Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:34

Todd gik hen til hende og sukkede lydløst, men smilede da skævt, efter at hun begyndte at slappe af i stedet for at hidse sig sådan op, "Er du okay?" spurgte han og førte sine hænder ned i hver sin bukselomme, på sine slidte cowboy jeans, men idet at hans ene finger berørte hans bukser, fjernede han hurtigt sine hænder væk fra der, "Uhm.." mumlede han, efter at han havde glemt at hans tøj var lidt vådt, især hans bukser, efter at have fløjet ude i vejret. Han tørte dernæst sin ene hånd i hendes trøje, på hendes mave, uden at ramme sin egen, og smilede uskyldigt, han ville lige se om hun kunne tage noget sjovt denne her gang? Todd ville prøve at få hende til at grine, og få hende med på det sjove generelt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 22:41

Da han begyndte at nærme sig trådte reflekserne ind, og Angelie var lige ved at træde lidt tilbage, som han nærmede sig. I sidste øjeblik besluttede hun sig dog for at blive stående, og lad ham komme hen til sig, selvom mistænksomheden hvilede indeni hende, og var klar til at springe ud, ligesom når folk normalt kom for tæt på.
"Jo ja.. Jeg har det fint" svarede hun, og kløede sig lidt på kinden, inden hun lod blikket hvile på den hånd, som han begyndte at række over mod hende. Hendes øjne blev vidt åbne, da han valgte at tørre den af i hendes bluse.
"Hvad fa.." Hun vendte blikket mod hans, og bemærkede at han havde smilende øjne. Hvad var han dog ude på? Tankerne løb igennem hende, mens han stod der og ventede på en reaktion. Hun havde været ved at hidse sig op over det, men vidste også, at det slet ikke ville hjælpe.
"Det var altså koldt" mumlede hun så istedet, og smilet kom frem. I rigtigt smil, hvor man kunne se en smule hvidt imellem de rosafarvede læber, som indikerede tænder.
For at undgå en lignende situation, valgte Angelie at trække den trøje hun havde lånt af ham, helt omkring sig så han ikke kunne ramme hendes igen.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:48

Todd vidste godt at han var en dødsengel og normalt var dyster, men nogen gange kunne han også godt finde på at more sig. Kiggede fortsat på hende og undslap et suk, der nemt kunne høres, pga. hendes reaktioner til det, som han havde gjort og med det som hun havde sagt, "Kom nu Angelie.. skal jeg voldtage dig for at du gider at være med til noget sjovt?" spurgte han og hævede det ene bryn, dog mente han det ikke med at han ville voldtage hende, for omkring det med at gå i seng med en kvinde, skulle det være noget specielt for ham, også fordi han ikke før havde prøvet det, hvilket hun garanteret havde prøvet før med andre mænd. "Du kan da godt være med til at more dig lidt.." mumlede han og sendte et hunde hvalpe blik. "Er du kilden?" spurgte han nysgerrigt med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 22:54

Hun kiggede undrende på ham, fordi han åbenbart ikke mente det var godt nok. Hun var jo ikke typen der morede sig. Hvad kunne der ikke ske, hvis hun mistede fokus på grund af noget så latterligt som latter? Dog følte hun en anelse skyld, over ikke at have gjort det godt nok, mens hun lyttede til hans bemærkning. Den var på ingen måde sjov. Hendes blik blev hårdt og lettere køligt ved ordet voldtægt, mens hun trådte et enkelt skridt væk.
"Du skal bare lige prøve på det" hvæste hun lavmælt, inden en let næserynken kom frem, som tegn på at et af hendes store humørsvingninger var kommet frem. Et problem Angelie havde haft, siden hun kom tilbage som spøgelse. Det kom ud af det blå, ved en forkert bemærkning, og den havde været der.
"Og jeg er ikke kilden!" Hun huskede at besvare det sidste spørgsmål efter noget tid i tavshed, mens hun bare stirrede på ham. Tænk at han kunne sige den slags. Hun havde troet at han var anderledes end de andre. Hvor naivt af hende. Selvfølgelig var han ikke det.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:01

Todd sukkede lydløst, "Det var bare for sjov..! kunne aldrig i min hensigt finde på at gøre sådan noget imod dig.." sagde han stille, imens at han så hvordan hun gik væk fra ham idet at han satte sig så ned igen på jorden. Og trak sine ben ind til sig, "Undskyld Angelie.. det var ikke min mening at ødelægge det hele" mumlede han og kiggede lidt op på hende, inden at han lod sit blik hvile mod jorden, "Har ikke før haft noget med en kvinde.... så" mumlede han lavt, så hun knap nok lige kunne høre det, han førte sine arme omkring hans ben dernæst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 23:07

"Jeg syntes ikke at det var særlig sjovt!" svarede hun stadig hårdt, mens hun betragtede hvordan han satte sig ned på jorden, og sagde noget, der mindede rimelig meget om en undskyldning. Hun følte ikke helt for at tilgive ham det, men som han sad der på jorden, og så så skrøbelig, og trist ud, bed hun stoltheden i sig.
Vreden forsvandt langsomt, og meget hurtigere end den før havde gjort. Det mindede hende næsten om hendes barndom, hvor hun havde haft venner, og nu sad han der, og mindede så meget em det hun havde fortrængt i så mange år.
"Jeg.. Tilgiver.. Dig" mumlede hun så lavmælt, inden hun blinkede et par gange, overrasket over sit eget valg, hvad hun havde sagt, og over hans næste ord. Så han havde aldrig.. Nej hvorfor skulle han ellers sige det.
Hovedrystende, satte hun sig ned overfor ham i skrædderstilling, inden hendes hoved gled en anelse på skrå. "Virkelig.. Det må jeg sige" hviskede hun ligeså lavt, som han havde snakket, inden hun tog hans ene hånd i sin. "Jeg ville ikke såre dig.. Jeg er bare så dårlig til det der med.. Sjov"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:15

Todd smilede skævt imens at han lidt beundrede jorden, efter at hun havde sagt de ord han nærmest ventede på at høre, men hvor han samtidig også var bange/nervøs for at hun ikke ville tilgive ham, for det han havde gjort. Han fugtede let sine læber inden at han stille vendte sit blik op mod hende, da hun åbenbart havde sat sig ned i skrædderstilling foran ham? Det overraskede ham en anelse, imens at han mærkede en varme i sine kinder og en svag rødmen dukkede frem på hans kinder, da han mærkede at hun tog hans ene hånd i sin. "..Det er okay, jeg fortjente det.. alligevel, da det heller ikke var så sjovt igen, men jeg ville bare høre dig grine" sagde han stille og klemte forsigtigt hendes hånd blidt. "Hm, det acceptere jeg så.. medmindre at du giver mig tilladelse til at prøve på at lære dig noget sjov.. at være det.." tilføjede han og blinkede med sit ene øje, "..Det er dog heller ikke altid at jeg er sjov, det er sjældent at jeg er det".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 23:22

Hun bed sig let i underlæben, mens hun betragtede ham, og opdagede hvordan en svag rødmen trådte frem fra hans kinder. Hvorfor begyndte han at rødme midt i det hele? Angelie beundrede hans kinder i lang tid, fordi hun ikke selv var i stand til at rødme længere. Hun ville for altid være bleg, hvilket var ret irriterende nogle gange. Blodet viste ofte følelser.
"Jeg burde ikke have hidset mig op, når du prøver at være sød" svarede hun bare, men smilede dog over hans forsøg på at få hende til at grine. "Det vil nok ske.. Jeg lover at prøve at have det sjovt sammen med dig" Erklærede hun hurtigt, mens hun mærkede et svagt klem fra hans hånd, og over i hendes.
Hun vendte blikket mod ham, og ventede på hvilket sjov, han ville præsentere hende for. Hun anede jo ikke hvad der kunne være sjovt, uden at der var vold indblandet i det. Måske han ville åbne en helt ny dør i hendes liv, som ville gøre det mere.. respektabelt.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:32

Todd lod sine øjne hvile på hende, måske skulle han alligevel vente med at være sjov og vise det overfor hende, efter det som var sket, "Nogen gange er det sjovt at blive prikket til.. dog kan det blive irriterende hvis personen gør det imod for mange gange" sagde han stille, og satte sig i stedet for op på sine knæ og uden at give slip på hendes hånd, han vidste ikke hvordan hun tog det,
"Men.. faktisk er du den første der sådan har fået mig til at smile.. efter mit tabt på min søster" mumlede han og blinkede lidt med sine øjne, imens at han vendte sit blik ned mod jorden igen, han havde lyst.. til at kysse hende? Men han turde ikke rigtigt, og det ville nok ødelægge det hele, så han ville hellere vente, måske var det også sådan at hun var forelsket i en anden?.. Selvom Todd dog heller ikke var forelsket i hende endnu, men blot et crush end til videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Man 2 Aug 2010 - 23:42

Hun lyttede interesseret til hvad han havde at fortælle om hvad der kunne være sjovt, men skar en undrende grimasse over det at blive prikket til. Hun overvejede hvordan det ville føles, hvis en person ville blive ved med at prikke til hende, og vidste ikke helt hvordan det kunne være.. Sjovt. "Virkelig..Det virker ellers ik særlig sjovt" mumlede hun langsomt, og bemærkede hvordan han satte sig op på knæ.
Der gik noget tid før det gik op for Angelie, at han rent faktisk stadig holdt hendes hånd, men hun havde ikke lyst til at trække den til sig. Automatisk faldt hendes hoved på skrå, mens hun overvejede hvorfor det mon kunne være sådan. Tanken forsvandt dog, da han fortalte at han kun havde smilet overfor hende.
"Well.. Du er faktisk også den første, der ser et af mine.. rigtige smil" svarede hun tilbage, inden hun igen lod sig eget blik finde hans, og igen kom det rigtige smil, der skilte læberne en smule, frem på hendes mund.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:58

"Så mangler jeg bare .. at kunne få dig til at grine" sagde han stille, med et skævt smil, han lukkede sine øjne lidt, og så på hende ud af øjenkrogen, "Som vi også bare kan vente med" mumlede han, da han åbnede sine øjne igen, og undslap et suk, inden at han lænede sig hen mod hende, forsigtigt lod han sine læber ramme hendes, imens at han lagde sin frie hånd op på hendes kind, masserede da blidt hendes læber, før at han så kyssede hende blidt på munden, Todd lagde sig meget i kysset, men han vidste ikke om det var forkert eller rigtigt gjort af ham. Fjernede dernæst sin hånd fra hendes kind, efter at han havde kysset hende, og kiggede på hende med et uskyldigt smil, selvfølgelig kunne han godt forstå hvis hun ville slå ham, alligevel var han lidt nervøs for hvordan hun ville reagere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 0:30

Antydningen af en latter kunne mærkes i hendes hals, men Angelie vidste den ville være svag, og holdte den derfor tilbage. Det var ligemeget lige nu. Han havde jo lige sagt at de sagtens kunne vente med den slags. Men hvorfor mon det var så vigtigt for ham, at få hende til at grine. Hun var jo bare en ud af andre, en brik i livets store spørgsmål.
Hendes tanker blev dog stoppet på stedet, da hun så hans ansigt nærme sig. Hun fugtede kort sine læber med tungespidsen, mens hendes blik udtrykte forvirringen over at han fortsatte. Hvor tæt ville han dog på hende?
Svaret kom dog, da noget varmt stødte imod hendes læber, og Angelie klemte hans hånd. Ikke et blidt klem, hun knugede den faktisk, så hårdt hun kunne. Hun ville ikke gøre skade på ham, men situationen gjorde hende nervøs.. Meget endda.
Angelie var stivnet, i nogle få sekunder gengældte hun ikke kysset, men langsomt og forsigtigt kyssede hun igen, uden helt at vide hvorfor. Det føltes egentlig rart nu hvor hun endelig prøvede det igen, efter så lang tid. Hun mærkede hvordan hans hånd brændte mod kinden, inden hun slappede af i hænderne, og igen bare holdte hans hånd, mens hun lod sin tommelfinger glide over hans håndryg.
Det stoppede.. Han fjernede sin hånd, og trak sig tilbage fra hende, inden et smil kom over hans ansigt. Angelie beundrede det hele på en gang. Beundrede at han rent faktisk havde gjort det, og samtidig havde det virket som om han virkelig lagde noget i det. Hun kunne ikke holde det tilbage, og et drillende smil trådte frem på hendes læber, mens hun trak vejret i hurtige og tunge bevægelser, som om hun havde åndenød.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 11:58

Todd havde godt mærket imens hvordan hun klemte til hans hånd, men han havde ikke noget imod det, overrasket over at hun gengældte kysset, men på den positive måde, han smilede skævt imens at han så på hende, "Vil du med udenfor.. et andet sted hen, eller?" spurgte han og fugtede let sine læber. Han vidste ikke hvad hun ville, men udover det så var han egentlig glad for at han havde kysset hende, måske det kunne føre sig hen til noget mere? Han kiggede lidt ned af sig selv, inden at han kiggede ud mod grotten, efter tanken ville han faktisk hellere bare blive i grotten, når det stadigvæk regnede, men kunne godt være at Angelie ville et andet sted hen, Todd kiggede hen på hende igen, og lod sine øjne hvile på hende.
"Er du okay?" spurgte han efter at han også lagde mærke til hendes vejrtrækning, han prikkede til hende drilsk i maven, og lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han betragtede hende.
Todd kunne godt mærke at han var blevet mere glad, end han var i forvejen, efter at han havde mødt Angelie, han var generelt også bare glad for at have mødt hende. Også selvom at noget af deres samtale var lidt kynisk. Men sådan var Todd jo også nogen gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 12:17

Tankerne gled rundt i hendes hoved, ud og ind. Hvad var der lige sket? Hun havde svoret, at den slags ikke skulle ske for Angelie selv, men nu kom det bare ud af det blå, og føltes så... rigtigt.
En hovedrysten kom fra hende, da han spurgte om hun havde lyst til at gå et andet sted hen. Grotten var en hyggeligt sted, og hun brød sig ikke specielt meget om at blive våd. "Det regner, og grotterne her ligger langt væk fra alt andet" forklarede hun som svar til hvorfor hun sagde nej.
Igen sagde han noget.. Stillede hende et spørgsmål. Om hun var okay? Hvordan kunne hun være andet end okay, efter den oplevelse der lige var sket.
"Jeg har det fint" Et smil kom hurtigt frem, men da han valgte at prikke hende i maven, blev det forvandlet til et lavmælt, og piget fnis. Så det kunne rent faktisk være sjovt at blive prikket til. Et lusket blik gled fra Angelies og over mod Todd, mens hun overvejede om hun skulle tage hævn eller ej.. Men hvordan gjorde man lige det?
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 12:25

"Prik til mig igen" sagde han og undslap et lille grin, inden at han dog nikkede kort til at hun havde det okay. Todd smilede let, efter at han hørte hende fnise. "Hvis.. du tør" sagde han drilsk, imens at han kiggede på hende. Op havde godt opdaget hendes luskede blik, men han sagde ikke noget til det.
"Vi bliver bare her, vil desuden heller ikke ud i regnvejret" tilføjet han, inden at han i stedet lagde sig ned i sandet, da han var blevet lidt træt af både at sidde op og tilmed stå op.
Han lagde sine hænder om bag hans hoved, som en slags støtte. Todd bed sig let i underlæben, inden at han kiggede op på hende igen, "Tør du at gøre hævn?" spurgte han så imens at et lumsk smil dukkede frem på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 12:33

Sagde han.. Havde han lige sagt at hun bare skulle gøre gengæld. Angelie sagde ingenting, mens hun betragtede hans bevægelser, hvor han endte med at ligge ned på jorden. Hun overvejede hele situationen, men da han snakkede om at hun ikke turde, fæstnede hun blikket på ham. "Selvfølgelig tør jeg det" svarede hun hurtigt, og himlede lettere opgivende med øjnene.
Angelie begyndte at kravle hen ved siden af ham, efter han havde lagt sig, og prikkede blidt hendes pegefinger i maven af ham.
"hmm" Hendes hoved gled let på skrå, mens hun ventede på hans reaktion. Eller rettere. Hun overvejede følelsen af hvordan det var at prikke. Angelie var normalt kun vant til slag og slåskamp. Hun prikkede til ham anden gang, og Angelie begyndte at opfatte det sjove i det, hvorefter hun prikkede en tredje gang også.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 12:53

Todd undslap et lille grin, da hun prikkede til ham, fniste en smule efter at hun prikkede til ham igen, "Ja.. du turde godt gøre det" sagde han, imens at hun prikkede til ham, rykkede han sig også lidt væk, han lagde sig dernæst forsigtigt hen over hende og kiggede ind i hendes øjne. "Hm, er der nogen som har sagt.. hvor smuk du er?" spurgte han stille med et skævt smil, imens at han betragtede hende, fugtede let sine læber, Todd mente hvad han sagde, "Og.. desuden, angående med tilbudet, som vi har snakket om, syntes jeg faktisk at du bare skal beholde dit jeg som du er nu.." tilføjede han og lagde sine hænder ned på hver sin side af hendes ansigt. Todd vidste dog ikke om hvordan hun ville reagere på dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 13:00

Hun nikkede let, for at bekræfte de ord han havde sagt, mens hun stoppede med at prikke videre, efter han var rullet væk fra hende. Hun tog det ikke personligt, at han fjernede sig fra hende, men det virkede.. Underligt. Hendes tanker stoppede dog, da han begyndte at ligge sig oven på hende, og Angelie lod sig læne tilbage, så hun støttede albuerne mod jorden, mens hun kiggede på ham.
"Det har du lige sagt til mig" svarede hun langsomt, mens hun forsigtigt bed sig i underlæben. Det var rart at høre. Angelie havde den opfattelse at smuk og hot var to forskellige ting. Der var mere dybde i smuk, og en hver der valgte at bruge det ord frem for det andet virkede langt mere ærlige.
Hun lyttede til hans ord om at glemme tilbuddet, mens hun mærkede hans hænder mod ansigtet. Angelie slog blikket ned for ikke at vise nogle følelser over hans ord. "Ville du også sige det når månen kommer frem ved midnat?" spurgte hun langsomt, mens hun genkaldte sig følelsen af at blive gennemsigtig, og ude af stand til at røre eller blive rørt.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 13:10

Todd vidste jo at hun var et spøgelse, så han blev ikke som sådan overrasket over det da hun blev gennemsigtigt. Han nikkede kort til det første hun sagde, "Og jeg mener at du er smuk.. vil du altid være om du så er synlig eller ej" sagde han roligt og kiggede fortsat på hende, "Og ja.. det ville jeg også sige selvom der sker det med dig og det mener jeg" tilføjede han.
Hvorfor skulle han ikke også mene det? Selvom hun blev anderledes ved midnat? Todd var ved at forelske sig i hende, mere kunne han ikke sige til det. "Hvis jeg ikke blot accepterede dig, eller slet ikke ville have noget med dig at gøre, var jeg gået min vej for længst" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 13:16

Et lavmælt suk gled over hende læber, mens hun lyttede til hvad han sagde. Han sagde det igen, og Angelie valgte at hæve blikket igen, inden hun overvejede det hele, som hun altid gjorde. Gud hvor tænkte hun egentlig meget over sådan nogle ting, når det kom til stykket.
"mmh" mumlede hun lavt til hans første kommentar, uden rigtig at vide hvad hun skulle sige til det. Så han accepterede hende som et gennemsigtigt misfoster. Zombiepigen, som var en vampyrs foretrukne ord for hende, men det sårede hende ikke. Det bekræftede bare, at man ikke kunne stole på andre end sig selv det meste af tiden.
Hans sidste kommentar fik et muntert smil frem, mens Angelie så for sit indre blik, at han ville være smuttet langt tidligere, men han var der jo stadig. Måske havde han rent faktisk en pointe. Efter noget tid kom et nik fra hende. "Jeg vil forblive som jeg er så" sagde hun, og mødte nu hans blik.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 13:25

"Jeg er jo også en dødsengel" sagde han stille med et skævt smil, imens at han kiggede på hende, hvor det kunne mærkes at han var ved at blive lidt nervøs pga hendes reaktion på det første han havde sagt, men han slog det ud af hovedet, "Vil.. du love mig det?" spurgte han med et breder smil, som dukkede frem på hans læber, da hun sagde at hun ville forblive den hun var, imens at han betragtede hende, "Dog vil jeg ikke blive sur, hvis du skifter mening" tilføjede han så og nikkede kort, alle kunne jo det at skifte deres meninger, omkring noget de fx allerede havde en anden mening om. Men bare ikke længere kunne holde fast i den. Og hellere ville noget andet. Han kiggede lidt op mod loftet, inden at han igen blot lod sine øjne hvile på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 13:32

"Ja det er du" svarede hun enigt, inden hun lod sig falde helt ned på jorden, så hun lå på den, eftersom hendes arme begyndte at være irriterede over stillingen. De kunne ikke syre til, men det kunne stadig føles ubehageligt for hende.
"Det lover jeg" hviskede hun lavt, med en næsten uhørlig stemme, og lagde alle løfter i sætningen, for at han skulle tro på hende. Hun var efterhånden også ved at vende sig til at være et spøgelse, efter tiden var gået hurtigere. Og hvad var bedre end aldrig at blive ældre? "Godt for jeg ville ikke kunne holde ud at gøre dig sur" tilføjede hun, og et lettere drillende glimt gled frem i hendes blik. Faktisk foretrak hun nogle gange at gøre folk sure, bare for at opleve noget mere underholdende. Tonen gjorde det svært at høre om hun mente det, eller bare lavede sjov, og for at være ærlig vidste hun ikke engang selv hvilke af de to muligheder der var den rigtige.
"Jeg troede slet ikke i dødsengle kunne føle". Hun sagde det langsomt, og spørgende, for at være sikker på ikke at såre ham. Det ønskede hun ikke, men det var bare den oplevelse hun havde fået af de væsner.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 13:49

Todd så sig omkring imens at han tænkte over hvad han skulle svare hende, da hun havde gjort ham ordløs? Rigtigt nok havde normale dødsengle ikke nogen følelser som sådan, de var for det meste bare negative og sure hele vejen igennem deres liv. Og selvom Todd også var en dødsengel, kunne han af og til godt smile, "Jeg er en speciel dødsengel," svarede han så bare uden videre hvad han ellers skulle sige til det. Han sukkede lydløst, inden at han trillede sig fra hende og satte sig ned i sandet et stykke væk fra hende. "Men ja, forstår godt hvorfor at du spurgte" tilføjede han køligt,
han bed sig let i underlæben. Inden at han kravlede hen til en af væggene, som han lænede sig op af, efter at han havde sat sig ned. Og trak sine ben ind til sig, hvor han lagde sine arme omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Angelie Tirs 3 Aug 2010 - 13:55

Hun lagde hovedet på skrå, mens hun afventede det svar, som Todd skulle diske op med. Det kom da også, efter noget der mindede om en evighed, og Angelie skulle faktisk lige til at spørge igen. "Det er du i hvert fald" svarede hun hurtigt til det med at han var speciel, inden et kort smil kom frem.
Hun opdagede at han flyttede sig, og ikke bare lidt, men et pænt stykke væk. Hun satte sig op i en hurtig bevægelse og kiggede efter ham, mens han placerede sig i sandet. "Jeg spurgte ikke fordi jeg ville gøre dig sur" udbrød hun, efter at have modtaget det samme kølige tonefald som i starten. "Jeg gjorde det simpelt for at vide.. Er der nu noget forkert i det!" Hun mente det ikke som et spørgsmål og vredt kom hun på benene, inden hun fik trukket hans trøje over hendes hoved, og kastede den hen i skødet på ham.
"Beklager.. Men jeg bliver virkelig nødt til at gå!" hvislede hun lavt, inden hun drejede rundt på hælen, og gik ud af hulen. Tænk at han kunne blive sur over den slags. Havde han ikke stukket ned i nogle af hendes minder måske, for at finde viden. Det var bare så typisk mænd det der!
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 14:07

"Typisk af kvinder med at gå sin vej.." mumlede han imens at han så efter hende, "Fint nok.. er ikke herre over dig" sagde han og tog fat i sin trøje som han kastede væk fra sig. Inden at han gemte sit hoved ned mellem benene. *Godt gået.. Todd* tænkte han letter irriteret.
"Samme her" mumlede han så og rejste sig op, imens at han lod sine sorte vinger glide ud af ryggen på ham, "Der er bare nogle spørgsmål som der bliver stillet til mig, der kan gøre mig lidt sur, men det ikke ens betydende med at jeg tager det for tungt," hviskede han efter at han kommet op ved siden af hende, "Men du meget undskylde.. hvis det virkelig slog dig så hårdt, var ikke min mening, jeg elsker dig.. og nogle dødsengle som mig, kan nok ikke få det som de nogen gange ønsker, fordi de blot ikke.. lige meget" mumlede han igen lavt, dog sådan at hun stadig kunne høre ham lidt, ikke meningen at han ville sige at han elskede hende, men hun måtte vide at han holdte af hende, "Vi ses så måske" tilføjede han inden at han begyndte at gå udenfor grotten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, nye omgivelser - Todd - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, nye omgivelser - Todd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum