Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skrig der vækker opmærksomhed // seis EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:24

O: Kun nifi og et lig (Mourhahaharw x’3
S: Quatre… nermere bestemt værelse 203

T: midnat præcis 8/8
V: stormer udenfor men inde er der varmt… eller er der???

Et vindue stod åbent og gardinerne blafrede ud … Sengen var dækket med fjer … kun ganske få ting stod oprejst i rummet deriblandt en lille lampe som stod tændt på træbordet… ikke andet lys var i dette værelse til 2 personer. En kvinde … eller en pige? Sad ovre i hjørnet med en smugle blod i mundvigen og lidt på hendes handsker med de skindendene sølv nitter. Et ondt og koldt smil sad godt plantet på hendes læber og de skindene tænder borede sig en smugle ind i hendes egen læbe … en ung mand godt 4 år ældre lå død på gulvet … ikke meget larm var kommet oppe fra værelset da hun havde forstået at pine sit offer i stilhed… Hun var iført en sort top, et par sorte bukser med en masse lommer og et par handsker med sølvnitter, og hendes slidte sorte sko. Hun udbrød i et hysterisk og psykopatisk grin der strakte sig i et langt minut.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:34

Seia havde mærkligt nok forlat skoven og var taget hen på Quatre hun havde heller ikke sin rustning på men et par mørke jeans samt en hvid hættetrøje som ikke var helt så hvid længre, i hendes bukser sad et bælte hvor et sværd var fastgjordt samt 4 knive i forskælige størelse, hun liste ned af gangen og man ku tydlige lugte hendes sort elever duft i rumet hun smilde koldt da hun stoppe op fran et værelse ved siden af nr.203 og åbnede døren og lukke den hurtigt efter sig, hun så rundt og fik øje på en ung mand kort tid efter lød et skrig og efter lidt tid sad seia på sengen med mandens lig ved siden af sig, hun skar hurtigt noget af hans kød af og guffe det roligt i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:37

//Sorry min mor har lige bestemt at vi skal ned til min farmor og spise -.-' jubiiii -.-' NOT !!!! verdens nok mest kedelige sted !!! svare når jeg kommer hjem //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:38

//okay, øv da så spis hurtigt;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:27

Nifi rejste sig med et ryk og gik hen til elveren ”skal du ikke spørge før du tager af andres mad?” sagde hun koldt og rev liget til sig på trods af at hun allerrede havde drukket al hans blod og taget en del af hans kød… Hun var såmænd ligeglad med om hun ikke fik mere hun ville bare ha at elveren respekterede andre … egentligt kun Nifi hun var ligeglad med andre …


//ikke læt når ens mor også vil ha kaffe og al sådan noget -.-’ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:00

Seia rejste sig hurtigt op hun havde enligt ikke set væsnet før nu, hun betragte hende med et køligt blik og htørre lidt kød af munden "jeg så dig ikke"sag hun kort men koldt hvorhefter hun lod sin ene hånd holde fadt om sværets skaft vis væsnet var ude på noget.

//hehe de mødre er altså skøre;p//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:00

”så kig bedre efter … jeg troede at elvere havde skarpe sanser?” sagde hun koldt ”og hvis du kan li dit svær bør du nok la vær at trække det … ellers smelter jeg det” sagde Nifi hårdt og så kort elveren an *ingen svær kamp hvis der bliver en* tænkte hun og smed liget bag sig så elveren ikke kunne komme til.


//ja og det er frygteligt kedeligt -.-' //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:35

Seia betragte hende koldt men fnøs så og slap grebet i sit sværd"jeg var blot sulten"sag hun iskoldt og så kort hen på liget før hun igen så på hende"jeg har andre våben ind sværd"sag hun kort og smilde iskoldt, hun ku forvandle ildom til alt selv et dyr som en løve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:40

”ikke noget jeg burde være bange for” sagde Nifi koldt og dog roligt. ”næste gang så spørg i stedet for at ta andres fortjeneste… desuden er det ulækkert … ådselsæder…” fnøs hun …
Nifi så koldt på elveren men fandt ingen trussel i hende og vendte ryggen til hende tog liget i håret og slæbte det ind mod badeværelset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:44

Seia så iskoldt på hende "du ved ikke hvad jeg er i stand til"sag hun hårdt og fnøs koldt "og du spiser bedre eller hvad?2snerre hun koldr og så rundt før hun kort så mod døren men så hend på hende igen og trådt et skridt nærner, hun var ikke bange or dette væsen overhovdet og det viste hun tydligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:49

Nifi viste a elveren ikke havde frygt for hende selvom at der var god grund til det. ”ja jeg finder friskt mad! Ikke ådsler … du ved ikke hvor længe det uduelige menneske har været dødt… eller om jeg har forgiftet ham og min gift nu æder dig indvendig fra?” sagde hun koldt og vendte sig med et koldt og mørkt smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:57

Seia fnøs "min lugtesans fejler intet jeg kan logte liget var frisk og ikke forgiftet"sag hun køligt oog smilde koldt tilbage imens hun satte sig ned på sengekaanten og så hen på hende med et køligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:05

”det skal du ikke være for sikker på” grinte Nif koldt …
Hun så koldt på elveren …”jeg har betal fr værelset … *det vil sige han har* tænkte hun ”så skal du ikke spørge om du må være her?” sagde hun koldt og pludselig smækkede den ene låge i vinduet så der kom et højt brag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:10

Seia fnøs koldt hun trode slet ikke på pigen "det tro jeg nu ikke, du taler ikke helt sandt"sag hul koldt og lo hun havde kort læst hendes tanke og vidste derfir at det var manden der havde betalt og i´kke hende, hun betragte rumet let og så lidt koldt hen på vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:14

”og hvad så nu er hans penge mine og hans ting mine … ergo mit rum.” sagde hun koldt og brugte vinden til at smide/skubbe elveren rat så hårdt ind i døren ”og så husker man at spørge en anden gang
” sagde Nifi koldt og mørkt … Hun havde ikke løst til at slås … dog ville hun heller ikke flygte hvis der opstod en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:30

Seira blev skubbe væk f en kræftig vind men greb hurtigt fast i dørhndtaget og så koldt på hende "rumet står ike i dit navn derfor er det ikke dit"sag hun iskoldt , Seiaville ikke ha noget imod en kamp men lod dog vær ind til vidre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:40

”faktisk står det bide i mit og hans navn … det er bare ham der betaler … så jo det er mit …” sagde hun en smugle kækt og dog koldt ”så spørg først” hvæste hun iskoldt og mørkt hvorpå hun kort så på elveren.
*hvad bilder den nævenyttige skabning sig ind! Hun er jo intet vær !* tænkte hun og fnøs kort af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:47

SEia lo kølift og stoppe dog brat det hun hørete hendes tanke*pas på hvad du tænker, jeg kan høre dig*sag hun koldt i Nifis hovdet imens hun sendte hende et iskoldt blik "nånå men må jeg så blive"sag hun iskoldt og fnøs tørt imens hun holdt om håndtaget, hun ville ikke finde sig i hvad som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:56

”sjovt nok kan jeg også høre dig …” hvæste hun koldt og lod en vind åbne døren så elveren fik døren i hovedet hvorefter døren atter lukkede sig ”det skal du ikke være så sikker på!” sagde Nifi koldt og mørkt og havde af en eller anden grund fået stor vrede til elveren og havde nu ingen ting imod en kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:03

Seia snerre vredt da døren ramt hende men viste dog ikke tegn på smerte, hun stille sig klar til kamp og munlede noget i sit hovdet hvorefter en ring af ild kom tilsyne omkring hende og kort efter stod hun med et svørd af røde flammeri hånden og et iskoldt blik i øjet, hun overvejde lidt om hun også sku lave en løve men vendte dog.

//ikke noget med at dræbe!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:07

Nifi smilte koldt da hun var immun over for al ild … *den dumme elver ser ingenting* Nifi fnøs og lavede en let bevægelse med håndleddet og der kom ild i hendes hænde. ”du kan godt li at trække vejret ikke ?” sagde Nifi koldt og så på elveren. ”sådan et let offer” sagde hun nedværdigende og koldt.

//ha ha ok xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:17

Seia fnøs koldt*jeg ser flere ting end du tror*lød det i Nifis tanker, hun snerre koldt og ringen af ild forsvandt ud i den blå luft "jeg er ikke dit offer tro ikke det"sag hun iskoldt og forvandle ildsværet om til en bue hvorefter hun hev en kniv op af lommen og satte i uen som hun hurtigt fik spændte og sendte kniven mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:20

”jo og jeg vil lege med dig til du tigger om nåde” grinte hun ond og undveg med lethed kniven.
Hun så koldt på hende og fik vinden til at lukke vinduet og døren. Et voksendene ondt, mørkt og iskoldt smil sad godt fast på hendes læber. Nifi hev kniven ud af muren og kastede den med høj fart tilbage mod elveren hvorpå hun også fyrede en ildkugle af sted mod hende, der voksede jo tættere den kom på hend.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:25

"glem det"snerre seia kort og mumlede kort få ord og et skjold af ild vokse omkring hende og da kniven ramte skjoldet smeltede den hvorefter hun hoppe lynhurtigt hen foran nifi og dukke så da ildkuglen blev sendt mod nifi før hun igen gik baglænds og mumlede kort tid efter dukede en løve af ild op foran hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:35

*hun har stadig ikke fattet det* tænkte Nifi og rørte løven uden der stedte noget ”alt hvad den gør sker ved mig får jeg ingen skader af” sagde hun opgivenderne til elveren *elvere … og især mørkelvere er da så dumme* tænkte hun og kastede en ny ild kugle. Og slappede kort af da hun skulle til noget som højest sandsynligt ville få elveren til at bukke under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum