Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:38

Seia fnøs kolst af hendes ord samt tanker og lod løven forsvinde imens hun selv trak to små sværd op fra sit bælte og dukke sig hurtigt da ildkuglen kom før hun igen rette sig op og snerre tørt, hun ville ikke overgive sig sådan var hun og ingen ville ku få hende til at sige de få ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:48

Nifi smilte og sendte med lethed en lidt større ildkugle mod hende og lod sig selv slappe af og lade lidt op. Hun smilte ondt og så koldt på elveren ”du vinder ikke vend dig til tanken … så vidt jeg ved har elvere brug for luft” sagde Nifi koldt. Nifi var en smugle spændt på hvor længe hendes nye legetøj kunne holde vejret og hun havde intet problem med om det skulle dø eller overgive sig.

//kan stadig godt huske jeg ikke må dræbe xD … men kan vel gøre dig ukampdygtig //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:01

Seia snerede igen og hoppe væk fra ildkuglen imens hun hortigt lukkede munden og holdt sig for næsen med denene hånd så hun ind til vidre holdt været selv imenshun med den anden hånd sendte en lidstråle op i loftet så røgalarmen gik igangen og vand bef´gyndte at strømme ned fra loftet imens hun igen trak været og lo koldt"det havde du ik set"sag hun så koldt selvom hun selv hade vand var hun nød til dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:08

Nifi trådte et par skridt tilbage uden at virke hverken imponeret eller overrasket på nogen måde.
Kort tid efter blev vandet færdigt med at skylle ned og dette havde kun givet Nifi mere tid til at lade op. Hun lavede endnu engang et elegant vink med hånden og alt luft i rummet de stod i og rummet ovenfor blev tømt for luft. ”nååå lille elver” grinte Nifi ondt og koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:11

Seia mærkede luften langsomt forsvinde hun tog en dyb indondeng og holdt været imens hun også holdt sin næse lukket og så koldt hend på hende, hun ille ikke ku holde været længe men hu ville ikke gi op, hun undveg ildkuglen og sendte en stråle af ild hen mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:16

Nifi prøvede ikke en gang at undvige den men tog bare imod den … og der skete ingen ting ved det overhovedet. Nifi smilte ondt ”når du vågner fra din besvimelse vil du ønske du ikke vågnede aligehvel” grinte Nifi koldt. Hun havde en skummel plan i tankerne og havnede en ide om at hendes herre nok kunne bruge en ekstra slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:21

Seia udstødte et fnøs men ddet endte så med at hun sank ned på knæ og hev efter været imens hun så koldt hen på Nifi "du"snerre hun og hev efter været igen imens hun langsomt tog sig til halsen, hun ville ikke overgive sig og det ku man tydligt se imens hun sad der og kæmpede for at få luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:24

”sov” sagde Nifi ondt ”nyd det mens du kan” sagde hun ondt og tog mere af luften som snart ville resultere i at hun ville få vand i lungerne … og dø hvis hun ikke besvimede.
Nifi ville gerne give hendes herre en slave og denne slave var nok så brugbar. ”husk at kalde hende herre hvis du får den ære at møde hende” grinte Nifi koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:29

Seia havde lige nok kræft til at mumlede "hvem ?"før hun lukke øjene i og falt bevistløs om på gulvet så hun lå helt stille og man ku ikke længre se hende træke vejret men hun var dog ikke død blot bevistløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:36

Nifi smilte og lod luften komme tilbage i rummet hvorefter hun gik hen og samlede elveren op med vinden ”Liger” sagde hun og hobede ud af vinduet med hende. *herre vil hun behage dig ?* tænkte Nifi og kort efter kom der besked om at hun var okay . ”min herre vil få dig til at skrive under ellers vil jeg … jeg skal bare lige finde papirerne” sagde hun koldt til den bevidstløse elver


//sorry skal logge … skriver vidre i morgen …xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:38

//okay svare imorgen;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:30

Seia ku intet stille op hun lo blodt helt stille uden et ord, hun hørte godt Nifi snrkede men var langt væk i ingenting så hun ku ikke svare tilbage, det her var ikke godtog hvem hendes herre intet vidste hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:48

Nifi så koldt på hende og førte hende hen til det gamle sommerhus som hendes herre havde givet hende, det så ikke godt udefra men det var flot holdt indvendig. Hun så roligt på huset og smilt.

//huset//
Kode:
http://www.123backgrounds.com/freebg/8528.gif

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:08

//oki//

Seia ku intet se men hendes hjerte begyndte at arbejde lidt hurtiger og et ku tydligt mærkes, men hun var dog stadig bevistløs og ku intet sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:04

Nifi tog hende med ind i en af de øverste værelser i en af tårnende.
Hun smilte ondt til hende og bandt hende med lænker. Hun så ondt på hende og satte sig ved en stor lænestol og ventede på at hun skulle vogne


//skal min herre blande sig eller skal vi bare klare det uden hende??? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:06

//hun må da godt komme;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:12

//ok hun kommer om et par min ... //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:19

Døren ind il rummet blev hamret op og en person iført en sort kappe med en hætte kom ind i rummet. Skikkelsen var uhyggelig og dunkel. Den stod og betragtede elevern i et kort rums tid. Et koldt, mørkt og meget ondt grin udflød fra skikkelsen og grinet var vist også en smugle psykopatisk ???. Omsider tog hun hætten af og et smukt fejlfrit ansigt kom til syne... 2 skindene blodrøde øjne kom til syne, Hun var iført en smuk lang sort kjole og en lang sølvhalskæde med en medaljon i hang i enden, kæden gik hende til lidt over hofterne ligesom hendes hår gjorde, man kunne ikke se skoene for kjolen og kappen. Men man kunne tydeligt se at hun var ikke den slags der skulle spøges med. Hun lavede et vift med hånden som så meget elegant ud og en stak formulare og papirer kom frem. "få hende til at skrive under" lød den kolde, mørke og unde stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:20

//min kære ''''''''''' sagde jeg skulle blande mig XD ... håber det er ok ???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:37

//skal spise ... jeg svare så snart jeg kommet tilbage//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:10

Seia begyndte langsomt at røre på sig g man ku høre hendes værtrækning kom tilbage hvorefter hun langsomt åbnede øjene og så køligt men dog forviret rundt"hvor er jeg?"spurgte hun så hurtigt og fik øje på den ukendte kvinde med det samme, hun så dog blot på hende uden en lyd, hun prøvde kort at komme fri men blev dog stille igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:21

"tig stille det rager på ingen måde hvor du er !"sagde Lg koldt ,ondt og mørkt. Hun placerede et hårdt spark på elverens rygsøjle så hun fløj hen i murren. ”og så ikke mere snak før du har lært at tiltale mig herre. Og skrevet under” stemmen var nu også hård og hun knugede hånden så der kom en svag ild i lænkerne. ”skriv under ” Lg smed parpirende foran elveren og tog en lille kniv frem fra kappen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:23

//holder mig lidt i baggrunden intil jeg bliver bed om at komme herre xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:28

Seia snerre svagt og bed sig i læben da hun mærkde muren mod sig hvorefter hun så ned på papiret dog var hun ikke bange det ku man tydligt se i hendes kolde øjne som betragte papiret *intet andet valg*tænkte hun kort og bukke sig ned for at skrive under, hun tog hurtigt kuglepennen og skrev hurtigt sit navn nederst hvorefter hun rette sig op og så rundt i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:50

Lg så koldt på hende og greb hendes hånd. Hun skar et dybt sår i hendes finger og lod blodet dryppe ned på papiret. Blodet størknede så snart det rørte papiret og papiret foldede sig sammen. Lg tog det op og lod det forsvinde ind i sin halskæde ”Nu er du min slave og har at gøre som jeg siger” sagde hun med den samme kolde , mørke og onde stemme,. ”du vil automatisk blive pint indvendig hvid du nægter … og andre ting”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skrig der vækker opmærksomhed // seis - Page 2 Empty Sv: Skrig der vækker opmærksomhed // seis

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum