Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
koncert (åbent emne)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: koncert (åbent emne)
Gæst- Gæst
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Han åbnede sine lysende, sølvfarvede øjne da han hørte Angelies stemme. Han kiggede efter hende og fik hurtigt øje på hende... tydeligvis oprevet. Han så på manden bag hende, og lyttede til hendes ord.
Så sprang han ned fra taget og begyndte uden et ord at gå over mod Angelie og Killer.
Hans blik gled fra den ene til den anden, og det var umuligt at læse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tsk.. svagheder.." mumlede hun og rynkede let på næsen. Og hvad så om hun havde haft et smil på læben, mens hun havde snakket med et dyr. Det var ikke ligefrem fordi det ødelagde hendes dømmekraft.
"Min kjole" tilføjede hun lidt efter, og rakte en hånd frem, eftersom hun ønskede at få den tilbage.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
"Stå stille, skvat, og fortæl mig hvad du har gjort.. Ellers slår jeg dig ihjel på dtedet." hvislede han iskoldt.
Han kunne fornemme at der var noget galt med Angelie... og han var helt sikker på at denne mand var årsagen.
Zane gjorde sig klar til at ragere hvis Killer forsøgte at flygte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ventede tålmodigt, indtil lyden af syngende stål skar igennem hendes øre, og Angelie så hvordan han bevægede sig hen imod hende. Hun havde forventet et angreb, men istedet valgte vampyren at stikke halen mellem benene, og flygte ned i kloarkerne. Jo længeren væk han kom fra hende, jo stærkere blev smerterne i hendes krop. "Du kan tro nej kan du" hvislede hun let, inden hun selv satte i et spring og lod sig glide igennem hullet, og ned i den stinkende kloark. *Den lugt vil aldrig forsvinde* tænkte hun surt, og behøvede ikke noget syn for at vide hvilken vej vampyren var smuttet, eftersom hun kunne mærke hans tilstedeværelse i huden, og smerterne der fortog sig, efter hun begyndte at gå i den ene retning.
Han var totalt ligeglad med at denne vampyr ville slutte sig til oprørerne. Det ragede ham. Desuden havde han fornemmet forsøget på tankelæsning, og havde derfor tænkt på falske ting. Løgne.
Zane sprang efter Angelie og Killer.
Da han landede nede i kloaken, smilede han.
Hans syn i mørket var utroligt godt. Næsten bedre end det var i dagslys. Sådan er det at være Sortelver.
Gæst- Gæst
Killer gik roligt videre afsted mellem alle gangene som var som store labyrinter men jo dybere han kom desto større blev mørket ikke en normal mørke men en magisk skjule mørke som han havde lavet ved hjælp af ældgammel magi fra Kina mens han bare gik videre og lyttede efter at han vidste der var nogen bag ham og grinte "ZANE DIT FORSØG PÅ AT FINDE FALSKE TING HJÆLPER INTET DET ER IKKE DIN TANKER JEG VAR UDE EFTER MEN DINE MINDER DINE HUKOMMELSER OG ANDRE TING SOM DU IKKE KAN UNDGÅ AT JEG LÆSER" råbte han tilbage i mørket mens han stoppede op med sværdet i hånden "jeg har ikke tænkt mig at kæmpe mod nogen af jer men hernede kan vi snakke uforstyrret"
//skal lige ud og spise frokost kommer på bagefter vis jeg når det^^
Gæst- Gæst
Det ville ikke blive specielt svært at finde rundt i kloarkerne, og Angelie bevægede sig dybere og dybere ned, mens smerterne hastigt forsvandt. Han måtte være stoppet op, og Angelie kom tættere på. Hun stoppede selv op, og blev enig med sig selv, om at gå omkring ham, og ende op bagved. Derfor drejede hun af til venstre igennem et mindre rør, og igen tog smerterne til, som hun kom længere væk. Det første rør til højre gled hun ned igennem, og ved hjælpe af smerterne korrigerede hun sig frem til det næstsidste rør, som drejede til højre igen. Hun endte ude i den samme kloarkgang som før, men nu stod hun bag vampyren, og hun følte at han var tæt på.
Hans tillid til hende fejlede intet.
Snart stod de begge bag Killer. Zane havde godt nok lagt mærke til det magiske mørke, og at det var blevet svært for ham at se. Men.. hvis den slags slørings-magi virker én vej, så virker den også den anden. Killer ville kunne se lige så lidt som Zane... og Killer kendte ikke Zane's evner.
"Nå... du ville tale. Så tal." sagde han til Killer.
Så lagde han armene om livet på Angelie og nussede blidt hendes mave mens han ventede på at vampyren skulle tale.
Zane var helt rolig. Han frygtede ikke dette væsen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes blik var ufravendt mod vampyren, mens hun langsomt lod et øjenbryn hæve sig op i vejret. Havde han da ikke lært noget som helst. Så snart klokken ville slå midnat ville hun med lethed kunne svæve op igennem kloarkerne og finde den rigtige vej ud. Det ville blive det mindste problem, men hun lod ham dog blive i troen, mens hendes tanker bevægede sig om ligegyldige ting, som hvordan mad smagte for levende mennesker.
Da vampyren igen bevægede sig væk fra hende, tog smerterne til i styrke, kraftigere end de havde været før, og en lav knurren gled igennem hendes hals, selvom hun ikke havde den mindste lyst til bare at følge efter. Hendes blik blev kort vendt mod Zane, inden hun trak let på skuldrene, og bevægede sig fremad igennem de kringlede kloarker, mens hun lod sin egen hånd finde hans. Hun regnede vel med at han ville følge efter, men alligevel holdt hun Zane tæt til sig, og følelsen af at vampyren endelig var stoppet op, kom igen frem i hende. Kort tid efter endte hun i det cirkulære rum, hvor hun afventende stoppede op.
Da de nåede ind i det cirkulære rum, lo han sagte og sagde:
"Vampyr.. du kender mig jo slet ikke. Jeg kan kontrollere skygger... og tro mig, mine skygger er ikke til at spøge med... de har faktisk allerede nu omringet dig, blokeret samtlige udgange i det her rum, og fundet Angelie og jeg en vej ud. Så jeg vil foreslå dig at du begynder at tale. Spild ikke min tid med disse små julelege."
Han smilede koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vendte afventende blikket mod Zane, for at finde ud af hvad han havde tænkt sig at gøre ved det. Mest af alt havde hun bare lyst til at vende om, og bare smutte, men hun vidste også at den modgift var nødvendig, ellers ville hendes krop ikke klare det.
"Igen undervurderer du mig..." sagde han og smilede. Så så han på Angelie.
"Angelie.. jeg fornemmer modvilje mod denne mand. Har han gjort dig noget?" spurgte han.
Han så afventende på hende.
Han viste stadig ingen tgn på hverken frygt eller respekt for Killer.
Gæst- Gæst
One thing I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Or wasted it all just to watch you go
I kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when
I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
One thing, I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To remind myself how
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised
It got so far
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me in the end
You kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know
But in the end it doesn't even matter..."
Gæst- Gæst
"mmh" mumlede hun langsomt, og lod blikket hvile ned på Killer. "Jeg bryder mig specielt ikke om ham" forklarede hun langsomt, inden hun kiggede på de to flasker, uden at gøre noget som helst med dem. Istedet vendte hun blikket mod Zane, og gav ham hendes fulde opmærksomhed. "Han har ikke gjort noget jeg ikke har kunnet klare". Angelie nikkede let, eftersom det var sandheden. Hun kunne fortælle hvordan vampyren havde stukket sværd og knive i hende, som havde efterladt ar, flere til samlingen, men detaljerne ventede hun med. Hun ville høre hvad Zane havde tænkt sig at stille op med ham, og det skulle ikke være ud fra hendes had til denne person.
"Du fortæller mig ikke det hele... det ved jeg. Han har gjort ting... det kan jeg fornemme på din holdning. Jeg kan se det i dine øjne..." sagde han.
Så vendte han blikket mod Killer og sagde koldt:
"Du har glemt en vigtig ting. Din gift er ikke vigtig, for Angelie er et spøgelse. Så snart hun får sin spøgelsesform, vil giften forsvinde. Ingen gift, ikke engang magisk gift, kan skade et spøgelse. Giften vil forsvinde, og den vil aldrig mere kunne skade hende, selv ikke når hun har fast form."
Han så iskoldt på manden.
"Du ydmyger dig selv... hvad skulle jeg dog kunne bruge dig til?" sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Utroligt at han kunne ydmyge sig selv på den måde, men hvad.. Faktisk var hun ligeglad hvad der skete med ham efter de ting der var sket den samme aften. Uden så meget som et ord, rakte hun ind under kjolen, og trak en mindre og specielformet kniv frem, inden hun tog fat i bladet af den, og rakte den over mod Zane. Hun vidste at han ikke ville have brug for den, men alligevel tilbød hun den til ham.
Så fnøs han.
"Simpel magi... og tro mig. Hvis jeg ville slå dig ihjel, så ville den her ikke være nødvendig." sagde han mens han så koldt på Killer.
"Du er dog det ynkeligste, mest skvattede skragl jeg nogensinde har mødt... Hvordan skulle du nogensinde kunne blive værdig til at tjene mig? Og hvordan skulle du nogensinde kunne blive en trussel?" sagde han iskoldt og smed kniven foran Killer.
"Jeg dræber dig ikke. Jeg lader dig leve med den skam det må være at være så ynkelig. Det er en langt bedre straf end døden."
Han vendte sig mod Angelie, smilede til hende og sagde: "Lad os gå. Mine skygger har desarmeret samtlige fælder. Selv de skjulte."
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Åbent emne?
» As well, as my name is... -Åbent Emne for 2-
» Forvirring (Åbent Emne)
» It's Never Good Enough! ~ Åbent Emne ~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus