt, mens hun holdte sit blik på ham, som om det ville være sidste gang hun kom til at se ham. Det havde jo været tæt på tidligere, og hun ønskede ikke det ville være sidste gang længere. I starten havde det været sådan, men alt kunne ændre sig, og det kunne gå så forbandet hurtigt. "Jeg ønsker ikke at blive genfødt.. og vil derfor heller ikke blive det" påpegede hun hurtigt, da han virkede som om, det var enten eller.
Ja hun havde aflagt troskab og hvad så. Han var sgu da ligeglad med hvad hun gik og foretog sig alligevel. Sådan virkede det i hvert fald lige for tiden. Måske hun kunne have begge dele? Todd uden at bryde sit løfte.
Hun nikkede lidt til de andre ting han sagde om at se tiden an. Det var altid en god løsning på problemet efter hendes mening. Lade være med at bekymre sig for meget om fremtiden. Det ledte alligevel aldrig noget godt med sig.. "Mmh.. Jeg.." sagde hun igen, og mærkede hvordan hun blev nødt til at lede efter de rigtige ord igen. Det tog hende ekstra lang tid at finde dem, men hun var også sikker. "Ja det ville være dumt af dig" svarede hun så, inden et skævt smil kom over hendes læber, og hun vendte sig, så hun sad med fronten mod ham, og endte i skrædderstilling. "Men jeg ønsker det stadigvæk.. Meget endda"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:58

Todd kiggede på hende og fandt det ret interessant af det som hun sagde, ’at leve for at more sig.. ikke for at rette sig efter andre’…. ”Kloge ord..” sagde han så og nikkede kort, inden at han lagde sit hoved ned på sine knæ, uden at han så hendes blik . Han bed sig i underlæben endnu engang og kunne godt efterhånden gætte sig til svaret, efter det hun sagde, så svagt, hvor han regnede ud at hun havde svært med at finde nogle ord på det, med hvad hun skulle sige til ham. ”Allright..” mumlede han så, efter at hun havde sagt det. ”Ønsker… hvad?” spurgte han så en smule forvirret, og vendte sit blik mod hende, ”..Du gør mig forvirret..” tilføjede han og bed sig igen i læben, bare hårdere end sidst, inden at der utroligt nok dukkede et skævt smil frem på hans læber, måske virkede Todd dum på dette tidspunkt, men han var blevet en anelse forvirret omkring det, som de snakkede om. Angelie, havde jo sagt at det ville være dumt af ham at forelske sig i ham, men hvor hun senere hen sagde at hun ønskede det? Stadigvæk? Han rystede så på hovedet og undslap et lille grin, imens at en tanke strejfede ham, selvom han blot ikke havde mødt så mange endnu, var det så sådan at folk ikke tænke på ægte kærlighed? Og mere tænkte på at overfalde folk, at få enten deres første knald overstået også gå videre i livet derfra? At blive mere moden og få mere at vide omkring sex? Hvordan det skulle forholde sig? Han var efterhånden begyndt at syntes dette sted, var et underligt og besynderligt sted.
”Kan ikke forstå denne her verden.. hvis jeg blot må sige det sådan.. vil nok tage tid før at jeg sådan rigtigt vil forstå det hele og se sammenhængen” sagde han så lavt, og fugtede let sine læber, inden at han lænede sig tilbage i sofaen, med blikket rettet mod hende, ”Og.. stadig så ønsker jeg det også.. kys mig.. hvis du vil..” sagde han køligt men alligevel med en blid stemme, imens at han betragtede hende, ventede lidt spændt på hvad hun ville svare til det og om hvad hun i det hele taget ville gøre?.. Også måtte Todd også se hen med hvad der skete. Han ville blot acceptere det, hvis der ikke kom noget fast forhold imellem dem, og det måtte han også bare gøre, hvis han alligevel ikke gjorde. Underligt? At han sagde det direkte, men faktisk havde han bare lysten til at mærke hendes bløde læber mod hans, som han også havde ønsket tidligere. Da de var i grotten, men der turde han bare ikke rigtigt, hverken at spørge hende eller bare det at gøre det, med at kysse hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 23:15

"Fordi jeg er bare vildt klog" svarede hun kort, inden hendes strøm af sarkasme gled igennem ordene, og blev understreget med en rullen af øjnene. Hun havde i hvert fald aldrig betragtet sig selv som klog, ikke på noget tidspunkt. Men hun vidste også at hun ikke var direkte dum. Det var vel meget almindeligt at alle kunne komme op med nogle kloge ord engang imellem ikke? Langsomt løftede hun det ene svugne øjenbryn i vejret, mens hun blev en anelse forvirret over hans ord. Havde hun ikke sagt dem tydeligt nok uden at være direkte? Undrende overvejede hun hvordan hun ellers kunne forklare det hun ønskede lige nu. Hun ønskede ham. Angelie havde ikke haft et rigtigt forhold siden hun var 17 år, og endte med at slå ham ihjel. Ikke fordi hun var jaloux eller noget over ham, men havde havde virkelig været en nar overfor hende, og nogle ting havde fået hendes bæger til at flyde over den dag. Alt for mange tanker og problemer som hun skulle have løst.
Nysgerrigt ventede hun på, at han fortsatte med at snakke, og hendes ene hånd ende med at glide kærtegnene over sofaens betræk, mens hun betragtede ham med et afventende blik. Han havde dog vendt ansigtet væk, og hun havde svært ved at se hvad han følte på det her punkt. Det virkede som om de havde været gift i halvtreds år, og sad og snakkede om gamle dage eller sådan noget.. Bedre kunne hun ikke forklare det. Han forstod heller ikke denne verden sagde han. Mente han verdenen i det hele taget eller bare Di Morga, som rent faktisk var en verden i sig selv, med væsner, der kun eksisterede i menneskers værste mareridt og film. Angelie havde tit skraldgrinet over producernes fremstilling af væsner, især fordi de altid var så meget forkert på den. Hver gang der havde været noget som mindede om sandheden blandt væsnerne, var det normalt fordi et væsen havde produceret den, og de faldt sjældent i menneskens smag, fordi de frygtede det anderledes.
Igen hørte hun hans stemme, og tankerne blev stoppet. Hendes blik fangede hans, da han fortalte at hun skulle kysse ham hvis hun havde lyst. Han anede ikke hvor meget hun havde lyst til det lige nu, hvor meget hun havde brug for en der måske ville ende med at elske hende en dag. Han havde vel alt, som man ønskede af en potentiel kæreste, og Angelie udelukkede på ingen måde tanken om, at det faktisk kunne gå hen og fungere for dem. Hun sagde intet, men lod istedet tungespidsen glide ud af hendes mund, hvorefter den fugtede både hende overlæbe og underlæbe. Langsomt, som om det gik i slowmotion, lænede hun sig frem mod ham, og endte med at sidde på knæene, for at komme helt tæt på. For et kort øjeblik stoppede hendes vejrtrækning, da hendes mund var lige ud for hans, inden hun kort kiggede ham i øjnene, og lukkede den sidste afstand imellem dem, og lod sine læber møde hans i en blød og glidende bevægelse, mens hun masserede hans læber imellem sine egne.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:17

En lille fnisen undslap fra hans strube, da hun sagde direkte at hun var klog, han vidste ikke hvorfor at han lige grinede af det, men det lød bare sjovt.. og han kunne ikke holde sin fnisen inde, det var dog ikke for at fornærme hende, slet ikke, ”Ja.. selvfølgelig, er du det” sagde han så med et lille nik, Todd var heller ikke lige frem dum, selvom nogle nok ville betegne ham som dum, vidste han ikke noget om, men det var han også ligeglad med hvad andre tænkte om ham, der var bare nogen gange hvor han ikke forstod det som folk sagde til ham og fortalte ham. Så skulle det lige skæres ud i pap for ham, end til at han forstod det, selvom det nok ville irritere de fleste folk som han kom i snak med. Men det var så sjældent at der kom noget som han ikke forstod eller bare blev forvirret af, syntes han selv, efter hans egen mening. Todd var til tider glad for at være en Dødsengel, også direkte stolt af det, men nogen gange fik han følelsen af det, med at han savnede at være et menneske, sådan fik alle det vel på et tidspunkt? Han kiggede ind i hendes øjne, imens at han så hvordan hun lænede sig frem mod ham, og nød det da hun kyssede ham, som hun åbenbart havde lyst til, uden at hun havde svaret ham, Todd lagde da en arm rundt om hendes liv og trak hende tæt ind til sig, lukkede sine øjne lidt inden at han masserede hendes læber ligeledes i en blød bevægelse, lod af og til sin tunge glide ud at slikke på hendes underlæbe.
Han vidste ikke hvad der gik af ham.. da der var noget som sagde at det var forkert sagt af ham, fordi Todd som dødsengel, egentlig stadigvæk troede på ægte kærlighed, men alligevel havde han også lysten til hende, specielt at have hende tæt ind til sig. Todd kunne ikke stoppe eller sige nej til at hun ikke måtte nærme sig ham, også efter det crush han havde på hende, så var det bare generelt svært for ham at holde sig væk fra hende, på den måde, også bare med at beholde hende som en ven. En tanke strejfede ham bare.. ville hun virkelig dette som de havde gang i .. Todd var jo en dreng, som var jomfru? Hun havde jo tydeligvis prøvet det før, kunne han gætte sig frem til med egne øjne. Men han vidste dog heller ikke hvor langt det ville gå frem. Dette var blot et kys. Men han var glad for at hun havde lysten til det. Inden længe skilte han hendes læber ad, og lod tungen kærtegne hendes tænder, og derefter lod han den danse let rundt om hendes egen tunge. Imens at han lod sin anden hånd passere sig ned omkring hendes liv også. Med en blød og rolig bevægelse lod han en hånd kærtegne hendes side, hvor han bagefter lod den glide ind under hendes trøje så han kunne mærke hendes hud imod hans egen iskolde hud. Todd vidste ikke om hvordan Angelie ville reagere på dette. Men hvis det var måtte hun bare skubbe ham væk, hvis hun ikke ville, havde han intet imod, men han fik jo heller ikke noget svar, hvis han ikke prøvede på at gå et skridt længere frem, end ved at de bare sad og berørte med hinandens læber. Nej, han ville gerne se hvor langt han måtte gå frem. Og han havde intet imod det, hvis at Angelie blev den der tog hans ’mødom’.
Todd stoppede blot snaveriet, og trak sin tunge ud imens at han tog fat i den trøje som hun havde på og trak så hendes trøje helt af så hun kun var iført trusser og bh, han havde god tid, og behøvede ikke at forhaste sig, som han udmærket godt vidste, det kunne nok ses på ham at han havde lysten til hende, hvilket også skræmte ham lidt på en eller anden måde, men han tænkte også hvis han ikke gik længere frem selv at han ikke ville få mere ud af det? Han ville også vise over for Angelie, at han godt kunne finde ud af noget, når det gjaldt om bløde berøringer også videre. Selvom han var jomfru. Ingen tvivl om det. Alting kom til sin tid, ikke? Og selvfølgelig vidste han, at selvom han ikke kendte Angelie så godt endnu, ville hun bare skubbe ham væk, hvis hun ikke gad. Hans ene hånd gled langsomt ned af hen over hendes yder lår som han nussede blidt med sine fingerspidser. Kyssede hende da blidt på halsen inden at han fangede ivrigt hendes læber igen, som han kyssede lidenskabeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Ons 4 Aug 2010 - 10:59

Angelie smilede indvendig da hun mærkede hvordan han gengældte kysset, og trak hende tættere ind til sig. Det endte med at hun forsigtigt svingede det ene ben over ham, så hun sad overskrævs på Todd, uden at hun brød kysset på noget tidspunkt. Følelsen af at være helt tæt på ham var ubeskrivelig. Hun nød det rent faktisk, og tanken om at det hele virkelig kunne ende med at blive til noget, lurede stadig inde i hendes baghoved, som noget der aldrig ville blive glemt. Hun mærkede hvordan hans tunge drillende gled over hende læber, og kunne ikke lade være med at fnise blidt over følelsen, inden hun lukkede øjnene helt, for at leve sig ind i handlingen. Angelie lod blidt den ene hånd hvile mod hans kind, så fingrene stadig gled om i nakken på ham, mens den anden hånd blev trykket mod hans bryst.
Hun vidste jo ikke hvad han havde lyst til.. Om han gjorde det her fordi han ville det, eller følte han var nødt til det. Hun brød sig i hvert fald ikke om tanken om, at det var hende der endte med at presse ham ud i noget han ikke havde lyst til. Den tanke blev dog sat på pause, da hun mærkede hans tunge igen. Denne gang gled den bare ind i hendes mund, og med et skævt smil, gengældte Angelie snaveriet, mens hun kort betragtede ham ud gennem to sprækker i øjnene. Det stoppede dog lidt tid efter, og Angelie åbnede øjnene helt, da hun mærkede hvordan hans hånd var gledet ind under trøjen. Hun var vel ret overrasket over, at han havde taget initiativet til at gøre det, efter han hav jo havde fortalte hende, at han var jomfru og det der. Igen mærkede hun en ny bevægelse, da han langsomt begyndte at trække trøjen af hende. "Er du sikker på du vil det her?" hviskede hun blidt mod hans øre, inden hun rettede sig op, strakte armene i vejret, så det blev nemmere for ham, at få den over hendes hoved. Hun lod sit eget hoved glide en anelse på skrå, da hun fangede hans blik, og hun kunne se lysten lyse igennem hans øjne. Dog ønskede hun ikke at han ville gå hen og fortryde det senere, og hun havde tiden til at vente til at han også ville være klar til det.
Hendes egne hænder gled automatisk ind under hans hvide tshirt, mens hun forsigtigt kørte dem fra hans mave, og op over brystet, så trøjen automatisk fulgte med opad. Hun tog den dog ikke helt af endnu.
Kysset på halsen sendte en kildrende fornemmelse igennem hende, og hun lod hovedet falde en anelse på skrå, så han nemmere kunne komme til. Det var et af de steder hun elskede at blive kysset, og det fik altid kuldegysninger frem på hendes krop, mens hun kort bed sig i underlæben, og mærkede hvordan han igen fandt hendes læber, med den lidenskab hun ikke havde mødt fra andre i så lang tid, og hun måtte indrømme at det føltes fantastisk at være sammen med ham på den måde. Hendes hænder blev med med at nusse hans bryst og mave i glidende, og langsomme bevægelser. Hun havde ikke troet at det blide kunne være mere pirrende end det hårde før nu, og igen mærkede hun en varme brede sig indeni hende, selvom hans fingre var kolde.. Iskolde mod hendes hud.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 11:26

Todd lukkede sine øjne lidt, da hun hviskede ind i hans øre, hendes stemme var magisk og smuk at høre på, hendes stemme var speciel og han ville aldrig blive træt af at se hende igen efter det, muligheden bag det at han nok ville fortryde det, var der, men så alligevel, han ville gerne. Imens at han fik kuldegysninger, da han mærkede hendes hænder på hans brystkasse og det at hans trøje kom længere op, så hans mave kom mere til syne. Han åbnede sine øjne og kiggede på hende. "Angelie.. jeg er sikker på.. at jeg vil, og det vil ikke ændre noget.." sagde han stille, hans følelser ville sikkert ikke ændres, selvom hun havde sagt at det var dumt af ham at falde for hende.. Han fortsatte med at nusse hendes yder lår blidt med sine fingerspidser hvorefter at han lod sin hånd glide om på hendes inder lår og inderlåret fik samme behandling. Han vidste ikke om Angelie ville sige noget til det, med det som han havde sagt, men han ville dog ikke snakke så meget mere, andet end at nyde og være sammen med hende, "Vil ikke fortryde det.", efter at han havde sagt det, med en hvisken og blid stemme, lod han sine hænder nusse langsomt hendes haleben som om det var et skrøbeligt punkt som kunne ødelægges hvert øjeblik det skulle være. Hvis han blot ville fortryde det, ville det også sikkert ødelægge deres venskab? Hvor det først igen ville starte med et skænderi og det ville han ikke ende med. Det kunne også være efter dette, at.. det måske ville ske igen efter at de havde mødt hinanden et par gange efter det? Han vidste jo heller ikke om Angelie ville skifte mening.. om at finde sammen med ham? Todd ville i al fald ikke give op.. overhovedet ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Ons 4 Aug 2010 - 20:02

Hun lyttede let til hans ord, mens hun forsigtigt bed sig i underlæben, og lod ordene trænge ind i hendes hoved. Det virkede bare så.. Sandt når han sagde det på den måde. Angelie vidste også at chancen for at blive snydt lå og lurede, hvis hun ikke passede på, ville han måske ende med at knække hende. Hun nikkede istedet, mens hun kort sukkede over hans berøring, for at vise at hun troede på han ikke ville fortryde det. Han skulle ikke fortryde det. Langsomt og blidt, begyndte hun at trække hans tshirt op over hans hoved, og fik den fri, inden hun lagde den fra sig på gulvet. Hun havde ikke brug for ord i situationer som denne.. Faktisk var stilheden værd at foretrække så man kunne høre enhver lyd, bevægelse og blik uden at blive forstyrret på noget tidspunkt.
I en let bevægelse strøg hun noget af hans pandehår til siden, hvorefter hun lænede sig frem igen, og kyssede ham hurtigt og svagt, som om det kun var et strøg med en fjer, hvorefter hun lod sin mund glide ned langs hans hals, fra øreflippen og ned til hvor kravebenet sad under huden. Alt imens lod hun en hånd glide op og ned langs den arm, som berørte hendes inderlår, mens den anden søgte ned mod kanten af hans bukser, for at finde knappen.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:31

Han kiggede på hende og fulgte hver og en af hendes bevægelser imens at han stadig nussede hendes haleben, efter at Angelie havde trukket hans t-shirt af ham. Der kunne godt ses muskler på hans mave, men det var ikke sådan at den direkte var veltrænet. Som dødsengel skulle han alligevel også være noget stærk og have nogle muskler, så han ikke var for svag til at dræbe nogen når han havde lysten til det. Han lod hende gøre hvad hun ville, havde intet imod af det som hun gjorde og han lukkede sine øjne lidt, da hun fjernede noget af hans pandehår og derefter kyssede ham. Inden at han så på hende igen. Lod sine hænder kører længere op ad hendes ryg, og videre op til hendes bh, hvor han tog fat i hendes bh kant, og åbnede bh'en med et klik, sukkede lydløst, imens at dette suk ikke var betegnet som negativt. Han ville bare bevare stilheden og nød det hele fuldt ud. Han fjernede da hendes bh, så hun kun sad i trusser og hendes bryster kom til syne. Smed dernæst bh'en ned på gulvet imens at han fik kuldegysninger over hendes berøringer. Og det at han imens mærkede det at hun nærmede sig med sin ene hånd hans buksers kant.
*Slap af Todd..* tænkte han, ikke fordi han ikke nød det, men det gjorde ham lidt nervøs, af tanken når hun fik bukserne af ham, han var jo ikke direkte van til at vise sig nøgen over for kvinde, og hvis han stadig var et menneske, ville han sikkert rødme og ligne en rød stor tomat i ansigtet. Han lod sin ene hånd glide op af hendes ene side, som han nussede blidt med sine fingerspidser, inden at han førte sine hænder om foran på hendes mave, som han begyndte lidt at kærtegne, imens at han lænede sig lidt mod hende, for at han kunne komme til at kysse hendes hals, som han først hurtigt slikkede for at drille hende lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tors 5 Aug 2010 - 12:04

Angelie smilede svagt, da hun mærkede intensiteten stige. Mest af alt havde hun bare lyst til at få det hele videre, så de ville nå til den sjove del af akten, men hun vidste også at Todd nok ikke ville acceptere det, hvis det hele gik for hurtigt frem. Han skulle jo helst nyde sin første gang. Det var ikke alle der huskede tilbage på den, som noget godt.. Angelie blandt andet, men siden hen havde hun da også lært at holde af sex.
Hendes fingre stoppede kort ved hans knap i bukserne, hvorefter hun vendte blikket mod ham, for at være sikker på, at han følte sig okay ved situationen. Hun mærkede hånden glide op over hendes ryg, og bh'en der blev åbnet. Hun gispede svagt, da hans fingre gled over et det af de mere sensitive punkter i hendes side, og gentoptog åbningen at hans bukser. Først knappen og derefter lynlåsen, som langsomt blev rullet ned. Igen holdte hun en pause for at være sikker på han havde det fint med det, og kravlede så ned fra ham, så hun stod på gulvet, inden hun også trak Todd op ad sofaen. Hun kunne jo ikke få hans bukser af, hvis han sad ned.
Angelie fugtede kort læberne, inden hun langsomt lagde armene omkring hans talje, og kyssede hans bryst, mens hendes hænder fandt ned til bukserne igen, som hun berørte lidt hist og her, hvorefter de gled ned omkring hans ankler, uden at Angelie havde flyttet hænderne længere ned.
Hun opdagede hvordan hans hoved kom tættere på hendes hals, og lod igen sit eget hoved falde til siden, så det ville blive nemmere for ham at kysse den. Hun mærkede hans kolde læber, og nød følelsen af dem mod huden, mens hendes hænder blidt gled rundt om hans talje, så de igen endte på maven af ham.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:37

Todd havde lukket sine øjne lidt da hun begyndte at åbne hans bukser, han sagde ikke noget, men nød det blot, imens at han slappede af i kroppen. Inden at han blev trukket med op at stå, åbnede sine øjne helt igen og kiggede på hende, det var meningen at han ville bevare stilheden, men der var et spørgsmål som strejfede ham, "Angelie.. for jeg dig at se igen, efter dette?" spurgte han stille, med et skævt smil som veg sig i hans ene mundvige, imens at han betragtede hende. Inden at hun svarede ham, lænede han sig mod hende, og kyssede blidt hendes hals, flere gange. Lagde sin ene hånd på den anden side af hendes hals, som han ikke kyssede, og lukkede sine øjne igen lidt efter, imens at han fortsatte med at kysse på hendes hals. Todd ville gerne se hende igen efter dette. Ingen tvivl om det.
Og han håbede ikke på at noget af det havde ødelagt deres venskab. Han håbede på at de stadig kunne snakke som før de sad i grotten, uden at der et skænderi frem. Fordi det gad han ikke.
Generelt syntes han også at det var plat at skændes. Selvom man nogen gange fik noget ud af det, også andre gange ikke, for det meste sårede det jo bare en person, måske to. Det kom an på så meget, specielt med hvad skænderiet handlede om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tors 5 Aug 2010 - 18:05

Angelie stoppede kort sine bevægelser, da Todds stemme brød den stilhed, som havde hvilet omkring dem det sidste stykke tid. Om han ville se hende igen? Hun tænkte lidt over spørgsmålet, mens hun prøvede at regne ud, om han rent faktisk havde lyst til at se hende igen bagefter. Svaret lå lige på hendes læber, da hun mærkede hvordan han kyssede hende hals, om og om igen, og hun kunne ikke få et ord frem imens. Istedet ventede hun til at han var færdig, inden et skævt og lettere drillende smil gled over hendes læber. "Hvis du ønsker at se mig igen bagefter, så kommer du også til det" svarede hun med en rolig stemme, og lod sig eget blik møde hans kort, inden hun lod hovedet glide på skrå i en spørgende, tavs venten.
Hun havde selv indstillet berøringerne under samtalen, da det altid var et følsomt emne at pille ved, især hvis man ikke var enige. Hun ville gerne se ham igen, men hvis han ikke ønskede det, så var det vel også acceptabelt for hende. Nu genoptog hun sine berøringer, mens hun afventede lod sin pegefinger glide ned over hans arm, i en langsom og let bevægelse, mens hendes blik betragtede den nå forbi hans albue, og helt ned til håndleddet, hvor hun forsigtigt lod sin hånd glide ind i hans, stadig med blikket hvilende på dem. Hun rykkede sig tættere på ham, så tæt at der ikke var noget luft imellem dem længere, og var pludselig meget tilfreds med at hendes hjerte ikke længere hamrede inde bag huden, for ellers ville det springe ud lige nu.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 20:38

Todd kiggede på hende og nikkede kort til hendes svar, han ville blot ikke afbryde stilheden mere.. der var ingen tvivl om at han ville se hende igen, ville han virkelig gerne. Kunne der ikke være nogen tvivl om. Han lukkede sine øjne lidt, pga hendes bløde berøringer, som han nød fuldt ud, imens at han fik kuldegysninger. Lige nu var han meget glad for at han ikke var et menneske. Så ville han rødme, så stort og hans kinder ville direkte brændes af varmen, som dukkede frem, når man rødmede, da de stod så tæt op af hinanden. Idet at han førte sine arme ned omkring hendes talje og kyssede hende kort, men blidt på munden, inden at han begyndte at kysse videre ned mod hendes hals, som han kyssede igen, flere gange og slikkede lidt. Han ville vente lidt med at tage hendes trusser af hende, da han gerne ville drille hende først, gør hende mere liderlig, end hun var i forvejen. Todd smilte skjult, imens at en tanke strejfede ham.. ville hun gå sin vej efter dette? Eller blive lidt? Todd måtte bare se tiden an.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tors 5 Aug 2010 - 20:49

Det gik langsomt op for Angelie at hun nok ikke ville få mere svar ud af ham, eftersom han havde nikket, uden at sige mere. Men havde han nikket til at hendes ord var okay, eller at han rent faktisk ville se hende igen? Hun valgte dog at lade tanken ligge i hovedet, uden at tænke nærmere over det. Det var vel ligegyldigt, så længe hun følte at han ønskede de ville ses igen, ligesom hun håbede på det. Istedet sukkede hun lavmælt under hans kys, som hun gengældte lige fra starten, mens hun mærkede hvordan hans læber bevægede sig ned langs hendes hals. Hans arme omkring hendes liv, virkede pludselig beskyttende, selvom hun normalt ikke brød sig om at blive lukket inde på den måde.. Det virkede helt anderledes med ham, og hun lukkede sine egne hænder omkring hans nakke, inden en let kuldegysning løb igennem hende. Et gys af ren glæde og forhåbninger.
Imens han stadig berørte hendes hals med sine læber, lænede Angelie sit eget hoved frem, hvor hun blidt bed ham i øreflippen, inden hun let kærtegnede den bløde hud med sin tunge. Alt imens gled hendes venstre hånd ned langs hans ryg, og op igen, efter hun nåede til hans boxershorts. Hun gentog bevægelsen, og tredje gang lod hun sin hånd glide helt ned over boxeshortsene, hvor hun lod den hvile mod hans ende.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 15:36

Todd ville ikke sige så meget, men han håbede på at hun regnede ud hvad han sådan ville have svaret hende, for følelsen var der at han gerne ville se hende igen. Ingen tvivl om det. Angelie betød meget for ham og ville ikke miste hende, specielt ikke som en ven. Han syntes at venskabet mellem dem voksede og tanken om den samtale de havde i grotten, kunne han ikke glemme. Idet at han mærkede hendes hænder om hans hals, var noget han godt kunne lide.. det føltes specielt når en person gjorde det, et slags tegn på at man ikke ville forlade den person, hvis man kunne sige det sådan. Et lille grin undslap fra hans strube da Angelie bed ham i øreflippen, lukkede da sine øjne lidt, da hun slikkede ham på øret. Han fik kuldegysninger igennem kroppen da hun lod sin ene hånd glide ned langs hans ryg og op igen? Hvis han var et menneske, ville han have meget store sommerfugle i maven og rødme stort, da han igen mærkede hendes hånd røre ved hans hud, som gled længere ned til hans boxers, udstødte et lille støn, da hun lagde sin hånd mod hans ende. Han kyssede blidt hendes hals endnu engang, inden at han begyndte at tage hendes trusser af, lod dem glide ned til hendes ankler. Imens at han ivrigt fangede hendes læber og kyssede hende blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 9 Aug 2010 - 8:23

Angelie smilede tilfreds, da hun hørte hans støn og kunne ikke lade være med at overveje om han virkelig ønskede det her. Den tanke blev dog hurtigt skudt ud af hendes hoved, da hun mærkede hvordan han lod hendes trusser glide ned, så hun til sidst stod helt nøgen. Hun havde ikke noget problem med at vise sin krop overfor en anden person, slet ikke hvis han kunne lide hvad han så.
Et lavmælt og dybt suk af nydelse kom over hendes læber, lige inden han kyssede hende igen, og Angelie gengældte det dog hurtigt lidenskabeligt og ivrigt efter mere. Det var trods alt længe siden hun havde fået noget, og lyster skulle vel fodres. Hendes læber blandede sig med hans under kysset, og denne gang var det hende som lod en tunge skille hans læber ad, inden hun førte den ind i munden på ham, og lod den lege omkring med hans.
Samtidig lod hun sine slanke fingre glide ind under kanten på hans boxers, og lod dem glide ned i en lang og hurtig bevægelse. Det var slut med det langsomme tempo. Nu skulle der ske noget efter hendes mening. Hun slap ikke hans læber med sine egne på noget tidspunkt, og med en blid, men bestemt bevægelse, skubbede hun Todd tilbage ned i sofaen, hvor han skulle sidde, inden hun igen satte sig ovenpå ham med et ben på hver side af hans, dog uden at starte sexakten endnu.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:49

Todd lod sin tunge danse sig rundt om hendes, imens at han stønnede lavt imod hendes læber, da han mærkede hendes fingre glide længere ned ved hans private sted. Idet at han lukkede sine øjne lidt efter at hun skubbede ham ned at sidde på sofaen, lagde sine arme ned omkring hendes hofte, imens at han fortsatte med at deltage i tungelegen. Lod forsigtigt sin ene hånd glide op langs hendes ene side og videre op mod hendes ene bryst, som han tog blidt fat om, og begyndte at massere det.
Han måtte indrømme at han var noget nervøs efter dette, af med hvad der ville ske. Men det eneste han kunne var at nyde det hele og se hvad der ville ske, med sine egne øjne. Todd ville ønske at dette kunne vare ved, men selvfølgelig. Han måtte ikke blive forelsket i hende, af hvad han kunne huske af det som hun havde sagt, hvilket bare var lidt svært, efter hans egen mening. Pga. det som de havde gang i kunne der jo opstå følelser imellem dem, eller bare hos en af dem. – Det vides ikke. Han gjorde tungelegen lidt mere heftig. Imens at han fortsatte med at massere hendes bryst blidt. Ikke for hårdt. Da han gerne ville have at hun skulle nyde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 4 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum