Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Reunion //Arring - Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Reunion //Arring - Privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Reunion //Arring - Privat// - Page 2 Empty Sv: Reunion //Arring - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:11

Han løftede hovdet igen og så over på ham med et undersøgne blik "det er intet problem jeg lver bare en seng mere desudenm trenger jeg til lidt selvskab fra andre end dyr"sag han og lo varmt før han hurtigt snitte det sidste væk og lag kniven i lommen hvorefter han lage en ulveligne træfigur på bordet og smilde lidt før han kløde sig i skæget "ja der er irerterne de bæster"sag han kort "hmm det var da ikke så godt jeg håber i får styrpå det"sag han roligt "men jeg kan da sagtens melde mig vis det sku være jeg har afligvel intet at lave andet en at træne og skære i træ"sag han og sukke svagt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:16

Boulder smilede varmt, og grinede en enkelt gang med et nik.
"Så vil jeg sandeligt med glæde holde dig med selvskab min bror... Skal trods alt have nogen minder banket tilbage i den hukommelse der." Sagde han, lænede sig frem og lagde hans hånd på hovedet af Arring og ulede hans hård med en høj varm latter. Han lænede så sine albuer på bordet, og smilede varmt med et nik.
"Jammen hvad så med at du starte med at komme med mig Arring? Så kan jeg lære dig Slayernes metoder, og så vidre.. Ville også være godt med noget selskab på mine jagte. Så kan det være at jeg kunne komme hjem med lidt mindre skrammer." Sagde han med en høj og varm latter, og lænede sig tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:16

//Bliver nød til at logge. Svare lige på et par emner, og så bliver jeg nød til at løbe.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:17

//okay men svare lige på emnet du kommer vel på sener?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:22

Han lo roligt og skubbe figuren over til ham "her en lille gave"sag han roligt og lo lidt "ja ja men nu ikke for hårdt vel"lo han varmt "hey det tar altså tid at ordne det her hhår"sag han muntert og lænde sig ind over boret og uglede hurtigt hans hår før han lænede sig tilbage igen "med glæde bror jeg har styr på alt det der med våben så jeg tror ikke det bliver noget problem"sag han kort "men hvad med vors forældre, lever de satdig?"spurgte han kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 3:06

Boulder grinede muntert, og lænede sig frem og tog figuren. Han studerede den og nikkede med en brummen.
"Tak.. Du har altid været den bedste af os to når det kom til creativitet med sådan noget her." Sagde han med endnu et grin. Han lod figuren stå på kanten af boret, og lænede sig tilbage i stolen, og nikkede et par gange.
"Sidst jeg så Mama og Papa var for flere hundrede år siden.. Jeg forlod hjembyen da Stouthammer Klanen overtog borgmester stolen.. Kunne ikke tage at dem jeg gættede på havde fjernet min bror fra mig, skulle bestemme over mig.. Så jeg er alene nu.. Eller.. Var.. Alene.." Han grinede, og lagde sin ene albue på stolens ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:19

Arring betragte ham lidt og kløde sig i skæget "øhhm okai"sag han roligt og lo muntert før han tog en tår af ølen og satte det igen på det lille runde bord "hmm de fortjæner ikke den plads"sag han hurtigt og kløde sig lidt i håret "du er ikke alene længer bror jeg vil holde dig med selvskab"sag han og lænede sig ind over bordet hvorefter han ugle hans hår og lænede sig tilbage igen "vi ku måske luske ned og se hvordan det går i byen"forslog han roligt imens han så lidt rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:49

Boulder smilte varmt, og grinede med en brummen da Arring uglede hans hår, og pustede det væk fra hans ansigt derefter. Han rystede på hovedet et par gange.
"Nej.. De fortjener det ikke.. Men de vidste hvad der ville ske da de tillod mig at blive Slayer.. Jeg kan ikke leve under Stouthammernes styre.. Og.. Jeg..Kom vidst også til at.. Jokke lidt i.. Ja i det helle..." Sagde han, og brummede lidt med sin dybe varme latter, og rystede på hovedet i det han huskede tilbage. "Og det at tage tilbage.. Var.. Måske ikke så god en ide for mig.. Er ikke bedste venner med.. Klanen Stouthammer.. Faktisk så dårligt at jeg ville gætte på at de ville arrestere mig hvis de så mig..." Han brummede lidt med et grin igen, og rystede hovedet, unlad at fortælle grunden før at han blev spurgt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:00

Han lytte og nikke så men sukke dybt "de er ikke så dumme men jeg har et par ting jeg skal ha ordnet"sag han stille og så på ham imens han kløde sig i håret "de tror sikkert jeg er død og det var nok det de ønskede "sag han og sukke svagt før han drak lidt øl igen og så på ham "hmm hvad har du gjort?"spurgt han"vi kan da sagtens klar dem, de kender ikke min luft magi"sag han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 13:24

Boulder brummede med et grin, og rystede hovedet. Han grinede så højt af hans sidste kommentar, og lænede hovedet tilbage, udstøte hans høje lystige latter.
"Selvfølgelig kan vi tage Stouthammer Klanen, de er jo ikke andet end en bunke diplomater... Men desværde er de gode til det.. Hvis vi gør dem noget, for vi helle byen på nakken.." Sagde han og rystede lidt på hovedet. "Neej.. Siden kongen døde har der været 'demokrati' men er jo bare et skide diktatur, med Stouthammerne på toppen.. Forbandede politikere..." Brummede han, og lagde sin venstre fod på sit højre knæ. Han smilede bredt.
"Hvad jeg har gjordt?" Han grinede lidt og rystede hovedet. "Kan du huske Hilda? Hun var ikke så gammel dengang at du blev taget fra os.. Men for thundrede år siden.. Var hun vokset op og blevet.. Lidt af et skår..." Sagde han med et bredt smil.. "Så ja en dag i byen, blev til en nat i høet med Hilda.. Vidste du så også hvad for en klan hun var fra? Ja nemlig... Stouthammer.. Og uhh de var ikke glade for at en Hammerheart havde... Ja, med deres ældste datter.. Så da de overtog borgmester sædet, fik de stræks beodred min arrest.. Og det var så der at jeg.. Smuttede." Sagde han med et smile, og lænede sig frem på bordet, og vilede sine albure på det. "Men ved du hvad... Det var næsten det vær..." Sagde han med et løft på øjnbrynet, og brød ud i hans høje lystige latter igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 13:33

Arring ku ikke lade vær med at grine med imens han betragte sin bror "hmm ja det går ikke men jeg ville nu gerne se ders ansigt når de får øje på mig"sag han og lo igen, ders latter lød ret ens sjovt nok"nå ja hende husker jeg "sag han roligt "nå men i fik vl hygget jer"sag han og lo lidt "så kan de lær det"tilføj han hvorefter han kløde sig i håret "jeg ku vel ikke bare få dig lokket inærheden af byen jeg ville gern hurtigt se famillien"asag han og så spørgne over på ham, det vile betyde meget for ham vis han fik sagt hej til sine forældre igen .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 13:51

Boulder smilede og lænede sig frem, og tog Arrings højre hånd med sin, og lagde sin anden hånd på den anden side, og rystede den venligt.
"Selvfølgelig bror.. Kan jeg godt forstå... Og jeg ved.. At Mama og Papa vil blive henrygt over at se dig.. De blev knust da du forsvandt.." Han slap Arrings hånd igen, og lænede sig tilbage i stole. Han grinede lidt.
"Ja det.. Gjorde vi så sandelig.. Tror ikke at hun vidste at jeg var en Hammerheart hellerej.. Men så fik jeg da vidst hvad en Hammerheart dur til!" Han brød ud i en høj latter igen, og lænede sit hoved tilbage. han rystede på hovedet da hans latter dæmpede sig, og smilede stadigt bredt. "Det ville helt klart være det vær at tage chancen.. Og at se deres ansigter når de ser dig..." Han grinede lidt, og strakte sin ene skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 13:57

Arring smilede "tak bror"sag han muntert og betragte ham med et varmt blik"vi kan sige os afsted i nat?"forslog han og klappe hans hånd kort og lo så "det var godt lavet bror "sag han hvorefter han brød ud i latter igen og så lidt rundt imens han lo muntert, han rjeste sig så op og gik over til lem i gulvet, han åbnede den og fiske to boller op samt to tykke skiver ost og lukke den igen hvorefter han gik hen til sin stol igen og tog plads, han brumme muntert hvorefter han skubbe den ele bolle hen til ham samt det ene stykke os hvorefter han selv tog en bid af sin bolle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 17:35

Boulder smilede, og nikkede en enkelt gang, da han samlede bollen op, og tog en stor bid af den, og så en stor bid af osten som han også havde samlet op.
"Jammen.. Jo.. Hvorfor ikke.. Det kan vi da godt.. Men tror hellere at jeg må tage Odin med i stede for Mjølner i så falde.. Mjølner vil de bare genkænde med det samme.. Og mit tøj kender de heller ikke til, så skulle vel være nemt nok at snige sig ind." Brummede han, imens han tyggede på sin bolle og osten. Han tog en bid mere af vær, imens han stadigt så betænksom ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 17:46

Arring hev bollen fra hinnanden så han nu sad med en halv bolle og tog så osten som han hurtigt lage på den ene halvdel hvorefter han lukke bollen og tog en stor bid af bollen imens han betragte ham "se det bliver ikke så svært"sag han roligt imens han tyggede "og de kan sikkert ikke huske mit udsene"sag han roligt og så hen mod en stor trækiste som kun han vidste hvad indholdt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum